FórumKasinaParimatch Casino BR - všeobecná diskuze

Parimatch Casino BR - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od yoon
|
11807 zobrazení 67 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
les7ysc7
před rokem

Skvělý. Doufal jsem v nějaké indicie... 🙁

Nerad to říkám, ale čekání se zdá být prozatím jedinou možností.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nevím, co mám dělat, stále nemám žádné zprávy, jediné, co mi říkají, je čekat, dokud můžete. Jak dlouho trvá ověření účtu?

Automaticky přeloženo:
les7ysc7
před rokem

Je mi líto, že... Vaše otázka dává smysl, ale řekl bych, že potřebujeme vědět, co toto zpoždění způsobuje.

Je to bohužel měsíc, co zástupce kasina řešil problémy hráče zde na fóru. 😕

Nyní bychom mohli využít podporu. Tohle je něco, na co nemůžu přijít sám, pravdou je, že musíme počkat.

Já vím, je to na hovno.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádali mě o další dokumenty ze stejné banky, další moje fotky, kde vidí můj loket, protože říkají, že na fotce, kterou jsem jim poslal, nevidí celé mé tělo, zdá se mi to jako vtip, myslím, že jsou výmluvy, že se mi nechce platit, posílejte vše nové, čekám na odpovědi zatím žádné

Automaticky přeloženo:
les7ysc7
před rokem

Je to složitá situace a chápu, že se zlobíš. Uvidíme však, s čím kasino přijde nyní, až dokumenty znovu nahrajete.

Budeme čekat na vaši aktualizaci. Doufejme, že tentokrát to bude pozitivnější a budete moci proces dokončit.

Automaticky přeloženo:
les7ysc7
před rokem

Buďte trpěliví, nepoužívejte v chatu sprostá slova, získejte své peníze a už nikdy nevstupujte do tohoto podvodného kasina.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Obvykle nepoužívám sprostá slova, jen jsem jim řekl, že si myslím, že jsou to podvodníci, protože už je to více než 10 dní a oni mi dávají jen výmluvu. Včera jsem jim poslal papíry, které mi poslala banka, uvidíme, jestli to nenechá na pochybách, že jsem to já.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jsem z Peru a mám úzkostnou krizi kvůli jejich "ověřovacímu" procesu, který trvá věčně...pravdou je, že tuto sázkovou kancelář vůbec nedoporučuji. Chystám se podat stížnost s pomocí správných subjektů.

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Pošlete jim, o co žádali, a já vám tady pomůžu.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Ano, již jsem vám poslal vše, o co jste požádali, a čekám. Díky kamaráde

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslal jsem všechny dokumenty, které požadovali. Byl tu alternativní dokument a pár selfíček! Poslední dokument jsem odeslal 12. října. Několikrát jsem kontaktoval online podporu. Prý se kontroluje účet a dostanu odpověď emailem. Stále jsem nedostal odpověď! Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
barnardjam79
před rokem

Co bys měl dělat? Upřímně, podejte stížnost na našem webu. Čekal jsi dost dlouho. Žádné kasino by nemělo potřebovat více než 2 týdny na ověření několika dokumentů.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 12 měsíci

Dobrý den Danieli, v mém případě je to více než 2 týdny a žádná odpověď. Před dny jsem nahrál stížnost a doufám, že mi pomůžete, protože už ztrácím naději.

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před 12 měsíci

Podle vaší stížnosti jsem viděl, že jste Tomášovi poskytli veškeré informace, které jste měli v rámci ověření účtu. Ale jaký je problém s vašimi dokumenty?

Každopádně to říkám nerad, protože vím, že jste čekali docela dlouho, ale budeme muset být trpěliví a čekat, jak se situace vyvine. Pokud máte nějaké nové informace, bylo by možné nás aktualizovat? Doufám, že se vše vyřeší. Přeji Vám hodně štěstí.

Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Mám pocit, že jsem už všechno ztratil, zkouším kontaktovat kasino přes online chat a oni mi zavřou chat 🙁


Automaticky přeloženo:
luenrimm
před 12 měsíci

Naprosto chápu vaši frustraci, protože bych se v takové situaci cítil stejně. Stále chci věřit, že vaše ověření bude nakonec dokončeno nebo že kasino odpoví v době potřebné k jeho úspěšnému dokončení. Určitě to nevzdávejte a snažte se až do konce tuto situaci vyřešit. Pokud se dozvíte něco nového, určitě nám dejte vědět. Přeji hodně štěstí a síly. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vsadil jsem na sport v Parimatch, v systémové metodě jsem si vybral 3/6 a dostal jsem 4 správně, když jsem se šel podívat na platbu, museli mi zaplatit vysokou částku, ale zaplatili mi méně, než jsem vsadil, proč toto a jak to mohu vyřešit.

Už jsem poslal zprávu na podporu a stále čekám na jejich odpověď.

Automaticky přeloženo:
emiialfa08
před 11 měsíci

Ahoj, jelikož se sportovním sázením v CasinoGuru nezabýváme, je pro mě těžké tuto situaci hodnotit.

Rád bych vám však pomohl alespoň tím, že pokud si myslíte, že kasino udělalo chybu a vy jste se jí nedopustili, můžete zkusit podat stížnost zde na těchto odkazech:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud ano, mohl byste nám prosím dát vědět, jak to dopadlo? Doufám, že váš případ bude vyřešen. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto je nejhorší sportovní bookmaker, jaký jsem kdy použil, a použil jsem toho hodně. Když jsem se poprvé připojil k parimatch, byl jsem ověřen po 24 hodinách bez problémů. Poté jsem bez problémů pokračoval v sázkách, vkladech a výběrech. Poté jsem se rozhodl vložit 500 $ a tyto peníze jsem proměnil na více než 4 300 $ CAD. Poté jsem se pokusil odvolat a moje ověření bylo odstraněno a „zpracovává se". Už je to skoro měsíc a přes e-maily jsem posílal selfie obsahující můj průkaz totožnosti, bankovní výpisy, úvěrové výpisy, licence a národní zdravotní karty, ale stále žádné ověření. Nemluvě o zákaznickém servisu, který je nejhorší, s čím jsem se setkal. Začínám si myslet, že společnost je podvodná. Nějaká rada někdo?!

Automaticky přeloženo:
busterivany
před 11 měsíci

Dobrý den, podle toho co popisujete je to dodatečné ověření, ale myslím, že by to nemělo trvat měsíc a stále jste se k žádnému řešení nedostal. Dalo vám kasino vůbec odpověď, proč vaše ověření stále není dokončeno?

V každém případě si myslím, že nejlepším postupem v tomto případě je podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.Stížnost můžete otevřít zde na tomto odkazu .

půjdeš do toho ?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky