FórumKasinaRolletto Casino - všeobecná diskuze

Rolletto Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Anonymized167
|
12047 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před rokem

nejprve jsem zkontroloval účet jako obvykle udělal jsem částku a zkusil vybrat přes pix, nešlo to, bylo mi řečeno, že to dostanu pouze přes btc, eth, ok, provedl jsem postup a vybral jsem, teď jsem zkusil druhý výběr, protože můj zůstatek byl vysoký, znovu to odmítli pomocí pix a řekli, že by to bylo možné pomocí btc nebo eth znovu Udělal jsem postup, odmítli a požádali mě o zaslání fotografie s papírem napsaným mé přihlašovací jméno, celé jméno, datum a jméno webu, udělal jsem, odpověděli, že ověření bylo v pořádku, zkusil jsem znovu odstoupit, znovu zamítli výběr způsobem, který mě k tomu vybrali, řekli, že musím poslat video, které říká v angličtině moje jméno, název společnosti , datum a přihlášení, udělal jsem a odeslal to znovu zamítli, teď čekám na kontakt přes email.



Automaticky přeloženo:
brendonjhoni
před rokem

Dobrý den, je mi moc líto, že máte takové potíže. Je to velmi zdlouhavé a únavné. Dejte nám prosím vědět, co vám odpoví. V případě, že byste se dlouho trápili, máte možnost podat stížnost na našem webu . Viděl jsem, že zatím žádné nemáš. Povolujeme kasinům 14 celých dní na pokračování v KYC a výběru. Tam můžete popsat situaci a potíže se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás postarají. Doufáme, že vám můžeme pomoci v případě potřeby.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tento web mě nyní také podvedl. za 14 tisíc dolarů. Neporušil jsem žádná pravidla, ověřil jsem vše, co požadovali. Vloženo 3 000 $, vyhraný zisk 11 000. Když se teď snažím stáhnout, nedovolí mi to. Byly to 2 měsíce, co "vyšetřovali" a teď tvrdí, že používám více účtů - což je samozřejmě nesmysl a nepravda. Vždy jsem používal pouze jeden účet, svůj vlastní. Vyřešil někdo něco s těmito lidmi?

Automaticky přeloženo:
cru7ufy
před rokem

Ahoj,

Řekl bych, že podle vyřešených stížností existuje nějaká spolupráce s tímto kasinem:

file

Pokud jste si jisti, že jste neudělali nic špatného, podejte stížnost také, náš tým to prošetří a pokusí se věci vyjasnit.

uděláš to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problémy s výběrem z této stránky, ačkoliv jsem minulý týden vybral ze svého účtu a nyní je zamítnut

Automaticky přeloženo:
juliannemay
před rokem

Ahoj.

Ptali jste se podpory? Může to být pouze dočasný technický problém, i když by bylo nejlepší zeptat se přímo v kasinech.

Změnilo se něco od vašeho posledního úspěšného výběru? Zvolili jste stejnou možnost platby?

Zkuste to a dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Použil jsem tuto stránku loni v červenci po vlastním vyloučení a vyhrál jsem asi 1 600 GBP po uložení zhruba 600 GBP, uzavřeli účet a ponechali si všechny peníze, které jsem použil, stejné údaje, jen jiný e-mail, dá se něco udělat?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Zdá se mi, že bylo porušeno pravidlo jednoho účtu. Samovyloučení by vám mělo zabránit ve vytvoření dalšího účtu s použitím stejných podrobností. Některá kasina bohužel nesledují e-maily a souhlasím, že to vytváří mezeru, zejména pro zranitelné hráče.

Přesto by se hráči i kasina měli snažit vyhnout se porušení tohoto pravidla. Obvykle je povolen pouze jeden účet na osobu. Proto si nejsem úplně jistý, zda existuje způsob, jak dostat své peníze zpět. Každopádně pokud chcete podrobnou kontrolu, zvažte prosím podání stížnosti.

Máš zájem? Pokud chcete, ukážu vám průvodce.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj Radko

Četl jsem, že jednomu zákazníkovi za to byla vrácena náhrada od stejné společnosti, takže ano, rád bych to zkusil, mohu vybrat jednu díky

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Dobře, a co moje otázka, prosím? Chcete, prosím, získat zpět své vklady nebo vybrat své výhry?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Toto je moje zpětná vazba na trustpilot file

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Můžete to sem prosím vložit ve formě textu? Je to mnohem lepší, protože vaše fórum je schopné automatického překladu. Hodně pomáhám ostatním.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Radko, omlouvám se, jen si to přečtu, pochybuji, že dostanu všechny peníze, ale ideální by bylo, kdybych mohl:


Aktualizováno 18. července 2023

Prostě zablokují účet i s…

Prostě zablokují účet i se zůstatkem na něm, takže si nezakládejte duplicitní účet! nekontaktují vás, pouze ji zablokují s libovolnou částkou a vklady nedostanete zpět, i když je snadné vytvořit si další účet a vložit při pokusu o výběr bloky, dejte si pozor, protože své peníze vyhodíte vklady! Dostal jsem za 600 liber , kdybych vyhrál , nemohl jsem si je vytáhnout ! Zkoušel jsem vybrat 1200 GBP a žádá nejprve ověření, pak se ráno probudil a účet byl zablokován!

Datum praxe: 16. července 2023

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Byly to e-maily z prvního účtu a já jsem požádal o vyloučení atd., pak jsem si mohl otevřít další a vložit 600 £ a dostal jsem se na 1 200 £, pak si to nechali bez odpovědi na kontakt filefile

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Ahoj.

Představuji si, že to musí být těžké, ale pokusil jsem se vysvětlit mechaniku otevření dalšího účtu.

Když požádáte o trvalé uzavření účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách, vztahuje se to pouze na tento konkrétní účet.

Snaha překonat toto uzavření porušením pravidel (otevřením dalších účtů) obvykle neskončí pro hráče dobře, protože je to proti pravidlům. Jakmile účet definitivně zavřete, není jiné cesty zpět, než znovu otevřít stejný účet, čemuž by se mělo zabránit v případě problému s hazardem, nebo v případě trvalého sebevyloučení jen proto, aby nedošlo k další újmě.

Uvidíme, jak bude reklamace probíhat. Tým vždy přistupuje ke každému případu zvlášť a výsledek závisí také na verzi kasina a případných důkazech.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Radko

Dobře, uvidím, jak to půjde, ve většině případů vám vrátí peníze, ale bylo to právě uzavřeno a vůbec žádné sledování, peníze jsou hodně pro někoho, kdo se snaží přestat hrát, nepotřebují je! Snažím se získat zpět část peněz, které jsem za ta léta na těchto stránkách udělal poté, co jsem se rozhodl tyto stránky už nikdy nepoužít, když vyhraju velký, nikdy nedostanu zaplaceno a navíc jsem si jistý, že jsem na tomto webu vyhrál poprvé a řekli ti lze stáhnout pouze do Skrill, který nefungoval

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Ahoj.

Nejsem si jistý, co se zdá být uzavřeno, protože jak můžete vidět zde 👈 vaše stížnost je otevřená. Možná je lepší poskytnout tip, jak postup funguje:

  1. Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
  2. Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.


(zdroj " Informace a pokyny k řešení stížnosti ")

Nic nebylo rozhodnuto, jen si uvědomte, že ke každému případu přistupujeme z pohledu spravedlnosti vyvinutého v souladu s Fair Gambling Codex . mnoho hráčů očekává právní přístup, ale to pro nás není to nejdůležitější.

Navíc, vaše poslední aktualizace zde na fóru mi zní docela matoucí, jako příliš obecná pro někoho, kdo se zajímá o konkrétní množství peněz. Spíše jako vy k závěru, že se nyní můžete zpětně pokusit získat zpět nějaké peníze z kasin. Tak či onak, stížnost má jistě svůj význam.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj Radko

Promiňte , nejsem si jistý , co máte na mysli pod pojmem hrubé , chci své peníze zpět ! Měl jsem na mysli, že právě uzavřeli účet a ponechali si moje peníze. Četl jsem zde, někdo jiný dostal peníze za stejnou věc, tak proč ne já jsem jiný?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

V takových případech, jak řekla Radka, je to dost individuální. Záleží na různých věcech a důkazech, které kasino má a jak se vám podařilo otevřít nový účet. Ze stížnosti jsem viděl, že používáte nový e-mail.

Chtěl bych jen upozornit, že to není nejlepší nápad a pokud si vědomě založíte další účet, peníze se možná nedočkáte, ale na druhou stranu bychom byli asi všichni rádi, kdyby při samotném založení účtu pokud používáte všechny stejné osobní údaje, kasino označí, že jste měli uzavřený účet z důvodu vlastního vyloučení. Bylo by to dobré, protože by se předešlo takovým situacím a bylo by méně takových problémů.

Protože tomu tak ale zatím není, kasino se to vždy dozví úplně poprvé, kdy provedete výběr, protože to je většinou čas, kdy se ve většině kasin ověřujete.

Tak uvidíme, jak to náš tým vyhodnotí a co se bude řešit.

Doufám ve spravedlivý výsledek.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro ok, ten druhý kluk, kterému se vrátily peníze, také použil jiný e-mail, takže je to to samé, uvidím, jak to půjde

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky