FórumKasinaPowbet Casino - všeobecná diskuze

Powbet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od vfranky
|
11343 zobrazení 110 odpovědí |
|
1 2...6
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Powbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Provedl jsem výběr 215 eur na Powbet, poté, co jsem byl několikrát ujištěn live chatem, nakonec po týdnu výběr zrušili bez udání důvodu, můžete mi pomoci? Přikládám screenshoty filefile

Automaticky přeloženo:
vfranky
před rokem

Ahoj,

Omlouvám se, že nemohu přečíst printscreen - preferuji anglický jazyk, viďte.

Každopádně, v čem se zdá být problém s odstoupením? Už jste prošli ověřením KYC? Je vaše herní historie v pořádku? Prosím, dodrželi jste všechny podmínky?

Počkám na další informace.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdo odstoupil z tohoto kasina v Brazílii, protože jsem tam provedl vklad a dostal bonus a splnil jejich převrácení a požádal o výběr 8. dubna a stále to nekleslo a byl jsem požádán o dokumenty, které jsem již poslal minulou sobotu a pokračuji v analýze, mohl by mi někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
Samuelritzel
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že jste ještě nebyli ověřeni - mám pravdu? Kdy jste odeslali požadované dokumenty a co je důležitější, jste v kontaktu s kasinem?

Jeho skóre je docela dobré, ale zdá se, že i ostatní hráči jsou v určité chvíli nešťastní. Projděte si recenze .




Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno! Ano, stále jsem v procesu ověřování a poslal jsem již několik dokumentů a vždy nakonec žádají něco nového, toto je již dva týdny staré a nemohou uvolnit odstoupení

Automaticky přeloženo:
Samuelritzel
před rokem

Ahoj!

Naštěstí pro vás by stížnost měla pomoci, řekl bych. Je dobře, že jsi to podal.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ověření bylo přijato včera a čeká se na platbu. Na dokončení mi byly dány 3 pracovní dny. Čekání, až vstoupím.

Automaticky přeloženo:
Samuelritzel
před rokem

Ahoj.

Odpověděl jsem v druhém vlákně :

"Když pomineme skutečnost, že jste s ověřováním začali před pár týdny, teď mi to přijde docela v pořádku. Naplánovaný čas obvykle odpovídá zvolené platební možnosti."

Tak pojďme, co se dnes stane! 🤞🤞"

Automaticky přeloženo:
před rokem

Provedl jsem výběr na powbet 500 € nejprve mi řekli, že peníze byly odeslány normálně na můj účet a bude trvat několik dní, než se objeví a po chvíli mě bez důvodu zablokovali s tím, že jsem se dopustil podvodu a nevracejí mi peníze, lháři, které jsem normálně vyhrál bez jakéhokoli bonusu

Automaticky přeloženo:
TOMJIJIM
před rokem

Ahoj!

V tuto chvíli mám pocit, že by bylo dobré zmínit stížnost . Byl to dobrý krok a vážíme si příležitosti vám pomoci. Bylo by také skvělé, kdybyste mohli sdílet veškerou relevantní komunikaci nebo aktualizace. Nejlépe prostřednictvím stížnosti, v tuto chvíli je Nick potřebuje jako první.

Můžete poskytnout další informace, prosím?

Rád bych viděl vysvětlení kasina - např.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

filefilefile

Tady jsou nějaké účtenky, o kterých říkají, že mi pošlou peníze normálně a pak mi zavřou účet, aniž bych cokoli udělal, kontaktujte kasino a získejte mé peníze

Automaticky přeloženo:
TOMJIJIM
před rokem

Děkuji za ty screenshoty.

Teď už věci lépe rozumím, na druhou stranu docela chápu, že kasino ztichlo. Jakmile jsou ujištěni, že se hráč dopustil jakéhokoli podvodu - což není moje prohlášení, jen beru pravidlo ne. 9.4 v úvahu - žádná další vysvětlení nejsou veřejně podávána 🙁.

V tuto chvíli je klíčové správně aktualizovat vlákno stížností , takže se ujistěte, že jsou tam k dispozici všechny snímky obrazovky, Nick bude potřebovat všechny relevantní informace, aby mohl pokračovat.

Mohl bys to udělat, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

uzavřeli můj účet kvůli předpisům 9.4, jak říkají, ale aniž by se dopustili jakéhokoli podvodu nebo čehokoli, a nedávají mi peníze, nahraji také nějaké fotky, zatímco mi normálně řekli, že je poslali, pak mi sdělí vaše odstoupení od smlouvy byl zrušen kvůli podvodu, ale nic jsem neudělal

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
TOMJIJIM
před rokem

Nevím, jak je poslat, aby je viděl a doufám, že je uvidí i Nick tady

Automaticky přeloženo:
TOMJIJIM
před rokem

Je nutné to všechno poslat přímo Nickovi - zkuste jednoho po druhém vést ke stížnosti. Nebo tam ty příspěvky jednoduše vložte, aby pochopil problematiku. Případně použijte tento e-mail: nikolas.b@casino.guru

Nick to tady na fóru nenajde - pošlu mu poznámku, ale prosím aktualizujte stížnost .

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Je nějaká šance, že dostanu své peníze zpět z kasina nebo to jen zkouším

Automaticky přeloženo:
TOMJIJIM
před rokem

Nejsem si jistý, jestli sleduji. Dokud nebude stížnost uzavřena, šance tu je. Kasino je hodnoceno jako "nadprůměrné", takže očekávám, že v případě potřeby poskytnou spolupráci.

Vím, že čekání je nanic, ale je to součást procesu. Upozornil jsem Nicka na aktuální událost, dejte mu prosím čas, aby správně odpověděl.🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobře, dostanu někdy odpověď, prosím?

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu