FórumKasinaPlayfina Casino - všeobecná diskuze

Playfina Casino - všeobecná diskuze

před rokem od askold_12
|
3497 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Playfina Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Zaplaceno 50 eur pomocí Volt Instant Transfer a stav „závislý" na více než 1 den


Toto kasino má velmi složitý platební systém, který banky nemohou rychle identifikovat příjemce. Okamžitý vklad u mě trvá přes 31 hodin. To je neuvěřitelné a není to vážné.

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 11 měsíci

Vážený maestro808,


je nám líto, že jste nebyli spokojeni s první návštěvou našeho webu.


Vklady provedené prostřednictvím Volt Transfer lze obvykle přijmout během 1 až 3 dnů.


Kontaktujte prosím náš tým podpory prostřednictvím e-mailu na adrese support@playfina.com nebo nám napište prostřednictvím „živého chatu" na webu a uveďte svou registrovanou e-mailovou adresu, abychom vám mohli pomoci s tímto problémem.


Naše podpora live chatu je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 11 měsíci

Děkuji, že jste zaujal stanovisko k mému problému. Už jsem psal 3x s chatem. Bohužel roboti AI nebyli moc nápomocní.


Pokud nabízíte okamžitý převod a může to trvat 3 dny, nenabízejte jej. Okamžitý přenos znamená, že je okamžitě zapnutý. Pokud tomu tak není, mělo by to být rovněž specifikováno. Nyní čekám přes 34 hodin na zálohu, která mi již byla odečtena.


To není správné.

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 11 měsíci

Vážený maestro808,


Jsme vždy připraveni vám pomoci s jakýmkoli problémem, kterému naši hráči čelí.


Rádi bychom upozornili, že v našem živém chatu jsou živí agenti podpory.


Abychom vám mohli pomoci, kontaktujte náš tým podpory prostřednictvím e-mailu support@playfina.com nebo nám napište prostřednictvím živého chatu na webu a uveďte svou registrovanou e-mailovou adresu, abychom vás mohli identifikovat a pomoci vám.


U platební metody Volt Transfer se nejedná o okamžitý převod, ale o bankovní převod, který trvá několik dní.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Oba rozumíme anglicky a Volt "Instant" znamená hned. Přesně vím, proč vklad trvá. Co jiného můžete očekávat od webu, jehož vklad trvá 3 dny, výběr bude pravděpodobně trvat nejméně 10–30 dní.


Každopádně děkuji 😄

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 11 měsíci

Vážený maestro808,


Nikde na našem webu není uvedeno, že Volt Transfer je „okamžitá" platba.

V logu této platební metody je dokonce uvedeno, že se jedná o bankovní převod.

file

A doba trvání vkladu nebo výběru přímo závisí na zvolené platební metodě.

Může to být okamžité, pokud používáte karty, elektronické platební systémy nebo kryptoměny, a může to trvat až 7 dní, pokud používáte bankovní převod.


Znovu vám doporučujeme, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu support@playfina.com nebo se přihlaste do našeho živého chatu na webu a uveďte svou registrovanou e-mailovou adresu, abychom vás mohli identifikovat a pomoci vám.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 11 měsíci

Díky je teď a můžu začít Podívejme se, jak si stránka vede. Až budu hotový, klidně mi dejte zpětnou vazbu.


U jiných poskytovatelů z kyperských kruhů to bylo vždy na Volt Transfer, jen jsem provedl srovnání s podobnými operátory. Pokud je to u vás jinak, tak ano


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
maestro808
před 11 měsíci

Vážený maestro808,


Jsme rádi, že vklad byl připsán na váš účet a nyní můžete hrát své oblíbené hry v našem kasinu.


Přejeme vám příjemnou zábavu a ať je štěstí na vaší straně.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Velmi pěkné kasino. Ukládám zde již velmi dlouho. 1x nevyhrál žádnou. Legrační.

Automaticky přeloženo:
Godie1981
před 7 měsíci

Milý Godie1981,


mnohokrát děkujeme za vaši věrnost! Vážíme si vaší trvalé podpory jako dlouholetého hráče v našem kasinu. I když velké výhry nejsou v našem kasinu neobvyklé, chápeme, že štěstí může být nepředvídatelné. Doufáme, že se vaše štěstí brzy obrátí a v budoucnu budete mít mnohem přínosnější zkušenost.


Pamatujte, jsme tu pro vás. Ať už potřebujete okamžitou pomoc prostřednictvím našeho nepřetržitého živého chatu, nebo dáváte přednost odeslání e-mailu na adresu support@playfina.com, jsme vždy připraveni zlepšit váš herní zážitek na Playfina.


Ať je vaše herní potěšení skvělé,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

20 € vloženo před 2 dny. Zákaznický servis chce, abych ověřil všechny platby, které jsem provedl, než dojde k „výplatě". Není to výběr peněz, vložil jsem OKAMŽITÉM PŘEVODEM. Pokud dojde k podvodu kvůli 20 eurům, které dorazily podle banky a Wlpay, ptám se sám sebe, co kdybyste chtěli vyplatit výhru 😉

Automaticky přeloženo:
cmxyrx7vmc
před 4 měsíci

Vážený Cmxyrx7vmc,


Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Abychom objasnili své obavy, poskytněte nám prosím e-mailovou adresu spojenou s vaším kasinovým účtem. Rádi bychom vám také připomněli, že ověřování všech platebních metod je součástí naší politiky proti podvodům, jejímž cílem je zajistit bezpečnost všech našich hráčů.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, nechal jsem si ověřit svůj účet a všechno se kontroluje, takže jsem opravdu zmatený z toho, proč můj výběr trvá déle než 3 týdny, než dorazí na můj bankovní účet. Samozřejmě chápu, že byl čas Vánoc a jsou státní svátky, ale mám pocit, že to nikdy nezasáhne moji banku, snažil jsem se oslovit síť podpory na webu, ale byly doslova k ničemu lol nějaké informace, které potřebujete pro můj acc mi napište a jo! Udělal mi hlavu

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
nonyabizzo1
před 4 měsíci

Dobrý den, myslím, že 3 týdny čekání na výběr je docela hodně a chtěl jsem vám doporučit reklamaci, ale viděl jsem, že jste ji již vytvořili .

Také jsem si všiml, že jste se pokusili zeptat kasina, jaký je důvod, proč to trvá tak dlouho, ale nedostali jste žádnou relevantní odpověď.

Měli jste však v kasinu v minulosti nějaké výběry nebo je to váš první?

Automaticky přeloženo:
nonyabizzo1
před 4 měsíci

Vážený Nonyabizzo1,


Děkujeme, že jste nás na to upozornili. Vážíme si vaší trpělivosti a omlouváme se za nepříjemnosti, se kterými jste se setkali. Chceme vás ujistit, že se vždy snažíme zpracovat výběry na naší straně co nejrychleji. Může však dojít ke zpoždění na straně vašeho platebního systému a nemáme žádnou kontrolu nad operacemi externích organizací.


Abychom vám mohli rychle pomoci, poskytněte nám prosím e-mailovou adresu spojenou s vaším profilem. Záležitost prošetříme a budeme vás informovat o průběhu.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej, tak jo, poprvé jsem vybíral z kasina ano, mohou mi vzít peníze docela snadno, ale když dojde na vyplácení peněz, byla to fkn noční můra! je to problém na jejich straně, protože jsem doslova bavil všechny ty kecy! Stále mi posílají textové zprávy o bonusové dohodě, aby se pokusili vzít nějaké peníze zpět! Netuší, že kdybych nebyl tak naštvaný, že shodili, pravděpodobně bych to všechno dal zpátky

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 4 měsíci

F ionna101202@gmail.com

Jen mi přijde legrační, že jsem musel začít na tomto webu, abych se mohl s někým spojit! Lol každopádně na zdraví

Automaticky přeloženo:
nonyabizzo1
před 4 měsíci

Vážený Nonyabizzo1,


Děkujeme za poskytnutí e-mailové adresy. Informace pečlivě zkontrolujeme a co nejdříve se vám ozveme s odpovědí.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
nonyabizzo1
před 4 měsíci

Vážený Nonyabizzo1,


Chápeme vaše obavy týkající se vaší nedávné žádosti o výběr a rádi bychom tuto záležitost vyřešili s maximální jasností.


23. dne jste zahájili výběr ve výši 880 $ prostřednictvím bankovního převodu. Z naší strany byly finanční prostředky okamžitě odeslány na vámi poskytnuté údaje o účtu. Vzhledem k období svátků je však možné, že ke zpoždění došlo kvůli době zpracování vaší banky.


Podle našich záznamů 3. dne, před dvěma dny, banka vrátila vámi požadovaných 880 USD s poznámkou „Neplatný účet". To znamená, že problém spočívá ve vámi poskytnutých bankovních údajích, nikoli v našem systému zpracování.


Pečlivě jsme odeslali finanční prostředky na údaje o účtu, které jste uvedli, ale zdá se, že účet buď neexistuje, nebo v údajích, které jste poskytli, byla chyba. To může být důvod, proč jste neobdrželi svou platbu, v důsledku čehož nám budou peníze vráceny.


Při kontrole vaší historie jsme si všimli, že to není první případ. Proběhly čtyři předchozí pokusy o výběr, z nichž každý byl zrušen kvůli chybám v informacích, které jste poskytli. Pokaždé jsme vás informovali, abyste znovu zkontrolovali zúčtovací číslo a jméno příjemce podle uvedených pokynů:

• Clearing number by měl být psán bez mezer a pomlček.

• Jméno příjemce se musí shodovat s vaším dokladem totožnosti, bez titulů nebo zkratek.

Při vašem pátém pokusu se zdálo, že všechny podrobnosti byly správné, ale bohužel chyba, možná v čísle účtu, vedla k odpovědi banky „Neplatný účet".


Žádáme vás, abyste pečlivě ověřili své bankovní údaje a znovu odeslali žádost o výběr. Jsme odhodláni zajistit, abyste své prostředky obdrželi okamžitě, jakmile budou poskytnuty správné údaje.


Děkujeme za pochopení a těšíme se na efektivní vyřešení této záležitosti.


S pozdravem,

Zákaznická podpora, Playfina Casino

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky