FórumKasinaPlay Boom Casino - všeobecná diskuze

Play Boom Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od asgard18
|
9008 zobrazení 70 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
Dinnrg1
před 10 měsíci

To je snímek obrazovky od chlápka, kterému byly vráceny vklady z Playboomu. Za to, že nemám holandskou liscense.


Mých 10k ukradených je s paradiseplay ne playboom. Ale jsou stejné značky.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je snímek obrazovky od chlápka, kterému byly vráceny vklady z Playboomu. Za to, že nemám holandskou liscense.


Mých 10k ukradených je s paradiseplay ne playboom. Ale jsou stejné značky.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vložil jsem celkem přes 5000 eur, takže je chci zpět, protože mě pošpinili, když jsem chtěl vybrat 8800 eur.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 10 měsíci

Ano, jak jsem řekl, ten chlap jim každý den posílal e-maily. Trvalo to dlouho, ale nakonec dostal své vklady zpět. Přeji Vám hodně štěstí. Doufám, že budou reagovat.

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Pojďme dál bojovat Sabine!

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 10 měsíci

Tak snadno se nevzdám. A vyzkoušet všechno. V každém případě jim také každý den posílám email.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Většina odpovědí pochází z následující e-mailové adresy verifications@playboom24.com . Je tedy moudré je posílat každý den.

file


Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 7 měsíci

Nyní také přepnuli playboom24 do režimu offline.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

nedostali moje vklady na tam bráně, ale už je to mimo můj bankovní účet, nyní přes (3) dny, může mi pomoci, že neplatí mých 2100 eur. Vkládám přes 1100 euro

Automaticky přeloženo:
Rkk4040
před 5 měsíci

Chápu správně, že kasino neobdrželo peníze, které jste vložili? Zkusili jste v této věci kontaktovat svého poskytovatele plateb?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, už jsem to odeslal, ale řekli, že jsme to nedostali na bránu, byla přidána na můj účet playboom24 a hráli jsme, teď čekáme na výběr.

Automaticky přeloženo:
Rkk4040
před 5 měsíci

Jen zkuste být trochu trpěliví a snad se vše brzy vyřeší, abyste si mohli své výhry vybrat. Vím, že se mi to snadno říká a jistě chápu vaši frustraci, ale věřím, že pokud máte potvrzení o platbě od své banky, je jen otázkou času, kdy vám to potvrdí i kasino.🤞

Prosím, informujte nás o průběhu.🙏

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky