FórumKasinaPlayfina Casino - všeobecná diskuze

Playfina Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od askold_12
|
9563 zobrazení 58 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Anonymized616
před 8 měsíci

Vážený Maestro808,


Děkujeme vám za vaši reakci! Zdá se, že jde spíše o osobní názor než o konstruktivní kritiku a na svůj názor máte samozřejmě právo. Chceme vás ujistit, že náš tým zákaznických služeb se skládá ze skutečných lidí, kteří se věnují podpoře našich hráčů. Také nás mrzí, že jsme nenaplnili vaše očekávání, ale chceme vás ujistit, že se vždy snažíme splnit přání našich hráčů a děláme vše pro to, abychom všem na webu vytvořili příjemnou atmosféru. Pokud byste chtěli diskutovat o konkrétních problémech nebo máte návrhy na zlepšení, neváhejte nás kontaktovat.


Pro vaše maximální pohodlí,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 8 měsíci

Pokud opravdu existujete, dokažte nám to. Pokud opravdu stojíte o transparentnost a „maximální bezpečné pohodlí", řekněte nám o společnosti a současné osobě za klávesnicí. Koneckonců věří, že pracujete legálně a chcete získat více zákazníků a jejich důvěru. Na základě struktury vět mohu říci, že příspěvek „vy" vygenerovala AI. Jsem si jistý, že žádný zákaznický podporovatel za 1500€-1900€ měsíčně nedokáže vyrobit tak perfektní němčinu v gramatice a pravopisu.


Skutečnost, že na konci vaší zprávy není žádná osobní před a po doručení, mi dokazuje, že vaše společnost není transparentní a něco skrývá.


Je to škoda, ale názory lze chápat i jako konstruktivní kritiku. Jejich reakce mi také dokazuje, že ani jim nezáleží na názorech, což znamená, že jejich zákaznický servis se nezdá být o nic lepší než některé podvodné společnosti, kterým byly odebrány licence.

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 8 měsíci

Vážený Maestro808,

děkuji za vaše otevřená slova!


Ke jménům: Z důvodů ochrany údajů a ochrany našich zaměstnanců neuvádíme při komunikaci vždy celá jména. Toto se řídí osvědčenými postupy ochrany osobních údajů, což neznamená, že nejsme transparentní nebo máme co skrývat. Chápeme, že to může vyvolávat otázky, ale ujišťujeme vás, že je standardní praxí zajistit jak soukromí našich týmů, tak bezpečnost našich zákazníků.


O dokonalosti v textech: Ve skutečnosti používáme moderní nástroje pro kontrolu gramatiky a pravopisu, abychom poskytli odpovědi, které jsou co nejjasnější a nejsrozumitelnější. To by ale nemělo zastínit naši lidskost – jsme tady, nasloucháme a chceme pro naše uživatele to nejlepší.


Pokud máte konkrétní dotazy, rádi vám pomůžeme.


S přátelským pozdravem,

Váš tým zákaznických služeb ve společnosti Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 8 měsíci

Vážený zástupce playfina,

Pokud jste najati jako zástupce zákaznické podpory, je běžnou praxí, že se představíte. To nemá nic společného s ochranou dat. Můžete také dělat jako ostatní společnosti a vymýšlet identity. Pak můžete dokonce obejít problém ochrany dat. Není tedy nic špatného na tom, že na konci zprávy není jméno. Bohužel to není argument nebo spíše velmi tenký, slabý argument.


Pokud je tedy soukromí členů týmu důležitější než důvěra zákazníků a transparentnost, pak jste právě potvrdili, že nemáte ponětí o „zákaznickém servisu" a ještě jednou bych vám doporučil absolvovat workshop nebo seminář o zákaznických službách . V neposlední řadě by neměla chybět kvalita a kvalifikace, pokud využijete moderní nástroje pro dokonalou tvorbu vět.


PS: Existují nějaké pracovní inzeráty na tak skvělou firmu, která více chrání své zaměstnance než své zákazníky?


Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 8 měsíci

Vážený Maestro808,


Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a chápeme, že názory se mohou lišit. Je pro nás důležité, aby jakákoli kritika nebo názor byly založeny na dobře podložených informacích. I když si ceníme výměny nápadů, uvědomujeme si také, že existují situace, ve kterých další dialog nemusí být produktivní.


Ujišťujeme vás, že náš přístup k ochraně soukromí našich zaměstnanců nepodkopává náš závazek vůči důvěře a transparentnosti zákazníků. Vždy se snažíme najít rovnováhu, která zohledňuje jak bezpečnost našich zaměstnanců, tak spokojenost našich zákazníků.


I když s určitými postupy nemusíme souhlasit, bereme vaši zpětnou vazbu vážně a využijeme ji jako příležitost ke kontrole a vylepšení našich procesů. S ohledem na to cítíme, že je nejlepší v tomto bodě naši diskusi ukončit s nadějí, že můžeme i nadále počítat s vaším pochopením a podporou v jiných oblastech.


Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.

S pozdravem,


Váš tým zákaznických služeb ve společnosti Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 8 měsíci

Takže se na tebe nemůžu přihlásit? Děkujeme za vaši zpětnou vazbu 🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized616
před 8 měsíci

Vážený Maestro808,


Děkujeme za váš trvalý zájem! Zašlete nám svůj životopis support@playfina.com poslat. Pokud bude Vaše kvalifikace odpovídat našim aktuálním požadavkům, určitě Vás budeme kontaktovat pro další projednání.


S pozdravem,

Váš tým zákaznických služeb ve společnosti Playfina

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj milá komunito,

Tentokrát jsem měl štěstí. Po vkladu kolem 200-300 eur jsem konečně vyhrál! Dobrá částka na 4 pozice. Už 3 dny bojuji o ověření. Odeslal jsem všechny dokumenty a každý den dostávám odpověď, že e-mailová adresa chybějící na fotce v dokumentech není platná atd. Podle webu mám na všech ověřovacích bodech zelené zaškrtnutí, takže vše byl doručen. Několikrát jsem komunikoval s live chatem a řekli mi, že mají všechno. Ale každých 24 hodin je moje žádost o výběr zamítnuta. Nechápu to a začínám mít pocit, že mě okrádají. Žádal jsem o zavolání, ale bohužel to nefungovalo. Nevím, jestli to byl opravdu dobrý nápad tam hrát. Byl bych rád, kdyby Playfina odpověděla na tento příspěvek!


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Hakan_Syi91
před 5 měsíci

Dobrý den, je to dost zvláštní situace, když říkáte, že je vše ověřeno a prakticky se to podařilo, přeci jen mám pocit, že vy ne. Když jste tedy komunikovali pomocí živého chatu, zeptali jste se jich, jaký byl problém s odmítnutím, když by mělo být vše v pořádku? Asi by ti to měli vysvětlit. Na vyřešení KYC a výběrů dáváme kasinům 14 dní, ale pokud nemůžete ověřit nebo stále existuje problém s výběrem a nevíte, jak dál, dejte mi vědět a pokusíme se pomoci.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Hakan_Syi91
před 5 měsíci

Vážení Hakan_Syi91 a Jaro,


Děkujeme, že jste nás oslovili a podělili se o své zkušenosti. V první řadě gratuluji k výhře! Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti způsobené procesem ověřování.


Naše kasino je licencováno a funguje přísně podle aktuálních pravidel. Abychom tuto situaci rychle vyřešili, potřebujeme identifikovat váš účet. Mohl byste prosím uvést e-mailovou adresu spojenou s vaším profilem? Pomůže nám to prověřit záležitost efektivněji a poskytnout vám všechny potřebné informace pro úspěšné odstoupení od smlouvy.


Jaro, děkuji za podporu. Chápeme frustraci Hakan_Syi91 a budeme pracovat na vyřešení problému co nejrychleji.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 5 měsíci

Nemáš zač, doufám, že se to podaří co nejefektivněji vyřešit a všichni budou spokojeni.

Hodně štěstí a hezký den. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Děkuji, Jaro! Vážíme si vaší podpory a pochopení. Hodně štěstí i tobě a měj se krásně!


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

žijeme v 21. století a jsou kasina, kde se peníze vyberou za 8-10 sekund!!! kdo vybírá peníze 3 týdny a déle, měl by hledat blázny, v takových kasinech není vůbec potřeba hrát!

Automaticky přeloženo:
pufabass86
před 4 měsíci

Většina kasin dnes vyplácí jen pár výher, posílají různé promo akce, vydělávají miliony, když uživatel vyhraje dobrou částku, dělají vše pro to, aby neplatili. KYC trvá méně než 12 hodin, výběry jsou okamžité, mimo to běží z těchto kasin.

Automaticky přeloženo:
pufabass86
před 4 měsíci

Vážení Pufabass86 a Caniggia2021,


Děkujeme vám za vaši reakci! Chápeme, že rychlé výběry jsou pro naše hráče důležité, a snažíme se je z naší strany zpracovat co nejrychleji. Naše výplatní časy jsou v rámci oborových standardů a neustále pracujeme na jejich zlepšování. Kromě rychlosti zpracování transakcí je naším závazkem poskytovat bezpečné a spolehlivé herní prostředí.


Samozřejmě ne vše závisí na nás a občas dochází ke zpoždění na straně platebního styku, které se také snažíme řešit a promptně řešit.


Pokud jste našimi hráči, mohli byste nám prosím sdělit e-mailovou adresu spojenou s vašimi profily? To nám umožní identifikovat vás a věc dále prozkoumat.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

žijeme v 21. století a jsou kasina, kde se peníze vyberou za 8-10 sekund!!! kdo vybírá peníze 3 týdny a déle, měl by hledat blázny, v takových kasinech není vůbec potřeba hrát!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Každý máme možnost vybrat si kasino. Pokud někomu nevyhovuje delší čekací doba, nemám s tím problém a hráči si najdou takový, kde mu to bude více vyhovovat.

Někdy však do výběru vstupují různé faktory, které kasino nemůže ovlivnit, proto bych chtěl jen upozornit, že ne vždy je to chyba kasina.

Každopádně, taky bych nechtěla čekat pár týdnů, takže nikoho nesoudím a doufám, že máš jen dobré zkušenosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hodnocení online kasina "Playfina"

Bohužel musím říct, že Playfina je jedno z nejhorších kasin, se kterými jsem kdy jednal. Zatímco vklady jsou rychlé a snadné, výběry jsou prakticky nemožné, protože musíte nejprve ověřit svou identitu. Nahrál jsem všechna potřebná data a poté strávil hodiny bezvýslednou komunikací se zákaznickou podporou, zejména agentem jménem Romero. Bylo to jako mluvit do zdi. I když jsem správně nahrál přední i zadní stranu průkazu, stále tvrdil, že obrázek byl upraven. To je absurdní, protože vše, co jsem musel udělat, bylo zkomprimovat, protože Playfina nepřijímá soubory větší než 2 MB.

Bylo jasné, že Romero nemá zájem mě ověřovat, očividně proto, aby zabránil výplatě. Neustále také žádal o aktuální doklad o adrese, který nebyl starší než 90 dní – jako byste se stěhovali každé tři měsíce! Všechny informace na mých bankovních výpisech, účtech a občanském průkazu se shodovaly, ale zdálo se, že mu to bylo jedno.

Dalším velkým problémem jsou zavádějící bonusové nabídky. Kasino láká nové hráče 40% bonusem k prvnímu vkladu a 300 roztočeními zdarma. Tato bezplatná otočení jsou však k dispozici pouze po složení zálohy 200 EUR, což je v podmínkách vysvětleno pouze malým symbolem otazníku, který je na mobilním telefonu sotva viditelný. Podobné to bylo s nedělní nabídkou: říkalo se, že pokud vložíte 20 €, získáte 40% bonus plus 300 roztočení zdarma, ale ve skutečnosti jste s tímto vkladem získali pouze 30 roztočení zdarma.

Nakonec jsem svůj účet smazal, protože zákaznická podpora byla prostě nekompetentní. Bylo jasné, že ověření nemělo být nikdy dokončeno, aby se zabránilo výběrům.

Také jsem si všiml, že při hraní automatových her v prohlížeči (Google Chrome) hra na krátkou dobu spadne a poté se okamžitě znovu otevře. Skoro to vypadá, jako by byla hra záměrně přerušována za účelem manipulace s potenciálními výhrami.

Můj závěr: Drž se dál od tohoto kasina. Ověření je záměrně zdržováno a podmínky bonusu jsou zavádějící. Připadá mi to jako podvod. Doporučuji všem, aby si před registrací u Playfina přečetli moji recenzi.

Hodnocení: -5 hvězdiček

Automaticky přeloženo:
r4gebambi3
před měsícem

Děkujeme za Váš příspěvek i recenzi.

Jsem docela překvapen, protože celkové uživatelské hodnocení je skvělé. Sdílení takové zpětné vazby může pomoci ostatním zvážit, zda je toto kasino vhodné. Můžu vědět, jak dlouho tam hraješ? Pokud jde o hry, z mých vlastních zkušeností s Google Chrome mohou soubory cookie v dnešní době zničit téměř vše. S každou aktualizací je to horší. Podobné problémy řešíme poměrně často, přestože ani nejsme kasino. Jen jsem to chtěl zmínit. 😀

Automaticky přeloženo:
r4gebambi3
před měsícem

Vážený R4gebambi3,


děkujeme za vaši zpětnou vazbu. velmi nás mrzí, že máte negativní zkušenost s naším webem. Rádi bychom na vaši recenzi odpověděli vyčerpávajícím způsobem a objasnili případná nedorozumění, která mohla vzniknout.


V první řadě bychom rádi upozornili, že jsme licencované kasino a striktně dodržujeme nastavená pravidla, se kterými jste souhlasili při registraci. Kromě toho přísně dodržujeme pravidla naší licence, abychom zajistili bezpečné a spravedlivé herní prostředí pro všechny naše hráče. Snažíme se dokončit proces ověřování co nejrychleji, ale naším hlavním zájmem je bezpečnost všech našich hráčů. Podle části „POLITIKA PROTI PODVODŮM" v našich podmínkách: „K ověření účtu hráče vyžaduje vedení kasina dokumenty (ID, platební systémy, účty za energie atd.) v latince nebo azbuce." Vezměte prosím na vědomí, že jak vás informoval náš odborník, nemůžeme přijímat snímky obrazovky ani skeny, dokud jste nahráli sken dokumentu.


Také bychom vás rádi upozornili na skutečnost, že bonus k prvnímu vkladu v našem kasinu je 100 % AŽ 200 € + 200 FS. Na bonusové stránce jsou minimální požadavky na vklad pro každou sadu roztočení zdarma uvedeny standardním písmem a jinou barvou než hlavní text. BONUSOVÉ PODMÍNKY na bonusové stránce také podrobně vysvětlují, jak jsou bezplatná otočení připisována po částech. Podrobné podmínky naleznete nejen na stránce bonusu k prvnímu vkladu, ale také na každé z našich bonusových nabídek. Zde je odkaz na stránku s bonusem k prvnímu vkladu s podrobným popisem pravidel a podmínek: https://playfina.com/en/bonus k prvnimu-vkladu.


Pokud jde o chyby ve hře, doporučujeme vymazat mezipaměť prohlížeče, zkontrolovat rychlost připojení k internetu a pokud je to možné, pokusit se o přístup ke hře z jiného prohlížeče nebo zařízení. Pokud i po těchto krocích problém přetrvává, doporučujeme vám kontaktovat chat technické podpory a uvést název hry, poskytovatele a zemi, ze které na stránky přistupujete. Naši specialisté prozkoumají, zda jde o problém na naší straně.


Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


s pozdravem

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Noctuzz byl odstraněn
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky