DomůFórumKasinaParimatch Casino BR - všeobecná diskuze

Parimatch Casino BR - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od yoon
|
13 425 zobrazení 67 odpovědí |
|
1...3 4
před 11 měsíci

Parimatch umožnil podvodníkovi ukrást 5 250 podrážek z mého účtu. Také s účtem, který jsem nikdy nepoužil a není na mé jméno, jak je možné, že se k vašemu účtu může dostat kdokoli a vybrat si peníze, nyní mi podpora o mém výběru nic neříká, tuto stránku vůbec nedoporučuji pokud to, co chcete, je starat se o své peníze, existuje mnoho lepších.


Automaticky přeloženo:
gianluka0128
před 11 měsíci

Dobrý den, vypadá to na poměrně složitý problém. Peníze, které byly strženy z vašeho účtu, byl výběr? Pokud tomu tak bylo, nesdíleli jste s nikým své heslo k účtu nebo něco podobného?

Chápu to správně, že jste nyní provedli výběr a čekáte na peníze nebo jste stále informováni o penězích, které zmizely? Už jste měli svůj účet v tomto kasinu ověřený?

Každopádně důležité je, že jste podali stížnost a udělali jste správnou věc, protože náš tým to prošetří a pokusí se zjistit, co se stalo. Doufám, že to nějak vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer, hraju na pe.parimatch už měsíce, ale od tohoto měsíce mi nedovolí žádné výběry. Také mi neuvádějí důvod, proč odmítají mé výběry. Zobrazí se pouze upozornění "Došlo k chybě při platbě. Prostředky byly vráceny na účet zákazníka". Kontaktoval jsem zákaznický servis a po tolika čekání mi vygenerovali lístek, nicméně uplynuly 2 dny a nikdo mi neodpovídá.

Prosím o maximální podporu. Vidím, že je licencován "gaming-curacao", ale když jdu na tento web, nevidím žádnou sekci, kde byste mohli podat stížnost.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
haroltv54
před 8 měsíci

Ahoj, všiml jsem si, že máte problém s výběrem v kasinu a neuvádí vám žádný důvod, kromě toho, že došlo k chybě platby. Nezjistil jsi nic víc po zadání lístku? Myslím, že kasino bude muset dále zkoumat, aby vám dalo konečnou odpověď, a do té doby vám nebude mít co říct. Jakou metodou jste se pokusili stáhnout?

Jak dlouho celá situace trvá?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Dobrý den Jaro, od 4.4. zamítají 5 výběrů. Splnil jsem všechny podmínky, abych mohl odstoupit. Několikrát jsem kontaktoval chat, kde neodpovídají a neřeší. Před 5 dny mi vygenerovali tiket a stále je tam uvedeno „pracujeme na tom". Nedají mi žádné řešení a mám v rovnováze 2360 podrážek. file

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
haroltv54
před 8 měsíci

Není hezké, když vám kasino nic neříká. Dáváme jim 14 dní na vyřešení procesu výběru, a pokud ne, kontaktujeme kasino a uvidíme, zda to dokážeme vyřešit.

Pokud by to však bylo možné vyřešit dříve, než vypršel čas, dejte nám prosím vědět. Možná se vám ozvou s lístkem, který jste vytvořili, ale budeme muset být trpěliví.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Dobrý den, děkuji mnohokrát. Takže teď musím čekat 14 dní.

Automaticky přeloženo:
haroltv54
před 8 měsíci

Nemyslím si, že budete muset čekat 14 dní, 14 dní se počítá od vámi provedeného výběru. Také máte ve svém časovači 2 dny a několik hodin na stížnost, takže předpokládám, že se vás Kristina zeptá, zda jste dostali peníze nebo ne, a pravděpodobně to budeme dále zkoumat a pokusíme se kasino kontaktovat.

Každopádně pokud se něco změní, dejte nám vědět. 🙂

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky