před měsícem
Zná někdo obchodníka s trevvers nebo TRVRS?
Does anyone know the merchant for trevvers ors TRVRS?
0
Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Zná někdo obchodníka s trevvers nebo TRVRS?
Does anyone know the merchant for trevvers ors TRVRS?
Do banky?
Řekl jsem, že jsem neautorizoval platby obchodníkovi TRVRS a že jsem vložil na jiný web.
Řekl jsem jim, že jsem platby autorizoval, ale ne obchodníkovi.
To the bank?
I said I didn't authorize the payments to TRVRS merchant and that I deposited on a different site.
I have told them I authorised the payments but not to the merchant.
Proto to odmítli. Uvidí pomocí IP adresy atd., že jste to byli vy, kdo provedl transakce, které musíte udělat, protože zboží nebylo přijato, a poté vysvětlí nesprávné MCC od společnosti atd. s důkazem v e-mailech, které jste je kontaktovali. Budou to klasifikovat jako podvodné tvrzení, takže bych byl opatrný
That’s why they have declined it. They will be able to see with the IP address etc that it was you who made the transactions you need to do it as goods not received and then explain incorrect MCC from the company etc with proof in emails you have contacted them. They will class that as a fraudulent claim so I would be careful
lol, dostal jsem náhradu od Ninewin v plné výši. Nechápu, proč vrátili jen 50%
lol, I got a refund from Ninewin in full. I don't understand why they refunded only 50%
ještě ne. Tvrdí, že peníze poslali. Ale nic jsem nedostal. Zamítli také, abych požádal o TRN k prokázání platby.
Nedostal jsem z nich ani korunu
I haven't yet. They claim they have sent the money. But I've received nothing. They has also rejected me asking for a TRN to prove payment.
I haven't received a penny off them
pokud je to revlout
tak nečekej
stalo se to předtím
revlout platbu odmítne a z bezpečnostních důvodů ji pošle zpět
pokud Lloyd's
obdržíte jako potvrzení o převodu. lloyds všechny tyto platby pomalu přijímá, zatímco revlout ne
if it's revlout
then don't wait
it happened before
revlout will reject the payment and will send it back because of safety reasons
if Lloyd's
you will receive as a remittance statement. lloyds does all slow receiving such payments while revlout doesn't
No počítám, že když to teď změním, řeknou mi, kam mám jít??
Vznesl jsem spor vysvětlující, že nemohu získat InTouch u obchodníka, abych získal vrácení peněz, a že mají větší šanci než já jako zpětné zúčtování.
Mám bankovní účet Monzo.
Než to budu moci udělat, budu muset nejprve počkat na odpověď na můj spor
Well I reckon if I change it now they'll just tell me where to go??
I have raised a dispute explaining that I cannot get InTouch with the merchant to get a refund an that they have more chance than me as a chargeback.
I'm with Monzo bank account.
I will have to wait for my dispute to be replied to first befor I can do that
Monzo s největší pravděpodobností zavře váš účet, je známý tím, že to dělá, když se jedná o hazardní transakce. Je to hrozné 🙁
Monzo will more than likely close your account down, they are notorious for doing it when it’s gambling transactions. It’s awful 🙁
Tohle jsem tady nechtěl.
Jako štěstí wi pravděpodobně mít. Uzavřou můj účet a těch 12k bude zasláno monzo.
FFS. Vykuchaný, když mi zavřou účet
This is not what I wanted to here.
As luck wi probably have it. They'll close my account down an the 12k will get sent to monzo.
FFS. Gutted if they close my account
Doufám, že ne! Je pravděpodobné, že jen když vidím, jak jiní měli své rychle zavřené poté, co vyvolali spory. Udržujte nás aktuální
I hope they don’t! Just seeing how others have had theirs closed pretty quickly after raising the disputes it is likely. Keep us updated
ne
pokud čekáte na vrácení peněz do Monzo
Radím vám, abyste se obrátili na společnost Monzo a zrušili zpětné zúčtování
jinak váš účet zavřou
stalo se to se mnou
vznesl jsem zpětné zúčtování
zítra jsem našel svůj účet uzavřený, taky by s nimi nikdo nechtěl bankovat
don't
if you awaiting a refund into Monzo
i advice you to reach to Monzo to cancel the chargeback
otherwise they will close your account
it happened with me
i raised a chargeback
tomorrow I found my account closed, no one would like to bank with them either
Musí vás upozornit, aby si dali své záležitosti do pořádku. BOS mi dal 2 měsíce předem upozornění, i když nemohu používat účty, stále mohu jít do banky a přesouvat peníze nebo platit věci, které prostě musí udělat oni, když odstraní blokování, a poté to znovu nasadí, jakmile uděláte, co musíte udělat.
Nemohu mluvit za online banky, jsem se Starlingem, ale nyní jsem velmi opatrný, protože všechny mé velké transakce probíhají přes tento účet a nechci, aby byl uzavřen v případě vrácení peněz. Buďte tedy velmi opatrní, pokud vyvoláváte malé spory, ale máte větší, kontaktujte obchodníky a kasina a dejte vědět o své přítomnosti.
They have to give you notice to get your affairs in order. BOS have given me 2 months notice, although I can't use the accounts I can still go in to the bank and move money around or pay things it just has to be done by them as they remove the block then put it back on as soon as you've done what you need to do.
I can't speak for online banks, I'm with starling but being very careful now as all my big transactions are through that account and don't want it getting closed incase of refunds. So be very careful if you are raising small disputes but have bigger ones, contact merchants and casinos and keep your presence known.
Poslal jsem e-mail společnosti Monzo a zeptal jsem se, zda je pravděpodobné, že bude můj účet uzavřen, protože jsem vznesl spory.
Vysvětlení, že jsem se stal obětí podvodu, ne pachatelem.
Odpověděl, že pokud můj účet uzavřou, budu mít čas dát věci do pořádku a dostanu upozornění.
Mám otevřený účet u zopa. Takže pomalu začnu věci přesouvat, pokud na to dojde.
Nemůžu uvěřit, že jsem v této pozici. Jediné, co chci, je 12 000 liber, které mi dlužím. A nyní potenciálně dostanu svůj účet uzavřený.
Žádná refundace z banky a žádné peníze z jackpot Raider.
Brilantní.
Zítra mám narozeniny a bolí mě hlava. Nemůžu na to přestat myslet.
I have emailed Monzo an asked if my account is likely to get closed because I've raised disputes.
Explaining that I've been a victim of fraud, not a perpetrator.
He responded with if they do close my account then they have be me time to get stuff sorted an I'll get notice.
I do have an account open with zopa. So I'll slowly start moving things across if it comes to that.
I can't believe I'm even in this position..All I want is the £12,000 I'm owed. An now I'm potentially getting my account closed.
An no refund from bank an no money from jackpot raider.
Brilliant.
My birthday tomorrow aswell an I've got this headache. I cannot stop thinking about it.
Odmítli mé obvinění zpět.
Okamžitě jsem podal stížnost a spor.
Možná to nebyl chytrý tah?
Monzo řekl, že pokud mi uzavřou účet, budu o tom předem informován.
Jaká noční můra
They've declined my charge back.
I had raised a complaint an dispute straight away.
Maybe that wasn't a smart move?
Monzo have said if they close my account I'll be made aware before hand.
What a nightmare
Budu to vědět v nejbližších dnech.
Asi to zavřou. Nemyslím si, že žádné banky mají rády hazardní hráče jako zákazníky.. jsou to nespolehlivé/nepředvídatelné peníze na účtech pro ně
Pravděpodobně si tedy myslí, že dobré se zbavili špatných zpráv
I'll know in the next few days I guess.
They'll probably close it. I don't think any banks like having gamblers as customers..it's unreliable/ unpredictable money In accounts for them
So they probably think good riddance to bad news
Věř mi, vím!!
Můj špačkový účet, kdybych měl dostat refundace, dostal bych asi 19 000 zpět, což by změnilo život, teď jsem na pár měsíců zastavil veškeré online hazardní hry a klidně si přeji, abych mohl dostat zpět svůj hloupý 8měsíční ohýbač!!
Trust me I know!!
My starling account if I were to get refunds I'd get about 19k back which would be life-changing, I've stopped all online gambling for a few Months now, and feel free just wish I could get my stupid 8 month bender back!!
Ano, není to vůbec ideální – doufejme, že ne, ale pokud budete hrát a poté začnete podávat spory/stížnosti, pravděpodobně dostanete 60denní výpovědní lhůtu, abyste se přestěhovali do jiné banky, ALE nebudete k ní mít přístup. Ujistěte se, že na svém Monzu nemáte zůstatek, protože jeho získání je absolutní noční můra. Moje sestra měla tento problém (nesouvisející s hazardem) Myslím, že jí trvalo asi 8 měsíců, než získala své prostředky zpět, protože nemají pobočky atd.
Yeah it’s not ideal at all - hopefully they don’t but if you gamble and then start raising disputes / complaints you will likely be given 60days notice to move to another bank BUT you won’t have access to it. Make sure you don’t have a balance on your Monzo as they are an absolute nightmare to get it from. My sister had this issue (not related to gambling) I think it’s taken her about 8months to get her funds back with them not having branches etc
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.