FórumKasinaPlay Boom Casino - všeobecná diskuze

Play Boom Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od asgard18
|
7798 zobrazení 70 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
JusticeForAll
před rokem

Všichni děláme. V případě, že mi unikne důležitá aktualizace, neváhejte mě aktualizovat zde na fóru. Někdy spěcháme, ale i přes to s vámi a reklamací rád udržím krok.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od 16. března jsem podal stížnost a zatím nic.


Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Ahoj.

No, aktuálně je otevřených 669 stížností a tým stále posouvá své limity. I Tomáš se už omluvil za zpoždění.

Jen pro jistotu, poslal jsi všechno, o co tě Tomáš žádal? Nerad bych reklamaci dále oddaloval. 🙏

Děkujeme vám za vaši trpělivost.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jednoduše se o řešení tohoto problému nestarají.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Prověřil jsem reklamaci 🙁.

No, pokud místo toho dávají přednost černým bodům, nechme to. Ale pokaždé, když nás požádají o aktualizace kasina nebo jakýkoli druh takzvané "spolupráce", všechny nevyřešené stížnosti musí být nejprve vytříděny!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Myslím, že Playboom podvádí co nejvíce nic netušících lidí, než vytáhnou zástrčku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je varování pro každého, kdo si to přečte, aby se neregistroval a nehrál na tomto webu!

Vyhrál jsem velkou částku a pak začaly problémy, najednou už jsem nemohl vybírat na bankovní účet, na který jsem vkládal peníze a vybral jsem 3x! Zaprvé to bylo, že jsem ještě nevsadil svůj vklad 500 eur, když jsem byl na 2400 a prohrál jsem poměrně hodně, abych se tam dostal, po vsazení dalších jsem se vyšplhal až na 4400 eur a požádal o nový výběr, který byl na několik dní zamítnut. neustále mi vraceli rovnováhu. Tentokrát řekli, že to bylo proto, že jsem použil bankovní účet, který nebyl povolen. Zvláštní, už jsem to použil 3x..

Po 4400 se mi podařilo vyšplhat na 8500 jako konečný zůstatek. Mluvil jsem s agentem CS, který mi řekl, že byly „technické problémy", které byly vyřešeny, pamatujte si, že jeho kolegové řekli „nepovoleno". Chris, agent CS mi řekl, že mohu požádat o nový výběr, který bude zpracován s nejvyšší prioritou. Bylo 16:00, půlnoc, peníze jsou stále na mém účtu. Vsadil jsem na sázku, abych se ochránil, protože někdy mám nutkání hrát. Dokonce ani limit 10 euro sázky a limit ztráty, který jsem vložil, nefungoval!

To znamená, že můžeme dojít k 1 závěru, a to k tomu, že toto kasino je dravé, které ztíží výběry, pokud vyhrajete velké částky, že byste mohli hrát o své prostředky, protože neexistuje žádná záchranná síť, která by vám zabránila hrát a prohrát všechno. Velmi výhodné pro Playboom, který změnil svůj název na Playboom24, zastavte výběry bez pracovních nástrojů pro hazardní hry a počkejte, až hráč o všechno přijde. Opláchněte a opakujte. Neříkejte, že vás nikdo nevaroval!

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je škoda slyšet. Zatím mám jen dobré zkušenosti. Moje výplaty byly vždy kolem 1000 EUR. Je škoda, že s většími částkami jsou potíže. Takže se tam raději vyhýbám hraní navzdory dobrým bonusovým nabídkám mezi tím...

Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

moje nejvyšší výplata byla 3700, ale předtím mi řekli, že nemohu použít Revolut k výplatě peněz. Což je lež. Teď, když chci vydělat 8500 eur, začíná peklo. Už tam ani nehrajte, pokud vyhrajete hodně, můžete se s těmi penězi rozloučit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po černých bodech z roku 2000 výše stále dostali hodnocení 6,4?

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Vypadá to tak. Naštěstí, od té doby, co jste to zde zmínil, se podle mě zvyšuje šance, že si ostatní hráči prověří nevyřešené stížnosti.

https://casino.guru/complaints/unresolved

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Neměly by mít hodnocení 6,4. To je příliš velkorysé.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

S každým nevyřešeným případem klesne níže. Jen nemůžeme okamžitě nastavit hodnocení na nulu, každý trest musí být nejprve prokázán jako spravedlivý. Jinak bychom byli stejní jako neférová kasina.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ale před reklamací to bylo 6,4 a po ní stále zůstalo 6,4…

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Nebojte, nyní hodnocení kleslo na 4,8 bodu. Takové aktualizace jsou obvykle zpracovávány během středeční noci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Playboom24 má více kasin, která provozují pod Sarah Eternal SRL.

Skycasino a paradiseplay jsou jejich nejnovější kasino. Nezobrazují se na casinoguru.


Včera jsem se zaregistroval na paradiseplay a vložil 150 euro.


Měl jsem štěstí a skončil s 10k!

Ověřil jsem svůj účet a vybral 10 tisíc.

Poté se stále zobrazuje zpráva, že stále musím ověřit svůj účet.

Dnes jsem poslal e-mail sem a tam, abych znovu ověřil svůj účet. Pak jsem z ničeho nic dostal zprávu, že mi zabavují 10 000 eur a blokují můj účet, ale vrací mi zálohu ve výši 150 eur.


E-mailové kasino;


Tento e-mail se týká vaší žádosti o výběr a vašeho herního účtu. S lítostí vám oznamujeme, že výhra ve výši 10 000 EUR byla zabavena a váš herní účet byl u nás trvale uzavřen podle níže uvedených podmínek.

8.4. Vyhrazujeme si právo podle vlastního uvážení zablokovat nebo uzavřít váš účet na jakékoli platformě vlastněné společností Sarah Eternal SRL, pokud se domníváme, že vaše další používání našich služeb poškozuje vaše zdraví a pohodu.

Váš vklad ve výši 150 € však bude vrácen na stejný účet, na který jste požádali o výběr.


Jen mě podvádějí. Jak může být vklad 150 eur škodlivý pro mé zdraví!? A proč bys mi zabavil peníze? Zablokovat můj účet je mi to jedno. Ale teď mi jen kradou výhry.


Samozřejmě teď ignorují všechny moje e-maily. Dejte si pozor na tuto značku kasina.





Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 9 měsíci

Dobrý den, všiml jsem si, že jste podali stížnost , což byl podle mě správný krok.

Pokud jde o váš problém a uzavření účtu spolu se zabavením peněz, máte účet v některém z jiných kasin pod Sarah Eternal SRL?

Požádali jste někdy o sebevyloučení v těchto kasinech? Protože podle toho, co kasina popsala a důvod, který uvedla, mám pocit, že tomu tak mohlo být i v minulosti.

Co se týče kasina samotného, můžete o něm založit nové vlákno, abychom odpověď nepletli sem pod kasino, do kterého nepatří.

Každopádně uvidíme, co se dá dělat, a snad vám náš tým bude schopen ve vaší situaci pomoci.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Měl jsem účet u casinosky, myslím, že má stejnou společnost. Zavřel jsem tam svůj účet, protože se mi tam kasino nelíbilo. Měl tam také několik stažení bez problémů.

Nemám sebevyloučení v žádném jiném kasinu jejich značky.

Dokonce i můj účet byl ověřen v kasinu paradiseplay. Ale když jsem chtěl vybrat 10 000 eur, nastaly všechny problémy.

A z ničeho nic jsem dostal toto e-mailové uzavření mého účtu pro mé zdraví.

Takže mi kradou peníze i pro mé blaho!? Vyhrál jsem to spravedlivě a neporušil jsem žádné pravidlo. Jinak by to popsali jako důvod, proč mi zabavili peníze.


To je jen blbý důvod, proč nezaplatit.

Jistě, mohou mi zavřít účet, co chtějí. Ale proč si potom nechávat své peníze!? Pokud jsem neporušil žádné pravidlo. Protože prostě nechtějí platit mé výhry!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsou to profesionální zloději, je smutné, že taková online kasina mohou stále fungovat. To, co mi udělali, bylo šílené, v podstatě mi pořád říkali, že nemůžu vybrat těch 8000 eur, které jsem měl, protože bankovní účet, kterého jsem se vzdal, nebyl platný, a to ani po výběru dalších menších výher tam ze stejného bankovního účtu. Neustále mi vraceli zůstatek na můj účet, nefungovaly ani nástroje na chlazení hazardu. Nakonec jsem přišel o všechny peníze, protože jsem nemohl vybrat.

Napsal jsem o tom na CasinoMeister, abych varoval lidi před těmito lidmi.

Dokonce zašel tak daleko, že nechal CasinoMeister mezi námi zprostředkovat, ale oni na CasinoMeister neodpověděli. CasinoMeister o nich napsalo varování. Vyhýbejte se lidem!

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 9 měsíci

Ano, četl jsem i váš příběh na casinomeister.

V zásadě jde o to, že pokud vyhrajete velké, začnou vaše problémy. A udělají vše pro to, aby nevyplatili.

Právě mi zablokovali účet a vzali s sebou můj výběr s 10 000 euro. A vrátím mi pouze zálohu ve výši 150 EUR. (které jsem ještě nedostal)

Je to směšné.

Mohou mi zablokovat účet, jak chtějí, ale měli by mi dát výběr 10 000 eur, protože jsem neporušil žádná pravidla.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky