FórumKasinaRocknreels Casino - všeobecná diskuze

Rocknreels Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 5 měsíci od Prowling1
|
21557 zobrazení 269 odpovědí |
|
1...6 7 8...14
Přidat příspěvek
Prowling1
před 4 měsíci

Jakou výmluvu vám dali poté, co jste jim dal svá prohlášení? Protože se mi snažili říct, že potřebují moje prohlášení, aby je mohli eskalovat týmu pro odstoupení od smlouvy, aby dokázali, že jsem svůj výběr nedostal. Je to směšné, protože odmítají poskytnout důkaz, že vůbec zpracovali platbu, a stále mi říkají, že důkazem je moje transakční historie v rocknreels. Řekl jsem jim, že historie transakcí není důkaz, účtenka ano a oni jen opakují to samé, že potřebují moje výpisy.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, minulý týden jsem poslal své výpisy v pdf verzi, ale stále se mi nikdo neozval

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Co můžete udělat po podání stížnosti?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Klíčový bod toho, jak definujeme bezpečnější kasina, je založen na vaší přímé interakci prostřednictvím našeho Centra pro řešení stížností. Abychom to řekli opravdu přímo, pokud kasino nevyplatí legitimní výhry, bude to mít následky. V konečném důsledku mohou taková kasina skončit s hroznou pověstí, což bude mít negativní dopad na jejich důvěryhodnost.

I když chápu, že vám to může připadat jako ztráta času, hluboce se o celý proces staráme a opravdu děláme vše, co je v našich silách, abychom zachránili, co se zachránit dá.

Citace z manuálu:

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.

( https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)

Jelikož je celý proces zdarma, jedinou investicí bude vaše dobrá vůle spolupracovat, neváhal bych.

Prosím, zvažte to.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, nám všem tady bylo řečeno to samé, stejně jako několika dalším, se kterými mluvím jinde. Moje stížnost je splněna, ale nikdo se mi od vás neozval. Stejně jako jiná osoba skutečně uvedla, co tam můžete dělat, očividně neplatíte, bylo mi řečeno, že peníze budou a prostě přicházejí a odcházejí a pak začnou znovu. Kasino se zavře a je pryč. Zvláštní je, proč nás navlékají a dávají nám falešnou naději, že existuje nějaký druh trestu, pokud prostě zavřeli dveře, kde bylo ověřeno, že všechny výběry byly zjevně zpracovány. Znovu zpracováno Poskytl jsem bankovní výpisy, jak bylo požadováno. Měl jsem několik let odstoupení od smlouvy, než se to stalo, stejně jako všichni ostatní. Mají licenci na Curacao.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Všimněte si laskavě mé odpovědi kolegovi hráči.

Možná nejsme schopni ušetřit peníze, ale vaše úsilí může pomoci ostatním vyhnout se stejnému zklamání.

To je něco, čeho nemůžeme dosáhnout bez hráčské spolupráce.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem se chystal podat jeden, nemyslím si, že rocknreels jsou správně licencovány? Jedna z otázek se ptá, zda je na webu logo CEG. Nemohu na webu najít logo, ale myslím si, že když klikneme na ne, je to automatické odmítnutí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud mohu přidat detail týkající se této licence CIL - je to vlastně kus "papíru".

Podrobnější vysvětlení je v průvodci 👈 pokud vám to vadí.

"Vzhledem k tomu, že CIL nemá webové stránky, není k dispozici žádný seznam oprávněných provozovatelů. Místo toho některá (ne všechna) kasina s licencí CIL zobrazují logo úřadu a odkaz na licenční certifikát. Obvykle se jedná pouze o obrázek, který byl přidáno samotným kasinem a může mít libovolnou adresu URL, která není poskytnuta úřadem. V důsledku toho lze toto snadno zfalšovat a jediným způsobem, jak zcela zaručit pravost této licence, je přímo kontaktovat CIL."

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Pokoušel jsem se odeslat stížnost, ale panel s nápisem „odeslat stížnost" nebude fungovat, když půjdu odeslat vše

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Tam se ale zavírají, takže nikdo jiný nebude v naší situaci, je to od nich velmi bezútěšné

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hádám, že ani dnes nikdo nedostal své výběry?

Mluvil dnes někdo na podporu? Jaký k tomu mají důvod, když nás ujistili, že to bude na našich účtech během tohoto týdne. Stále čekám, až mi odpoví

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Řekl, že počkej na tohle Arvo dnes večer, vrať se mi zítra, takže lže další lži

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Čekám na odpověď, protože řekli, že bude do týdne. Žádný konkrétní den.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Minulý týden mi před koncem tohoto týdne řekli, kamaráde.

byl zřejmě přeložen na 23

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před 4 měsíci

Jo, čekal jsem od 19/3 a řekli, že to bude konečně převedeno a přijato během tohoto týdne, ale je pátek 16:30, takže už ztrácím naději

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stejný kamarád obvykle dostávám platby do 3:30. Čekám od 11.04

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Od té doby asi 8 výběrů kolem 8-11k

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zasraní psi, není toho moc, co můžeme udělat, nemůžu najít, kdo je generální ředitel nebo s jakou jinou společností jsou spojeni

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před 4 měsíci

Právě jsem obdržel toto file

Automaticky přeloženo:
lukewilliamtodd
před 4 měsíci

file pak toto

Automaticky přeloženo:
lukewilliamtodd
před 4 měsíci

To je jen obecná odpověď, začínám si myslet, že tito supporti jsou roboti a ne skuteční lidé. Je konec týdne, takže co znamenají v týdnu. Peníze přes víkend nebudou, protože to není pracovní den

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jo, upřímně, kdyby minulý týden přestoupili, jak řekli, už bychom to měli všichni, pokud se nestane zázrak a nepřijde později večer

Automaticky přeloženo:
lukewilliamtodd
před 4 měsíci

Od 19.3.? Zajímalo by mě, kdy přestali lidem vyplácet peníze

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky