Je nám líto, že máte problémy s kasinem. Pokud tomu dobře rozumím, dostali jste zatočení zdarma a nechtěli jste využít bonus?
Pokud se bavíme o tom, na jaké hry lze bonus použít, to může vždy určit kasino, také v tomto případě nevidím problém. Pokud potřebujete více informací o bonusech a o tom, jak fungují, myslím, že by se vám v budoucnu mohl hodit tento odkaz:https://casino.guru/casino-bonuses
Na druhou stranu si myslím, že není v pořádku kontaktovat podporu a dostávat jen neužitečné a irelevantní odpovědi.
Viděl jsem, že jste otevřeli stížnost na toto kasino a chcete uzavřít svůj účet v kasinu. Myslím, že pokud je kasino provozováno podobným způsobem, nechtěl bych v podobném hrát.
Můžu se zeptat, jestli jsi poslal email na podporu podle pokynů v reklamaci? Pokud ano, mohli jste účet zavřít? Pokud ne, můžete nás aktualizovat, jak jste pokročili.
Doufám, že se Vám podaří tento případ vyřešit k Vaší spokojenosti.
I'm sorry you're having problems with the casino. If I understand correctly, you got free spins and you didn't want to use the bonus ?
If we are talking about which games the bonus can be used on, that can always be determined by the casino, also in this case I don't see the problem. If you need more information about bonuses and how they work, I think this link might be useful in the future: https://casino.guru/casino-bonuses
On the other hand, I don't think it's okay to contact the support and receive only unhelpful and irrelevant answers.
I have seen that you have opened a complaint for this casino, and you want to close your account in the casino. I think if the casino is run in a similar way, I wouldn't want to play in a similar one.
May I ask if you sent an email to the support according to the instructions in the complaint ? If so, were you able to close the account ? If not you can update us how you progressed.
I hope you will be able to resolve this case to your satisfaction.
Automaticky přeloženo: