Může se tohoto případu ujmout jiný specialista, který je zde, prosím. Uvědomuji si pouze časové zpoždění, už jsem s tímto kasinem zažil tolik stresu, vím, že delší čekání mi způsobí jen další silný stres
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Je mi to opravdu líto, ale Nick má ještě dva dny na to, aby se vám ozval ve vláknu stížnosti. Představuji si, že je to těžké, ale upřímně řečeno, musíte počkat jako všichni ostatní. 20 specialistů pokrývá více než 800 stížností; není to tedy o hledání jiného.
Prosím, buďte trpěliví. Poslal jsem Nickovi vzkaz, i když je to výjimka.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
Mám peníze na svém účtu rolletto, ale nenechají mě vybrat, protože když se snažím ověřit svůj účet, odmítají mě ověřit, protože jsem měl předchozí účet, který jsem si ověřil, ale zablokoval jsem tento účet.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Upřímně doufám, že to neznamená, že jste si otevřeli další účet.
Uzavřením účtu zajistíte, že si s ním už nikdy nebudete hrát. Téměř všechna kasina mají zásady proti otevření dalšího. Prosím, jste si toho vědom?
Podle mého názoru to byla chyba a měli byste se postarat, abyste neudělali stejnou chybu v jakémkoli jiném kasinu.
Příště doporučuji kontaktovat podporu a procházet možnosti.
Potřebovali bychom nějaké informace, abychom podpořili vaši pozici, pokud bychom měli nějakou šanci vám pomoci. Mohl byste se podělit o nějaké nápady?
Dejte mi vědět, prosím.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.