Mohli byste prosím zkusit otevřít stížnost z jiného zařízení, vymazat soubory cookie nebo zkusit jiný prohlížeč? Pokud to ani v jednom případě nepůjde, pokusíme se zjistit, kde je problém.
Could you please try to open a complaint from another device, clear cookies, or try another browser? If that doesn't work either way, we'll try to find out where the problem is.
Jo, čekal jsem od 19/3 a řekli, že to bude konečně převedeno a přijato během tohoto týdne, ale je pátek 16:30, takže už ztrácím naději
Yeah I’ve been waiting since the 19/3 and they said it would be finally transferred and received within this week but it’s 4:30pm on Friday so I’ve lost hope now
Dobrý den, ve Vaší situaci bych také doporučil podat stížnost. Náš tým by se snažil nějak pomoci, není to sice záruka, že peníze dostanete, ale kromě svého času nemusíte nic investovat.
Určitě by to byl dobrý krok, protože pokud se kasino nebude snažit celý případ vyřešit, ovlivní to index bezpečnosti a tak by alespoň malým zadostiučiněním bylo, že by na něj v budoucnu narazili další hráči.
Vidím, že v podstatě každému hráči říkají to samé, tedy že peníze přijdou do konce týdne, ale pořád se nic neděje.
Tak co myslíte, půjdete do toho?
Pokud ano,zde je odkaz , kde můžete podat stížnost.
Hodně štěstí ☘️
Hi, in your situation I would also recommend filing a complaint. Our team would try to help in some way, although it is not a guarantee that you will get money, but you don't have to invest anything except your time.
It would definitely be a good step because if the casino doesn't try to resolve the whole case, it will affect the safety index and so at least a small satisfaction would be that other players would run into it in the future.
I see that they basically say the same thing to every player, which is that the money will come by the end of the week, but still nothing happens.
So what do you think, are you going to go for it ?
If yes, here is the link where you can submit complaint.
Good luck ☘️
Snažil jsem se dostat k odeslání odpovědi a neodešle se
I’ve been trying to , get to the submit reply and it doesn’t submit
Zeptali se a já doufal, že to bude znamenat platbu, ale celou dobu věděli, že je nepotřebují, protože podle nich už platbu zpracovali, jednou to byla jen další taktika zastavení
They asked and I gave hoping it would mean payment but all the time knowing they didn't need them as according to them had already processed payment once it was just another stall tactic
Ano, požádali o bankovní výpisy, ale nepotřebovali je k přeplánování.
naděje je pryč, hodně štěstí, doufám, že se mýlím a vy dostanete své výběry
Yeah they asked for bank statements but did not need them to reschedule .
hope is gone , goodluck I hope I’m wrong and you guys get your withdrawals
Nikomu jinému se to nemůže stát, i když zavírají, nikdo kromě lidí s čekajícími výběry tam nemá přístup a ani pak nemůžete vkládat peníze, takže je to jedno, dokažte, že se mýlím Měl jsem zde podanou stížnost a já čekám na nějakou akci
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Moje paní také nedostala své žádné drama týden předtím, než jsem stáhl své, takže kolem 7.4. a já jsem se stáhl 14.4.
My Mrs also recieved hers no drama week before I withdrew mine so around the 7/4 and I withdrew on 14/4
Frustrující je, že nás stále vedou dál a dávají nám falešné naděje. To je horší, než kdyby se prostě zavřeli a řekli nám, že to nedostaneme
What’s frustrating is that they keep leading us on and giving us false hope. That’s worse than them just shutting down and telling us we won’t be getting it
Um, jistě? Z toho, co jsem viděl, jste odpověděl již 3x, takže pokud problém přetrvává, určitě mi dejte vědět, ale mám pocit, že jste to zvládli.
Um, sure? From what I've seen you've replied 3 times already so if the problem persists definitely let me know, but I have a feeling you've managed it.
Nikomu jinému se to nemůže stát, i když zavírají, nikdo kromě lidí s čekajícími výběry tam nemá přístup a ani pak nemůžete vkládat peníze, takže je to jedno, dokažte, že se mýlím Měl jsem zde podanou stížnost a já čekám na nějakou akci
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
No ano, podle toho, co jsem viděl na našem webu a co psala Radka předtím, mají licenci Curacao.
Co se týče vaší stížnosti, viděl jsem ji a Pavel kontaktoval kasino, tak uvidíme, co se dá dělat a snad s námi budou spolupracovat a vše se vyřeší.
Jak se říká, „naděje umírá poslední".
Držíme palce 🤞
Well yes, according to what I saw on our website and what Radka wrote before, they have a Curacao license.
As for your complaint, I saw it and Pavel contacted the casino, so we will see what can be done and hopefully they will cooperate with us and everything will be solved.
As they say, "hope dies last."
Fingers crossed 🤞
Ano, děkujeme a určitě držíme palce, doufáme v dobrý výsledek pro nás všechny a ne jen říkat, že se jim pak nebude líbit celý čas 👍
Yes thank you and fingers crossed for sure, hope for a good outcome for us all and not just say they will then not like they have the whole time 👍
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.