FórumKasinaPlayfina Casino - všeobecná diskuze

Playfina Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od askold_12
|
3670 zobrazení 46 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
maestro808
před 2 měsíci

Vážený Maestro808,


Děkujeme vám za vaši reakci! Zdá se, že jde spíše o osobní názor než o konstruktivní kritiku a na svůj názor máte samozřejmě právo. Chceme vás ujistit, že náš tým zákaznických služeb se skládá ze skutečných lidí, kteří se věnují podpoře našich hráčů. Také nás mrzí, že jsme nenaplnili vaše očekávání, ale chceme vás ujistit, že se vždy snažíme splnit přání našich hráčů a děláme vše pro to, abychom všem na webu vytvořili příjemnou atmosféru. Pokud byste chtěli diskutovat o konkrétních problémech nebo máte návrhy na zlepšení, neváhejte nás kontaktovat.


Pro vaše maximální pohodlí,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 2 měsíci

Pokud opravdu existujete, dokažte nám to. Pokud opravdu stojíte o transparentnost a „maximální bezpečné pohodlí", řekněte nám o společnosti a současné osobě za klávesnicí. Koneckonců věří, že pracujete legálně a chcete získat více zákazníků a jejich důvěru. Na základě struktury vět mohu říci, že příspěvek „vy" vygenerovala AI. Jsem si jistý, že žádný zákaznický podporovatel za 1500€-1900€ měsíčně nedokáže vyrobit tak perfektní němčinu v gramatice a pravopisu.


Skutečnost, že na konci vaší zprávy není žádná osobní před a po doručení, mi dokazuje, že vaše společnost není transparentní a něco skrývá.


Je to škoda, ale názory lze chápat i jako konstruktivní kritiku. Jejich reakce mi také dokazuje, že ani jim nezáleží na názorech, což znamená, že jejich zákaznický servis se nezdá být o nic lepší než některé podvodné společnosti, kterým byly odebrány licence.

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 2 měsíci

Vážený Maestro808,

děkuji za vaše otevřená slova!


Ke jménům: Z důvodů ochrany údajů a ochrany našich zaměstnanců neuvádíme při komunikaci vždy celá jména. Toto se řídí osvědčenými postupy ochrany osobních údajů, což neznamená, že nejsme transparentní nebo máme co skrývat. Chápeme, že to může vyvolávat otázky, ale ujišťujeme vás, že je standardní praxí zajistit jak soukromí našich týmů, tak bezpečnost našich zákazníků.


O dokonalosti v textech: Ve skutečnosti používáme moderní nástroje pro kontrolu gramatiky a pravopisu, abychom poskytli odpovědi, které jsou co nejjasnější a nejsrozumitelnější. To by ale nemělo zastínit naši lidskost – jsme tady, nasloucháme a chceme pro naše uživatele to nejlepší.


Pokud máte konkrétní dotazy, rádi vám pomůžeme.


S přátelským pozdravem,

Váš tým zákaznických služeb ve společnosti Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 2 měsíci

Vážený zástupce playfina,

Pokud jste najati jako zástupce zákaznické podpory, je běžnou praxí, že se představíte. To nemá nic společného s ochranou dat. Můžete také dělat jako ostatní společnosti a vymýšlet identity. Pak můžete dokonce obejít problém ochrany dat. Není tedy nic špatného na tom, že na konci zprávy není jméno. Bohužel to není argument nebo spíše velmi tenký, slabý argument.


Pokud je tedy soukromí členů týmu důležitější než důvěra zákazníků a transparentnost, pak jste právě potvrdili, že nemáte ponětí o „zákaznickém servisu" a ještě jednou bych vám doporučil absolvovat workshop nebo seminář o zákaznických službách . V neposlední řadě by neměla chybět kvalita a kvalifikace, pokud využijete moderní nástroje pro dokonalou tvorbu vět.


PS: Existují nějaké pracovní inzeráty na tak skvělou firmu, která více chrání své zaměstnance než své zákazníky?


Automaticky přeloženo:
maestro808
před 2 měsíci

Vážený Maestro808,


Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a chápeme, že názory se mohou lišit. Je pro nás důležité, aby jakákoli kritika nebo názor byly založeny na dobře podložených informacích. I když si ceníme výměny nápadů, uvědomujeme si také, že existují situace, ve kterých další dialog nemusí být produktivní.


Ujišťujeme vás, že náš přístup k ochraně soukromí našich zaměstnanců nepodkopává náš závazek vůči důvěře a transparentnosti zákazníků. Vždy se snažíme najít rovnováhu, která zohledňuje jak bezpečnost našich zaměstnanců, tak spokojenost našich zákazníků.


I když s určitými postupy nemusíme souhlasit, bereme vaši zpětnou vazbu vážně a využijeme ji jako příležitost ke kontrole a vylepšení našich procesů. S ohledem na to cítíme, že je nejlepší v tomto bodě naši diskusi ukončit s nadějí, že můžeme i nadále počítat s vaším pochopením a podporou v jiných oblastech.


Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.

S pozdravem,


Váš tým zákaznických služeb ve společnosti Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 2 měsíci

Takže se na tebe nemůžu přihlásit? Děkujeme za vaši zpětnou vazbu 🙂

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 2 měsíci

Vážený Maestro808,


Děkujeme za váš trvalý zájem! Zašlete nám svůj životopis support@playfina.com poslat. Pokud bude Vaše kvalifikace odpovídat našim aktuálním požadavkům, určitě Vás budeme kontaktovat pro další projednání.


S pozdravem,

Váš tým zákaznických služeb ve společnosti Playfina

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky