Neřekl bych, že 8,5 tisíc eur by mělo být pro kasino považováno za velký problém, takže v tomto s vámi souhlasím. Problém je nejspíš jinde. Pamatujte, že kasino může problém kdykoli vyřešit, jsem si jistý, že jste je upozornili na svůj nesouhlas, takže kasino není žádným způsobem omezeno. Tomáš dorazí do kasina, když uvidí, že je to nutné, tím jsem si jistý. Obvykle osoba zpracovávající stížnost nejprve poskytne podrobnosti o případu a poté zváží nejlepší přístup s ohledem na celkový proces stížnosti. Někdy dokonce nemusí oslovit kasino.
Zůstaňte prosím naladěni se svou stížností . Časovač ukazuje, že Tomáš má ještě nějaký čas na aktualizaci. Počet podaných stížností se bohužel stále zvyšuje, ale těžko hledáme nové oddané zpracovatele stížností.
Buďte trpěliví, prosím. 🙏
I would not say €8,5K should be considered a big deal for the casino, so in this, I agree with you. The problem most likely lies elsewhere. Just mind the casino can solve the issue anytime, I'm sure you made them aware of your disagreement, so the casino is not limited by any means. Tomas will reach the casino when he sees it is necessary, I'm sure. Usually, the complaint handler assets the case details first and then consider the best approach keeping the overall complaint process in mind. Sometimes, they even don't have to reach out to the casino.
Well, please stay tuned with your complaint. The timer shows Tomas still has some time to update it. Sadly, the number of submitted complaints is still increasing, but we struggle to find new devoted complaint handlers.
Be patient, please. 🙏
Automaticky přeloženo: