Není divu, že se cítíte nespokojeni. Upřímně řečeno, aniž bychom věděli, co se děje s finančním týmem kasina nebo lidmi zodpovědnými za schvalování nebo dokončení transakcí, můžeme jen spekulovat, kde takové zpoždění skutečně pochází z neočekávaného množství výherců.
Naprosto souhlasím, že by se dalo očekávat spravedlivé vysvětlení v kombinaci se zřejmým úsilím zmírnit vaši špatnou zkušenost.
Pokud jsem to dobře pochopil, teď čekáte, zda vám platba přistane na kartě, je to tak?
Kdy přesně končí termín, prosím? Myslím poslední tři dny, které jsi zmínil.
No wonder you feel dissatisfied. Frankly, without knowing what is happening with the casino's financial team or people responsible for approving or completing the transactions, we can only speculate where such delay truly comes from an unexpected amount of winners.
I totally agree a fair explanation combined with obvious effors to ease your bad experience would be expected.
If I got it all correctly, you are now waiting whether the payment will land on your card, is that so?
When exactly does the deadline end, please? I mean the last three days you mentioned.
Automaticky přeloženo: