Ahoj.
Poskytl jsem pdf podle požadavku.
Nejprve mi řekli, že pdf bylo upraveno a není originál. Něco, čemu jsem nerozuměl, když jsem to stahoval přímo z aplikace banky.
Pak jsem si uvědomil, že pro uložení pdf musím otevřít aplikaci, která dokáže soubor přečíst, a poté jej uložit. Tak jsem si myslel, že to je místo, kde bych mohl neúmyslně upravit.
Poté jsem mohl poslat výpis přímo na můj email. Bez ukládání přes aplikace. Ale kupodivu mě zase zapřeli. Říká, že je to upravené nebo že nemá dobrý zrak.
PDF vidí právník. Řekl mi, že je to zcela legální, že má digitální podpis a pdf je v pořádku. Trvají ale na tom, že to není správné.
Dokonce i na podpoře mi řekli, abych poslal pdf e-mailem. Ale oni mi tenkrát odpověděli, že to není to pravé místo. Všechno jsou problémy.
Včera jsem znovu zkusil mluvit s podporou a oni si s mým případem umyli ruce, jak nejlépe uměli. Mám screenshoty konverzace, kde říkají, že jeho směna skončila a on mě opouští s partnerem. Váš partner si „stěžuje" a ukončí chat. Mám také snímky obrazovky znovu odmítnutí ověření.
Dříve jsem vás nekontaktoval, protože jsem tuto stránku neznal. Našel jsem to zázrakem.
Oceňuji tvou pomoc. Vše nejlepší
Hello.
I have provided the pdf as requested.
At first they told me that the pdf was modified and was not the original. Something I didn't understand, when I downloaded it directly from the bank app.
Then I realized that to save the pdf I had to open an app that could read the file and then save it. So I thought that's where I could be inadvertently modifying.
Then I was able to send the statement directly to my email. Without saving it through apps. But by surprise, they denied me again. Saying that it is modified or that he does not have good vision.
The pdf is seen by a legal lawyer. He told me that it is totally legal, that it has the digital signature and the pdf is all correct. But they insist that it is not right.
Even in support, they told me to send the pdf by email. But they responded to me at the time, that that is not the right place. Everything is problems.
Yesterday I tried to talk to support again and they washed their hands as best they could with my case. I have screenshots of the conversation where they say that his shift is over and he leaves me with his partner. Your partner "makes a complaint" and ends the chat. I also have screenshots of denying verification again.
I did not contact you before because I did not know this page. I found it by miracle.
I appreciate your help. All the best
Hola.
He proporcionado el pdf tal y conforme me piden.
Al principio me decían que el pdf estaba modificado y no era el original. Cosa que no entendía, cuando lo descargaba directamente de la app del banco.
Entonces me di cuenta que para guardar el pdf tenía que abrir alguna app que pudiese leer el archivo y de ahí guardarlo. Entonces pensé que ahí es donde podía estar modificando sin querer.
Entonces pude mandarme el extracto directamente al email. Sin guardarlo a través de apps. Pero por sorpresa, otra vez me lo deniegan. Diciendo que esta modificado o que no tiene una buena visión.
El pdf está visto por un letrado legal. Me ha dicho que es totalmente legal, que tiene la firma digital y todo correctamente el pdf. Pero ellos insisten en que no esta bien.
Incluso en soporte, me dijeron que mandase el pdf por email. Pero me respondieron al tiempo, que ese no es el sitio indicado. Todo son problemas.
Ayer volví a intentar hablar con soporte y se lavan las manos como pueden con mi caso. Tengo capturas de la conversación donde dicen que se le acaba el turno y me deja con su compañera. Su compañera " poner una queja" y finaliza el chat. También tengo capturas de negarme la verificacion de nuevo.
No contacte antes con ustedes porque desconocía esta página. La encontré de milagro.
Agradezco su ayuda. Un saludo
Automaticky přeloženo: