před rokem
Dobrý den, dobře, účet nezruší, je s nimi velmi obtížné jednat.
Hello okay, they don't close the account, they are very difficult to deal with.
Olá tudo bem,eles não encerram a conta, são muito difícil de lidar com eles.
0
Dobrý den, dobře, účet nezruší, je s nimi velmi obtížné jednat.
Hello okay, they don't close the account, they are very difficult to deal with.
Olá tudo bem,eles não encerram a conta, são muito difícil de lidar com eles.
Parimatch je skutečně podvodná společnost. Nedají vám vaše peníze. Čelím situaci, tj. Moje transakce se nezdařila dne 21.06.2023, ale peníze byly odečteny z mého účtu a peníze mi zatím nebyly vráceny.
Ztratil jsem naději a teď už si s nimi nehraju.
Děkuji za pomoc.
Parimatch is really fraud company. They won't give you your money. I am facing situation i.e My transaction was failed on 21.06.2023 but money deducted from my account and not refund my money yet.
I lost hope and now I don't play with them any more.
Thanks for helping me.
Děláš si srandu? Opravdu stále čekáte na uzavření účtu!?
No, kde je zástupce kasina, když ho potřebujete, teď se ptám sám sebe...
Are you joking? Are you really still waiting for the account to get closed!?
Well, where is the casino representative when you need one, I'm asking myself now...
Parimatch je skutečně podvodná společnost. Nedají vám vaše peníze. Čelím situaci, tj. Moje transakce se nezdařila dne 21.06.2023, ale peníze byly odečteny z mého účtu a peníze mi zatím nebyly vráceny.
Ztratil jsem naději a teď už si s nimi nehraju.
Děkuji za pomoc.
Parimatch is really fraud company. They won't give you your money. I am facing situation i.e My transaction was failed on 21.06.2023 but money deducted from my account and not refund my money yet.
I lost hope and now I don't play with them any more.
Thanks for helping me.
Existuje problém s předložením stížnosti, jak bylo navrženo?
Myslím, že ztráta naděje není řešení. Žádám vás, abyste vytvořili stížnost hned teď:
https://casino.guru/complaints/create
To je vlastně způsob, který jsem nabídl. Rozumíte tomu, co říkám, prosím?
Is there any trouble to submit the complaint as suggested?
I mean losing hope is not a solution. I urge you to create the complaint right now:
https://casino.guru/complaints/create
This is actually the way I offered. Do you understand what I'm saying, please?
Co říká pravidlo parimatch 80.4? Viděl jsem, že někteří lidé kvůli ní nemohou vydělávat peníze
What does parimatch rule 80.4 say? I saw that some people can't cash out because of her
O que diz essa regra 80.4 da parimatch? Vi que algumas pessoas não conseguem sacar por causa dela
Dobrý den, pocházím z Vietnamu
Stránka Parimatch byla ve Vietnamu uzavřena v roce 2022
Peníze na mém účtu jsou více než 500 $, podvedli mě a zablokovali dveře, abych si mohl vybrat,
Hello I come from Vietnam
Parimatch page closed in Vietnam in 2022
The money in my account is there more than 500$ they scammed me and blocked the door for me to withdraw,
Dobře, to je vážné. Měli byste okamžitě podat stížnost.
Jen by mě zajímalo, co ti trvalo tak dlouho, je červenec, že?
Mimochodem, víte, jak podat stížnost? Pokud potřebujete další pomoc, zeptejte se.
Ok, that's serious. You should submit a complaint immediately.
I just wonder what took you so long, it is July, right?
Anyway, do you know how to file the complaint? If you need further help, just ask.
Co říká pravidlo parimatch 80.4? Viděl jsem, že někteří lidé kvůli ní nemohou vydělávat peníze
What does parimatch rule 80.4 say? I saw that some people can't cash out because of her
O que diz essa regra 80.4 da parimatch? Vi que algumas pessoas não conseguem sacar por causa dela
Podíval bych se na podmínky. Bohužel jsem se tam nikdy neregistroval, takže se tam nemůžu dostat. 🙁
Můžeš to udělat, když vypadáš tak znepokojeně?
I would check out the terms. Sadly I have never registered there so I can't access it. 🙁
Can you do that if you seem so concerned?
Napsal jsem stížnost, vy jste moji stížnost zrušili, můžete mi pomoci?
I wrote a complaint, you canceled my complaint, can you help me?
Ahoj.
Vidím, že stížnost běží:
https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-withdrawal-was-denied-after
Věřím, že je to zatím v pořádku. Mohu vědět, proč jste tak dlouho čekali, uvedli jste, že „Parimatch funguje ve Vietnamu a byl uzavřen na konci roku 2022"
Upřímně by mě zajímalo, co ti tak dlouho trvalo. Můžete říct, možná?
Hello there.
I see the complaint is up and running:
https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-withdrawal-was-denied-after
I believe it is ok for now. May I know why you have been waiting for so long, you stated that "Parimatch has been operating in Vietnam and closed at the end of 2022"
I honestly wonder what took you so long. Can you tell, perhaps?
Ahoj,
Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.
1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém
2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.
Měj hezký den!
Hello,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Ahoj,
Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.
1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém
2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.
Měj hezký den!
Hi,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Ahoj Gourave,
Je nám líto, že vaše zkušenost neodpovídala vašim očekáváním. Rádi bychom slyšeli více o vašich zkušenostech, abychom vám příště mohli dodat lepší.
1. Mohl byste prosím uvést své ID a stručně popsat svůj problém
2. Nebo kontaktujte náš tým podpory – support@parimatch.in.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám co nejdříve pomohli s vašimi požadavky. Naše podpora má vždy ty nejrelevantnější aktualizace týkající se vašich dotazů, proto vás prosíme o trpělivost.
Měj hezký den!
Hi Gourav,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Dobrý den, dobrý den, bohužel nemohu zablokovat účet, doporučuji vám neotvírat si účet v tomto kasinu, nelze účet zablokovat, v tomto kasinu se nehraje žádné zodpovědné hraní.
Hello, good morning, unfortunately I cannot block the account, I advise you not to open an account in this Casino, it is impossible to block the account, there is no responsible gambling in this Casino.
Olá ,bom dia , infelizmente não consigo bloquear a conta,aconselho a não abrirem conta neste Casino, impossível bloquear a conta ,não existe jogo responsável neste Casino.
Jen mi přijde docela vtipné, že jsi nedávno oslovil tři hráče stejnou "šablonou". Toto je fórum, takže klidně reagujte otevřeně.
Toto není emailová komunikace 🙂
Omlouvám se, musel jsem to říct.
Užij si víkend!
I just find it quite funny that you recently addressed three players with the same "template". This is the forum so, feel free to respond openly.
This is not email communication 🙂
I'm sorry, I had to say that.
Have a nice weekend!
Dobrý den, mám velký problém s Parimatchem a už si nevím rady. Hraju asi rok na global.parimatch.com/ a měsíc, když se teď pokouším vstoupit na stránku, říká: „Omlouvám se, ve vaší zemi/oblasti momentálně nejsme k dispozici" (jsem z Polsko). Pro přístup na stránku jsem musel použít VPN, pak jsem chatoval se zaměstnancem Parimatch a dostal jsem odpověď:
"Parimatch je světovou herní platformou číslo 1 a neustále vyvíjí a zlepšuje kvalitu svých zákaznických zkušeností na 4 kontinentech. Naše ochota růst a rozvíjet nás naučila, že se nikdy nespokojíme s tím nejlepším. Protože chceme dodávat autentické řešení, které dokonale vyhovuje globální značce, Parimatch potřebuje trochu více času, aby vylepšil svou lokalizační strategii a vrátil se s nejlepší verzí.
Ptal jsem se, co to přesně znamená, protože tomu nerozumím a jestli stránky začnou normálně fungovat, dostal jsem odpověď: V tuto chvíli je těžké předvídat přesná data. Děláme vše pro to, abychom se k vám vrátili.
Jako důkaz mám fotky z těchto konverzací. Už je to měsíc, globální stránka Parimatch stále nefunguje, takže se nemohu přihlásit a vybrat své prostředky. Co mám dělat, nebo mám jen čekat? Napsal jsem vám 2 e-maily a nedostal jsem žádnou odpověď.
Když jsem psal třetí e-mail, odpověděli pouze, aby uvedli moje identifikační číslo (to je vážně pomoc??) Chci jen, aby začal fungovat web parimatch v Polsku, nebo abych konkrétně napsal, co se děje, že web nefunguje déle než měsíc.
Hello, I have a big problem with Parimatch and I don't know what to do anymore. I've been playing for about a year on global.parimatch.com/ and for a month, now when I try to access the site it says "Sorry, we are not available in your country/region right now' (I am from Poland). I had to use a VPN to access the site, I then chatted to a Parimatch employee and got the response :
"Being number 1 global gaming platform,Parimatch is continuously developing and improving the quality of its customer experience across 4 continents. Our willingness to grow and develop has taught us never settle for less than the best. As we want to deliver the authentic solution that perfectly suits Global brand,Parimatch needs a little bit more time to enhance its localization strategy and come back with the best version.
I asked what exactly it means because I don't understand and if the site will start working normally, I got the answer: At the moment it's difficult to predict the exact dates. We do our best to get back to you.
I have photos of these chat conversations as proof. It's been a month, the global Parimatch site is still down, so I can't log in and withdraw my funds. What should I do, or should I just wait? I have written 2 emails to you and have not received any reply.
When I wrote the third e-mail, they replied only to give my id number (seriously this is help??) I just want the parimatch website to start working in Poland, or to write specifically what is happening that the site has been down for over a month.
Zní mi to jako opravdový nepořádek. Jen říkám...
Naštěstí se vám podařilo podat stížnost - dobrá práce!
Další věc, kterou byste měli zkusit, je odpovědět na nejnovější příspěvek Parimatch, který před týdnem zveřejnil zástupce kasina. Použijte k tomu tlačítko odpovědět.
Uvidíme, zda se zde na fóru dočkáme aktualizace. Co říkáš?
Sounds like a true mess to me. Just saying...
Luckily you've managed to submit the complaint - well done!
The next thing you should try is to respond to the latest Parimatch's post posted a week ago by the casino rep. Use the reply button for that.
Let's see whether we get an update here on the forum. What do you say?
Nedovoluje mi vybrat si peníze, protože říkají, že můj účet není ověřený a zdá se mi to neuctivé, protože jsem vložil a poslal všechny své dokumenty, o které mě požádali, fotografie, dokonce jsem poslal potvrzení o vkladu do kasina, Nevím, proč to trvá tak dlouho jak ověření mého účtu
It does not allow me to collect my money because they say that my account is not verified and it seems disrespectful to me since I put and sent all my documents that they asked me for, photos, I even sent the deposit receipt to the casino, I don't know why it takes so long both the verification of my account
No me permite cobrar mi dinero porque dicen que no está verificada mi cuenta y a mi me parece una falta de respeto ya que puse y envié todos mis documentos que me pidieron , fotos, incluso envié el comprobante de los depósitos al casino , no se porque demora tanto la verificación de mi cuenta
V tomto případě si myslím, že byste se měli pokusit zjistit, co brání ověření vašeho účtu.
Máte představu, v čem by mohl být háček?
In this case, I think you should try to find out what prevents your account from getting verified.
Do you have an idea what might be the catch?
Nemám žádnou odpověď z kasina, komunikoval jsem více než 50krát a vždy je to stejná odpověď, musíte počkat na ověření a některým to může trvat déle než jiným.
I have no response from the casino, I have communicated more than 50 times and it is always the same response, you have to wait for verification and it may take longer for some than others.
No tengo respuesta del casino , me he comunicado más de 50 veces y siempre es la misma respuesta , hay que esperar a la verificación y que puede tardar para algunas más que otros .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.