FórumKasinaParimatch Casino BR - všeobecná diskuze

Parimatch Casino BR - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od yoon
|
11793 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Dobrý den, dobře, účet nezruší, je s nimi velmi obtížné jednat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Parimatch je skutečně podvodná společnost. Nedají vám vaše peníze. Čelím situaci, tj. Moje transakce se nezdařila dne 21.06.2023, ale peníze byly odečteny z mého účtu a peníze mi zatím nebyly vráceny.


Ztratil jsem naději a teď už si s nimi nehraju.


Děkuji za pomoc.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dobře, účet nezruší, je s nimi velmi obtížné jednat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děláš si srandu? Opravdu stále čekáte na uzavření účtu!?

No, kde je zástupce kasina, když ho potřebujete, teď se ptám sám sebe...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Parimatch je skutečně podvodná společnost. Nedají vám vaše peníze. Čelím situaci, tj. Moje transakce se nezdařila dne 21.06.2023, ale peníze byly odečteny z mého účtu a peníze mi zatím nebyly vráceny.


Ztratil jsem naději a teď už si s nimi nehraju.


Děkuji za pomoc.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Existuje problém s předložením stížnosti, jak bylo navrženo?

Myslím, že ztráta naděje není řešení. Žádám vás, abyste vytvořili stížnost hned teď:

https://casino.guru/complaints/create

To je vlastně způsob, který jsem nabídl. Rozumíte tomu, co říkám, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co říká pravidlo parimatch 80.4? Viděl jsem, že někteří lidé kvůli ní nemohou vydělávat peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, pocházím z Vietnamu

Stránka Parimatch byla ve Vietnamu uzavřena v roce 2022

Peníze na mém účtu jsou více než 500 $, podvedli mě a zablokovali dveře, abych si mohl vybrat,

Automaticky přeloženo:
damtrongthucthuc
před rokem

Dobře, to je vážné. Měli byste okamžitě podat stížnost.

Jen by mě zajímalo, co ti trvalo tak dlouho, je červenec, že?

Mimochodem, víte, jak podat stížnost? Pokud potřebujete další pomoc, zeptejte se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co říká pravidlo parimatch 80.4? Viděl jsem, že někteří lidé kvůli ní nemohou vydělávat peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podíval bych se na podmínky. Bohužel jsem se tam nikdy neregistroval, takže se tam nemůžu dostat. 🙁

Můžeš to udělat, když vypadáš tak znepokojeně?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Napsal jsem stížnost, vy jste moji stížnost zrušili, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
damtrongthucthuc
před rokem

Ahoj.

Vidím, že stížnost běží:

https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-withdrawal-was-denied-after

Věřím, že je to zatím v pořádku. Mohu vědět, proč jste tak dlouho čekali, uvedli jste, že „Parimatch funguje ve Vietnamu a byl uzavřen na konci roku 2022"

Upřímně by mě zajímalo, co ti tak dlouho trvalo. Můžete říct, možná?

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Ahoj,


Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.

1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém

2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.


Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.


Měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Ahoj,

Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.

1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém

2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.


Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.


Měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
rathigourav9
před rokem

Ahoj Gourave,


Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.

1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém

2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.


Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.


Měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, dobrý den, bohužel nemohu zablokovat účet, doporučuji vám neotvírat si účet v tomto kasinu, nelze účet zablokovat, v tomto kasinu se nehraje žádné zodpovědné hraní.

Automaticky přeloženo:
Parimatch Casino IN
před rokem

Jen mi přijde docela vtipné, že jsi nedávno oslovil tři hráče stejnou "šablonou". Toto je fórum, takže klidně reagujte otevřeně.

Toto není emailová komunikace 🙂

Omlouvám se, musel jsem to říct.

Užij si víkend!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám velký problém s Parimatchem a už si nevím rady. Hraju asi rok na global.parimatch.com/ a měsíc, když se teď pokouším vstoupit na stránku, říká: „Omlouvám se, ve vaší zemi/oblasti momentálně nejsme k dispozici" (jsem z Polsko). Pro přístup na stránku jsem musel použít VPN, pak jsem chatoval se zaměstnancem Parimatch a dostal jsem odpověď:

"Parimatch je světovou herní platformou číslo 1 a neustále vyvíjí a zlepšuje kvalitu svých zákaznických zkušeností na 4 kontinentech. Naše ochota růst a rozvíjet nás naučila, že se nikdy nespokojíme s tím nejlepším. Protože chceme dodávat autentické řešení, které dokonale vyhovuje globální značce, Parimatch potřebuje trochu více času, aby vylepšil svou lokalizační strategii a vrátil se s nejlepší verzí.


Ptal jsem se, co to přesně znamená, protože tomu nerozumím a jestli stránky začnou normálně fungovat, dostal jsem odpověď: V tuto chvíli je těžké předvídat přesná data. Děláme vše pro to, abychom se k vám vrátili.


Jako důkaz mám fotky z těchto konverzací. Už je to měsíc, globální stránka Parimatch stále nefunguje, takže se nemohu přihlásit a vybrat své prostředky. Co mám dělat, nebo mám jen čekat? Napsal jsem vám 2 e-maily a nedostal jsem žádnou odpověď.


Když jsem psal třetí e-mail, odpověděli pouze, aby uvedli moje identifikační číslo (to je vážně pomoc??) Chci jen, aby začal fungovat web parimatch v Polsku, nebo abych konkrétně napsal, co se děje, že web nefunguje déle než měsíc.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Medic78
před rokem

Zní mi to jako opravdový nepořádek. Jen říkám...

Naštěstí se vám podařilo podat stížnost - dobrá práce!

Další věc, kterou byste měli zkusit, je odpovědět na nejnovější příspěvek Parimatch, který před týdnem zveřejnil zástupce kasina. Použijte k tomu tlačítko odpovědět.

Uvidíme, zda se zde na fóru dočkáme aktualizace. Co říkáš?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedovoluje mi vybrat si peníze, protože říkají, že můj účet není ověřený a zdá se mi to neuctivé, protože jsem vložil a poslal všechny své dokumenty, o které mě požádali, fotografie, dokonce jsem poslal potvrzení o vkladu do kasina, Nevím, proč to trvá tak dlouho jak ověření mého účtu

Automaticky přeloženo:
les7ysc7
před rokem

V tomto případě si myslím, že byste se měli pokusit zjistit, co brání ověření vašeho účtu.

Máte představu, v čem by mohl být háček?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nemám žádnou odpověď z kasina, komunikoval jsem více než 50krát a vždy je to stejná odpověď, musíte počkat na ověření a některým to může trvat déle než jiným.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky