DomůFórumKasinaRolletto Casino - všeobecná diskuze

Rolletto Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od Anonymized167
|
20 894 zobrazení 143 odpovědí |
|
1...5 6 78
flochefe

To byla moje původní myšlenka. Jak jsem to viděl, telefonní číslo nemusí být v žádném případě použito. Pamatujete si, jak jsem se ptal, zda je nutné číslo ověřit? Věřím, že odpověď byla, že ne, takže pokud by existovala jiná osoba používající stejné zařízení a IP, není divu, že by také používal stejné číslo, zvláště pokud číslo není vyžadováno jako osobní údaj a nemusí být ověřeno vůbec.

Přesto je velmi malá šance, aby někdo jiný využil výhody vašeho zařízení, myslím.

Automaticky přeloženo:

Počkat, poslalo kasino důkaz, že stejné zařízení bylo použito i na druhém účtu?

Automaticky přeloženo:
flochefe

Bohužel ano,..

Proto stále říkám, že neověřené telefonní číslo není něco, co bychom mohli použít na vaši obranu... Mohlo být použito i jen proto, že bylo uloženo v předvyplněných údajích zařízení.

Myslím, pamatujete si, když vás občas někdo požádá o přidání adresy online v nějakém registračním formuláři, například v e-shopu? Pokud má zařízení/online profil uloženy všechny podrobnosti, obvykle stačí jedno kliknutí nebo klepnutí, aby se vše vložilo do dalšího vyplňovacího formuláře.

Pokud druhý účet nebyl váš, nejjednodušší vysvětlení je, že někdo používal vaše zařízení a VPN a dělal v kasinu stejné věci jako vy.

Automaticky přeloženo:

Jste si jisti, že tam máte aktuální informace? Protože jsem Petrovi poslal informace o decivě, kterou jsem použil, znovu otevřel stížnost a shoda zařízení nebyla nikdy zmíněna. Také na základě informací, které jsem získal mimo casinoguru, nebyla shoda zařízení nikdy zmíněna.

Pokud jsou vaše informace správné, je to ještě jistější, že manipulovali s důkazy. Používal jsem POUZE svůj mobilní telefon, který nosím stále u sebe a je chráněn heslem. Je prakticky nemožné, že by někdo mohl použít můj telefon.

Stále se snažím zjistit, zda byl druhý účet vytvořen před nebo po mém.


Automaticky přeloženo:
flochefe

Věřím, že ano. Kasino nám poslalo podrobnosti o zápase a Peter to také uvedl ve stížnosti: file

Obávám se, že příliš mnoho stejných zápasů.

Automaticky přeloženo:

Takže jsi viděl důkazy z kasina, že někdo použil moje zařízení?

Automaticky přeloženo:
flochefe

Ne, viděl jsem, že bylo použito stejné zařízení. 🙂 Vysvětlení nemám.

Automaticky přeloženo:

Pro mě by to tedy znamenalo, že si mohu být 100% jistý, že Rolletto zmanipuloval důkazy, ale bylo by úžasné, kdyby mě Peter mohl ověřit, že ten druhý účet používal moje zařízení. Je momentálně na dovolené?

Automaticky přeloženo:
flochefe

Můžete mu zkusit napsat email, i když teď s blížícími se svátky si nejsem jistý, kdy dostanete odpověď, abych vám řekl pravdu.

Automaticky přeloženo:

Už 28 dní čekám na jeho odpověď. Opravdu není nikdo, komu bych mohl napsat?

Automaticky přeloženo:
flochefe

Uvědomte si prosím, že celý náš tým je opravdu zaneprázdněn stovkami stížností přicházejících každý den, takže pokud jsou některé případy již uzavřeny a neexistuje způsob, jak je znovu otevřít nebo obdržené důkazy jsou dostatečně silné, aby stížnost uzavřely, neexistuje důvod vrátit se ke stížnosti, pokud nejsme schopni udělat nic víc.

Kdyby mohl víc, určitě by to udělal, a proto věřím, že jste nedostal žádnou odpověď.

je mi to líto.

Automaticky přeloženo:

Chápu, že váš tým je zaneprázdněn, ale podle mého názoru nemohou být důkazy o kasinu pravdivé a s odpověďmi od Petra bych to mohl dokázat. To by bylo také pro vás výhodné, pokud zjistíte, že vás kasino klame.

Automaticky přeloženo:
flochefe

Chápu váš názor.

Zkuste znovu otevřít stížnost se všemi důkazy, které máte, a náš tým ji zkontroluje a bude vás informovat o dalším postupu.

Automaticky přeloženo:

Protože stále nemají odpověď od Petra, udělal jsem nyní přesně to, co jste mi poradil. Doufejme, že bude přijat.

Automaticky přeloženo:
flochefe

Víš, Romi si evidentně nebyla vědoma toho, že jsi to už zkusil, a ani zbytku tvého dlouhého rozhovoru. omlouvám se. Myslím, že jsem vysvětlil, že Peter nevyjádřil žádnou možnost znovuotevření. Bohužel se vracíme na začátek – pokud nemůžete dokázat nic nového a stále trváte na tom, že kasino něco vymyslelo, není cesty vpřed.

Automaticky přeloženo:

Netrvám na tom, že kasino muselo zmanipulovat důkazy, jen nedokážu vysvětlit, co se stalo. A jsou zde logické nedostatky, na které se snažím poukázat, že není pravděpodobné, že bych si otevřel další účet se stejným telefonním číslem dny poté, co jsem vyhrál největší částku svého života, aniž bych čekal na její vyplacení. Nedává to žádný smysl a pokud Casino opravdu s ničím nemanipulovalo, pak stejně nedává smysl, že jsem to udělal já a neměl bych být potrestán za to, že někdo jiný použil MÉ telefonní číslo. Mohu dokázat, že toto číslo je plně moje a je naprosto nespravedlivé, že jsem potrestán za to, že někdo používá moje číslo, kde by mohl použít libovolné náhodné číslo, protože není potřeba ho ověřovat.

Automaticky přeloženo:
flochefe

Otázka ohledně manipulace kasin s důkazy je uzavřena; to je dobře. Děkuju.

Zopakuji důvod, proč je případ u konce: Vzhledem k tomu, že nemáme žádné vysvětlení toho, co se stalo, kromě důkazů a vodítek, které nejsou ve váš prospěch, chybí nám také způsob, jak změnit úhel pohledu kasina; v důsledku toho nejsme schopni pomoci.

Svou pozici nelze nijak zálohovat.

Automaticky přeloženo:

Nesouhlasím, věřím, že existují způsoby, jak dokázat pravdu. Vím, že to, co říkám, je správné, a mohly by existovat způsoby, jak to dokázat, kdyby si Peter nebo někdo jiný udělal čas a odpověděl na mé e-maily. Už jsem to řekl mnohokrát, ale sám té situaci úplně nerozumím, protože sotva dostávám žádnou odpověď. To je celý důvod, proč jsem otevřel toto vlákno.

Automaticky přeloženo:
flochefe

Bohužel si myslím, že běžíme v kruzích. To je v pořádku; jste přesvědčeni, že jste neudělali nic špatného. To jsme prostě nemohli dokázat. Pokud Peter v jakémkoli e-mailu, který jste dosud poslali, zahlédl něco, co by mohl využít ve váš prospěch, udělal by to.

Je mi líto, ale nemá čas vám to vysvětlit. I když chápu, že to z tvého pohledu není ideální.

Kéž bych vám mohl pomoci. Na základě toho, co jsem viděl, nejsem přesvědčen, že máme něco solidního, co bychom mohli kasinu předložit.

Automaticky přeloženo:

Ano, běžíme v kruzích. Ale jen proto, že nedostávám odpovědi na své otázky. Nemohu přijít s více důkazy, pokud ani plně nerozumím tomu, co se stalo.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky