DomůFórumKasinaRocknReels Casino - všeobecná diskuze

RocknReels Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 8 měsíci od Prowling1
|
31 628 zobrazení 269 odpovědí |
|
1...7 8 9...14
před 7 měsíci

Poslední platbu jsem obdržel týden před 11.4

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokoušel jsem se odeslat stížnost, ale panel s nápisem „odeslat stížnost" nebude fungovat, když půjdu odeslat vše

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohli byste prosím zkusit otevřít stížnost z jiného zařízení, vymazat soubory cookie nebo zkusit jiný prohlížeč? Pokud to ani v jednom případě nepůjde, pokusíme se zjistit, kde je problém.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jo, čekal jsem od 19/3 a řekli, že to bude konečně převedeno a přijato během tohoto týdne, ale je pátek 16:30, takže už ztrácím naději

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, ve Vaší situaci bych také doporučil podat stížnost. Náš tým by se snažil nějak pomoci, není to sice záruka, že peníze dostanete, ale kromě svého času nemusíte nic investovat.

Určitě by to byl dobrý krok, protože pokud se kasino nebude snažit celý případ vyřešit, ovlivní to index bezpečnosti a tak by alespoň malým zadostiučiněním bylo, že by na něj v budoucnu narazili další hráči.

Vidím, že v podstatě každému hráči říkají to samé, tedy že peníze přijdou do konce týdne, ale pořád se nic neděje.

Tak co myslíte, půjdete do toho?

Pokud ano,zde je odkaz , kde můžete podat stížnost.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Snažil jsem se dostat k odeslání odpovědi a neodešle se

Automaticky přeloženo:
MM24
před 7 měsíci

Zeptali se a já doufal, že to bude znamenat platbu, ale celou dobu věděli, že je nepotřebují, protože podle nich už platbu zpracovali, jednou to byla jen další taktika zastavení

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, požádali o bankovní výpisy, ale nepotřebovali je k přeplánování.

naděje je pryč, hodně štěstí, doufám, že se mýlím a vy dostanete své výběry

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Oni jsou liscend prohledal Curacao pohled

file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Nikomu jinému se to nemůže stát, i když zavírají, nikdo kromě lidí s čekajícími výběry tam nemá přístup a ani pak nemůžete vkládat peníze, takže je to jedno, dokažte, že se mýlím Měl jsem zde podanou stížnost a já čekám na nějakou akci

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před 7 měsíci

Moje paní také nedostala své žádné drama týden předtím, než jsem stáhl své, takže kolem 7.4. a já jsem se stáhl 14.4.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Frustrující je, že nás stále vedou dál a dávají nám falešné naděje. To je horší, než kdyby se prostě zavřeli a řekli nám, že to nedostaneme

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Prowling1
před 7 měsíci

Obdržel tam někdo ještě výběr?

Automaticky přeloženo:
74nddprvrw
před 7 měsíci

Nikdo nemá žádné

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Snažil jsem se dostat k odeslání odpovědi a neodešle se

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Um, jistě? Z toho, co jsem viděl, jste odpověděl již 3x, takže pokud problém přetrvává, určitě mi dejte vědět, ale mám pocit, že jste to zvládli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nikomu jinému se to nemůže stát, i když zavírají, nikdo kromě lidí s čekajícími výběry tam nemá přístup a ani pak nemůžete vkládat peníze, takže je to jedno, dokažte, že se mýlím Měl jsem zde podanou stížnost a já čekám na nějakou akci

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

No ano, podle toho, co jsem viděl na našem webu a co psala Radka předtím, mají licenci Curacao.

Co se týče vaší stížnosti, viděl jsem ji a Pavel kontaktoval kasino, tak uvidíme, co se dá dělat a snad s námi budou spolupracovat a vše se vyřeší.

Jak se říká, „naděje umírá poslední".

Držíme palce 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, děkujeme a určitě držíme palce, doufáme v dobrý výsledek pro nás všechny a ne jen říkat, že se jim pak nebude líbit celý čas 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, jeden jsem poslal, děkuji

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nyní žádná odpověď od online agentů..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, stížnost jsem dokončil

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před 7 měsíci

file Toto je poslední korespondence, kterou jsem dostal

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky