Vážený nonyabizzo1,
Píšeme vám, abychom vás informovali o vaší nedávné žádosti o výběr. Finanční prostředky v celkové výši 880,01 AUD byly vráceny na váš účet Playfina. K tomu došlo 2024-01-12 v 14:21:35, přičemž důvod vrácení byl uveden jako „Neplatný účet".
Je jasné, že problém spočívá v tom, že banka nepřijímá platební údaje, které jste poskytli. Pokaždé jsme peníze odeslali správně na základě informací, které jste nám poskytli, ale vaše banka tyto transakce opakovaně odmítla.
Náš tým si všiml, že vaše jméno příjemce obsahuje pomlčku („-"), která může k problému přispívat. Doporučujeme, abyste znovu požádali o odstoupení od smlouvy a ujistěte se, že jméno příjemce je zadáno bez pomlčky.
Chcete-li získat konkrétní pokyny, jaké podrobnosti je třeba poskytnout pro úspěšnou transakci, kontaktujte přímo náš tým podpory prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu support@playfina.com . Jsou připraveni vám pomoci zajistit, aby všechny informace o vašem účtu byly přesné a přijatelné pro vaši banku.
Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. Doufáme, že to rychle vyřešíme.
S pozdravem,
Tým podpory Playfina
Dear nonyabizzo1,
We're writing to update you about your recent withdrawal request. The funds, totaling AUD 880.01, have been returned to your Playfina account. This occurred on 2024-01-12 at 14:21:35, with the reason for the return cited as "Invalid account."
It's clear that the issue lies with the bank not accepting the payment details you've provided. We've sent the funds correctly each time based on the information you gave us, but your bank has repeatedly rejected these transactions.
Our team has noted that your beneficiary name includes a hyphen ("-"), which could be contributing to the issue. We recommend that you request the withdrawal again, ensuring that the beneficiary name is entered without the hyphen.
To get specific guidance on what details need to be provided for a successful transaction, please contact our support team directly via live chat or email support@playfina.com. They are ready to assist you in ensuring that all your account information is accurate and acceptable to your bank.
Thank you for your attention to this matter. We hope to resolve it promptly.
Best regards,
Playfina Support Team
Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo: