FórumKasinaParimatch Casino - všeobecná diskuze

Parimatch Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od kakurana
|
2950 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Weebin
před 3 měsíci

Hej, kasino ti neřeklo, proč ti zablokovali účet? Neposlali vám obecnou odpověď, že jste porušili některé Podmínky? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci


Tuto zprávu jsem obdržel od Pari Match.



Milý Jatine

Podle našich podmínek číslo 92 může sázková společnost v případě potřeby kdykoli vyžadovat další doklady totožnosti, bez ohledu na to, zda klient prošel ověřením primárního účtu.



Nepoužil jsem žádný bonus a moje peníze jsou zaseknuté.

prosím dejte mi řešení.

Automaticky přeloženo:
Weebin
před 3 měsíci

Dobře, takže na základě toho, co vám napsali, požádali vás o nějaké doklady totožnosti? Vypadá to, že kasino chce, abyste provedli dodatečné ověření.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Už jsem poskytl všechny dokumenty, o které požádali, ale nereagují na mé e-maily. Dokumenty jsem poslal e-mailem 7-8krát. A stále nedostává žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
Weebin
před 3 měsíci

Hmm, ve vašem hráčském účtu se také nezobrazuje nic o ověření? To je divné. To, že vám to neřeknou, je docela nepříjemné. Kdy jste jim dokumenty doručili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dokumenty jsem doručil ve stejný den 4. srpna. A bez odezvy.

Automaticky přeloženo:
Weebin
před 3 měsíci

No, opravdu bychom mohli použít nějakou podporu, abychom se posunuli vpřed s rozlišením. Škoda, že vypadáš, že jsi ignorován. Nejsem si například jistý, zda je účet v prvním kole, nebo zda máte očekávat další ověřování.

Zkontroloval jsem také zpětnou vazbu uživatele a zjistil jsem, že není příliš přesvědčivá. Jeho podpora byla popsána jako hrubá a pomalá.

Navzdory tomu se obávám, že jim ještě musíme dát nějaký čas, aby se k vám dostali. Mohl byste nás prosím informovat o budoucím průběhu událostí?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

OK

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj potřebuji vaši podporu Hraji parimatch casino moje id hráče je 285679462 dne 30. 7. 2024 Provedl jsem vklad 3500 inr přes telefon platba moje platba byla stržena z mé banky, ale nebyla připsána na účet parimatch Kontaktoval jsem zákaznickou podporu parimatch, o které požádali já o Můj platební doklad Dal jsem jim řekli mi, že moje peníze budou připsány do 5 až 7 pracovních dnů na můj účet po 7 dnech moje peníze nebyly připsány na můj účet nebo na parimatch účet Znovu jsem kontaktoval zákaznickou podporu požádali mě o zaslání banky výpis aktuálního data Dal jsem jim výpis z bankovního účtu aktuálního data, ale peníze mi nejsou vráceny, ptali se mě znovu a znovu dnes 30. 8. 2024 moje peníze nejsou vráceny na můj bankovní účet Doufám, že mi pomůžete

děkuji..

285679462 ID hráče

ID transakce T2407300105295325896361

421218832236 utr id

368644361 id tiketu hai phone pay



Podvod s vkladem v kasinu Parimatch

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

To je opravdu nepříjemná situace, kterou jste zde a ve své stížnosti popsal.

Je to docela smutné, protože v takové situaci náš tým moc nezmůže a většinou je to mezi kasinem a poskytovatelem plateb.

Jen doufám, že se brzy najde řešení a vrátíte své peníze.

Prosím, informujte nás o tom, jak to probíhá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Doufám, že od vás získám pomoc, plz jste moje poslední naděje.

Uplynul měsíc, ale stále mi nejsou peníze vráceny ani připsány na můj parimatch účet Sdílel jsem všechny základní dokumenty s podporou parimatch, ale znovu a znovu se mě ptali na to samé, plýtvání časem, plz help

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Mohu se zeptat, co přesně požadují?

Je možné, že některé z dokumentů, které jste poskytli, byly ve špatném formátu nebo nebyly v dobré kvalitě, víte.

Zkuste tuto možnost zkontrolovat a možná se vám to podaří opravit.

Dejte nám prosím vědět, pokud něco zjistíte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Děkuji za super rychlou odpověď. Požádali mě, abyste se obrátili na svou banku

Hodně času jsem jim posílal výpis z účtu a složenku.

Již jsem kontaktoval svou banku a řekla, že platba již byla odeslána na účet příjemce, ale toto není jen první stížnost na Parimatch. Četl jsem spoustu negativních recenzí souvisejících s problémem s vkladem na parimatch na jiných webových stránkách kasina. Včera jeden z jejich agentů řekl, že částku dostanete maximálně za 12 hodin, ale nyní je to více než 17 hodin. Prosím zkontrolujte a pomozte, protože opravdu potřebuji vaši podporu, jinak budou v budoucnu podvody jako je tento.


Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Ahoj.

Je mi líto, že slyším o vašem utrpení; Očekával bych, že přímý vklad bude vyřízen mnohem rychleji. Ideální by bylo, kdyby dokázali najít rychlé řešení, ale upřímně doufám, že stížnost donutí zaměstnance kasina k nějaké akci. Pokračujte ve stížnosti; Vím, že to musí být těžké. Nerad to říkám, ale i tak tomu musíme dát nějaký čas, než se shromáždí všechny informace a proces může eskalovat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Děkuji za odpověď 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Včera jeden z jejich agentů řekl, že částku dostanete maximálně za 24 hodin, ale nyní je to více než 24 hodin. Prosím, zkontrolujte a pomozte, protože opravdu potřebuji vaši podporu, jinak budou v budoucnu podvody, jako je tento.

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Zatím bohužel nemůžeme nic moc dělat, ale počkat. Snad v tom brzy dojde k pohybu.

Sledujte nás prosím a snažte se zůstat trpěliví.🙏

Automaticky přeloženo:
Mohdyawar123
před 2 měsíci

Vidím, že dostáváte stále různé informace o tom, kdy má být váš vklad připsán, což není nejpříjemnější.

Nicméně, i když to říkám nerad, budeme muset být trpěliví, dokud se vaše stížnost nepohne dál, protože bez toho toho moc nezmůžeme.

Ale doufejme, že kasino bude moci vložit peníze, aniž bychom o to museli tlačit.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

děkuji za odpověď .

Ale prosím udělejte něco lepšího, aby mi peníze byly brzy připsány.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Měli byste na to tlačit, protože bez tlačení nemohou připsat mé peníze, protože po měsíci, ale stále moje peníze nejsou připsány, přišel jsem sem pro pomoc a věřím, že pro mé peníze uděláte něco lepšího.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky