Ahoj, co to znamená, že ověření účtu trvá déle? Jak dlouho to bylo ? Na tento proces dáváme kasinům 14 dní, protože je to velmi důležité pro kasino i pro hráče. Máte také problém s některými dokumenty nebo je kasino stále kontroluje? Co jsi musel poslat?
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, what does it mean that account verification takes longer ? How long has it been ? We give casinos 14 days for this process as it is very important for the casino as well as for the player. Do you also have a problem with some documents or is the casino still checking them ? What did you have to send ?
I will wait for your answer.
Dobrý den, myslím, že to není tak moc, když počkáte jen dva dny. Poslali jste kasinu všechny potřebné dokumenty? Zkuste jim dát nějaký čas, aby si vše zkontrolovali a myslím, že jakmile to budou mít, dostanou se k vám a aktualizují vás.
Zatím zachovejte chladnou hlavu a počkejte. 🙂
Hello, I don't think it's so much if you wait only two days. Did you send the casino all the documents they needed ? Try to give them some time to check everything and I think once they have it they will get to you and update you.
For now, just keep a cool head and wait. 🙂
Ahoj Jaro, ověření je v pořádku, ale měli bychom umožnit čerpat nějaké prostředky.
Zdá se, že Rajabets to chtěl udělat. Proč tam nesnížíš hodnocení. Shoduje se termín okamžitý vklad a okamžitý výběr?
Prosím, podívejte se na to Askgamblers.
Hi Jaro, verification is okay but we should allow to draw some funds.
It seems Rajabets wantedly do this. Why don't you decrease there rating. Is the term instant deposit and instant withdrawal matches?
Please look into it Askgamblers.
Protože to není něco, za co bychom dali hodnocení dolů. Netrvá to vůbec dlouho a když provádíte ověření, je naprosto normální, že nemůžete odstoupit. Až to dokončíš, mělo by to být lepší. Také někdy neprovedete výběry hned, to je také docela běžné. Musíte být trochu trpěliví a pokud přijde něco, s čím si nebudete vědět rady, můžete mi dát vědět.
Because it's not something we would give a rating down for. It doesn't take long at all, and while you're doing the verification, it's perfectly normal that you can't withdraw. When you finish it then it should be better. Also, sometimes you don't make withdrawals right away, that's also pretty common. You have to be a bit patient and if something comes up that you don't know what to do with, you can let me know.
Ahoj Jaro, nyní je to 5 dní, kdy Rajabets nedokončil ověření. Posílám jim také výpisy z účtu. Neexistuje žádná zpráva pouze na časové ose, kterou dostávám po celou dobu, když jsem kontaktoval tým podpory, jak je uvedeno níže:
Živá podpora není oprávněna dokončit nebo zasahovat do vašeho požadavku na ověření. Oddělení rizik zkontroluje vaše dokumenty a vy můžete vidět stav vašeho ověřovacího procesu, odkud jste dokumenty nahráli. Děkujeme za trpělivost.
Hi Jaro, Now it is 5 days Rajabets did not complete the verification. I send them my bank statements as well. There is no time line only message I get all the time when i contacted support team as below:
The Live Support is not authorized to complete or intervene with your verification request. Risk Department will check your documents, and you can see the status of your verification process from where you uploaded the documents. Thank you for your patience.
Ano, proto musíte být trochu trpěliví. Hned bych se nebál. Dejte kasinu nějaký čas, aby zkontrolovalo, co je potřeba, a oni vám dají vědět, jestli jste prošli nebo jestli je ještě něco, co potřebujete přidat. Live chat má bohužel pravdu a takové věci neřeší, ale kontroluje se na jiném oddělení.
Zkuste tedy zachovat chladnou hlavu a ještě chvíli počkat. 🙂
Yes, that's why you have to be a little patient. I wouldn't worry right away. Give the casino some time to check what is needed and they will let you know if you have passed or if there is anything else you need to add. Live chat is unfortunately right and doesn't deal with such things but it is checked in another department.
So try to keep a cool head and wait some more. 🙂
Díky Jaro, mimochodem Rajabets se mě ptají na podrobnosti o hesle. Je tato zásada Rajabets k ověření účtu, který potřebuje heslo? Prosím, abyste zvážili moji žádost.
Thanks Jaro, by the way the Rajabets is asking for my password details. Is this policy of the Rajabets to verify account they need password? Request you consider my request.
Ahoj, určitě to není v pořádku, vypadá to na podvod. Kasino by po vás nikdy nemělo chtít heslo a uživatelské jméno, takže to rozhodně nedělejte. V těchto případech musíte být opatrní.
Přesto jste na tento email psal o ověření nebo Vám přišel, aniž byste cokoli napsal?
Hi, it's definitely not right, it looks like a scam. The casino should never ask you for a password and username, so definitely don't do that. You have to be careful in these cases.
Nevertheless, did you write to this email about verification or did it come to you without you writing anything ?
Ahoj Jaro,
Dostal jsem od nich e-mail, aby poskytli podrobnosti, a byl jsem úplně šokován. Proto požádejte o podporu z vaší strany, abyste mohli vybrat mé prostředky. Nyní je to 7 dní, kdy můj účet stále neověřují. Žádám vás, abyste zvážili mou žádost při provádění nezbytných opatření ohledně Rajabets.
Také vidím, že mnoho sázkařů čelí tomuto problému, když vyhráli nějaké peníze.
Hi Jaro,
I got email from them to provide the details and I completely shocked. Therefore, seek support from your side to withdraw my funds. Now it's 7 days still they don't verify my account. Request you to consider my request in taking the necessary action on Rajabets.
I also see many punters face this issue when they won some money.
Je to dost smutná situace, když je to takhle, protože abyste získali peníze, musíte být nejprve ověřeni. Tak uvidíme, jak to půjde dál a co se změní. Pokud nic, pokusíme se pomoci.
It's a pretty sad situation when it's like this, because in order to get the money you have to be verified first. So we'll see how it goes on and what changes. If nothing, we'll try to help.
Ahoj Jaro,
Pomozte mi prosím s rychlejším ověřením, abych mohl vybrat své prostředky. Velmi mě znepokojuje chování Rajabetů.
Už je to sedm dní. Laskavě zkontrolujte způsob, jak pomoci, moje naděje na Casino Guru..
Hi Jaro,
Please assist me in the faster verification so that I can withdraw my funds. I preety much worried by the behaviour of Rajabets.
It is already seven days. Kindly check the way to help, my hope on Casino Guru..
Je důležité říci, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu. Je tedy zřejmé, že budete muset být trpěliví. Také naši řešitelé se snaží dostat k hráčům co nejdříve, ale nejste jediný, kdo má stížnost, takže možná budete muset chvíli počkat. Vím, že to není nejpříjemnější situace, ale věřím, že to zvládnete.
Každopádně kasino vám stále nic neposlalo? Zkusili jste zkontrolovat své e-maily a složku se spamem a podobně?
It is important to say that we give casinos 14 days to resolve this process. So obviously you will have to be patient. Also our resolvers are trying to get to the players as soon as possible, but you are not the only one with a complaint, so you may have to wait a bit. I know it's not the most pleasant situation, but I believe you can handle it.
Anyway, the casino still hasn't sent you anything? Have you tried checking your emails and spam folder and stuff ?
Ahoj Jaro, Dokončuje se 10 dní ve jménu ověření RAJABETS. Přesto říkají, že není čas na ověření. Podle 14denního procesu, jak jste řekli, budeme čekat další 4 dny. Oceňuji váš tým, který pracuje na mém požadavku.
Připojen včerejší e-mail od RAJABETS.
Hi Jaro, It completes 10 days in the name of verification by RAJABETS. Still they say no concerte time for verification. As per the 14 days process as you told wll be waiting more 4 days. I appreciate your team working on my request.
Attached yesterday email from RAJABETS.
To bude asi nejrozumnější, vidím, že podle screenshotu se musíte obrnit trpělivostí. Pevně věřím, že Vaše ověření bude co nejdříve dokončeno. Budu držet palce. 🙂
That will probably be the most reasonable, I see that according to the screenshot you have to be patient. I firmly believe that your verification will be completed as soon as possible. I'll keep my fingers crossed. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.