Dobrý den, mám velký problém s Parimatchem a už si nevím rady. Hraju asi rok na global.parimatch.com/ a měsíc, když se teď pokouším vstoupit na stránku, říká: „Omlouvám se, ve vaší zemi/oblasti momentálně nejsme k dispozici" (jsem z Polsko). Pro přístup na stránku jsem musel použít VPN, pak jsem chatoval se zaměstnancem Parimatch a dostal jsem odpověď:
"Parimatch je světovou herní platformou číslo 1 a neustále vyvíjí a zlepšuje kvalitu svých zákaznických zkušeností na 4 kontinentech. Naše ochota růst a rozvíjet nás naučila, že se nikdy nespokojíme s tím nejlepším. Protože chceme dodávat autentické řešení, které dokonale vyhovuje globální značce, Parimatch potřebuje trochu více času, aby vylepšil svou lokalizační strategii a vrátil se s nejlepší verzí.
Ptal jsem se, co to přesně znamená, protože tomu nerozumím a jestli stránky začnou normálně fungovat, dostal jsem odpověď: V tuto chvíli je těžké předvídat přesná data. Děláme vše pro to, abychom se k vám vrátili.
Jako důkaz mám fotky z těchto konverzací. Už je to měsíc, globální stránka Parimatch stále nefunguje, takže se nemohu přihlásit a vybrat své prostředky. Co mám dělat, nebo mám jen čekat? Napsal jsem vám 2 e-maily a nedostal jsem žádnou odpověď.
Když jsem psal třetí e-mail, odpověděli pouze, aby uvedli moje identifikační číslo (to je vážně pomoc??) Chci jen, aby začal fungovat web parimatch v Polsku, nebo abych konkrétně napsal, co se děje, že web nefunguje déle než měsíc.
Hello, I have a big problem with Parimatch and I don't know what to do anymore. I've been playing for about a year on global.parimatch.com/ and for a month, now when I try to access the site it says "Sorry, we are not available in your country/region right now' (I am from Poland). I had to use a VPN to access the site, I then chatted to a Parimatch employee and got the response :
"Being number 1 global gaming platform,Parimatch is continuously developing and improving the quality of its customer experience across 4 continents. Our willingness to grow and develop has taught us never settle for less than the best. As we want to deliver the authentic solution that perfectly suits Global brand,Parimatch needs a little bit more time to enhance its localization strategy and come back with the best version.
I asked what exactly it means because I don't understand and if the site will start working normally, I got the answer: At the moment it's difficult to predict the exact dates. We do our best to get back to you.
I have photos of these chat conversations as proof. It's been a month, the global Parimatch site is still down, so I can't log in and withdraw my funds. What should I do, or should I just wait? I have written 2 emails to you and have not received any reply.
When I wrote the third e-mail, they replied only to give my id number (seriously this is help??) I just want the parimatch website to start working in Poland, or to write specifically what is happening that the site has been down for over a month.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: