FórumKasinaParimatch Casino - všeobecná diskuze

Parimatch Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od kakurana
|
2907 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Parimatch Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

To jsou podvody. Nedali mi výběr a když jsem vložil peníze, nedali mi peníze

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Ahoj. Mohl byste být konkrétnější a sdělit nám, o co přesně jde? Zkuste poskytnout více podrobností, abychom vám mohli nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Dne 2. dubna 2024 vybírám 5000 rupií. Schváleno bylo úspěšně, ale peníze mi nikdy nepřišly na účet. Pokaždé, když je požádám, řeknou mi, abych předložil bankovní zprávu.

Nyní 19. května jsem vložil 9000 rupií. Peníze mi byly strženy z účtu, ale vklad nebyl úspěšný. Kdykoli požádám o podporu, odpoví stejným způsobem. Na vaší žádosti pracujeme.

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Děkuji za objasnění problému. To zní opravdu špatně a abych vám řekl pravdu, bezpečnostní index tohoto kasina mi také nepřipadá dobrý.

Pokud potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, odešlete stížnost zde na našich webových stránkách. Je to zdarma a určitě se na tento problém lépe podívají a pokusí se ho vyřešit. Stačí kliknout na tento odkaz a informovat nás o tom, jak se vám to daří.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Romi.

podal jsem stížnost. Jsou to 4 dny, co jsem vložil. Pokaždé, když se jich zeptám, říkají, že na vašem problému pracujeme. Ale všechno, co dělají, je podvádění. Mnoho lidí na youtube vyjádřilo stejný problém. Parimatch je naprostý podvod. Jde o drancování peněz.

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Viděl jsem vaši stížnost , kde Veronika vysvětlila skutečnou situaci. Zkuste se prosím informovat u svého poskytovatele plateb a informujte nás o tom, jak to jde. Snad se jim brzy podaří najít řešení. Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ale jak mohu kontaktovat poskytovatele plateb. Převedl jsem své peníze na účet, který byl zobrazen na platformě parimatch

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

V této záležitosti byste se měli obrátit na svou banku. Jakou platební metodu jste použili, pokud se mohu zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Platil jsem přes upi. Transakce je úspěšná. Částka byla úspěšně odečtena a připsána na účet zobrazený v parimatch. Jakou pomoc může moje banka v této věci udělat?

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Abych řekl pravdu, v UPI se moc nevyznám. Není to vlastně propojené s vaším bankovním účtem?🤔

Vaše banka by tedy měla potvrdit, že platbu zpracovala, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pracuji pouze v bance. Potvrdil jsem, že platba byla úspěšně připsána.


Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Chápu to správně, že pracujete v bance, která je vaším poskytovatelem plateb? Dobře, chápu. Takže si myslíte, že je to v rukou kasina. Snaží se však problém vyřešit? Možná jste získali nějaké nové informace o svém vkladu?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ne, nic nedělají. Kdykoli se jich zeptám, odpoví stejnou věcí: „V současné době pracujeme na vašem problému". Ale jak jim mám věřit, neexistuje žádný důkaz. Ptal jsem se na to na youtube. Mnoho lidí má stejný problém a jejich vklad není připsán ani po dvou měsících.

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Pokud mohu říci z naší zkušenosti zde v Casino Guru, tento druh vyšetřování někdy vyžaduje čas. Mnohokrát se peníze ztratí a je potřeba zjistit kde. Jen doufám, že se brzy najdou, jen je potřeba zkusit být trpělivější.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ale pane, měla by existovat určitá odpovědnost. uplynulo 5 dní. Byly to moje těžce vydělané peníze. Zdá se, že je to nezajímá

Automaticky přeloženo:
kingslayer17
před 5 měsíci

Abych řekl pravdu, často může vyšetřování trvat možná i měsíc, bohužel, a doufám, že to nebude váš případ.🤞 Prosím, informujte nás o jakýchkoli změnách, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Od 17 dnů jsem neobdržel svou částku 30 000 pro výběr z parimatche ....mohli byste mi prosím pomoci ???? Lžou mi, že již převedli částku

Automaticky přeloženo:
sahil648698
před 3 měsíci

Ahoj, vidím, že máte problémy v kasinu, což není příjemné, ale dovolte mi, abych se vás zeptal na několik otázek.

Když kasino tvrdí, že vám poslalo peníze, zkusili jste se zeptat na účtenku, abyste zjistili, zda je to skutečně pravda? Kdy vám kasino tuto skutečnost sdělilo a jakou platební metodu jste použili k výběru?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na účtu Parimatch mám 24 000 Rs. Hrál jsem letce, ale najednou mi byl zablokován účet. Můj účet je plně ověřen, ale zablokovali ho bez předchozího upozornění.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky