DomůFórumKasinaRolletto Casino - všeobecná diskuze

Rolletto Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od Anonymized167
|
18 506 zobrazení 143 odpovědí |
|
1...3 4 5...8
Jaro

Doufám, že i toto vyřeším.


Děkuji

Automaticky přeloženo:

Může se tohoto případu ujmout jiný specialista, který je zde, prosím. Uvědomuji si pouze časové zpoždění, už jsem s tímto kasinem zažil tolik stresu, vím, že delší čekání mi způsobí jen další silný stres

Automaticky přeloženo:
Gaz8087

Je mi to opravdu líto, ale Nick má ještě dva dny na to, aby se vám ozval ve vláknu stížnosti. Představuji si, že je to těžké, ale upřímně řečeno, musíte počkat jako všichni ostatní. 20 specialistů pokrývá více než 800 stížností; není to tedy o hledání jiného.

Prosím, buďte trpěliví. Poslal jsem Nickovi vzkaz, i když je to výjimka.





Automaticky přeloženo:

dík

Automaticky přeloženo:

Mám peníze na svém účtu rolletto, ale nenechají mě vybrat, protože když se snažím ověřit svůj účet, odmítají mě ověřit, protože jsem měl předchozí účet, který jsem si ověřil, ale zablokoval jsem tento účet.

Automaticky přeloženo:
shleegmb

Upřímně doufám, že to neznamená, že jste si otevřeli další účet.

Uzavřením účtu zajistíte, že si s ním už nikdy nebudete hrát. Téměř všechna kasina mají zásady proti otevření dalšího. Prosím, jste si toho vědom?

Podle mého názoru to byla chyba a měli byste se postarat, abyste neudělali stejnou chybu v jakémkoli jiném kasinu.

Příště doporučuji kontaktovat podporu a procházet možnosti.

Potřebovali bychom nějaké informace, abychom podpořili vaši pozici, pokud bychom měli nějakou šanci vám pomoci. Mohl byste se podělit o nějaké nápady?

Dejte mi vědět, prosím.



Automaticky přeloženo:

S Rolletto Casino jsem udělal šokující zkušenost. Moje obrovské výhry ve výši 14 000 € nebyly vyplaceny, protože kasino řeklo, že jsem používal více účtů, což není tento případ. Po odeslání stížnosti zde se ukázalo, že došlo ke shodě IP s jiným uživatelem, protože jsem použil VPN. Vše bylo zkontrolováno a VPN byla v tomto kasinu jednoznačně povolena. Casino Guru požádalo kasino, aby poskytlo více důkazů, a kasino tak několik týdnů neučinilo a poskytlo pouze nedostatečné důkazy. Nakonec mi specialista na stížnosti řekl, že důkazy, které obdržel od kasina, nejsou dostatečné a Casino Guru bude požadovat od kasina plnou výplatu. Zatím dobrý, teď šokující.

Kasino najednou našlo nový důkaz: jiný účet zřejmě používal moje mobilní číslo.. je to opravdu k smíchu.. absolutně to nekupuji. Najednou mají nejjasnější důkazy, které tam mohou být? Po předložení neúspěšných důkazních pokusů předtím? Jsem přesvědčen, že toto kasino zmanipulovalo důkazy, aby neztratilo hodnocení na Casino Guru. Poslal jsem všechny důkazy, které jsem našel, specialistovi na stížnosti, ale bohužel jsem již 3 týdny nedostal odpověď, proto to píšu pro pozornost. I když mi takové kasino nikdy nezaplatí, udělám vše, abych odhalil toto podvodné chování!

Automaticky přeloženo:
flochefe

Podle toho, co jsem viděl ve stížnosti, je mi líto, že byla uzavřena, ale Petr se rozhodl na základě toho, co vám napsal. Bylo porušeno pravidlo, kdy bylo zjištěno otevření více účtů ze stejné IP adresy se stejným telefonním číslem. Kasino zjevně poskytlo vše, co bylo pro náš tým potřeba, takže zřejmě není co dělat.

I když to nerad přiznávám, budeme muset tuto skutečnost přijmout. 😕

Automaticky přeloženo:

Mám jasný důkaz, že to, co tvrdí kasino, nemůže být pravda, a poslal jsem to Petrovi. Bohužel to neviděl (v minulosti jsme měli stejný problém, řekl mi, že moje e-maily přistávají v jeho spamu). Také nemohu požádat o znovuotevření stížnosti, protože jsem tak již jednou (úspěšně) učinil. Chci jen, aby moje důkazy někdo viděl a vyhodnotil, protože jsem si 100% jistý, že Casino zmanipulovalo důkazy.

Automaticky přeloženo:
flochefe

Tak mu řeknu, ať se na to podívá, ale dopředu nic neslibuji a tím chci říct, že ten případ znovu otevře. Uvidíme, co řekne.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Perfektní, děkuji!

Automaticky přeloženo:
flochefe

Poslal ti Petr e-mail nebo ještě ne?

Automaticky přeloženo:

Bohužel zatím ne

Automaticky přeloženo:
flochefe

No, myslím, že budeme muset být trpěliví a věřím, že dostanete odpověď.

Automaticky přeloženo:

Vše v pořádku, poslal jsem mu dlouhý mail se spoustou nových důkazů, myslím, že to může nějakou dobu trvat. Jsem jen rád, že je u toho.

Automaticky přeloženo:
flochefe

Určitě nám dej vědět výsledek, prosím.

Automaticky přeloženo:

Tak mi před týdnem poslal e-mail, odpověděl jsem okamžitě, ale od té doby žádná odpověď. Doufám, že ho dostal

Automaticky přeloženo:
flochefe

A uzavřel to nějak nebo ne?

Automaticky přeloženo:
flochefe

Pokud jsou důkazy opravdu dobré, ozve se vám, věřím.

Jen musí denně řešit mnoho stížností a není možné odpovědět na všechny emaily, zvláště pokud nejsou relevantní.

Doufám, že to pochopíte.

Automaticky přeloženo:

Před 10 dny mi tedy napsal, že účet, který používal moje číslo mobilního telefonu, byl založen ve stejném měsíci jako můj. Řekl také, že si nemyslí, že kasino předstírá důkazy kvůli jeho dlouhodobým zkušenostem s kasinem. Ostatní důkazy zatím neřešil. Jen jsem si nevytvořil další účet a použil své správné číslo... Neudělal jsem nic špatného a nechápu, proč nedostanu své výhry. I když kasino nepředstírá důkazy a někdo si opravdu vytvořil účet a použil moje číslo, není to moje chyba, pak by měl být potrestán druhý účet, ne já. Mám důkaz, že jsem použil své vlastní číslo. Doufám, že brzy odpoví...

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky