DomůFórumKasinaParimatch Casino BR - všeobecná diskuze

Parimatch Casino BR - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od yoon
|
16 049 zobrazení 67 odpovědí |
|
1...3 4
před rokem

Parimatch umožnil podvodníkovi ukrást 5 250 podrážek z mého účtu. Také s účtem, který jsem nikdy nepoužil a není na mé jméno, jak je možné, že se k vašemu účtu může dostat kdokoli a vybrat si peníze, nyní mi podpora o mém výběru nic neříká, tuto stránku vůbec nedoporučuji pokud to, co chcete, je starat se o své peníze, existuje mnoho lepších.


Automaticky přeloženo:
gianluka0128
před rokem

Dobrý den, vypadá to na poměrně složitý problém. Peníze, které byly strženy z vašeho účtu, byl výběr? Pokud tomu tak bylo, nesdíleli jste s nikým své heslo k účtu nebo něco podobného?

Chápu to správně, že jste nyní provedli výběr a čekáte na peníze nebo jste stále informováni o penězích, které zmizely? Už jste měli svůj účet v tomto kasinu ověřený?

Každopádně důležité je, že jste podali stížnost a udělali jste správnou věc, protože náš tým to prošetří a pokusí se zjistit, co se stalo. Doufám, že to nějak vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý večer, hraju na pe.parimatch už měsíce, ale od tohoto měsíce mi nedovolí žádné výběry. Také mi neuvádějí důvod, proč odmítají mé výběry. Zobrazí se pouze upozornění "Došlo k chybě při platbě. Prostředky byly vráceny na účet zákazníka". Kontaktoval jsem zákaznický servis a po tolika čekání mi vygenerovali lístek, nicméně uplynuly 2 dny a nikdo mi neodpovídá.

Prosím o maximální podporu. Vidím, že je licencován "gaming-curacao", ale když jdu na tento web, nevidím žádnou sekci, kde byste mohli podat stížnost.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
haroltv54
před 11 měsíci

Ahoj, všiml jsem si, že máte problém s výběrem v kasinu a neuvádí vám žádný důvod, kromě toho, že došlo k chybě platby. Nezjistil jsi nic víc po zadání lístku? Myslím, že kasino bude muset dále zkoumat, aby vám dalo konečnou odpověď, a do té doby vám nebude mít co říct. Jakou metodou jste se pokusili stáhnout?

Jak dlouho celá situace trvá?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den Jaro, od 4.4. zamítají 5 výběrů. Splnil jsem všechny podmínky, abych mohl odstoupit. Několikrát jsem kontaktoval chat, kde neodpovídají a neřeší. Před 5 dny mi vygenerovali tiket a stále je tam uvedeno „pracujeme na tom". Nedají mi žádné řešení a mám v rovnováze 2360 podrážek. file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
haroltv54
před 11 měsíci

Není hezké, když vám kasino nic neříká. Dáváme jim 14 dní na vyřešení procesu výběru, a pokud ne, kontaktujeme kasino a uvidíme, zda to dokážeme vyřešit.

Pokud by to však bylo možné vyřešit dříve, než vypršel čas, dejte nám prosím vědět. Možná se vám ozvou s lístkem, který jste vytvořili, ale budeme muset být trpěliví.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den, děkuji mnohokrát. Takže teď musím čekat 14 dní.

Automaticky přeloženo:
haroltv54
před 11 měsíci

Nemyslím si, že budete muset čekat 14 dní, 14 dní se počítá od vámi provedeného výběru. Také máte ve svém časovači 2 dny a několik hodin na stížnost, takže předpokládám, že se vás Kristina zeptá, zda jste dostali peníze nebo ne, a pravděpodobně to budeme dále zkoumat a pokusíme se kasino kontaktovat.

Každopádně pokud se něco změní, dejte nám vědět. 🙂

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky