FórumKasinaPlay Boom Casino - všeobecná diskuze

Play Boom Casino - všeobecná diskuze

před rokem od asgard18
|
7804 zobrazení 70 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Play Boom Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Zatím zde nebyly žádné stížnosti. Mnoho bonusů a výplat vždy vyšlo během jednoho pracovního dne. Vše je hratelné v bonusu.

Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

Vůbec ne špatná zpětná vazba. Jak dlouho jste tam prosím hrál? 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Měl jsem s nimi dobré zkušenosti dny předtím, než jsem stáhl pěkné výhry. Ale poté, co vyhráli nad 2000 a chtěli to vyplatit, najednou tvrdí, že je povinné používat holandský bankovní účet, když jsem vždy používal Revolut, a Revolut je jediný bankovní účet, který mám, protože si nemůžu založit holandský.


Upravit:


Konečně vyplatili výhru!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Interstellar
před rokem

Ahoj,

To ráda slyším! Chci říct, že jsi dostal peníze.

Vidím, že vaše stížnost stále čeká na posouzení. Vzhledem k tomu, že nyní máte peníze, mám pocit, že to není nutné - mám pravdu?

V určitých případech mohou mít kasina dobrý důvod změnit platební možnost a pochybuji, že vám budeme schopni pomoci. No, uvidíme, asi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem obdržel platbu, kasino Playboom je dobré kasino, ale na chvíli mě zmátli. Celkově vzato ctili svůj podíl na vyplácení mých výher!

file

Upravil Radka před rokem
Důvod: prázdné místo odstraněno
Automaticky přeloženo:
Interstellar
před rokem

Ahoj.

Jaká úleva 🙂. Takže to bylo do značné míry nedorozumění, beru to. Děkujeme za tuto aktualizaci.

Vždy je dobré znát výsledek, obzvlášť dobrý!

Získalo kasino zpět vaši důvěru?

Automaticky přeloženo:
Interstellar
před rokem

Budu doufat v to nejlepší!

Opravdu oceňuji, že jste zmínil tyto limity, velmi užitečný nástroj. Z mého pohledu bohužel stále trochu nedoceněné.

Těšíme se na aktualizaci hnízda 🤞

Automaticky přeloženo:
Interstellar
před rokem

Ahoj,

Nemůžu. Mohu pouze upozornit reklamační tým – také jsem si všiml, že jste žádost již zveřejnili ve vláknu reklamace.

Mám pocit, že se děje něco jiného než ta zpožděná platba, ne?

Automaticky přeloženo:
Interstellar
před rokem

Slušné - děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvedli mě při velkém výběru 8500 eur. Vybudovali si moji důvěru v ně, že mě zabijí, když vyhraju. Neuvěřitelný. Také zde vidím, že jejich hodnocení odpovědného hazardu je vysoké...prosím, není to pravda. Jejich nástroje jako limit sázky a limity ztrát nefungují.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Dobrý den, chcete vysvětlit, co se stalo? Vyhráli jste hodně, a pak?

Opravdu bych rád znal tento problém, protože pokud kasino nejednalo spravedlivě, můžeme se vám pokusit pomoci prostřednictvím stížnosti.

Více podrobností o celém procesu čtěte zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vložil jsem na jejich webové stránky poměrně hodně a poté, co jsem téměř ztratil veškerý zůstatek, měl jsem 100x štěstí na svém čísle se 70 eury, takže z toho bylo 7 000 + 1 500, zbylo mi 8 500. Dny po dnech neustále vraceli můj zůstatek, když se mě zeptali pro výběr, s tím, že Revolut nesmí vybírat peníze. Zatímco už jsem se 3x stáhl do svého Revolutu. Poté, co mi všichni živí agenti vyprávěli tu samou kravinu, jakou jsem dostal jméno Chris, Chris mi řekl, že tam byly chyby (no, ale řekli, že NEPOVOLENO) předtím...

Chris mi řekl, abych požádal o stažení, a bude to na seznamu s vysokou prioritou a bude přijato tentýž den. Bylo kolem 17:00, když jsem mluvil s Chrisem, šel jsem spát po nastavení limitu prohry a sázky 10 euro. Limity nefungovaly a po zaslání všech důkazů mě po pár dnech zablokovali. Je docela smutné, že to udělali.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Dobře, to, co jsi popsal, by mělo být určitě také uvedeno ve vaší stížnosti . Udělal jsi náhodou screenshoty těch rozhovorů? Jsem si jistý, že by Tomáš ocenil cokoliv, co máš.

Některé případy je těžší eskalovat bez poskytnutí související komunikace. Jak to vidím, hlavní část této situace byla provedena konkrétně prostřednictvím živého chatu, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V e-mailu mám všechny snímky obrazovky a přepisy chatu, protože jsem se bál, že by se to mohlo stát. A stalo se..

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před rokem

Doufal jsem, že ano. Takže, mohu-li přeposlat vše související s Tomášem, pokud jste to ještě neudělali? 🙂

Mělo by mu to pomoci zachytit úplný obrázek.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jen nechápu, proč by si kazili image nad 8500 euro. I pro malé kasino by to neměl být problém.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Kdy váš kolega začne kasino kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen nechápu, proč by si kazili image nad 8500 euro. I pro malé kasino by to neměl být problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neřekl bych, že 8,5 tisíc eur by mělo být pro kasino považováno za velký problém, takže v tomto s vámi souhlasím. Problém je nejspíš jinde. Pamatujte, že kasino může problém kdykoli vyřešit, jsem si jistý, že jste je upozornili na svůj nesouhlas, takže kasino není žádným způsobem omezeno. Tomáš dorazí do kasina, když uvidí, že je to nutné, tím jsem si jistý. Obvykle osoba zpracovávající stížnost nejprve poskytne podrobnosti o případu a poté zváží nejlepší přístup s ohledem na celkový proces stížnosti. Někdy dokonce nemusí oslovit kasino.

Zůstaňte prosím naladěni se svou stížností . Časovač ukazuje, že Tomáš má ještě nějaký čas na aktualizaci. Počet podaných stížností se bohužel stále zvyšuje, ale těžko hledáme nové oddané zpracovatele stížností.

Buďte trpěliví, prosím. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jediné, co doufám, je, že to kasino vyřeší.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky