před 3 týdny
Byl to Elegro nebo Niko jako niko vzal platbu?
Was that Elegro or Niko as niko did take the payment.
0
Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Byl to Elegro nebo Niko jako niko vzal platbu?
Was that Elegro or Niko as niko did take the payment.
Ani moje neposílají dopisy, jejichž doručení trvá téměř dva týdny, není divu, že už je po dnech vracení peněz, protože většinu času trávím čekáním na komunikaci.
Mine don't either they just send letters which takes almost two weeks to arrive no wonder it's past the days of chargeback for me I spend most of my time awaiting communication.
Tak jsem jim oběma poslal e-mail, Elegro se mi ozvalo rychleji a řekli, že mě neuznávají jako zákazníka bla bla bla Pak jsem poslal několik e-mailů tam a zpět, ale trvali na tom, že nemají nic společného s technologiemi Niko, i když všichni víme, že ano! Niko odpověděl teprve před několika dny a řekl, abych se obrátil na obchodníky, kteří dva z nich jsou zcela nedosažitelní, nebo šel přes svou banku, což nemohu, protože uplynulo 120 dní.
So I emailed them both, Elegro got back to me quicker saying they don't recognise me as a customer bla bla bla I then sent several emails back and forth but they insisted they have nothing to do with Niko technologies even though we all know they do! Niko only responded a few days ago saying for me to reach out to the merchants which 2 of them are totally unreachable or to go through my bank which I can't as it's past 120 days.
Měli bychom dát dohromady případ a poslat ho Coffezzile. Osloví ještě více lidí.
We should put a case together and send it to Coffezzila. It will reach even more people.
Dobře, doufal jsem, že technologie Niko budou užitečnější, protože jejich jméno je na bankovních výpisech každého, je to k vzteku, jak se mohou vrátit a kontaktovat obchodníka.
Oh right I was hoping Niko technologies would be more helpful since their name is on everyones bank statements it's infuriating how they can come back with contact the merchant.
Ahoj,
Našli jste nějaké kontaktní informace pro Zinzipay?
předem děkuji
Hi,
Did you find any contact information for Zinzipay?
Thanks in advance
Pro KTM? nevěděli, že jsou spojeni s niko
For KTM? did not know they were connected to niko
Ach ne, promiň, neviděl jsem, že ses na to zeptal, jen jsem předpokládal, že to bylo z mého posledního příspěvku. Jeho
Oh no sorry I didn't see that you asked about that just assumed it was from my last post. It's contact@support.kryptonim.com
Vidím, že už jsem měl ten správný, ale před týdnem jsem dostal následující odpověď a žádná náhrada:
"Děkujeme, že jste se na nás obrátili. Přezkoumali jsme vaše obavy a rádi bychom objasnili následující:
Deskriptory transakcí spojené s vaším nákupem jsou přiřazeny v souladu se standardními protokoly zpracování plateb. I když se deskriptory mohou mírně lišit v důsledku bankovních systémů a zprostředkovatelského zpracování, zůstávají v souladu s příslušnými předpisy. Nemanipulujeme ani nezkreslujeme podrobnosti o transakcích, ani se nezapojujeme do žádné formy praní transakcí.
Naše společnost funguje jako směnárna kryptoměn a nefunguje jako zpracovatel plateb pro třetí strany. Kód kategorie obchodníka (MCC) přiřazený k našim transakcím je plně v souladu s předpisy Visa a Mastercard a neměníme klasifikace MCC, abychom obešli bankovní omezení. Jakákoli tvrzení naznačující opak jsou nepodložená. Naše transakce jsou také správně kategorizovány a plně v souladu s předpisy Mastercard a VISA.
Všechny transakce zpracovávané na naší platformě vyžadují výslovnou autorizaci od zákazníka prostřednictvím jeho bankovní instituce. Mějte prosím na paměti, že transakce s kryptoměnami jsou nevratné a jakmile bude směna dokončena a kryptoměna bude doručena na blockchain, neneseme žádnou odpovědnost za to, jak jsou tyto prostředky použity."
I see then i had the correct one already but got the following answer 1 week ago and no refund:
"Thank you for reaching out. We have reviewed your concerns and wish to clarify the following:
The transaction descriptors associated with your purchase are assigned in accordance with standard payment processing protocols. While descriptors may vary slightly due to banking systems and intermediary processing, they remain compliant with the relevant regulations. We do not manipulate or misrepresent transaction details, nor do we engage in any form of transaction laundering.
Our company operates as a cryptocurrency exchange and does not function as a payment processor for third parties. The Merchant Category Code (MCC) assigned to our transactions is fully compliant with Visa and Mastercard regulations, and we do not alter MCC classifications to bypass banking restrictions. Any claims suggesting otherwise are unfounded. Our transactions are also correctly categorized and fully compliant with Mastercard and VISA regulations.
All transactions processed on our platform require explicit authorization by the customer through their banking institution. Please be informed that cryptocurrency transactions are irreversible, and once the exchange is completed and cryptocurrency is delivered on the blockchain, we hold no liability for how those funds are used."
Oh, to je šokující, mám podobné, ale gesto dobré vůle na konci jediný rozdíl, který zde vidím, je, že jste z jiné země, mohou to být jiná pravidla, ale není dobré, že vám nepomohli.
Oh that's shocking I got similar but good will gesture at the end the only difference I see here is your from another country it may be different rules but not good that they haven't helped you.
Měl jsem stejnou odpověď a jsem také Švéd. Poslal jsem následný e-mail, který tlačil na bity KYC a další stinné věci s pomocí ChatGPT a dostal jsem peníze jako dobré gesto, jak řekl Waldo. Sice to bylo jen 50 EUR, ale i tak. Doufám, že to pomůže
I had the same answer and I'm also Swedish. I sent a follow up email pushing on the KYC bits and other shady things with the help of ChatGPT and I got refunded as a good gesture just like Waldo said. It was just €50 though but still. Hope this helps
Pokud by měl někdo nějaké informace o následujícím, byl bych velmi rád. Většina z nich je příliš stará na cestu zpětného zúčtování, ale s novými informacemi, které se objevují a média je dohánějí, bych rád zkusil znovu vyvinout nějaký tlak.
Nigérijští obchodníci:
konstrukce adosunglog
sambo b. gyel spol
St Juvictech Nigérie
vstup společnosti sophia
torad Investments co
ihahul nigérie omezená
temmy ranč 1960 spol
alkarams důvěřovat a m
mega super obchod nig
sluníčko amadi bušín
automaty systems tec
cecureinteligence
oblouk*figg afrika tec
zee globální podnik
čistá zelená energie en
těsnění ryde
gus merchandise co.
Grossvend nigeria lt
bgb nigeria limite
Zambijští obchodníci:
služby zamtransact
Estonští obchodníci:
gamerkey.store
gamerkey
bulleskins
Turečtí obchodníci:
www.radiantredeems.com
www.giftinggenie.io
kyperští obchodníci
thegamediscovery.com
herní pobřeží
GB obchodníci:
GamingStore
colibrico
designnow
Polští obchodníci:
vmgames
zásluhy
Obchodníci z arabských emirátů:
dynamika pay2assist
If anyone has any info about the following, it would be greatly appreciated. Most of these are too old for chargeback route but with the new information that has been popping up and the media catching up on it, I would like to try to put some pressure on again.
Nigeria Merchants:
adosunglog construction
sambo b. gyel ltd
st juvictech nigeria
sophia company enter
torad investments co
ihahul nigeria limited
temmy ranch 1960 ltd
alkarams trust and m
mega super store nig
sunshine amadi busin
automata systems tec
cecureintelligence
arc*figg africa tec
zee global venture
pure green energy en
seal ryde
gus merchandise co.
grossvend nigeria lt
b.g.b nigeria limite
Zambia merchants:
zamtransact services
Estonian merchants:
gamerkey.store
gamerkey
bulleskins
Turkish merchants:
www.radiantredeems.com
www.giftinggenie.io
Cyprus merchants
thegamediscovery.com
thegamecoast
GB merchants:
GamingStore
colibrico
designnow
Polish merchants:
vmgames
merita
Arab emirates merchants:
pay2assist dynamics
Mám zásluhy, upřímně nevím, jestli je to správné, ale spojil jsem to s poskytovatelem internetu v Polsku! Podal jsem proti nim zpětné obvinění, takže uvidíme, jaký bude výsledek!
I have merita, I honestly do not know if it’s correct but I linked it to an internet provider in Poland! I have filed chargeback against these so we shall see what the outcome is!
Velmi zajímavé. Byli bychom velmi vděční, kdybyste mi dali vědět, pokud získáte nějaké nové informace o zpětném zúčtování
Very interesting. Would be super grateful if you could let me know if you get any new information from the chargeback
Ahoj ash1303
Nechci snižovat vaše očekávání, ale jen abych vám řekl, že jsem měl úplně stejný rozhovor s bankou Halifax. Poté jsem poslal všechny transakce (celkem asi 40) a důkazy a po týdnu řekli, že je odmítají zvýšit, protože jich bylo příliš mnoho a také mi zavírají účet!
Hi ash1303
I don't want to put a downer on your expectations but just to let you know I had exactly the same conversation with Halifax bank. I then sent all of the transactions (approx 40 in total) and evidence and after a week they said they were refusing to raise them as there were far too many and were also closing my account!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.