DomůFórumKasinaRocknReels Casino - všeobecná diskuze

RocknReels Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 8 měsíci od Prowling1
|
31 675 zobrazení 269 odpovědí |
|
1...8 9 10...14
lukewilliamtodd
před 7 měsíci

Nakonec odpověděli, že agenti říkají, že kontaktovali platební tým ohledně toho, že nikdo nepřijímá platby. Teď mi bylo doporučeno počkat do neděle .. platby nebudou přicházet přes víkend lol

jen nás z nějakého důvodu brzdí

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Budou v tom pokračovat až do konce května. Musí existovat důvod, proč se zastavují, možná je to porušení, když nás prostě ignorují? Pokud nám curacao egaming nemůže pomoci, musí existovat jiná licenční organizace, která to dokáže

Automaticky přeloženo:
lukewilliamtodd
před 7 měsíci

Požádejte je o zaslaný doklad o zaplacení

Automaticky přeloženo:
74nddprvrw
před 7 měsíci

Kdybych to udělal, řekl bych to světu, aby se tam mohl dostat každý, ale zatím nikdo neměl štěstí, omlouvám se

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Odmítají tento důkaz poskytnout. Řekli mi, že historie transakcí, kde je napsáno „zpracováno", je jediným důkazem, který mají. Což je nálož BS. Řekl jsem jim, že transakční historie nám říká, co se má stát, a potvrzení nám poskytuje informace o tom, co se skutečně stalo, a oni nikdy neodpověděli

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Všichni musíme požadovat zaslání dokladu o zaplacení. A řekněte jim, že historie transakcí není důkazem.

Automaticky přeloženo:
MM24
před 7 měsíci

Požaduji doklad o zaplacení od minulého pondělí každý den, nemají ho, protože nebyl zaplacen

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemohu sem nahrát snímky obrazovky z mého chatu, protože si myslím, že jsou příliš velké. Nemohu najít ani možnost změny velikosti, ale v podstatě jsou také podpěry ponechány ve tmě. Nemají přístup k dokladu o platbách a nemají přímý kontakt s poskytovatelem (také známým jako výběrový tým). Podpora dostává aktualizace od manažerského týmu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Také čekám na 1000 $ 13. dubna a 3500 $ 20. dubna.

Když vidíte, že se zavírají, myslíte si, že dostaneme své peníze? Mám z toho stres.

Automaticky přeloženo:
Tarz881980
před 7 měsíci

I když chci věřit, že dostaneme své peníze, nevypadá to, že budeme. Poskytovatel (platební tým) neposkytl žádné aktualizace manažerskému týmu ani podpůrnému personálu, proto dostáváme stejné opakující se odpovědi

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
MM24
před 7 měsíci

Jak to jen mohou udělat? Není tu někdo, kdo by nám mohl pomoci! Můžeme jít do našich bank a požádat o vrácení všech provedených vkladů, protože jsou podvodné. Nemůžu uvěřit, že se to děje. Toto kasino bylo vždy nejlepší na hraní s rychlými výběry

Automaticky přeloženo:
MM24
před 7 měsíci

Všichni jsou to stejný tým, není to tolik zaměstnanců, aby tam byly obrovské týmy, jen výmluvy a zpoždění

Automaticky přeloženo:
Tarz881980
před 7 měsíci

Bože, kdybychom to dokázali, byla by to obrovská výplata lol

Automaticky přeloženo:
MM24
před 7 měsíci

Jaké svinstvo, není to tak velké místo, i kdyby to bylo zvednout telefon a zavolat na to oddělení, hej, co se děje s těmi chlapskými platbami

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Použijeme na ně reverzní psychologii. Řekněme, že jeden z členů vašeho týmu nám řekl, že se to kvůli uzavření nestane

můžete se s nimi jen posrat, abyste získali více informací

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

uvidíme, co říkají lol

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Člověče, udělej každý trik, jak jen můžeš, potřebujeme hackera, aby někdo pomohl zjistit, kde Neo je

Automaticky přeloženo:
Jwalks94
před 7 měsíci

Už jsem něco podobného zkoušel a jejich odpověď je vždy „Ujišťujeme vás, že vaše výhry jsou v bezpečí a jsou na cestě k vám". Nepřiznají, že nám z nějakého důvodu neplatí.

Dejte nám vědět, jaká je jejich reakce na vás. Bude to asi to samé

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Už jsem něco podobného zkoušel a jejich odpověď je vždy „Ujišťujeme vás, že vaše výhry jsou v bezpečí a jsou na cestě k vám". Nepřiznají, že nám z nějakého důvodu neplatí.

Dejte nám vědět, jaká je jejich reakce na vás. Bude to asi to samé

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jo, měl jsi pravdu, řekli jen, že čekají na odpověď od platebního týmu lol

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě jsem narazil na článek zveřejněný na opatrovníkovi ze dne 26.03.24

"Regulátor Curaçao převezme větší kontrolu a dohled nad licencemi od 31. března, podle devítistránkové aktualizace , která byla průmyslu online hazardních her doručena začátkem tohoto měsíce."

https://amp.theguardian.com/australia-news/2024/mar/26/curacao-carribbean-online-casinos-targeting-australia-crack-down

Možná to má něco společného s uzavřením rocknreelů a jejich nevyplácením

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky