FórumKasinaParimatch Casino BR - všeobecná diskuze

Parimatch Casino BR - všeobecná diskuze

před 2 roky od yoon
|
10455 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Parimatch Casino BR, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Pravidlo 80.4 buďte opatrní

jakmile vyhrajete, nebudou platit s odkazem na pravidlo 80.4

Ale neukážou důkaz nebo tak něco, jen řeknou, že jste porušili pravidla.

Velmi snadný způsob, jak provozovat kasino, když musíte zaplatit, budete muset říct, že hráči porušili pravidla.

Toto je podvodná stránka.

Automaticky přeloženo:
yoon
před 2 roky

Deset, pokud jste neudělali nic špatného, můžete vždy podat stížnost prostřednictvím našeho webu: https://casino.guru/complaints

Mimochodem, co pravidlo neříká?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil jsem v tomto kasinu s tím, že je to čestné, dali mi bezplatná otočení, požádal jsem je o zablokování kol, nezablokovali to, můj zůstatek se zasekl a jejich bonusy nelze použít ve všech hrách, prohrál jsem své peníze, jakékoli kasino zablokuje obdržené bonusy předtím, než použijete stejné .to je každému podvodníkovi podpora nepomáhá a dává pouze stejnou zprávu, nevkládejte v tomto domě.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Je nám líto, že máte problémy s kasinem. Pokud tomu dobře rozumím, dostali jste zatočení zdarma a nechtěli jste využít bonus?

Pokud se bavíme o tom, na jaké hry lze bonus použít, to může vždy určit kasino, také v tomto případě nevidím problém. Pokud potřebujete více informací o bonusech a o tom, jak fungují, myslím, že by se vám v budoucnu mohl hodit tento odkaz:https://casino.guru/casino-bonuses

Na druhou stranu si myslím, že není v pořádku kontaktovat podporu a dostávat jen neužitečné a irelevantní odpovědi.

Viděl jsem, že jste otevřeli stížnost na toto kasino a chcete uzavřít svůj účet v kasinu. Myslím, že pokud je kasino provozováno podobným způsobem, nechtěl bych v podobném hrát.

Můžu se zeptat, jestli jsi poslal email na podporu podle pokynů v reklamaci? Pokud ano, mohli jste účet zavřít? Pokud ne, můžete nás aktualizovat, jak jste pokročili.


Doufám, že se Vám podaří tento případ vyřešit k Vaší spokojenosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, v pořádku, chtějí po mě, abych poslal selfie s mými doklady, právě upravuji zablokování účtu, nežádám o výběr, dělají vše pro to, aby účet nezablokovali, můj email na webu je 18andextreme@gmail.com

Automaticky přeloženo:
před rokem

file sledujte tisk konverzace v chatu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení Parimatchi,


Moje parimatch id je 618964846.


Podle vašeho posledního e-mailu je datum výběru 25.06.2023.


Přikládám snímek obrazovky aplikace parimatch, ve které je datum výběru jasně 21. a 22. června 2023 pro vaši informaci.


Pak se vaše tři pracovní dny nepočítají od 25.06.23.


Výběr na 8450 Rs dne 21.06.2023 a 9400, 6000, 7700 Rs dne 22.06.2023, ale částka ještě nebyla přijata.


Také se chystám podat stížnost, pokud dnes neobdržím své peníze a dám 0 hodnocení. To opravdu není přijatelné.


Platební systém Parimatch je tak špatný. Pokud nezaplatíte moji částku včas, dávám toto stažení problémů na platformu sociálních médií.


Odešlete prosím částku mého výběru nyní.



Pozdravy:

Gourav

7982429914

Automaticky přeloženo:
rathigourav9
před rokem

Ahoj!

Právě jsem sem přesunul váš příspěvek, protože toto je oficiální vlákno Parimatch. Nejsme si úplně jisti, že dostanete přímou odpověď od zástupce kasina, ale alespoň to můžeme zkusit. 🙂

Případně zkuste použít tlačítko odpovědět – najděte nějaké na starším příspěvku zveřejněném zastupujícím kasinem a použijte „odpovědět", pak by měl být upozorněn.

Mimochodem, jste v kontaktu s kasinem? Byl váš účet alespoň ověřen?

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
yoon
před rokem

milý Yoone,


Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.

1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém

2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.


Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.


Měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
rathigourav9
před rokem

Ahoj Gourave,


Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.


1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém

2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.


Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.


Měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Milá Caniggia2021,


Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.


1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém

2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.


Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.


Měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
Parimatch Casino IN
před rokem

Rodrigues:

317249483


Meu id

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Caniggia2021 byl odstraněn
Caniggia2021
před rokem

Vážení Rodriguesi,


uveďte prosím své ID a stručně popište svůj problém prostřednictvím e-mailu support@parimatch.in.

Automaticky přeloženo:
Parimatch Casino IN
před rokem

Chci jen, abyste zablokovali účet, nic moc nežádám

Automaticky přeloženo:
Parimatch Casino IN
před rokem

Vážení Parimatchi,


Moje parimatch id je 618964846.


Sdělte mi prosím stav mé refundace ve výši 5200 Rs


Dnes je 15. den. A máte politiku na oplátku 5 pracovních dnů. Myslím, že používáte velmi špatný platební systém.


Žádám všechny uživatele parimatch, aby vám nevraceli peníze. Prosím, nehrajte si s nimi.


Moje transakce se nezdařila dne 21.06.2023, ale peníze byly odečteny z mého účtu a peníze mi zatím nebyly vráceny.

Vraťte mi prosím peníze co nejdříve, nebo budu muset zrušit svůj účet.


Také se chystám podat stížnost, pokud dnes neobdržím své peníze a dám 0 hodnocení. To opravdu není přijatelné.


Poslal jsem mnoho e-mailů, mnoho online chatů. Pokaždé, když mi pošlou, pracují odborníci. Ale peníze mi nevracejí.


Prosím vraťte mi peníze .


Automaticky přeloženo:
Parimatch Casino IN
před rokem

file

Chci jen zablokovat účet, aby tohle všechno zablokovalo účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádám všechny uživatele parimatche, prosím, nehrajte v parimatchi. Nedají vám vaše peníze. Čelím situaci, tj. Moje transakce se nezdařila dne 21.06.2023, ale peníze byly odečteny z mého účtu a peníze mi zatím nebyly vráceny.


Pokaždé, když odpoví, pracují odborníci. Nic nedělají. Je to moje osobní žádost, abyste si s nimi nehráli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Chci jen zablokovat účet, aby tohle všechno zablokovalo účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Chci jen vědět, zda byl váš účet uzavřen. Uplynulo 5 dní, tak snad je problém nyní vyřešen. Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu