Klíčový bod toho, jak definujeme bezpečnější kasina, je založen na vaší přímé interakci prostřednictvím našeho Centra pro řešení stížností. Abychom to řekli opravdu přímo, pokud kasino nevyplatí legitimní výhry, bude to mít následky. V konečném důsledku mohou taková kasina skončit s hroznou pověstí, což bude mít negativní dopad na jejich důvěryhodnost.
I když chápu, že vám to může připadat jako ztráta času, hluboce se o celý proces staráme a opravdu děláme vše, co je v našich silách, abychom zachránili, co se zachránit dá.
Citace z manuálu:
Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.
Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.
Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.
Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.
Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.
Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.
( https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)
Jelikož je celý proces zdarma, jedinou investicí bude vaše dobrá vůle spolupracovat, neváhal bych.
Prosím, zvažte to.
The key point of how we define safer casinos is based on your direct interaction through our Resolution Complaint Center. To put it really straightforward here, if the casino fails to pay out legitimate winnings, there will be consequences. As a final result, such casinos may end up with a terrible reputation which will have a negative impact on their trustworthiness.
Though I understand it may feel like a waste of time, we deeply care about the whole process and truly do our best to save what can be saved.
Quoting from the manual:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
(https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)
Since the whole process is free, the only investment will be your goodwill to cooperate, I wouldn't hesitate.
Please consider it.
Automaticky přeloženo: