FórumKasinaPowbet Casino - všeobecná diskuze

Powbet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od vfranky
|
11394 zobrazení 110 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
Jaro
před měsícem

Ahoj. Vždy vymyslí buď stejnou výmluvu, nebo novou. Ale i když se jedná o původní dokument atd., stále mi dávají stejnou výmluvu. Už ani nezmění komentář, proč to nepřijímají.

Automaticky přeloženo:
albarodriguez1306
před měsícem

Dobře, takže nerozumím ničemu novému. Viděl jsem, že vaše stížnost byla postoupena Natalii, která bude kontaktovat kasino a uvidíme, co zjistí. Snad bude vše v pořádku a budete moci úspěšně ověřit.

Budu tady, kdyby něco.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobré ráno,

den 30. 8. 2024 Vložil jsem 300 eur přes kartu buddybank na powbet6.com, hraním jsem dosáhl 900 eur a požádal jsem o výběr 500 eur dne 31. 8. 2024 prostřednictvím mezinárodního bankovního převodu zadáním ibanu mého účtu Revolut a den 09/01/2024 Požádal jsem o další výběr ve výši 400 eur vždy s mezinárodním bankovním převodem.

(oba účty buddybank a Revolut jsou na mé jméno)

Dnes byla moje první žádost o výběr zamítnuta a z mého herního účtu bylo odepsáno 500 eur.

Kontaktoval jsem podporu prostřednictvím chatu a bylo mi řečeno: „Je nám líto, že vám musíme oznámit, že váš požadavek na výběr byl zrušen kvůli aktualizaci poskytovatele plateb, která ovlivňuje výběry.

kreditní kartou.

V každém případě celková částka

korespondent byl

okamžitě připsán zpět na

herní účet.

Opravdu se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

Vyzýváme vás však k podání nové žádosti o výběr a rádi vás na to upozorníme.

příslušné oddělení zpracovat a odeslat novou žádost co nejdříve".

Požádal jsem o oba výběry bankovním převodem, nikoli kreditní kartou.

Bylo mi doporučeno znovu odeslat žádost o výběr prostřednictvím bankovního převodu.

Dne 04.09.2024 byl můj druhý výběr ve výši 400 EUR zrušen. Kontaktováním podpory prostřednictvím chatu jsem dostal tento důvod „Zdá se, že předchozí pokusy o výběr byly zrušeny poskytovatelem plateb vaší banky, zkuste tedy vybrat jinou metodou výběru. Chcete-li vybrat, doporučujeme

obvykle používat

možnost bankovního převodu přes

Bankovní převod, nebo, pokud to nefunguje, zkuste vybrat přímo na kartu, kterou jste vložili. V krajním případě, pokud se přesto zruší, mohu doporučit použití elektronické peněženky, jako je Mifinity nebo Ezeewallet."


Zeptal jsem se, jak mám postupovat, a požádal jsem o výběr bankovním převodem tentokrát národním a vložil jsem pouzen mého účtu. Přikládám screen chat prvního a druhého zrušení zrušeného.


Nikdy mě nepožádali o ověření mého účtu.


Teď zítra určitě zruší ten 500 eur vyrobený 03.09.2024.


Jak se z této situace dostat, abych své peníze skutečně dostal? filefilefile

Automaticky přeloženo:
Stefano0597
před 2 týdny

Ahoj, vidím, že je to docela nepříjemná situace. Pro začátek bych řekl, že kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčských výběrů. Stále se nic nezměnilo a vy jen získáváte informace o tom, jak použít jinou metodu, která, jak vidím, moc nepomáhá. Myslíte, že byste mohli vyzkoušet elektronické peněženky, které vám byly nabídnuty?

Pokud se nic nezměnilo a stále se vám nepodařilo provést výběr, můžete využít naši bezplatnou funkci – reklamační formulář.

Náš tým se vám pokusí pomoci.

Tak dej vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Dobré ráno, včera po odpovědi, že mezinárodní bankovní převod není dobrý způsob výběru, jsem výběry zrušil a provedl výběr 500 národním bankovním převodem zadáním svého italského IBANu.

Dnes udělám totéž pro druhý výběr zbývajících 290 eur.

(stále žádný požadavek na ověření účtu)

Uvidíme, jak zareagují, jestli mě zruší i touto metodou.


Budu vás informovat a děkuji za vaši dostupnost. file

Automaticky přeloženo:
Stefano0597
před 2 týdny

Chápu, tak počkáme, co vám řeknou a zda tentokrát výběr projde nebo bude znovu zamítnut.

Budu čekat na vaše zprávy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dnes, 8. září, právě přijali můj výběr ve výši 290 eur uskutečněný k pozdějšímu datu, než je ten z 500, který stále nacházím mezi nevyřízenými výběry.

Není vyžadováno ověření účtu.


Přikládám screenshoty před a po.

Doufám, že pošlou i těch 500 k zaplacení.

Budu vás informovat!


filefilefile

Automaticky přeloženo:
Stefano0597
před týdnem

Tak to je skvělá zpráva, vidím, že věci jdou dopředu, i když pomalu. Také doufám, že váš další výběr proběhne a bude schválen a peníze dostanete.

Budu čekat na další aktualizaci. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Už 8 dní čekám na výběr 500€ z powbet a stále nic, nic mi neříkají, mluvím s nimi a prostě mě donutí to vzdát

Automaticky přeloženo:
paolaahmed
před týdnem

Dobrý den, koukám, že jste nedostal důvod, proč nemáte své peníze, což je škoda, protože bychom se měli od čeho odrazit.

Rád bych však řekl, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a hráči poslali peníze, takže pokud se tak nestane, dejte nám vědět a pokusíme se pomoci.

Nicméně, nebylo nutné provést nějaké ověření zde? Hráli jste zde s bonusem nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Nikdy jsem tu nehrál, chci si jen vybrat peníze a hotovo.

Automaticky přeloženo:
paolaahmed
před týdnem

Ahoj Paola. Měl jsem problémy s tímto kasinem.

V ověřovací části musíte poskytnout požadované dokumenty. Jakmile budou ověřeny, bude ověřen i účet. Pak vám to umožní stáhnout.

Bylo to pro mě těžké, ale nakonec si to ověřili. Výběr jsem provedl v pondělí. Uvidíme, jestli peníze dorazí...

Provedli jste ověření?

Automaticky přeloženo:
paolaahmed
před týdnem

Chápu, podle toho, co jsem viděl, někteří hráči také čelí stejnému problému jako vy. A proto bych doporučoval obrnit se trpělivostí a zkusit se podpory jednou za čas zeptat, jak je to s vaším odvykáním. Pokud vás budou i nadále ignorovat, pak bych přistoupil k podání stížnosti na našem webu.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
albarodriguez1306
před týdnem

Píše mi to, že nepotřebuji ověření

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Píšu jim tak 10x denně a oni mi říkají, že mají zpoždění, že musím být trpělivý.

Automaticky přeloženo:
paolaahmed
před týdnem

Bez ověření vám nikdy nedovolí vybrat peníze. Předstírají, že to stahují, ale nikdy nedorazí. Protože nejprve je nutné ověření.

Výběr bude za několik dní zrušen. Požádejte o zrušení výběru, abyste mohli být požádáni o ověření.

Nechali mě také "udělat výběr", ale nedorazilo. Poté mi vrátili peníze na účet, šel jsem do ověřovací sekce a požádali mě o informace.

-DNI

- SELFIE FOTOGRAFIE S MOBILNÍM TELEFONEM BLÍZKO U OBLIČEJE S OTEVŘENÝM ÚČTEM POWBET

- FOTKA KARTY, NA KTERÉ JSOU VIDITELNÉ POUZE PRVNÍ 2 A POSLEDNÍ 6 ČÍSLA (OSTATNÍ ČÍSLA, DATUM EXPIRACE A TAJNÉ ČÍSLO JSEM ZAKRÝVAL MALÝMI PAPÍRKAMI)

-PDF MĚSÍČNÍCH POHYBŮ, KTERÉ ŽÁDOU. KDE SE ZOBRAZÍ VAŠE CELÉ JMÉNO SPOLU S ČÍSLEM ÚČTU SPOJENÉHO S KARTOU.


Po ověření by mělo vše správně dorazit. Procházím touto fází. Pokud do něj vstoupí, vrátím se a dám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Stále nejsem ověřený, výběr 290 eur mi byl připsán včera... žádost o výběr 500 eur stále čeká od 4. září.

Z toho, co jsem pochopil, platí, ale ve svém vlastním čase a na základě toho, co jim říká jejich hlava.

Automaticky přeloženo:
Stefano0597
před týdnem

Nejprve musíte ověřit účet. Jiná možnost není.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Píšu jim tak 10x denně a oni mi říkají, že mají zpoždění, že musím být trpělivý.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Proto jsem jednou za čas psal. Pokud je bombardujete e-maily, pravděpodobně vám nemají co říct. Chápu, že chcete své peníze co nejdříve, ale takové věci nepomáhají.

Vidím, že jiný hráč také žádá o ověření, jako jsem to udělal já, a jsem zvědav, zda to kasino bude vyžadovat. Bylo by docela zbytečné, abych nechal váš výběr čekat déle než týden a pak ho zrušil, protože chtějí vaše dokumenty. I když i to se může stát. Tak uvidíme, jestli další dny přinesou něco nového.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dokonce jsem zde otevřel stížnost. Proto vím, že nejprve je třeba provést ověření. Pozdravy

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu