DomůFórumKasinaParimatch Casino - všeobecná diskuze

Parimatch Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od kakurana
|
5 185 zobrazení 61 odpovědí |
|
12 3 4
Mohdyawar123

Náš tým musí mít nejprve vše, co potřebuje ke kontaktování kasina, takže je potřeba trpělivost. Vaše stížnost není jediná otevřená. Uděláme maximum.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji, čekám na lepší a svých 3500 inr.

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123

Neváhejte nás informovat o všech aktualizacích. Přeji Vám efektivní řešení Vašeho problému.

Automaticky přeloženo:
Radka

Můj problém stále není vyřešen, ale čekám a věřím ve vás


Děkuju

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123

Budeme bedlivě sledovat, jak se stížnost vyvine.

Automaticky přeloženo:

4. září jsem obdržel e-mail od parimatch, že moje peníze budou připsány zpět do 24 hodin poté, co jsem vyplnil všechny požadované otázky. Vyplnil jsem všechny požadované otázky, ale dnes 7. září, ale moje peníze nejsou připsány, měli byste kontaktovat parimatch a říct jim o mém problému.

Děkuji mnohokrát za odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123

Podle toho, co jsem viděl ve vaší stížnosti, jsme kasino již kontaktovali, tak snad to vysvětlí a peníze dostanete. Jsem velmi zvědavý a doufám, že se o nich brzy dozvím.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:

Vložil jsem 3000 4. září přes paytm, což je automatický režim, ve kterém se dostanete přímo do aplikace, kterou si vyberete, peníze byly úspěšně převedeny a když jsem tam kontaktoval vedoucího zákazníka, počkejte 5-7 dní, vrátí se, čekal jsem 7 dní, pak se mě znovu zeptali, počkejte do 19. září, bude to vráceno, nyní je to 20. a teď mi řekli, že jste to pravděpodobně poslali špatnému obchodníkovi, když se automaticky dostanete do aplikace bez kopírování a vložení jakéhokoli UPI, jak je možné, že mám odesláno na špatné UPI, jen dělají podvody se svými zákazníky, jsou podvodníci, žádám, prosím, kontaktujte parimatch a vyřešte můj spor co nejdříve file

Automaticky přeloženo:
sfimoazim25

Ahoj, slyšel jsem, co máš za problém a docela se divím, že když tě to automaticky přesměrovalo při platbě do kasina, tak ti řekli, že musíš docela dlouho čekat, abys zjistil, že jsi to někam poslal špatně. Nic jiného vám neřekli ani nedoporučili, co byste měli dělat? Zkontrolovali jste také, že jste vše zadali správně? Poslali jste také kasinu ID transakce, abyste zjistili, zda jej mohou ověřit?

Pokud vám však nemohou pomoci, můžete zkusit otevřít stížnost u nás na našem webu a náš tým se na to podívá a pokusí se zjistit, co se stalo.

Kliknutím sem otevřete stížnost . ⬅️

Jste na to ?

Automaticky přeloženo:

A co moje stížnost, kasino parimatch neodpovědělo.

Udělejte prosím něco lepšího v můj prospěch

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123

Vidím, že ve vaší stížnosti je časovač stále na straně kasina. Bohužel s tím moc nenaděláme a pouze pokud bude kasino komunikovat, bude náš tým schopen vyřešit váš problém.

Zkuste tedy být trpěliví a vyčkejte, jak se reklamace vyvine.

Budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Guru kasina jste falešný, protože moje stížnost je stále nevyřešená a parimatch neodpověděl na moji stížnost, nemáte žádnou pravomoc kontaktovat parimatch, pokud máte, pak je přinutit, aby odpověděli na moji stížnost

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123

Vážený hráč,

Jak rozumím vaší zprávě, jsme "falešní", protože jsme se vám snažili pomoci. Jak bylo řečeno ve stížnosti, kasino má stále čas odpovědět, takže vám doporučuji uklidnit se. Jste nějakým způsobem schopni donutit zástupce kasina, aby okamžitě odpověděl?

Řekl bych, že by bylo nejlepší dát silné emoce stranou a soustředit se na základní fakt, že stížnost ještě neskončila.

"Rádi bychom kasino požádali, aby na tuto stížnost odpovědělo. Prodlužujeme časovač o 7 dní . Pokud kasino neodpoví ve stanoveném časovém rámci, uzavřeme stížnost jako ‚nevyřešenou‘, což může negativně ovlivnit jeho hodnocení. ."

Doufám, že vaše záležitost bude vyřešena, i když neneseme odpovědnost za případné selhání.

Zůstaňte klidní a pozitivní, prosím.



Automaticky přeloženo:

To je největší bolest v ** online kasinu


vloženo 30 000 přes neft 11. října 2024 poskytlo vše

snímky obrazovky,

bankovní výpis,

dopis od mé banky, že částka je připsána příjemci

snímek obrazovky z jejich bankovního účtu, kde je částka jasně viditelná


Vyměněno 400 emailů

100 chatů


ale nejhorší na tom je, že nejsou připraveni ustoupit, buď nechápou, že neft transakce mají 16místné alfanumerické číslo transakce, nebo mi nechtějí vrátit peníze


stále požadují 12místné utr - což není možné zadat v neft transakci


nemocný a unavený z toho, že je pronásleduje dnem i nocí


mějte na paměti, že jsem VIP zákazník se ztrátou více než 20 lacs, stále mě donutili prosit/prosit o 30k a ještě dát

Automaticky přeloženo:
Dijayu

Moje otázka na vás zní, pokud jste měli nebo máte tento problém, proč jste přestali reagovat na stížnost? Snažili jsme se vám pomoci, ale pokud to vzdáte, pak to není možné. Nechtěli byste znovu otevřít stížnost , aby se náš tým mohl dále podívat a zkusit s tím něco udělat?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Moje stížnost stále trvá minulý rok

Co děláš????

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123

Chystám se napsat na oddělení kybernetické kriminality. Všichni bychom měli psát

Automaticky přeloženo:
Jaro

Všechny podrobnosti jsem poskytl vám i jim


Již jsem odeslal žádost o opětovné otevření – čeká na vaše schválení

Automaticky přeloženo:
Weebin

Zdá se, že všichni budeme dál bojovat a parimatch si všechny takové nezaúčtované peníze ponechá.


je zcela jasné, že nemají v úmyslu zaplatit


pokud si tolik lidí stěžuje, není možné, aby byli opravdoví


kasino parimatch by mělo být přímo bojkotováno – snažte se šířit co nejvíce informací


Jsem si jist, že by se našlo mnoho lidí, kteří takové případy nehlásí


všichni stejně prohráváme tolik peněz hazardními hrami a navíc to tolik jde kvůli nekalým praktikám online kasin, jako je batery / parimatch a další


napadlo někoho někdy -- že neexistuje žádný limit pro vklad, ale je zde limit 2 laci nebo tak na výběry za 24 hodin proč?


pokud se náš vklad zasekne, musíme poskytnout tisíc důkazů, ale pokud se jejich výběr zasekne, nebudou sdílet žádné důkazy


v okamžiku, kdy vyhrajete velké peníze, se vaše výběry vždy zaseknou a peníze se vrátí na herní účet a nakonec ztratíte všechny své výhry


ostudné z online kasin

Automaticky přeloženo:

Moje stížnost stále trvá minulý rok

Co děláš????

Automaticky přeloženo:

Vaše stížnost není otevřená, ale uzavřená jako „zásady bez reakce" kasina. Takže jste možná trochu zmatení.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky