FórumKasinaParimatch Casino - všeobecná diskuze

Parimatch Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 6 měsíci od kakurana
|
2929 zobrazení 52 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Náš tým musí mít nejprve vše, co potřebuje ke kontaktování kasina, takže je potřeba trpělivost. Vaše stížnost není jediná otevřená. Uděláme maximum.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Děkuji, čekám na lepší a svých 3500 inr.

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Neváhejte nás informovat o všech aktualizacích. Přeji Vám efektivní řešení Vašeho problému.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Můj problém stále není vyřešen, ale čekám a věřím ve vás


Děkuju

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Budeme bedlivě sledovat, jak se stížnost vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

4. září jsem obdržel e-mail od parimatch, že moje peníze budou připsány zpět do 24 hodin poté, co jsem vyplnil všechny požadované otázky. Vyplnil jsem všechny požadované otázky, ale dnes 7. září, ale moje peníze nejsou připsány, měli byste kontaktovat parimatch a říct jim o mém problému.

Děkuji mnohokrát za odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Podle toho, co jsem viděl ve vaší stížnosti, jsme kasino již kontaktovali, tak snad to vysvětlí a peníze dostanete. Jsem velmi zvědavý a doufám, že se o nich brzy dozvím.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vložil jsem 3000 4. září přes paytm, což je automatický režim, ve kterém se dostanete přímo do aplikace, kterou si vyberete, peníze byly úspěšně převedeny a když jsem tam kontaktoval vedoucího zákazníka, počkejte 5-7 dní, vrátí se, čekal jsem 7 dní, pak se mě znovu zeptali, počkejte do 19. září, bude to vráceno, nyní je to 20. a teď mi řekli, že jste to pravděpodobně poslali špatnému obchodníkovi, když se automaticky dostanete do aplikace bez kopírování a vložení jakéhokoli UPI, jak je možné, že mám odesláno na špatné UPI, jen dělají podvody se svými zákazníky, jsou podvodníci, žádám, prosím, kontaktujte parimatch a vyřešte můj spor co nejdříve file

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25
před měsícem

Ahoj, slyšel jsem, co máš za problém a docela se divím, že když tě to automaticky přesměrovalo při platbě do kasina, tak ti řekli, že musíš docela dlouho čekat, abys zjistil, že jsi to někam poslal špatně. Nic jiného vám neřekli ani nedoporučili, co byste měli dělat? Zkontrolovali jste také, že jste vše zadali správně? Poslali jste také kasinu ID transakce, abyste zjistili, zda jej mohou ověřit?

Pokud vám však nemohou pomoci, můžete zkusit otevřít stížnost u nás na našem webu a náš tým se na to podívá a pokusí se zjistit, co se stalo.

Kliknutím sem otevřete stížnost . ⬅️

Jste na to ?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A co moje stížnost, kasino parimatch neodpovědělo.

Udělejte prosím něco lepšího v můj prospěch

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před měsícem

Vidím, že ve vaší stížnosti je časovač stále na straně kasina. Bohužel s tím moc nenaděláme a pouze pokud bude kasino komunikovat, bude náš tým schopen vyřešit váš problém.

Zkuste tedy být trpěliví a vyčkejte, jak se reklamace vyvine.

Budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Guru kasina jste falešný, protože moje stížnost je stále nevyřešená a parimatch neodpověděl na moji stížnost, nemáte žádnou pravomoc kontaktovat parimatch, pokud máte, pak je přinutit, aby odpověděli na moji stížnost

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před měsícem

Vážený hráč,

Jak rozumím vaší zprávě, jsme "falešní", protože jsme se vám snažili pomoci. Jak bylo řečeno ve stížnosti, kasino má stále čas odpovědět, takže vám doporučuji uklidnit se. Jste nějakým způsobem schopni donutit zástupce kasina, aby okamžitě odpověděl?

Řekl bych, že by bylo nejlepší dát silné emoce stranou a soustředit se na základní fakt, že stížnost ještě neskončila.

"Rádi bychom kasino požádali, aby na tuto stížnost odpovědělo. Prodlužujeme časovač o 7 dní . Pokud kasino neodpoví ve stanoveném časovém rámci, uzavřeme stížnost jako ‚nevyřešenou‘, což může negativně ovlivnit jeho hodnocení. ."

Doufám, že vaše záležitost bude vyřešena, i když neneseme odpovědnost za případné selhání.

Zůstaňte klidní a pozitivní, prosím.



Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky