Může se tohoto případu ujmout jiný specialista, který je zde, prosím. Uvědomuji si pouze časové zpoždění, už jsem s tímto kasinem zažil tolik stresu, vím, že delší čekání mi způsobí jen další silný stres
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Je mi to opravdu líto, ale Nick má ještě dva dny na to, aby se vám ozval ve vláknu stížnosti. Představuji si, že je to těžké, ale upřímně řečeno, musíte počkat jako všichni ostatní. 20 specialistů pokrývá více než 800 stížností; není to tedy o hledání jiného.
Prosím, buďte trpěliví. Poslal jsem Nickovi vzkaz, i když je to výjimka.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
Mám peníze na svém účtu rolletto, ale nenechají mě vybrat, protože když se snažím ověřit svůj účet, odmítají mě ověřit, protože jsem měl předchozí účet, který jsem si ověřil, ale zablokoval jsem tento účet.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Upřímně doufám, že to neznamená, že jste si otevřeli další účet.
Uzavřením účtu zajistíte, že si s ním už nikdy nebudete hrát. Téměř všechna kasina mají zásady proti otevření dalšího. Prosím, jste si toho vědom?
Podle mého názoru to byla chyba a měli byste se postarat, abyste neudělali stejnou chybu v jakémkoli jiném kasinu.
Příště doporučuji kontaktovat podporu a procházet možnosti.
Potřebovali bychom nějaké informace, abychom podpořili vaši pozici, pokud bychom měli nějakou šanci vám pomoci. Mohl byste se podělit o nějaké nápady?
Dejte mi vědět, prosím.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
S Rolletto Casino jsem udělal šokující zkušenost. Moje obrovské výhry ve výši 14 000 € nebyly vyplaceny, protože kasino řeklo, že jsem používal více účtů, což není tento případ. Po odeslání stížnosti zde se ukázalo, že došlo ke shodě IP s jiným uživatelem, protože jsem použil VPN. Vše bylo zkontrolováno a VPN byla v tomto kasinu jednoznačně povolena. Casino Guru požádalo kasino, aby poskytlo více důkazů, a kasino tak několik týdnů neučinilo a poskytlo pouze nedostatečné důkazy. Nakonec mi specialista na stížnosti řekl, že důkazy, které obdržel od kasina, nejsou dostatečné a Casino Guru bude požadovat od kasina plnou výplatu. Zatím dobrý, teď šokující.
Kasino najednou našlo nový důkaz: jiný účet zřejmě používal moje mobilní číslo.. je to opravdu k smíchu.. absolutně to nekupuji. Najednou mají nejjasnější důkazy, které tam mohou být? Po předložení neúspěšných důkazních pokusů předtím? Jsem přesvědčen, že toto kasino zmanipulovalo důkazy, aby neztratilo hodnocení na Casino Guru. Poslal jsem všechny důkazy, které jsem našel, specialistovi na stížnosti, ale bohužel jsem již 3 týdny nedostal odpověď, proto to píšu pro pozornost. I když mi takové kasino nikdy nezaplatí, udělám vše, abych odhalil toto podvodné chování!
I have made a shocking experience with Rolletto Casino. My huge winnings of 14000€ were not paid, as the Casino said I used multiple accounts, what is not the case. After submitting a complaint here it turns out that there was a IP match with another user because I used VPN. Everything was checked and VPN was clearly allowed at that Casino. Casino Guru asked the Casino to give more evidence than that and the Casino failed to do so for weeks and only gave insufficient evidence. Then finally the complaint specialist told me that the evidence he received from the Casino was not sufficient and Casino Guru are going to demand the Casino for full payout. So far so good, now the shocker.
The Casino all of a sudden found new evidence: another account apparently used my mobile number.. it's hilarious really.. I absolutely don't buy it. All of a sudden they have the clearest evidence that can be there? After submitting failed attempts of evidence before? I am convinced this Casino manipulated evidence in order not to lose rating on Casino Guru. I have sent all the evidence I could find to the Complaint specialist but unfortunatley I haven't gotten a reply for 3 weeks that's why I am writing this for attention. Even if such a Casino will never pay me I will do everything to reveal this fraudulent behaviour!
Podle toho, co jsem viděl ve stížnosti, je mi líto, že byla uzavřena, ale Petr se rozhodl na základě toho, co vám napsal. Bylo porušeno pravidlo, kdy bylo zjištěno otevření více účtů ze stejné IP adresy se stejným telefonním číslem. Kasino zjevně poskytlo vše, co bylo pro náš tým potřeba, takže zřejmě není co dělat.
I když to nerad přiznávám, budeme muset tuto skutečnost přijmout. 😕
According to what I saw in the complaint, I'm sorry that it was closed, but Peter made his decision based on what he wrote to you. A rule was broken where multiple accounts were found to be opened from the same IP address with the same phone number. Apparently the casino provided everything that was needed for our team, so apparently there is nothing more to be done.
As much as I hate to admit it, we will have to accept that fact. 😕
Mám jasný důkaz, že to, co tvrdí kasino, nemůže být pravda, a poslal jsem to Petrovi. Bohužel to neviděl (v minulosti jsme měli stejný problém, řekl mi, že moje e-maily přistávají v jeho spamu). Také nemohu požádat o znovuotevření stížnosti, protože jsem tak již jednou (úspěšně) učinil. Chci jen, aby moje důkazy někdo viděl a vyhodnotil, protože jsem si 100% jistý, že Casino zmanipulovalo důkazy.
I have clear evidence that what the Casino claims can not be true and I have sent it to Peter. Unfortunatley he hasn't seen it (we had the same problem in the past he told my my emails land in his spam). Also, I can not request a reopening of the complaint as I already did so once (successfully). I just want my evidence to be seen and evaluated by someone because I am 100% sure that the Casino has manipulated evidence.
Tak mu řeknu, ať se na to podívá, ale dopředu nic neslibuji a tím chci říct, že ten případ znovu otevře. Uvidíme, co řekne.
So I'll tell him to look into it, but I'm not promising anything up front, and by that I mean that he'll reopen the case. We'll see what he says.
No, myslím, že budeme muset být trpěliví a věřím, že dostanete odpověď.
Well then, I guess we'll just have to be patient, and I believe you'll get your answer.
Určitě nám dej vědět výsledek, prosím.
Surely let us know the outcome, please.
Pokud jsou důkazy opravdu dobré, ozve se vám, věřím.
Jen musí denně řešit mnoho stížností a není možné odpovědět na všechny emaily, zvláště pokud nejsou relevantní.
Doufám, že to pochopíte.
If the evidence is really good, he will get back to you, I believe.
It's just that he has to deal with many complaints daily, and it is not possible to answer on all emails, especially if they are not relevant.
I hope that you can understand that.
Před 10 dny mi tedy napsal, že účet, který používal moje číslo mobilního telefonu, byl založen ve stejném měsíci jako můj. Řekl také, že si nemyslí, že kasino předstírá důkazy kvůli jeho dlouhodobým zkušenostem s kasinem. Ostatní důkazy zatím neřešil. Jen jsem si nevytvořil další účet a použil své správné číslo... Neudělal jsem nic špatného a nechápu, proč nedostanu své výhry. I když kasino nepředstírá důkazy a někdo si opravdu vytvořil účet a použil moje číslo, není to moje chyba, pak by měl být potrestán druhý účet, ne já. Mám důkaz, že jsem použil své vlastní číslo. Doufám, že brzy odpoví...
So 10 days ago he wrote to me that the account that used my cell phone number was created in the same month as mine. He also said that he doesn't think the casino is faking evidence because of his long experience with the casino. He hasn't addressed the other evidence yet. I just didn't create another account and used my correct number... I didn't do anything wrong and don't understand why I don't get my winnings. Even if the casino isn't faking evidence and someone really did create an account and use my number, it's not my fault, then the other account should be punished, not me. I have proof that I used my own number. I hope he answers soon...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.