FórumKasinaRocknreels Casino - všeobecná diskuze

Rocknreels Casino - všeobecná diskuze

před týdnem od Prowling1
|
3622 zobrazení 181 odpovědí |
|
1 2...10
Přidat příspěvek
před týdnem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rocknreels Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před týdnem

Ahoj, hrál jsem na rocknreels po dlouhou dobu a měl jsem mnoho výběrů bez problémů, které používají k platbě na můj účet během několika hodin, když byla k dispozici payid, ale nyní tomu tak není. Tento ment bankovním převodem k výběru a obvykle se objeví na účtu do tří dnů. Dobře, znovu jsem vyhrál 3k 14. 4. 24, nyní je to 23. 4. 24 a stále čekám, až je budu kontaktovat, řekli, že to bude dnes, ale není to v účtu a mám screenshoty všech chatů a výběrů jako Také jsem stáhl 15/4/24 1.1k a samozřejmě teď čekám, až se oba objeví na mém účtu. Všechny podmínky a průběh hry byly splněny a výběry přešly z nevyřízeného stavu k úspěchu během několika hodin od jejich umístění. Nejsem si jistý, co víc teď můžu udělat. Pomoc

Automaticky přeloženo:
Prowling1
před týdnem

Ahoj, protože jsi byl zvyklý, že peníze vždy přijdou docela brzy, chápu, proč se teď bojíš. Řekl bych však, že pokud jste to vždy bez problémů obdrželi a ostatní výběry jsou vyřízeny, dal bych tomu ještě čas a snažil se zůstat v klidu. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho kolem výběru, a pokud ne, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci, protože máte otevřenou stížnost .

Zachovejme tedy chladnou hlavu a uvidíme, co se stane. Držím palce, abyste své peníze co nejdříve viděli a pokud uslyšíte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Řekli mi, že to uvidím nejpozději 23. a pokud to neudělám, kontaktujte podporu. Což jsem udělal, nyní si vyžádali výpis z účtu od doby, kdy byl výběr podán, až do aktuálního data. I. V současné době čekám, až moje banka tento výpis odešle, abych jej předal dál. Spousta lidí je ve stejné situaci jako stránka na Facebooku, kde stále čeká asi 8 hráčů. Děkuji za vaši odpověď vážím si toho. Myslel jsem, že vám dám aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Prowling1
před týdnem

Není moc příjemné, když kasino dá časový rámec a pak jej nedodrží. To bych považoval za nezodpovědné.

Zdá se však, že se alespoň něco pohnulo, jelikož od vás žádali dokument, takže až ho nahrajete, jsem zvědav, jak dlouho budete čekat na schválení. Takže budu čekat, až budete mít něco nového.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, protože jsi byl zvyklý, že peníze vždy přijdou docela brzy, chápu, proč se teď bojíš. Řekl bych však, že pokud jste to vždy bez problémů obdrželi a ostatní výběry jsou vyřízeny, dal bych tomu ještě čas a snažil se zůstat v klidu. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho kolem výběru, a pokud ne, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci, protože máte otevřenou stížnost .

Zachovejme tedy chladnou hlavu a uvidíme, co se stane. Držím palce, abyste své peníze co nejdříve viděli a pokud uslyšíte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Čau kámo ,

přesně to samé se mi stalo, nebyly vyplaceny od 11.4

Musel jsem poslat výpisy z účtu v pdf, aby to mohli eskalovat.

obvykle to bylo maximálně 3 dny, než jsem dorazil na bankovní účet, nyní je to více než 10 dní, dlužím mi 8 tisíc

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před týdnem

Vše, co jsem od nich dostal, je, že by mohla být ovlivněna hra. (většina jsem hrála psí boudu)

ale přesto jsem měl větší výhry než v poslední době. Takže si nejsem jistý, co se děje, bylo to s nimi už 3-4 dny a nikdo mě nekontaktoval s informacemi.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Čau kámo ,

přesně to samé se mi stalo, nebyly vyplaceny od 11.4

Musel jsem poslat výpisy z účtu v pdf, aby to mohli eskalovat.

obvykle to bylo maximálně 3 dny, než jsem dorazil na bankovní účet, nyní je to více než 10 dní, dlužím mi 8 tisíc

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mám také nasnímané všechny informační obrazovky o zpracovaných platbách a výběrech

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před týdnem

Jo, taky jsem musel poslat své výpisy, které mám dnes, někde jsem četl, že všechny výběry od 10. do 15. dubna jsou přepracovány kvůli něčemu s poskytovatelem, který je zpracovává. ale když jsem se na to ptal při odesílání svých prohlášení, nic neřekli, teď čekám na e-mail, abych věděl, co se děje s mým.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jo, taky jsem musel poslat své výpisy, které mám dnes, někde jsem četl, že všechny výběry od 10. do 15. dubna jsou přepracovány kvůli něčemu s poskytovatelem, který je zpracovává. ale když jsem se na to ptal při odesílání svých prohlášení, nic neřekli, teď čekám na e-mail, abych věděl, co se děje s mým.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

file

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jo a taky řekli, že mám počkat na email. Ale dnes mi řekli to samé, co jste právě řekl o 10-15, ale já mám výběry až do 22. Takže my počkám a uvidíme , jestli to nepřijde do pondělí v úterý .

divné, protože je to poprvé, co mám problémy s výběrem od té doby, co se to změnilo

vyplaceno na bankovní účet

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Čau kámo ,

přesně to samé se mi stalo, nebyly vyplaceny od 11.4

Musel jsem poslat výpisy z účtu v pdf, aby to mohli eskalovat.

obvykle to bylo maximálně 3 dny, než jsem dorazil na bankovní účet, nyní je to více než 10 dní, dlužím mi 8 tisíc

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, myslím, že když už je to 14 dní, tak bych taky uvažoval o reklamaci.

Pokud máte zájem, můžete tak učinitzde na tomto odkazu .

Z toho, co vidím, kasino žádá o výpis z účtu je už docela pozdě, ale jak jsem řekl, pokud jej dodáte a vše bude v pořádku, pevně věřím, že bude jen otázkou času, kdy peníze přijdou Kdy jste poslali dokument do kasina? Už to přijali?

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vše, co jsem od nich dostal, je, že by mohla být ovlivněna hra. (většina jsem hrála psí boudu)

ale přesto jsem měl větší výhry než v poslední době. Takže si nejsem jistý, co se děje, bylo to s nimi už 3-4 dny a nikdo mě nekontaktoval s informacemi.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Provádí toto kasino nějaké kontroly v rámci automatu, na kterém jste hráli? Napadlo mě, jestli to snad také kontroluje poskytovatel hry, protože při vyšších výhrách se to občas může stát a proto může docházet ke zdržení výběru, dokud nebude vyšetřování ukončeno.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Již jsem zde podal stížnost, myslím, že časovač čeká 14 dní

Automaticky přeloženo:
Prowling1
před týdnem

Jak se jmenuje facebooková skupina kamaráde?

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před týdnem

Chytří pokies

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

filefile zatím jsem neobdržel žádný e-mail ani odpověď, ptal jsem se však a to je to, co podpora řekla file takže od teď stále čekám a čekám, to je to, co podpora řekla někomu jinému čekajícímu file ale nekomentoval by mi nic, proč je rozdíl mezi komunikací, kterou hráč dostane, což mě trochu vyčůralo.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dobrý den, poslal jsem dokument do kasina v úterý odpoledne, ale řekli mi, že by měl být na mém účtu do 7 pracovních dnů, pak jsem si všiml, že jedna platba by již měla být v té době (11/04), tehdy mě požádali o výpisy z účtu aby to eskalovalo.

Automaticky přeloženo:
Prowling1
před týdnem

Peníze by měly přijít dnes? Určitě by nás nevedli jen jeden den v kuse lol

Automaticky přeloženo:
před týdnem

divné, že nikdo, kdo poslal pdf svých prohlášení, nedostal žádnou odpověď prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:
1 2...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky