DomůFórumKasinaPowbet Casino - všeobecná diskuze

Powbet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od vfranky
|
22 422 zobrazení 138 odpovědí |
|
1...6 7
oscar9999

Ahoj, pokud jsi zadal výběr právě teď, zkus se obrnit trpělivostí a počkat, co se bude dít. Kasino po vás nepožádalo žádné dokumenty? Hráli jste zde s bonusem nebo ne?

Automaticky přeloženo:

Toto kasino pravděpodobně platí za reklamu, aby bylo hodnoceno jako nejbezpečnější kasino.


Jedno z nejhorších kasin.


Problémy s výběry peněz, neslušní lidé na zákaznické podpoře a navíc čekáte až hodinu, než vám někdo dá odpověď typu copy-paste, a pak opustíte chat.


1/10

Automaticky přeloženo:
vladan4053

Zdravím vás, podle toho, co jsem viděl v naší recenzi, by mělo být kasino uzavřeno.

Hraješ tu normálně? Neměli jsme příliš dobrý bezpečnostní index a abych byl upřímný, byl docela nízký.

Máte ještě nějaké peníze na výběr?

Mám jednu otázku, viděl jsem, že máte stížnost na Powbet Casino a mám trochu pocit, že tento příspěvek by mohl být o tomto kasinu a ne o tom, o kterém píšete. Je to tak náhodou a právě jste si popletl vlákna? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, máte pravdu. Námitka se týká kasina Powbet.. Kasino Powbet je skandální, zaslouží si nejtvrdší odsouzení, poprosil bych vás, abyste v budoucnu nedávali na taková kasina největší bezpečnostní vydírání, ničíte si pověst a děláte nám hráčům problémy.

Automaticky přeloženo:
vladan4053

Vidím, že se to s tvým stažením vleče už docela dlouho a určitě to není nic příjemného. Pokud kasino nevyřeší tuto stížnost, index bezpečnosti se změní, ale do té doby pravděpodobně ne. I přes to, že to trvá enormně dlouho, zatím neměli jedinou stížnost, kterou by ignorovali a neřešili, takže to samé očekávám i ve vašem případě. Doufám, že se vše co nejdříve vyřeší.

Automaticky přeloženo:
  • Dobrý den, jsem uživatel ze Španělska a snažím se vybrat své výhry z Powbet a oni pouze posílají míček a nezpracovávají mé výběry.
Upraveno
Automaticky přeloženo:

Už to bylo 3 a 5 pracovních dnů, což je kolik počítají, aby přistoupili k výběru, a při čtení této webové stránky vidím, že každý má s tímto kasinem problémy s výběrem svých výher.

Automaticky přeloženo:
jairosantander9991

Ahoj,

Je mi líto, že jste na toto vlákno nebo dokonce zpětnou vazbu od uživatelů nenarazili dříve. Nyní alespoň víte, že toto kasino vyplácí hráče; s platbami je to podle jiných stále pomalé. Navzdory vyššímu skóre hráči neustále hlásí zpožděné platby.

Abychom vás trochu uklidnili, pokud víme, kasino nakonec zaplatí; upřímně řečeno, trvá to déle než obvykle.

Zkuste být trpěliví.


Automaticky přeloženo:
Radka

Stále platí toto kasino? Snažím se o výběr od 1. ledna a výběr mi neustále ruší

Automaticky přeloženo:
1bazat

Ahoj!

Chci vám dát pevnou odpověď, ale není to tak snadné, jak jste možná uhodli. Podle Safety indexu toto kasino vyplácí hráčům, kteří dodržují pravidla a vyhrávají; hráči si však stěžovali na velmi negativní zkušenost, která může zahrnovat delší lhůtu pro výběr a další problémy.

Existuje šance, že zrušení bylo způsobeno technickými problémy? Věřím, že jde o dobrou komunikaci ze strany podpory. Tak co ti řekli, prosím?

Automaticky přeloženo:

Zruší mé výběry a neuvádějí žádný důvod, pak jsem je šel kontaktovat na chatu a tvrdili mi technické problémy a řekli mi, abych znovu požádal o výběr, 4 výběry a 4 zrušeny

Automaticky přeloženo:
1bazat

Kdy naposledy zrušili vaši žádost?

Možná je čas podat stížnost, pokud nejsou schopni problém vyřešit sami. co myslíš?

Věřím, že se náš tým může pokusit zasáhnout a snad to pomůže.

Stačí následovat tento odkaz , kde tak můžete učinit. Budeme čekat na případné aktualizace od vás.

Automaticky přeloženo:
Romi

V pátek mi zrušili poslední výběr a dnes jsem o výběr požádal znovu, odkaz mi říká, že jsem hrál s bonusem, myslím, že všechna kasina nabízejí nějaký uvítací bonus a hrál jsem ho minulý rok a od té doby hraji s skutečné peníze.

Automaticky přeloženo:
1bazat

Dobře. Pojďme se nyní podívat, jak se bude vaše stížnost vyvíjet a zda bude potřeba zásah našeho týmu.

Automaticky přeloženo:

zrušené sázky a zrušený výběr!!!

Automaticky přeloženo:
livetimelv

Poskytlo však kasino nějaké vysvětlení, jak to udělat?

Automaticky přeloženo:
Romi

Na chatu řekli, že je jim líto, že jsem přišel o peníze... Nerozuměli ani mému dotazu. Proč mi vzali peníze a nevybrali je... Předstírali, že jsou hlupáci a hotovo...

Automaticky přeloženo:
livetimelv

Dostali jste nějaký e-mail od podpory?

Náš tým nyní jistě celou záležitost ve vaší stížnosti prošetří a doufejme, že se nám podaří zjistit důvod.

Zůstaňte prosím naladěni a čekejte na další kroky.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi

Nemohu se vůbec přihlásit ke svému účtu a žádná odpověď, nic a žádné peníze od nich... prostě mi zrušili sázky a výběry a zablokovali účet!

Automaticky přeloženo:
livetimelv

Tak takhle to pro tebe musí být opravdu těžké. Zkuste prosím vydržet a náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Bohužel při vysokém počtu reklamací, které musíme řešit, není možné se k Vám hned ozvat, takže stačí sledovat časovač na Vaší reklamaci.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky