FórumKasinaRolletto Casino - všeobecná diskuze

Rolletto Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Anonymized167
|
12319 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
paulmcewan05
před 5 měsíci

Ano, ale v něčem to mohlo být samozřejmě jinak a ne každý případ je úplně stejný, samozřejmě budeme čekat, jak se případ vyvine a kam se náš tým dostane.

Doufám, že budete mít dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ok Jaro, uvidím, jak to půjde, nakonec jsem vyhrál peníze, neříkám, že jsem prohrál všechny své peníze a chci vrátit peníze! vypadá to jako velmi nepoctivé chování, pokud se web chová takto, jen můj názor

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Chápu, proč zastáváte tento názor, ale nerad předpovídám věci do budoucna a vaše situace může dopadnout jakkoli. Vše bude o tom, jak se k tomu postaví naši odborníci a co zjistí.

Přeji vám, aby to bylo co nejdříve za vámi. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Potřebuji upřímné zkušenosti od těch, kteří používali kasino Rolletto. Čekal jsem na prostředky, které odeslali přes SEPA před 10 dny a peníze stále nejsou na mém bankovním účtu. Odmítají dohledat platby a jediné, co říkají, je "poskytli jsme vám všechny informace. Kontaktujte svou banku". Každý den jsem kontaktoval svou banku a oznámili mi, že od nich nepřicházejí žádné platby a také žádné platby neodmítli. Ignorují mé e-maily a na živém chatu to ukončí tím, že mi řeknou, abych přestal spamovat jejich chat. Už to tu někdo měl s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Gazi

Mám, že to není v pořádku, obvykle přistane v bance druhý den odpoledne, jakmile se zobrazí stav úspěchu při výběru

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 4 měsíci

Vím, že to rozhodně není správné, ale kasino mi odmítá pomoci

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vznesl bych zde případ a pak vám zaplatí

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 4 měsíci

Vznesl jsem případ, ale ještě se na něj nekoukalo

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 4 měsíci

Omlouvám se nejen za přerušení, ale i za nepříjemnou aktualizaci.

Navzdory skutečnosti, že případ byl schválen, stále existují zprávy týkající se 14denního časového rámce pro kasino na vyřízení žádosti o výběr.

Vím, jak to zní, a musím přiznat, že bych byl naštvaný. Přesto to nejde nijak obejít. Určitě doufám, že na tom pracovníci kasina v současné době pracují a stížnost nebude nutná.

Pokusím se sledovat váš pokrok; aktualizace z vaší strany jsou samozřejmě vítány.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vznesl bych zde případ a pak vám zaplatí

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Určitě dobrý hovor. Pokud vám to nevadí, pokaždé, když budete chtít někomu přímo odpovědět, použijte prosím tlačítko „odpovědět". Nebylo to jen tak, aby příjemce informoval o vašich příspěvcích, ale myslím, že to také pomáhá udržovat konverzaci docela snadno srozumitelnou.

🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobře Radko promiň.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

S těmito hrubými, neprofesionálními podvodníky se nikam nedostanu.

Pořád mi říkají, abych je přestal spamovat. Odmítají dohledat finanční prostředky a říkají mi, abych kontaktoval svou banku. Moje banka potvrdila, že neobdržela prostředky ani je odmítla, takže bych měl znovu kontaktovat tyto idioty.


Jen nevím, co mám dělat. Toto je nejvíce stresující a frustrující situace, ve které jsem kdy byl

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře Radko promiň.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Není třeba se vůbec omlouvat. Je to pouze doporučení.😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

S těmito hrubými, neprofesionálními podvodníky se nikam nedostanu.

Pořád mi říkají, abych je přestal spamovat. Odmítají dohledat finanční prostředky a říkají mi, abych kontaktoval svou banku. Moje banka potvrdila, že neobdržela prostředky ani je odmítla, takže bych měl znovu kontaktovat tyto idioty.


Jen nevím, co mám dělat. Toto je nejvíce stresující a frustrující situace, ve které jsem kdy byl

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nedá se nic moc dělat; bohužel. Nyní počkejte, až náš tým pro stížnosti prošetří a doufejme, že problém vyřeší.

Možná jste pro nás měli nějaké novinky ohledně toho všeho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Tohle je nejhorší situace, ve které jsem kdy byl. Od vás žádné novinky. Dnes jsem znovu mluvil s živým chatem kasina. Odmítají dohledat finanční prostředky a řekli mi, že to není jejich problém. Poskytl jsem je do svého bankovního výpisu, abych prokázal, že jsem neobdržel finanční prostředky, nyní mi říkají, abych dostal výpis k dnešnímu dni, o který jsem již požádal prostřednictvím své banky. Mám stovky screenshotů, ale toto je pár z dneška filefilefile

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 4 měsíci

Doufám, že se náš tým bude moci dostat do kasina a získat další informace o tom všem.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Už je to 16 dní. Kasino odmítá obchodovat a odmítá dohledat finanční prostředky. Pořád se říká, že poslali peníze, to nepopírám, problém je, že peníze nejsou na mém účtu a oni je odmítají dohledat u své banky. Ignorují mě a stále říkají, že spamuji jejich live chat a zavře chat. Co mám dělat

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 4 měsíci

No, chtěl jsem říct, že nejlepší by bylo podat stížnost, ale to už jsi udělal. Budeme muset počkat, až to náš tým vyřeší, i když si tím nejsem tak jistý. Nejlepší by bylo, kdyby kasino spolupracovalo a situace by se posunula dopředu, ale vidím, že tomu tak není.

Budeme si tedy muset počkat na další postup, který naši specialisté doporučí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dík. Velmi frustrující situace. Nemůžu uvěřit tomu, co se děje. Osoba, která se zabývá stížností, je mimo kancelář, takže další zpoždění

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před 4 měsíci

Ano, viděl jsem, že to není nejpohodlnější, ale to neznamená, že ti Nick neodpoví, jen to trvá trochu déle než normálně. Ale moc doufám, že se ti brzy ozve a pomůže ti situaci nějak vyřešit. Soucítím s vámi a bylo by nejlepší, kdyby kasino bylo trochu hezčí a snažilo se pomoci, ale nevím, jestli se to stane.

I když tu máme toto zpoždění, doufám, že to dotáhneme do úspěšného konce.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky