FórumKasinaPlay Boom Casino - všeobecná diskuze

Play Boom Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od asgard18
|
9053 zobrazení 70 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Měl jsem účet u casinosky, myslím, že má stejnou společnost. Zavřel jsem tam svůj účet, protože se mi tam kasino nelíbilo. Měl tam také několik stažení bez problémů.

Nemám sebevyloučení v žádném jiném kasinu jejich značky.

Dokonce i můj účet byl ověřen v kasinu paradiseplay. Ale když jsem chtěl vybrat 10 000 eur, nastaly všechny problémy.

A z ničeho nic jsem dostal toto e-mailové uzavření mého účtu pro mé zdraví.

Takže mi kradou peníze i pro mé blaho!? Vyhrál jsem to spravedlivě a neporušil jsem žádné pravidlo. Jinak by to popsali jako důvod, proč mi zabavili peníze.


To je jen blbý důvod, proč nezaplatit.

Jistě, mohou mi zavřít účet, co chtějí. Ale proč si potom nechávat své peníze!? Pokud jsem neporušil žádné pravidlo. Protože prostě nechtějí platit mé výhry!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, v tom případě si myslím, že máte pravdu, a pokud vám kasino chce zavřít účet, může tak učinit, ale nemyslím si, že je správné jen tak zrušit vaše výhry.

Je tedy rozhodně správné, že jste se rozhodli podat stížnost a náš tým se vám bude snažit pomoci, protože je to z mého pohledu značně nefér. Uvidíme, kam se dostaneme a co zjistíme. Doufám ve spravedlivé řešení a doufám, že dostanete své peníze zpět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Také doufám. Ale na to, co jsem četl, ani nereagují. Takže si myslím, že bude těžké je přimět, aby odpověděli.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsou to profesionální zloději, je smutné, že taková online kasina mohou stále fungovat. To, co mi udělali, bylo šílené, v podstatě mi pořád říkali, že nemůžu vybrat těch 8000 eur, které jsem měl, protože bankovní účet, kterého jsem se vzdal, nebyl platný, a to ani po výběru dalších menších výher tam ze stejného bankovního účtu. Neustále mi vraceli zůstatek na můj účet, nefungovaly ani nástroje na chlazení hazardu. Nakonec jsem přišel o všechny peníze, protože jsem nemohl vybrat.

Napsal jsem o tom na CasinoMeister, abych varoval lidi před těmito lidmi.

Dokonce zašel tak daleko, že nechal CasinoMeister mezi námi zprostředkovat, ale oni na CasinoMeister neodpověděli. CasinoMeister o nich napsalo varování. Vyhýbejte se lidem!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Četl jsem váš případ a také jsem si všiml, že jste u nás měl také stížnost, ale kasino vaši situaci neřešilo a nekomentovalo. To je důvod, proč má docela nízký bezpečnostní index a pokud totéž udělá v jiných případech, bude ještě nižší.

Myslím, že nemusím říkat, že mě mrzí, že jsi přišel o hodně peněz, protože i když jsem, evidentně se s tím nedá nic dělat. Jedinou pozitivní věcí na této situaci je, že hráči mají možnost vidět, jak se kasino k hráčům chovalo, a rozhodnout se zde nevkládat.

Doufám, že už se s ničím podobným v budoucnu nesetkáte. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Neodpověděli ani na CasinoMeister, což je velké fórum o hazardních hrách.

Sabine, osobně si myslím, že se můžeš rozloučit s penězi. Pokud budou ignorovat, měli byste vědět, že už nemají v úmyslu vám peníze dávat. Dělali mi to taky. Vytvořil jsem mnoho účtů a jakmile jsem odeslal své jméno, účet byl ignorován.

Myslím, že je to pro tebe škoda, říkáš, že jsi viděl moje varování na CasinoMeister, ale přesto jsi začal hrát na Playboomu. Jaká škoda.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 11 měsíci

Ahoj,


Ano, myslím si to také. Ale pokud jim pošlu e-mail a dostanu zpět automatický e-mail podpory, nejsem zablokován. Takže zůstávám v naději.


Bohužel jsem si příliš pozdě všiml, že Paradise Casino je stejné jako Playboom a četl jsem o tom až potom. Jinak bych to samozřejmě nikdy nezačal. Casinosky je taky jejich a pěkně se to vyplatilo. Proto jsem si s nimi začal hrát.

Netušíte, že pokud vyhrajete velkou výhru, podvedou vás.


Mimochodem, znám Holanďana, který hrál na Playboom24 a vytáhl licenční kartu. Pokud nemáte licenci KSA. A po mnoha e-mailech ve dne v noci konečně dostal své vklady zpět. Ale on je opravdu bombardoval emaily a z ničeho nic mu přišel email s vrácením zálohy.

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 11 měsíci

Také jsem obdržel tyto automatické e-maily zpět, ale nakonec mě ignorovaly.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 11 měsíci

Zkusím to. 10 000 je hodně peněz. A hlavně, když to jen ukradnou.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Neodpověděli ani na CasinoMeister, což je velké fórum o hazardních hrách.

Sabine, osobně si myslím, že se můžeš rozloučit s penězi. Pokud budou ignorovat, měli byste vědět, že už nemají v úmyslu vám peníze dávat. Dělali mi to taky. Vytvořil jsem mnoho účtů a jakmile jsem odeslal své jméno, účet byl ignorován.

Myslím, že je to pro tebe škoda, říkáš, že jsi viděl moje varování na CasinoMeister, ale přesto jsi začal hrát na Playboomu. Jaká škoda.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi tedy líto, že Vám neodepsali ani na druhém webu, na kterém jste reklamaci uplatnili.

Pokud má však Sabine u nás otevřenou stížnost, rozhodně není třeba tento případ zatím odsuzovat. Náš tým se jí pokusí co nejlépe pomoci a uvidíme, kam se dostaneme.

Zatím si budeme muset počkat, jak se situace vyvine.

Pevně věřím, že své peníze dostane, ale zatím nebudu předbíhat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Playboom a Playboom24 včetně kasina, ve kterém hrála, se nestarají o CasinoGuru ani žádné fórum. Vědí, že lidé s problémem s hazardem tam budou hrát i po upozornění.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 10 měsíci

Ano, rozumím tomu, co říkáte, a pokud kasino stížnost ignoruje, získá černé body. Takhle si myslím, že to nebude mít dobrou pověst a bude vkládat stále méně lidí. To bych chtěl vidět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ano, jak vidím, nikdy nereagovali na žádný nárok. Takže to asi budou zase ignorovat. Doufám v to nejlepší, protože je to nové kasino jejich značky.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, jak vidím, nikdy nereagovali na žádný nárok. Takže to asi budou zase ignorovat. Doufám v to nejlepší, protože je to nové kasino jejich značky.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Sami mi řekli, že se o žádné kasino fórum nestarají a nespolupracují s nimi. Samozřejmě doufám, že pro vás to bude nejlepší, ale já mám s těmito parchanty špatnou zkušenost.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 10 měsíci

Ano, nevypadá to nadějně.

Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 10 měsíci

Jsou také sledovány úřady pro hazardní hry:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

V tomto případě kasino nebe.


Hrozí pokuta 600 tisíc.


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsou také sledovány úřady pro hazardní hry:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

V tomto případě kasino nebe.


Hrozí pokuta 600 tisíc.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Doufejme, že je to odradí, nepříjemné je, že vám musí vrátit pouze vloženou částku.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, Sabine, dostala jsi své peníze zpět, protože chci své vklady zpět. A požádal jsem je, aby mi vrátili peníze, protože nemají licenci v Nizozemsku.




Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, Sabine, dostala jsi své peníze zpět, protože chci své vklady zpět. A požádal jsem je, aby mi vrátili peníze, protože nemají licenci v Nizozemsku.




Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Taky jsem dnes psala Playboomu, že chci své vklady zpět, zeptali se mě na jméno a datum narození, poslali jim to. Nedostali žádnou odpověď, dáváme jim pár dní. Řekl jsem jim, že Nizozemský úřad pro hazardní hry aktivně stíhá provozování nelegálních online kasin v Nizozemsku. Uvidíme, co řeknou/udělají.

Automaticky přeloženo:
Dinnrg1
před 10 měsíci

Ne, ale znám lidi, kteří měli vrácení peněz kvůli věci bez licence. Tak jim posílejte e-maily!


file

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
JusticeForAll
před 10 měsíci

Wow, alespoň odpověděli lol

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Je výpis za vaše ztracené vklady nebo za vaši výhru?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky