před rokem
Skvělý. Doufal jsem v nějaké indicie... 🙁
Nerad to říkám, ale čekání se zdá být prozatím jedinou možností.
Great. I was hoping for some clues... 🙁
I hate to say that, but waiting seems to be the only option for now.
0
Skvělý. Doufal jsem v nějaké indicie... 🙁
Nerad to říkám, ale čekání se zdá být prozatím jedinou možností.
Great. I was hoping for some clues... 🙁
I hate to say that, but waiting seems to be the only option for now.
Nevím, co mám dělat, stále nemám žádné zprávy, jediné, co mi říkají, je čekat, dokud můžete. Jak dlouho trvá ověření účtu?
I don't know what else to do, I still don't have any news, the only thing they tell me is to wait as long as you can. How long does it take to verify an account?
No se que mas hacer , todavía no tengo noticias lo único que me dicen es que espere , cuanto puede. Tardar en verificar una cuenta ?
Je mi líto, že... Vaše otázka dává smysl, ale řekl bych, že potřebujeme vědět, co toto zpoždění způsobuje.
Je to bohužel měsíc, co zástupce kasina řešil problémy hráče zde na fóru. 😕
Nyní bychom mohli využít podporu. Tohle je něco, na co nemůžu přijít sám, pravdou je, že musíme počkat.
Já vím, je to na hovno.
I'm so sorry to hear that... Your question makes sense, but I would say we need to know what causes this delay.
Sadly, it has been a month since the casino representative addressed the player's issues here on the forum. 😕
We could use support now. This is something I can't figure out on my own, the truth is we need to wait.
I know, it sucks.
Požádali mě o další dokumenty ze stejné banky, další moje fotky, kde vidí můj loket, protože říkají, že na fotce, kterou jsem jim poslal, nevidí celé mé tělo, zdá se mi to jako vtip, myslím, že jsou výmluvy, že se mi nechce platit, posílejte vše nové, čekám na odpovědi zatím žádné
They asked me for more documents from the same bank, other photos of me where they can see my elbow because they say that in the photo I sent them they cannot see my entire body, it seems like a joke to me, I think they are excuses for not wanting to pay, send everything new, I'm waiting for answers so far none
Me pidieron más documentos del mismo banco , otras fotos mías donde se me ve el codo porque dicen que en la foto que les mando no logran ver todo mi cuerpo , ya me parece un chiste , creo que son excusas para no querer pagar , envíe todo nuevo , estoy esperando respuestas hasta ahora ninguna
Je to složitá situace a chápu, že se zlobíš. Uvidíme však, s čím kasino přijde nyní, až dokumenty znovu nahrajete.
Budeme čekat na vaši aktualizaci. Doufejme, že tentokrát to bude pozitivnější a budete moci proces dokončit.
It's a complicated situation, and I understand that you're angry. However, we'll see what the casino comes up with now when you upload the documents again.
We'll be waiting for your update. Hopefully this time it will be more positive and you will be able to complete the process.
Buďte trpěliví, nepoužívejte v chatu sprostá slova, získejte své peníze a už nikdy nevstupujte do tohoto podvodného kasina.
Be patient, don't use bad words in the chat, receive your money and never enter this fraudulent Casino again.
Seja paciente não fale palavrão com o chat ,receba seu dinheiro e nunca mais entre neste Casino fraudulento.
Obvykle nepoužívám sprostá slova, jen jsem jim řekl, že si myslím, že jsou to podvodníci, protože už je to více než 10 dní a oni mi dávají jen výmluvu. Včera jsem jim poslal papíry, které mi poslala banka, uvidíme, jestli to nenechá na pochybách, že jsem to já.
I don't usually use bad words, I just told them that I thought they were scammers because it's been more than 10 days and they only give me an excuse. Yesterday I sent them the papers that the bank sent me, we'll see if that leaves no doubt that it's me.
No suelo utilizar malas palabras , solo les dije que pensaba que eran estafadores porque ya pasaron más de 10 días y solo me ponen excusa ayer les mande los papeles que no banco me mando veremos si con eso no queda duda que soy yo .
Dobrý den, jsem z Peru a mám úzkostnou krizi kvůli jejich "ověřovacímu" procesu, který trvá věčně...pravdou je, že tuto sázkovou kancelář vůbec nedoporučuji. Chystám se podat stížnost s pomocí správných subjektů.
Hello, I'm from Peru, and I'm having an anxiety crisis because of their "verification" process, which lasts forever... the truth is, I don't recommend this betting house at all. I am going to file a complaint with the help of the correct entities.
Hola soy de per´´u, y estoy pasando una crisis de ansiedad por su proceso de "verificación", que dura una eternidad ... la verdad no recomiendo para nada esta casa de apuestas. Voy a realizar una denuncia con la ayuda de las entidades correctas.
Ano, již jsem vám poslal vše, o co jste požádali, a čekám. Díky kamaráde
Yes, I have already sent you everything you asked for and I am waiting. Thanks my friend
Si ya le envié todo lo que me pidieron y estoy a la espera. Gracias amigo
Poslal jsem všechny dokumenty, které požadovali. Byl tu alternativní dokument a pár selfíček! Poslední dokument jsem odeslal 12. října. Několikrát jsem kontaktoval online podporu. Prý se kontroluje účet a dostanu odpověď emailem. Stále jsem nedostal odpověď! Co bych měl dělat?
I sent all the documents they requested. There was an alternative document and a few selfies! I sent the last document on October 12. I contacted online support several times. They say that the account is being checked and I will receive a response by email. I still haven't received a response! What should I do?
Co bys měl dělat? Upřímně, podejte stížnost na našem webu. Čekal jsi dost dlouho. Žádné kasino by nemělo potřebovat více než 2 týdny na ověření několika dokumentů.
What should you do? Honestly, submit a complaint on our website. You've been waiting long enough. No casino should need more than 2 weeks to verify a few documents..
Dobrý den Danieli, v mém případě je to více než 2 týdny a žádná odpověď. Před dny jsem nahrál stížnost a doufám, že mi pomůžete, protože už ztrácím naději.
Hello Daniel, in my case it's been more than 2 weeks and no response. I uploaded a complaint days ago and I hope you can help me because I'm already losing hope.
Hola Daniel en mi caso ya pasaron mas de 2 semanas y ninguna respuesta. He subido una queja hace días y espero que me ayude tomas porque ya estoy perdiendo las esperanzas.
Podle vaší stížnosti jsem viděl, že jste Tomášovi poskytli veškeré informace, které jste měli v rámci ověření účtu. Ale jaký je problém s vašimi dokumenty?
Každopádně to říkám nerad, protože vím, že jste čekali docela dlouho, ale budeme muset být trpěliví a čekat, jak se situace vyvine. Pokud máte nějaké nové informace, bylo by možné nás aktualizovat? Doufám, že se vše vyřeší. Přeji Vám hodně štěstí.
According to your complaint, I saw that you provided Tomas with all the information you had as part of the account verification. But what is the problem with your documents?
Anyway, I hate to say it because I know you have been waiting for quite a long time, but we will have to be patient and wait and see how the situation develops. If you have any new information would it be possible to update us ? I hope everything will be resolved. I wish you good luck.
Mám pocit, že jsem už všechno ztratil, zkouším kontaktovat kasino přes online chat a oni mi zavřou chat 🙁
I feel like I've already lost everything, I'm trying to contact the casino via online chat and they close my chat 🙁
Siento que ya lo perdí todo, estoy tratando de comunicarme con el casino por chat online y cierran mi chat 🙁
Naprosto chápu vaši frustraci, protože bych se v takové situaci cítil stejně. Stále chci věřit, že vaše ověření bude nakonec dokončeno nebo že kasino odpoví v době potřebné k jeho úspěšnému dokončení. Určitě to nevzdávejte a snažte se až do konce tuto situaci vyřešit. Pokud se dozvíte něco nového, určitě nám dejte vědět. Přeji hodně štěstí a síly. ☘️
I totally understand your frustration, because I would feel the same way in that situation. I still want to have faith that your verification will eventually be completed, or that the casino will respond within the time it takes to complete it successfully. Make sure you don't give up and keep trying until the end to resolve this situation. If you learn anything new, be sure to let us know. I wish you the best of luck and strength. ☘️
Vsadil jsem na sport v Parimatch, v systémové metodě jsem si vybral 3/6 a dostal jsem 4 správně, když jsem se šel podívat na platbu, museli mi zaplatit vysokou částku, ale zaplatili mi méně, než jsem vsadil, proč toto a jak to mohu vyřešit.
Už jsem poslal zprávu na podporu a stále čekám na jejich odpověď.
I bet on sports in Parimatch, in the system method I chose 3/6 and I got 4 right, when I went to see the payment, they had to pay me a high amount however they paid me less than what I bet, why is this and how can I solve that.
I already sent a message to support and I'm still waiting for their response.
Aposté en deportes en Parimatch, en el método de sistema elegí 3/6 y acerté en 4, cuando fuí a ver el pago, me tenian que pagar una cantidad alta sin embargo me pagaron menos de lo que aposté, a qué se debe esto y cómo puedo solucionarlo.
Ya le mandé un mensaje al soporte y sigo a la espera de su respuesta.
Ahoj, jelikož se sportovním sázením v CasinoGuru nezabýváme, je pro mě těžké tuto situaci hodnotit.
Rád bych vám však pomohl alespoň tím, že pokud si myslíte, že kasino udělalo chybu a vy jste se jí nedopustili, můžete zkusit podat stížnost zde na těchto odkazech:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Pokud ano, mohl byste nám prosím dát vědět, jak to dopadlo? Doufám, že váš případ bude vyřešen. Hodně štěstí.
Hi, since we don't deal with sports betting at CasinoGuru, it is difficult for me to evaluate this situation.
However, I would like to help you at least by saying that if you think the casino made a mistake and you did not commit it, you can try to file a complaint here on these links:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you do, could you let us know how it turned out please ? I hope your case will be resolved. Good luck.
Toto je nejhorší sportovní bookmaker, jaký jsem kdy použil, a použil jsem toho hodně. Když jsem se poprvé připojil k parimatch, byl jsem ověřen po 24 hodinách bez problémů. Poté jsem bez problémů pokračoval v sázkách, vkladech a výběrech. Poté jsem se rozhodl vložit 500 $ a tyto peníze jsem proměnil na více než 4 300 $ CAD. Poté jsem se pokusil odvolat a moje ověření bylo odstraněno a „zpracovává se". Už je to skoro měsíc a přes e-maily jsem posílal selfie obsahující můj průkaz totožnosti, bankovní výpisy, úvěrové výpisy, licence a národní zdravotní karty, ale stále žádné ověření. Nemluvě o zákaznickém servisu, který je nejhorší, s čím jsem se setkal. Začínám si myslet, že společnost je podvodná. Nějaká rada někdo?!
This is the worst sports bookie I have ever used and I have used a lot. When I first joined parimatch, I was verified after 24 hours without issue. I then proceeded to place bets, deposit, and withdraw without issue. I then decided to make a deposit of $500 and I turned that money into over $4300 CAD. I then tried to withdraw and my verification was removed and "in processing". It has been nearly a month and over emails I have sent selfies holding my ID, bank statements, credit statements, licenses and national health cards but still no verification. Not to mention the customer service is the worst I’ve dealt with. I’m starting to think the company is a fraudulent one. Any advice anyone?!
Dobrý den, podle toho co popisujete je to dodatečné ověření, ale myslím, že by to nemělo trvat měsíc a stále jste se k žádnému řešení nedostal. Dalo vám kasino vůbec odpověď, proč vaše ověření stále není dokončeno?
V každém případě si myslím, že nejlepším postupem v tomto případě je podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.Stížnost můžete otevřít zde na tomto odkazu .
půjdeš do toho ?
Hello, according to what you describe it is a supplementary verification, but I think it shouldn't take a month and you still haven't got to any solution. Has the casino even given you an answer as to why your verification is still not complete?
Either way, I think the best course of action in this case is to file a complaint and our team will try to help you. You can open a complaint here on this link.
Will you go for it ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.