před rokem
Samozřejmě, budete. Právě jsem ti to vysvětlil. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
0
Samozřejmě, budete. Právě jsem ti to vysvětlil. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
Nick mi stále neřekl, co se nakonec stane
Nick still hasn't told me what will happen in the end
Δεν μου έχει απάντησει ακόμα ο Νικ τι θα γίνει τελικά
Omlouvám se, byl jsem neúmyslně pár dní bez práce.
Prověřil jsem vaši stížnost a věřím, že jste v tuto chvíli dostatečně informováni:
Chtěl bych požádat kasino Powbet, aby se připojilo k této konverzaci a podělilo se o další informace týkající se případu.
Můžete prosím uvést nějaké důvody, proč byl hráčský účet zablokován a výhry zabaveny?
Je to proces a nikdo neví, co bude dál, dokud nebudou předloženy nějaké důkazy nebo vysvětlení z obou stran.
Funguje to přesně tak, uvidíme, co se kasino chystá říct. 🤔
I'm sorry, I was unintentionally out of work for a couple of days.
I checked your complaint, and I believe you are quite informed at the moment:
I'd like to ask Powbet Casino to join this conversation and share more information regarding the case.
Can you please provide any reasons why the player's account has been blocked and winnings confiscated?
It's a process, and no one knows what comes next untill some prooves or explanations are given from both sides.
It works just like that, let us see what the casino is about to say. 🤔
Doufám, že kasino odpoví na stížnost, protože pokud ne, nemůžeme nic moc dělat...
I hope the casino will respond to the complaint because if they don't, there's nothing much we can do...
Pošlete jim osobní e-mail, zde nebudou odpovídat
Send them a personal email they won't reply here
Στείλε τους προσωπικό email δεν πρόκειται να απαντήσουν εδω
Ano, to je to, co děláme. Snažíme se cokoli, abychom kasino přivedli ke stížnosti. Nikdy jsem neřekl, že odpovím zde na fóru 🙁.
Omlouvám se.
Yes, this is what we do. We try anything to get the casino to the complaint. I have never said the will reply here on the forum 🙁 .
I'm sorry.
Máme odpověď, co se děje, máte kontakt?
We have an answer, what's going on, do you have contact?
Έχουμε απάντηση τι γίνεται έχετε επικοινωνία?
Máme odpověď?
Ne, nemám kontakt - omlouvám se.
Have we got an answer?
No, I don't have contact - I'm sorry.
Takže nemůžeme něco udělat, peníze jsou ztracené? Zbytečně
So we can't do something, the money is lost? Unnecessarily
Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι χάθηκαν τα λεφτά? Χωρίς λόγο
Ne, kasinu ještě zbývá nějaký čas na vyřešení stížnosti. I když to nevypadá moc optimisticky...
No, the casino still has some time left to address the complaint. Though it does not seem very optimistic...
Pošlete e-mail znovu, mohu na ně podat trestní oznámení?
Resend the email, can I file a police report against them?
Ξαναστειλε τε εμαιλ εγω μπορώ να τους κάνω μήνυση από την αστυνομία?
Na to se musíte zeptat na policii, obávám se. Myslím, že byste se měl nejprve poradit s právníkem. Policie kasino žalovat nebude...
Je mi líto, že to říkám, ale může to být docela drahé a časově náročné. Nejprve vyhledejte odbornou radu.
Vzpomeňte si na toto vlákno o žalování kasin:
23 stran na toto téma. 🤔
For that you need to ask the police department, I'm afraid. I guess you should consult with the lawyer first. Police are not going to sue the casino...
I'm sorry to say that, but this can be quite expensive and time-costly. Seek professional advice first.
A recall this thread about suing the casinos:
23 pages on the subject. 🤔
Konečně máme odpověď na mou otázku, co se stane?
Finally, we have an answer to my question, what will happen?
Τελικά για το ζήτημα μου έχουμε απάντηση τι θα γίνει?
Promiň, jakou odpověď myslíš? Nevidím žádnou odpověď od kasina. A to zůstává hlavním bodem!
Bohužel existuje pouze jedna odpověď od Tomáše, která říká, že je špatná, protože kasino nereaguje.
Také vysvětluje, co se nyní děje:
"V současné době podnikám další pokusy interně kontaktovat zástupce kasina. Proto časovač ještě jednou prodloužím. Upřímně doufáme, že od nich brzy obdržíme odpověď. Jinak bude stížnost označena jako nevyřešená a uzavřená. "
I'm sorry, what answer do you mean? I can't see any answer given by the casino. And that remains the main point!
Sadly, there is only one answer from Tomas, saying it is bad because the casino is not responding.
He also explains what happens now:
"I am currently making further attempts to contact the casino representative internally. Therefore, I will extend the timer once again. We sincerely hope to receive a response from them soon. Otherwise, the complaint will be marked as unresolved and closed."
Nedostali jsme žádnou odpověď, takže jsem přišel o peníze?
We didn't get any response, so I lost my money?
Δεν λάβαμε καμία απάντηση δηλαδή έχασα τα λεφτά μου?
Dobrý den, dejte mi prosím vědět, zda byl váš problém vyřešen.
Děkuji.
Hello, please let me know if your issue was fixed.
Thank you.
Dobré ráno, dnes už šest dní čekám na výběr od nich, vždy se stejnou hrou zpracováváme váš požadavek! Jsem unavený z těchto stránek!
Good morning, today I have been waiting for the withdrawal from them for six days, always with the same game we are processing your request! I'm tired of these sites!
Buongiorno oggi sono sei giorni che attendo il prelievo da parte loro sempre con lo stesso giochetto stiamo elaborando la sua richiesta! Sono stanco di questi siti!
Ahoj. Myslím, že 6 dní ještě není úplná katastrofa. V tomto případě bych rád upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřízení takové žádosti.
Ptali jste se však kasina, jak dlouho by teoreticky mohl výběr trvat? Navíc byl váš účet plně ověřen?
Doporučuji, abyste se pokusili zůstat trpěliví a pokud získáte nějaké nové informace, dejte nám vědět.
Hey. I don't think 6 days is a complete disaster yet. I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to deal with such a request.
However, did you ask the casino how long the withdrawal could theoretically take ? Additionally, has your account been fully verified ?
I would recommend that you try to remain patient and let us know if you get any new information.
Ahoj. Tvá pomoc. Založil jsem si účet powbet. Dnes jsem požádal o výběr, ale podle toho, co jsem si přečetl, nejsem příliš optimistický, že výběr proběhne snadno. Ptal jsem se na službu a řekli mi, že zatím nepotřebuji identifikovat účet.
Navíc, což je uvedeno i v mém profilu.
Mohu něco udělat, abych nezdržoval proces identifikace?
Navíc mi řekli, že mohu provést až 3 výběry 500 eur, je to platné? a pokud vyhrajete více peněz, prohrajete je?
Hello. Your help. I made a powbet account. I have made a withdrawal request today but with what I have read I am not very optimistic that the withdrawal will be carried out easily. I asked the service and they told me that I do not need to identify the account yet.
In addition, which is also mentioned in my profile.
Is there anything I can do to avoid delaying the identification process?
In addition, they told me that I can make up to 3 withdrawals of 500 euros, is this valid? and if you win more money, do you lose it?
Γεια σας. Την βοηθεια σας.εκανα λογαριασμο τη powbet.εχω κανει αιτημα αναληψης σημερα αλλα με οσα διαβασα δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος οτι η αναληψη θα διεκπαιρεωθει ευκολα.ρωτησα στην εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται να ταυτοποιησω τον λογαριασμο ακομα.
Επιπλεον το οποιο αναφερεται και στο προφιλ μου.
Μπορω να κανω κατι ωστε να μην καθυστερησω την διαδικασια ταυτοποιησης;
Επιπλεον μου ειπαν οτι μπορω να κανω μεχρι 3 αναληψεις 500 ευρω ισχυει αυτο;και αν κερδισεις περισσοτερα χρηματα τα χανεις;
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.