Stejný. Jaký má smysl dávat nám do konce května výpověď, abychom se stáhli, když už dávno před oznámením nikomu nezaplatili. Mohou se také zavřít, protože nikdo nemůže vybírat ani vkládat.
Same. What’s the point of giving us notice until end of May to withdraw when they haven’t even paid out anyone since well before the announcement. They may as well just close now since no one can withdraw or deposit.
Pokud vám nedlužíte výběr, nemůžete se ani přihlásit na stránku, jen zčerná s bublinou chatu v rohu, stále k nim máme přístup pouze my, ale nechápu, proč nám neplatíte, co dnes řekli? ? Kdokoli mluví také o podpoře, která nepodporuje
If you are not owed a withdrawal ya can't even log on page just goes black with a chat bubble in corner it's only us who can still access them but I don't understand why there not paying us what have they said today ??? Anyone talk too the support that don't support
Každý, kdo zná počítačového chlápka, který má přístup k jiným počítačům a pracuje na nich soubory a disky, pak budeme moci posílat naše vlastní výběry
Anyone know a a computer dude who can access other computers and work on there files and drives then we will be able to send our own withdrawals
Opravdu? To jsem nevěděl. Jste si jistý, že to v té době nebyla jen závada?
Ne, dnes jsem s nimi nemluvil, pouze jsem jim poslal e-mail info@rocknreels.com v arvo a stále jsem nedostal odpověď. Včera pozdě v noci jsem mluvil s podporou a stále říkali to samé, že jim platební tým oznámil, že výběr byl znovu zpracován a peníze dostaneme tento týden. Tehdy jsem usoudil, že je to backendový tým, který nás všechny lže, včetně zákaznické podpory.
Oh really? I didn’t know that. Are you sure it wasn’t just a glitch at the time?
Na I haven’t spoken to them today, only sent an email to info@rocknreels.com in the arvo and still haven’t gotten a reply. I spoke to support late last night and they just kept saying the same thing that they’ve been advised by the payment team that the withdrawal has been reprocessed and we will get our money this week. That’s when I figured it’s the backend team feeding us all lies including to the customer support.
Když mi celý den říkáš to samé, pořád je otravuju
Saying the same shit all day to me I keep annoying them
Právě jsem mluvil s podporou a bez závady to paní několikrát zkusila a nemůže se přihlásit. Toto je to, co podpora řekla, poslední obrázek dole je první, který si přečtete
Just spoke to support and no glitch Mrs tried a few times and is unable to log in. This is what support said bottom last pic is the first one to read
To je to, co rád slyším otravovat ty sračky, jsem na pokraji, že to s nimi ztratím, a pak mě prostě vymažou, je to porušení pravidel, je těžké kousnout se do jazyka, když zacházím s lidmi, kteří jim poskytli příjem jako chuchvalci
That's what I like to hear annoy the shit out of em I'm on the edge of loosing it at them and then they will just delete me it's a breach of the rules hard to bite my tounge when there treating the people who provided there income like chumps
Vsadím se, že zítra přijde a odejde a nikdo stále nedostane svůj výběr a oni nám jen řeknou, abychom jim poslali e-mailem pdf bankovní výpis, což bude chvíli trvat a získá čas do 31. května.
Včera večer se mi pokusili říct, abych jim dal úplný výpis z účtu ve formátu pdf, ale nemohou mi poskytnout ani potvrzení nebo doklad, že vložili peníze na můj účet.
I bet ya tomorrow comes and goes and no one receives their withdrawal still, and they will just tell us to email them the pdf bank statement which will take a bit and that buys them time until 31 May.
They tried to tell me to give them a comprehensive bank statement in pdf last night but they can’t even provide me a receipt or proof that they deposited money into my account.
Myslím, že v tomto případě bych se tomu přiklonil a asi bych podal reklamaci. Pokud by to mělo pokračovat déle, myslím, že to stačí. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, tak co myslíte, půjdete do toho?
Pokud ano, můžete to udělatna tomto odkazu . ⬅️
I think that in this case I would be inclined to do so and I would probably file a complaint. If it were to go on for longer, I think that is enough. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, so what do you think, will you go for it ?
If so, you can do it on this link. ⬅️
Ahoj, jak dlouho čekáš na peníze? Už jste ověřili svůj účet? Dává vám kasino také stejné odpovědi jako ostatní hráči?
Dejte mi vědět, jak si ve své situaci stojíte.
Hi, how long are you waiting for the money ? Have you verified your account yet ? Does the casino also give you the same answers as other players ?
Let me know where you stand in your situation.
Co můžete udělat po podání stížnosti?
What can you guys do once a complaint is filed?
Ano, nám všem tady bylo řečeno to samé, stejně jako několika dalším, se kterými mluvím jinde. Moje stížnost je splněna, ale nikdo se mi od vás neozval. Stejně jako jiná osoba skutečně uvedla, co tam můžete dělat, očividně neplatíte, bylo mi řečeno, že peníze budou a prostě přicházejí a odcházejí a pak začnou znovu. Kasino se zavře a je pryč. Zvláštní je, proč nás navlékají a dávají nám falešnou naději, že existuje nějaký druh trestu, pokud prostě zavřeli dveře, kde bylo ověřeno, že všechny výběry byly zjevně zpracovány. Znovu zpracováno Poskytl jsem bankovní výpisy, jak bylo požadováno. Měl jsem několik let odstoupení od smlouvy, než se to stalo, stejně jako všichni ostatní. Mají licenci na Curacao.
Yes all of us here have been told same thing as well as a few others I'm speaking to elsewhere. My complaint is filled however have not heard back from you guys. Like other person has stated really what can you guys do there obviously not paying I've been told dates that money will be in and it just comes and goes and then they start again. The casino will shut and there gone. The weird thing is why string us along and give us false hope is there some sort of punishment if they just shut the doors where all verified all withdrawals had been processed apparently the. Reprocessed I've provided bank statements as asked. I've had multiple withdrawal for years before this happened as has everyone else too. They are liscensed to Curacao.
Myslím, že bychom všichni měli podat stížnost přes curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator
vložit odkaz na všechny lidi, se kterými jste v kontaktu.
Dostali jste od nich zpětnou vazbu, jakmile jste poskytli svůj bankovní výpis?
I reckon we all should file a complaint through curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator
past the link to all the people you have contact with.
Have you heard back from them once you provided your bank statement?
Jo, poslal jsem to před chvílí, před týdnem se nic nezměnilo, jen taktika stání Zkoušel jsem podat stížnost na Curacao a oni to odmítli, taky jsem nemohl přesně pochopit proč, ale zní to, jako by byli na straně kasin, protože to je kdo platí je
Yeah I sent it a while ago over a week didn't change anything just a stall tactic I tried to file a complaint with Curacao and they rejected it I couldn't excactly understand why either but sounds like they are on casinos side as that's who pays them
Právě jsem se chystal podat jeden, nemyslím si, že rocknreels jsou správně licencovány? Jedna z otázek se ptá, zda je na webu logo CEG. Nemohu na webu najít logo, ale myslím si, že když klikneme na ne, je to automatické odmítnutí.
I was just about to file one, I don’t think rocknreels are properly licensed? One of the questions ask if there is the CEG logo on the website. I can’t find a logo on the website but think if we click no then it’s an automatic reject.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.