FórumKasinaPowbet Casino - všeobecná diskuze

Powbet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od vfranky
|
11402 zobrazení 110 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Ano, poslal jsem ověření, ale skutečnost, že žádost o něj trvá 7 dní, je směšná. Věděli přesně, že chtějí kyc. 7 dní jen na vyžádání hahahah mohli to udělat v den výplaty!!!

Automaticky přeloženo:
Knacki
před 6 měsíci

Ano, je pravda, že to mohli udělat dříve, ale nejsme zodpovědní za proces, který má kasino v rámci KYC. Nejlepší by tedy bylo spolupracovat s kasinem a úspěšně projít ověřením. Pokud to dokážete, měli byste mít možnost se stáhnout. Doufám, že budete stejného názoru a i když to trvá déle, půjdete do toho.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Na své peníze od powbet jsem čekal více než 3 týdny. Jednak byla moje žádost o výběr bez udání důvodu zamítnuta a nyní již uplynul více než týden od nového bez jakékoli odezvy. Snažil jsem se mnohokrát kontaktovat podporu a vždy jsem dostal stejné automatické odpovědi, že musíte být trpěliví. Je zvláštní, že na webu je napsáno, že to trvá 1-3 bankovní dny, ale pro mě už jsou to týdny! To je nepochopitelné!

Automaticky přeloženo:
8jn8d7z6bw
před 5 měsíci

Dobrý den, v tomto případě není na co čekat a podal bych reklamaci. Můžete tak učinit zde na tomto odkazu . Pokud nevíte, co od reklamace čekat, přidávám i návod , kde se vše podstatné dozvíte.

Také dáváme kasinům 2 týdny na vyřešení celého procesu výběru.

Každopádně, už jste ověřili svůj kasino účet? Hráli jste s bonusem nebo ne? Kromě trpělivosti vám neřekli nic jiného?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ano, již jsem podal stížnost a hrál s bonusem, ale jsem si jistý, že jsem neporušil pravidla a také jsem požádal podporu, zda bych neměl udělat proces KYC, protože můj účet říká, že to není potřeba dosud. Pouze se omluvili a řekli, že došlo k určitému zpoždění při propuštění a že bych měl být trpělivý. Je zvláštní, že už je to více než 3 týdny.

Automaticky přeloženo:
8jn8d7z6bw
před 5 měsíci

Ano, to by bylo divné i pro mě, protože bych nerad slyšel to samé znovu a znovu.

Každopádně jsem neviděl, že jsi podal stížnost, tak se ti ji podařilo otevřít nebo jsi to udělal někde jinde?

Co se týče bonusu, splnili jste všechny podmínky? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ano, splnil jsem podmínky a znovu zkontroloval, že je vše v pořádku. Zrovna včera se můj požadavek na výběr vrátil na herní účet a bez jakéhokoli vysvětlení. Už čekám skoro měsíc a znovu se snažím kontaktovat jejich podporu emailem a zatím nic. Na tom účtu mám 500e, což se mi zdá absolutně nemožné sehnat. Bylo to naprosto nepochopitelné, bylo by tak hezké, kdyby někdo mohl pomoci.

Automaticky přeloženo:
8jn8d7z6bw
před 5 měsíci

Snažil jsem se vám doporučit a pomoci ve vaší situaci a v příspěvku výše jsem vám nechal odkaz, kde můžete na našem webu podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Umíš to založit nebo s tím taky potřebuješ pomoct? Také jsem zveřejnil návod, který by vám mohl pomoci.

Tak dej vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, snažím se vybrat své peníze z Powbet už déle než 5 dní a nedá mi to, když jdu vybrat, tak mi říkají, že musím provést první vklad, když už mám doslova 3, Kontaktuji podporu, aby to mohli udělat za mě. vyřeší to a oni mi řeknou, že provedou ruční výběr, že mi pošlou e-mail s dotazem na podrobnosti a nikdy mi nic neposlali, když měli problém vyřešit, systém mě automaticky odhlásil, takže jsem ztratil komunikaci s podporou, teď mi ani nedovolují mluvit s online podporou kasina, v kasinu mi uvízlo 1900 dolarů, které nemohu vybrat, jsem si jistý, že toto kasino je podvod. file

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
sebalame2306
před 4 měsíci

Hmm, dáváme kasinům 14 dní na výběr, takže vidím, že právě začínáte.

Co se mi ale nezdá je, že vám kasino řeklo, respektive poskytlo alternativu, jak máte provést výběr, ale nakonec se k vám nedostalo a nemůžete ani napsat povídat si.

Pokud se vám tedy kasino neozve, neodpoví na vaše e-maily ani vám nijak nepomůže, pravděpodobně bych doporučil podat stížnostzde na tomto odkazu .

Náš tým se vám pokusí pomoci, ale jak jsem řekl, důležitých bude 14 dní, ale pokud se kasino nepokusí pomoci, nezdá se mi to fér.

Pokračuješ a podáš to?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ahoj dobře! Jsem na tom stejně, už 5 dní se snažím vybrat peníze a nedá mi to otevřít live chat, emaily co ti posílají jsou pořád stejné a už ani neodpovídají a čtou tady říkají ano ověření a řekne vám to, že to taky nepotřebujete Prý se to aktualizuje ve vašem účtu a nic se neaktualizuje. Je to podvod, doufám, že lidé už v tom kasinu nebudou hrát. A uvidíme, jestli mi co nejdříve zaplatí výběr, abych tam už nesázel.

Automaticky přeloženo:
celestenj7
před 4 měsíci

Ahoj, chápu vaši frustraci, ale dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběrů, jak Petronela zmínila ve vaší stížnosti .

Řeklo vám však kasino nějaký relevantní důvod, proč váš výběr chybí? Určitě není normální, aby vás kasino ignorovalo a taky bych se zlobil, kdybych chtěl vědět, co se děje s mými penězi.

Vidím, že kasino vám řeklo, že ještě nepotřebují ověření, takže pokud vás o to nepožádají, nebudete muset nahrávat dokumenty.

Nyní je důležité počkat a být trpělivý a uvidíme, jak to půjde dál. Pokud se nic nezmění, náš tým se vám pokusí pomoci.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, dobré odpoledne.

Jmenuji se Alba. Mám problém s ověřením v kasinu powbet. Dělám to od dubna a jsme skoro v srpnu. Nejprve mi rychle ověřili občanku, selfie fotku atd. Jakmile se ale dostanu k ověření bankovního účtu, jsou problémy.

Žádají mě o pdf se všemi transakcemi na mém účtu. Příchozí a odchozí za měsíc duben, s mými informacemi jako vlastník atd. Dělám to nekonečněkrát a žádné, ale absolutně žádné neplatí. Připravím se na rozhovor s nápovědou a dokonce pošlu několik e-mailů s vysvětlením mého případu. V chatu mi nepomáhají a emaily ignorují, odpovídají jen na jeden s tím, že to pdf musí mít, když už jsem to věděl. Celou dobu mi říkají, že je to neoriginální pdf...všechny problémy. Kdy to je.

Od dubna se snažím získat 286 eur. Cítím se ignorován, ponižován a stydím se za to, jak se mi smějí. Teď jsem to zkusil znovu ověřit a trvá to věčnost. Ale jako vždy nakonec odmítnou.

Na druhou stranu jsem četl, že po ověření účtu žádají o mongplay účet nebo něco podobného. Tento typ účtu nemám a už teď se bojím, že to bude můj další problém.

Prosím o pomoc, ty peníze jsou moje a pouhé ověření účtu mi trvalo 4 měsíce.

Velice vám děkuji za vaši pozornost a váš čas. Vše nejlepší.



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
albarodriguez1306
před měsícem

Dobrý den, omlouvám se za problém v kasinu. Ověření je důležité, ale nemělo by to trvat 4 měsíce, to je příliš dlouho, takže jste nás mohli kontaktovat dříve.

Doporučil bych Vám podat stížnost na tomto odkazu hned na začátku a náš tým se Vám pokusí pomoci a celou situaci prošetřit.

Víte však, jaký je problém s vaším bankovním výpisem? Řekl bych, že se vám kasino pokusí vysvětlit, co by ještě mělo obsahovat, když řeknete, že jste vše odeslali tak, jak bylo požadováno. Ale vidím, že kasino na vás nereaguje.

Určitě bych šel do toho a otevřel stížnost a viděl, co se dá dělat.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj.


Poskytl jsem pdf podle požadavku.

Nejprve mi řekli, že pdf bylo upraveno a není originál. Něco, čemu jsem nerozuměl, když jsem to stahoval přímo z aplikace banky.


Pak jsem si uvědomil, že pro uložení pdf musím otevřít aplikaci, která dokáže soubor přečíst, a poté jej uložit. Tak jsem si myslel, že to je místo, kde bych mohl neúmyslně upravit.

Poté jsem mohl poslat výpis přímo na můj email. Bez ukládání přes aplikace. Ale kupodivu mě zase zapřeli. Říká, že je to upravené nebo že nemá dobrý zrak.

PDF vidí právník. Řekl mi, že je to zcela legální, že má digitální podpis a pdf je v pořádku. Trvají ale na tom, že to není správné.

Dokonce i na podpoře mi řekli, abych poslal pdf e-mailem. Ale oni mi tenkrát odpověděli, že to není to pravé místo. Všechno jsou problémy.

Včera jsem znovu zkusil mluvit s podporou a oni si s mým případem umyli ruce, jak nejlépe uměli. Mám screenshoty konverzace, kde říkají, že jeho směna skončila a on mě opouští s partnerem. Váš partner si „stěžuje" a ukončí chat. Mám také snímky obrazovky znovu odmítnutí ověření.

Dříve jsem vás nekontaktoval, protože jsem tuto stránku neznal. Našel jsem to zázrakem.


Oceňuji tvou pomoc. Vše nejlepší


filefilefile


Automaticky přeloženo:
albarodriguez1306
před měsícem

Chápu vaši situaci. Asi bych se ani v tomto případě necítil úplně pohodlně, protože vím, že někdy může být ověření obtížné. Pokud jim však pošlete výpis z účtu v pdf podobě a vše je dobře vidět, tak nevím, jaký jiný problém by tam mohl být. Myslel jsem, že tam není vše, co kasino požaduje, ale nezmiňujete se o tom, takže to pravděpodobně není problém. Nechám tedy náš tým, aby se vám pokusil pomoci a snad to vyjde a vy budete moci ověřit a dostat peníze ven.

Pokud se pohnete vpřed a budete moci ověřit, neváhejte mě aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj.

Této části nerozumím "Myslel jsem si, že tam není vše, co kasino požaduje, ale ty to nezmiňuješ, takže to asi není problém." Můžete mi prosím vysvětlit, co tím myslíte. ? Bude to s tím dalším ověřováním dokladů totožnosti atd.? Pokud ano, byl také problém. Ale nakonec to považovali za platné. Děkuji

Automaticky přeloženo:
albarodriguez1306
před měsícem

Měl jsem na mysli, že hráči, kteří mají problém s ověřením, často zmiňují, že ne vše na výpisu je to, co kasino požaduje. Tedy někde chtějí jméno, adresu, IBAN a já nevím co ještě viditelné, ale vím, že v některých zemích tyto věci hráči na bankovních dokladech nemají. Tak to jsem měl na mysli.

Takže na základě toho, co říkáte, jste konečně ověřili dokument?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ne, nadále ho považují za neplatného.

Automaticky přeloženo:
albarodriguez1306
před měsícem

Je to stále stejný důvod nebo kasino řeklo něco jiného? Je nám líto, že máte takový problém a nemůžete dokument ověřit. Proto bylo dobrým krokem, že jste podali stížnost a doufám, že vám náš tým pomůže, pokud se nestane zázrak a kasino nakonec neschválí, co jste jim poslali.

Poslali jste jim však dokument znovu nebo jste to už ani nezkoušeli? 😥

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu