FórumKasinaRajabets Casino - všeobecná diskuze

Rajabets Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Sohilshaikh51
|
16816 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před rokem

Rajabests již podvádí a podvádí mnoho uživatelů a také kasino guru uživateli nic nepomůže

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rajabests již podvádí a podvádí mnoho uživatelů a také kasino guru uživateli nic nepomůže

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále neověřili váš účet!!?? Dělají to proto, aby uzavřeli váš účet, pokud se po dobu 3 měsíců nepřihlásíte a zrušíte svůj zůstatek, očekávají, že na to zapomenete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rajabests již podvádí a podvádí mnoho uživatelů a také kasino guru uživateli nic nepomůže

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, že to říkám, ale zdá se, že jste při hraní nejednali správně.

Našel jsem tohle:

"Drahý harry7779,

Byly mi poskytnuty další podrobnosti a důkazy podporující tvrzení o „Arbitrážním sázení" v souvislosti s jiným kasinovým účtem v jedné hře Live Casino. Po shromáždění všech nezbytných informací tuto stížnost uzavíráme jako neoprávněnou z důvodu porušení podmínek kasina – zapojení do zakázané praktiky, která vám poskytla nespravedlivou výhodu oproti kasinu. Na takto získané výhry nemáte nárok. Kasino jednalo správně a v souladu se svými podmínkami, které jste přijali při registraci. Použité pravidlo bylo zmíněno výše v prvním příspěvku z kasina. V podstatě byste mohli být dokonce rádi, že vám byl váš počáteční vklad vrácen a po takovém porušení vám byly zabaveny pouze neplatné výhry."

( stížnost je zde )

Někdy má kasino pravdu, víš?

Dali jsme si čas na to, abychom to všechno prošli – poskytli jsme návod, ale výsledek je zcela opačný, než jste očekávali.

Automaticky přeloženo:
nadimhoque9
před rokem

Odesláním stížnosti jste udělali dobrou věc. Pokud vím, komunikace s Rajabets je docela obtížná, ale tým udělá maximum, aby vám pomohl!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, podporujte kasino guru, ale na konci výsledku arbitrážní sázku, ale nesázím takový typ, pokud je k dispozici nějaký důkaz, proč neposílat do mi rajabets...

Automaticky přeloženo:
harry7779
před rokem

Hráli jste s bonusovými penězi?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, hraji pouze skutečný zůstatek a když jsem vyhrál 61 000 inr, pak se můj účet deaktivoval a řekl, že pouze 1500 vrácení peněz a smazání důvěryhodného pilotního hodnocení, které jsem zcela odmítl

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, hraji pouze skutečný zůstatek a když jsem vyhrál 61 000 inr, pak se můj účet deaktivoval a řekl, že pouze 1500 vrácení peněz a smazání důvěryhodného pilotního hodnocení, které jsem zcela odmítl

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud jste hráli s čistými penězi, opravdu nevidím důvod k uzavření účtu. Čeká stále ověření? Ověření účtu jim trvá měsíce, nebo to nikdy neudělají

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jeho froud kasino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslouchejte, prosím, kasino guru rajabets již scam s mnoha uživateli, jako když hráč nevyhraje, nedá výběr za kyc nebo pokud hráč vyhraje, pokud je skutečný, také řekněte arbitrážní sázku...proč se to líbí jiným stránkám.. hraju poslední 3 roky, vím, na koho se vtrhnout uživatel...

Automaticky přeloženo:
nadimhoque9
před rokem

Páni, to je velké zklamání, doufám, že se to nějak vyřeší, jinak o jaké důvěře v kasino můžeme mluvit ..

Automaticky přeloženo:
nadimhoque9
před rokem

Zkontroloval jsem vaši stížnost a je jasné, že vaším problémem je nedokončené ověření. Chci jen vysvětlit, že otázka, zda jste hráli s bonusovými penězi, nebyla určena vám. Ve vašem případě je problém jinde.

Doufám, že budeme moci nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od nadimhoque9 byl odstraněn
Radka
před rokem

Toto kasino froude

Automaticky přeloženo:
harry7779
před rokem

Je mi líto, že to zmiňuji, ale vaše stížnost byla uzavřena jako neoprávněná . Podle našeho vyšetřování mělo kasino v tomto případě pravdu.

Ve vašem případě nejde o žádný podvod, pokud mohu soudit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak to bylo správně, mám důkazní snímek obrazovky a záznam hovoru Moje 3 dokumenty byly schváleny a 1 dokument stále ukazuje čekání téměř 30 dní a nemám žádnou bonusovou částku, když jsem vyhrál 61 000 inr, pak se můj účet deaktivoval a tým podpory neukázal žádný důvod k blokování

Automaticky přeloženo:
nadimhoque9
před rokem

Váš případ je jiný. Stížnost, která se ukázala jako neoprávněná, je Harryho případ, ne váš. Jak jsem řekl, protože jste hráli se svými vlastními prostředky a ne bonusovými penězi a odeslali jste všechny požadované dokumenty, kasino nemá žádnou omluvu k uzavření vašeho účtu nebo zabavení vašeho zůstatku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ověření účtu zpožděno rajabets

Automaticky přeloženo:
saxenavishal3617
před rokem

Prohlížím si vaši stížnost a rád bych věděl: stále vám chybí nějaké vhodné vysvětlení?

Jak již bylo zmíněno, umožňujeme kasinům až 14 dní na dokončení celého procesu ověření, i když chápu, že je to velmi dlouhé časové období.

Přeji rychlé řešení!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Doposud neexistuje žádné pohodlné vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky