DomůFórumKasinaRolletto Casino - všeobecná diskuze

Rolletto Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Anonymized167
|
14 250 zobrazení 106 odpovědí |
|
1...4 5 6
flochefe
před 2 týdny

Je mi to opravdu líto a pokusím se mu připomenout, aby se na to podíval.

Doufám, že to nějak pomůže. Ale pokud jsou důkazy opravdu silné, bohužel už s tím nic moc nezmůže.

Zkoušel jste třeba licenční úřad? Možná vám budou schopni pomoci. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Regulator v Curacau jsem uz davno kontaktoval a ani se vubec neozvali.. Dokonce tam na strankach pisou, ze zadnou reklamaci neresi..

Nevím, jak dobré mohou být důkazy. Použil jsem VPN (která je v kasinu povolena), takže zřejmě došlo ke shodě IP + shoda mobilního čísla, a proto absolutně netuším, jak se to mělo stát. Už jsem se Petra zeptal, jestli účet, který používal moje telefonní číslo byl jedním z těch, kteří používali stejného poskytovatele VPN, ale všechno to smrdí.. Mám pocit, že kasino prostě pošle jakýkoli oříznutý důkaz, aby nevyplatilo svým zákazníkům abnormální výhry.

Automaticky přeloženo:
flochefe
před 2 týdny

Ahoj,

Situace ohledně licencí a souvisejících služeb vyřizování stížností hráčů se bohužel změnila, takže věřím, že bude nějakou dobu trvat, než se věci na Curacau vyřeší.

Možná vám to nebude k ničemu, ale rád bych vás ubezpečil, že pokud by důkazy nebyly dostatečně silné, stížnost bychom nezamítli jako neoprávněnou.

Mohu vědět, zda v tomto kasinu potřebujete ověřit své telefonní číslo? Jak to vidím, tohle byl bod zlomu.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, pokud si pamatuji, číslo jsem nikdy nemusel ověřovat, ale jsem připraven to kdykoli udělat. Mohu vám zaručit, že pokud moje telefonní číslo použil jiný účet, toto číslo nikdy neověřil, protože se jedná o exkluzivní číslo, ke kterému mám přístup pouze já.

Automaticky přeloženo:
flochefe
před 2 týdny

Ahoj!

Tohle byl taky jen můj nápad. v některých kasinech je nutné telefonní číslo při přidání na účet ověřit. Upřímně řečeno nevím, jak to v Rolletto funguje, takže nedokážu říct, jestli to stojí za zmínku nebo ne. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ne, při přidání na účet se to nemusí ověřovat, takže někdo opravdu mohl teoreticky bez problému zadat moje číslo do svého účtu. Ale moje první myšlenky byly, že Rolletto musel manipulovat s důkazy z mnoha důvodů.

Nejprve nikdy neuvedli toto číslo jako důkaz po mnoha týdnech nebo dokonce měsících aktivní stížnosti a teprve když nám Casino Guru řekl, že budou trvat na tom, abych dostal své výhry, protože důkazy, které Casino poskytlo, nebyly dostatečné, našli převratný důkaz o tomtéž telefonní číslo.. Také si myslím, že je dost nepravděpodobné, že by někdo použil moje telefonní číslo při nehodě, ale člověk nikdy neví. Stále čekám, až Peter odpoví, jestli účet, který používal moje číslo, byl jedním z těch se stejnou VPN. Ale Peter mi jasně řekl, že Casino Guru nikdy nebude předpokládat, že důkazy jsou zmanipulované, což je podle mého názoru na hovno, protože kasina mohou prostě poslat, co chtějí, aby nezaplatili.

Jen si myslím, že i když jsou důkazy skutečné, není to důvod, proč mi výhru nedat. Mohu prokázat, že zadané údaje jsou 100% správné. Pokud jiný účet neměl, neměl by být vyplacen, souhlasím, ale zadal jsem své správné číslo a mohu ho doložit. Je to pro mě tak nespravedlivé..

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

Ahoj.

Jen jsem si myslel, že vědět, zda musíte ověřit své telefonní číslo předtím, než k problému dojde, by byl omezující detail. To je zvláště důležité vzhledem k tomu, že jste to uvedl jako bod zlomu. Mohl byste prosím poskytnout odpověď na tuto otázku? Jak jsem řekl, nevím, jak to funguje s ověřením telefonního čísla v tomto konkrétním kasinu.

Dává mi smysl, že dříve objevená shoda IP nestačila k tomu, abychom souhlasili s přístupem kasina. Sdílení stejného telefonního čísla a IP adresy je však poměrně neobvyklé. Představuji si, že moje další otázka bude docela divná, ale sdílí někdo ve vaší domácnosti stejné spojení a je si vědom vaší aktivity v kasinu Rolletto?

Nebudu spekulovat o tom, zda kasino manipulovalo nebo nemanipulovalo s vašimi osobními údaji, protože nemám důvod se prohlášení kasina bránit. Něco takového lze vzít v úvahu, když příběh kasina postrádá logiku a je obecně slabý. Obecně lze říci, že totéž samozřejmě platí pro příběhy hráčů.

Chápu, že to není ideální situace; vlastně bychom si moc přáli mít také šťastný konec.




Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj.

Takže k mobilnímu číslu: nikdy jsem ho nemusel nijak ověřovat. Právě jsem to zadal, ale jediné, co bylo ověřeno, byl můj e-mail a moje osobní údaje.

Ostatní lidé v mé domácnosti se o online kasina vůbec nezajímají. Také každý v mé rodině ví, co se stalo, ale řekl jsem jim to až poté, co mi kasino odmítlo zaplatit. Doufám, že problém pochází od někoho, koho znám, s jistotou to dokážu spočítat. Také, jak jsem to pochopil, bylo již s Peterem zkontrolováno, že shodná IP pochází z VPN, kterou jsem použil (poslal jsem mu snímky obrazovky mého účtu VPN).

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

Ahoj!

Abych byl upřímný, doufal jsem, že můžeme použít ověřené telefonní číslo jako platné odůvodnění žádosti o opětovné otevření. Musím říct, že jsem neviděl důkazy, ale doufal jsem, že kasino v určitém okamžiku ověří telefonní číslo. To by mohlo posloužit jako vhodný základ pro další dotaz, rád bych si myslel. V každém případě se Petra zeptám na podrobnosti; to je to nejmenší, co můžu udělat.



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Bohužel mě nikdy nepožádali, abych to ověřil. Jsem připraven kdykoli prokázat, že jsem vlastníkem čísla. Děkujeme za vaši pomoc!

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

I když vlastnictví není problém, vážím si vaší ochoty!

Bohužel jsem obdržel potvrzení, že shody IP a čísla nebyly jediné. Byly přijaty stejné bonusy a také historie účtu vykazovala stejné aktivity. To je těžké rozporovat.

Obávám se, že teď nejsem schopen přijít s něčím, co bychom mohli použít na obranu vaší verze.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Použil jsem pouze jeden bonus, se kterým jsem získal výhru (provedl jsem pouze jeden vklad). Byl to standardní vkladový bonus, který dostává každý hráč v tomto kasinu, nemusel jsem o něj žádat ani ho aktivovat, byl na mém profilu automaticky při vkladu, takže si myslím, že tento bonus využil téměř každý hráč. Co to znamená se stejnými aktivitami, hrál druhý účet stejné hry jako já nebo co?

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

Ahoj,

Toto je v podstatě vše, co jsem shromáždil, takže pro vás nemám žádné další odpovědi a pochybuji, že někdy budu mít další, protože nejsem zprostředkovatelem stížností. Pokud jsem pochopil, vy a Peter jste spolu intenzivně e-mailem komunikovali; proto je nejlepším zdrojem odpovědí. Řekl bych, že ti už všechno řekl.

Omlouvám se, ale nemyslím si, že mohu udělat mnohem víc, než to, co vám již bylo vysvětleno, částečně proto, že nejsem schopen zkoumat podrobnosti. I tak se mi zdá, že nejsem schopen nabídnout nic, co Petr ještě nenabídl.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj,

všechno stejně nedává smysl! Neudělal jsem nic špatného, ​​odmítají mi zaplatit a vy jim stále nesnižujete skóre, to jsou fakta.

Ne, s Petrem jsem neměl žádnou intenzivní mailovou komunikaci, protože téměř vždy mu trvalo několik týdnů, než odpověděl na mou okamžitou odpověď (tak to bylo od začátku). Takto bylo možné poslat sotva pár e-mailů. Téměř všechny mé znalosti o případu se skládají z odpovědí ve stížnosti. V jeho posledním mailu před dvěma týdny byla adresována pouze jedna část mých tří důkazů, zbytek byl ignorován. Řekl jen, že nemají důvod si myslet, že kasino manipuluje s důkazy. Od té doby stále čekám na další odpověď. Nikdy mi nic nenabídl.

V tuto chvíli jsem komunikoval více s vámi než s ním.

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

Ahoj,

Chápu vaše pocity, ale protože konečný verdikt podpořil pohled kasina, nikoli váš, nebude pro kasino žádný trest. Kasina získávají černé body pouze v případě, že jednají v rozporu se zásadami spravedlivého hazardu. Bohužel ve vašem případě jsme neměli dostatek důkazů, abychom ignorovali důkazy a argumenty kasina.

Chtěl bych říci, že mi bylo řečeno, že komunikace s vámi byla rozsáhlá. No, rád bych s tebou dál mluvil, ale zdá se, že jsem dosáhl svých limitů. Nemohu například spekulovat, zda kasino nějak zfalšovalo důkazy, které jsem nikdy neviděl. Musí být těžké se s tím vyrovnat; tomu rozumím. Pokud nepřijdete na něco, co můžeme dokázat, obávám se, že tohle je konec. Znovuotevření stížnosti je snadné, ale co bychom měli říci zástupci kasina? "Víte, hráč si je naprosto jistý, že jste zmanipulovali důkazy. Mohl byste tedy laskavě dokázat, že ne?" No, to je ta slabá stránka, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj,

Chápu vás, ale podle mého názoru se snažím dokázat, že jsem neudělal nic špatného, ​​a to je nemožné, pokud Petr nebude reagovat na mé otázky. Petr mi například ve své poslední odpovědi (22. listopadu) řekl, že oba účty byly vytvořeny v červnu. Můj účet ve skutečnosti byl založen 6. července. Možná si spletl měsíce, ale pro mě by bylo důležité vědět, jestli ten druhý účet byl otevřen přede mnou nebo po mně. Pokud přede mnou, mohl bych mít důkaz o tom, že kasino zasláním dokumentu od mého mobilního operátora, který dokládá datum vytvoření tohoto telefonního čísla.

Pokud byl druhý účet vytvořen po mně, mohu argumentovat logikou. Opravdu by si někdo otevřel nový účet ve stejném kasinu POTOM, co by vyhrál největší výhru svého života, aniž by čekal na její vyplacení? Používáte stejné telefonní číslo na druhém účtu? Je to opravdu příběh, který Casino vypráví?

Nejsem si jistý, protože každý den čekám na odpověď od Petra. Ani nevím jistě, jestli to byl stejný účet, který používal moji VPN a číslo, ale z toho, co jste řekl, to tak vypadá.

Jsem si jist, že tato stížnost je pro vás více práce než průměrná stížnost a chápu, že by to někdo nazval "rozsáhlá komunikace", ale 99% této komunikace je vidět ve stížnosti a v tomto vláknu, mimo to jsem byl vymyslete 2 odpovědi od Petra na mail.

Možná je ještě na dovolené a já taky nejsem v pozici, abych po tobě něco vyžadoval, ale mohlo by to znamenat, že by mi někdo odpověděl na mé otázky (myslím z reklamačního týmu, jsi skvělá Radko). Bez toho je prostě nemožné cokoliv dokázat a každý by to měl vědět. Jak mám dokázat něco, o čem mám tak málo informací?

Pokud Peter není k dispozici, možná by se na mé otázky a důkazy mohl obrátit někdo jiný.

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

Chápu i vaše myšlenky. Myslíte si, že můžete tento komplexní přehled použít k odeslání další žádosti o znovuotevření? Myslím, že vám asi zním dost hloupě, ale jde o to, že žádost o znovuotevření by měl řešit někdo jiný než předchozí zprostředkovatel. Nemám v úmyslu nesouhlasit s uzavřením nebo s Petrovými postřehy, protože můj názor je většinou založen na našem rozhovoru zde, ale rád bych viděl, abyste byli méně vystresovaní z událostí kolem důkazů.

Upřímně řečeno, v mnoha případech má zprostředkovatel zakázáno sdílet s hráčem data interního systému kasina, což může mít za následek také komplikované pochopení platnosti důkazu a také, zároveň, značně snížit rozsah pro hlubší vysvětlení.

No, je mi líto, že nejsem schopen přijít s něčím solidnějším, abych zaplnil logické mezery. Ta nejistota musí být nesmírně otravná!


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Problém je, že už nemám možnost požádat o znovuotevření stížnosti. Možná je to proto, že jsem o to požádal hned na začátku. Pak jsem Petrovi poslal důkaz, načež ho znovu otevřel, aby ho později znovu zavřel, když se objevila věc s telefonním číslem. Jediné dva způsoby komunikace s CasinoGuru, které jsem vyzkoušel, byl tedy e-mail Petrovi a toto vlákno. Máte možná jiný nápad, jak/koho bych mohl kontaktovat? Měl bych prostě napsat jinému specialistovi na stížnosti?

Automaticky přeloženo:
flochefe
před týdnem

Na základě toho, co jste napsal, se domnívám, že již neexistuje způsob, jak se ke stížnosti vrátit. Nemám jinou možnost, kterou bych si dovolil vám navrhnout.

Když jsem se probíral podrobnostmi, našel jsem například také shodu IP adresy s jiným hráčem z Německa s účtem Casino Guru. Jste si prosím jistý, že nikdo jiný nepoužívá stejné internetové připojení nebo aplikaci VPN?


Automaticky přeloženo:
před 6 dny

No z mé rodiny 100% ne. Kdyby něco, byl by to ne tak blízký přítel, ale je nemožné, aby ten člověk použil moje telefonní číslo.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky