Vážený hráč,
Jak rozumím vaší zprávě, jsme "falešní", protože jsme se vám snažili pomoci. Jak bylo řečeno ve stížnosti, kasino má stále čas odpovědět, takže vám doporučuji uklidnit se. Jste nějakým způsobem schopni donutit zástupce kasina, aby okamžitě odpověděl?
Řekl bych, že by bylo nejlepší dát silné emoce stranou a soustředit se na základní fakt, že stížnost ještě neskončila.
"Rádi bychom kasino požádali, aby na tuto stížnost odpovědělo. Prodlužujeme časovač o 7 dní . Pokud kasino neodpoví ve stanoveném časovém rámci, uzavřeme stížnost jako ‚nevyřešenou‘, což může negativně ovlivnit jeho hodnocení. ."
Doufám, že vaše záležitost bude vyřešena, i když neneseme odpovědnost za případné selhání.
Zůstaňte klidní a pozitivní, prosím.
Dear player,
The way I understand your message, we are "fake" because we tried to help you out. Well, as being said in the complaint, the casino still has time to respond, so I suggest you calm down. Are you by any means able to force the casino representative to respond right away?
I'd say it would be best to put strong emotions aside and focus on the basic fact that the complaint has not ended yet.
"We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating."
I hope your matter will be resolved, though we are not responsible for any failure.
Stay calm and positive, please.
Automaticky přeloženo: