Ahoj,
Chápu vás, ale podle mého názoru se snažím dokázat, že jsem neudělal nic špatného, a to je nemožné, pokud Petr nebude reagovat na mé otázky. Petr mi například ve své poslední odpovědi (22. listopadu) řekl, že oba účty byly vytvořeny v červnu. Můj účet ve skutečnosti byl založen 6. července. Možná si spletl měsíce, ale pro mě by bylo důležité vědět, jestli ten druhý účet byl otevřen přede mnou nebo po mně. Pokud přede mnou, mohl bych mít důkaz o tom, že kasino zasláním dokumentu od mého mobilního operátora, který dokládá datum vytvoření tohoto telefonního čísla.
Pokud byl druhý účet vytvořen po mně, mohu argumentovat logikou. Opravdu by si někdo otevřel nový účet ve stejném kasinu POTOM, co by vyhrál největší výhru svého života, aniž by čekal na její vyplacení? Používáte stejné telefonní číslo na druhém účtu? Je to opravdu příběh, který Casino vypráví?
Nejsem si jistý, protože každý den čekám na odpověď od Petra. Ani nevím jistě, jestli to byl stejný účet, který používal moji VPN a číslo, ale z toho, co jste řekl, to tak vypadá.
Jsem si jist, že tato stížnost je pro vás více práce než průměrná stížnost a chápu, že by to někdo nazval "rozsáhlá komunikace", ale 99% této komunikace je vidět ve stížnosti a v tomto vláknu, mimo to jsem byl vymyslete 2 odpovědi od Petra na mail.
Možná je ještě na dovolené a já taky nejsem v pozici, abych po tobě něco vyžadoval, ale mohlo by to znamenat, že by mi někdo odpověděl na mé otázky (myslím z reklamačního týmu, jsi skvělá Radko). Bez toho je prostě nemožné cokoliv dokázat a každý by to měl vědět. Jak mám dokázat něco, o čem mám tak málo informací?
Pokud Peter není k dispozici, možná by se na mé otázky a důkazy mohl obrátit někdo jiný.
Hello,
I understand you, but in my view I am trying to proof that I did nothing wrong and this is Impossible as long as Peter doesn't respond to my questions. For instance, Peter told me in his last response (on November 22) that both of the Accounts were created in June. My account in reality was created on July 6. Maybe he confused the months, but for me it would be important to know if the other account was opened before or after me. If before me, I could have evidence that the Casino by sending a Document from my mobile provider that proofs the date this phone number was created.
If the other account was created after me I can argue with logic. Would someone really open a new account at the same Casino AFTER hitting the biggest win of his life without even waiting for it to be payed out? Using the same phone number at the other account? Is that really the story the Casino is telling?
Well I can't be sure because I am waiting every day for a response from Peter. I don't even know for sure if it was the same account that used my VPN and number, but from what you have said it seems like it.
I am sure that this complaint is more work for you than an average complaint and I understand that someone would call it "extensive communication" but 99% of this communication can be seen in the complaint and in this thread, outside of that there were I think 2 answers from Peter per mail.
Maybe he is on vacation still and also I am not in a position to demand anything of you but it could make a real difference if someone would answer my questions (I mean from the complaint team, you are awesome Radka). Without that it is simply Impossible to proof anything and everyone should know that. How should I proof something I have so few information about?
If Peter is unavailable maybe someone else could adress my questions and evidence.
Automaticky přeloženo: