Děkuji za ty screenshoty.
Teď už věci lépe rozumím, na druhou stranu docela chápu, že kasino ztichlo. Jakmile jsou ujištěni, že se hráč dopustil jakéhokoli podvodu - což není moje prohlášení, jen beru pravidlo ne. 9.4 v úvahu - žádná další vysvětlení nejsou veřejně podávána 🙁.
V tuto chvíli je klíčové správně aktualizovat vlákno stížností , takže se ujistěte, že jsou tam k dispozici všechny snímky obrazovky, Nick bude potřebovat všechny relevantní informace, aby mohl pokračovat.
Mohl bys to udělat, prosím?
Thank you for those screenshots.
Now I better understand the matter, on the other hand, I quite understand the casino went silent. Once they are assured the player has committed any kind of fraud - which is not my statement just taking the rule no. 9.4 into consideration - no further explanations are given publically 🙁.
At this point it is crucial to update the complaint thread properly, so make sure all those screenshots are available there, Nick is going to need all relevant information to proceed further.
Could you do that, please?
Automaticky přeloženo: