DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 576)

před rokem od kirekin
|
2 378 306 zobrazení 15 350 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...575 576 577...840
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Potřebujete trochu pomoci! Takže jsem právě zazvonil na svou banku, když jsem jim poslal seznam sporných transakcí, řekli, že jej obdrželi a je v současné době u týmu pro stížnosti, ale nejsem si jistý, zda to vznesou jako zpětná zúčtování?

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46
před 3 měsíci

Vystačíte si s tím

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsem nervózní z toho, že budu zvyšovat tervvery s rbs, protože tam stojí asi 1 000 liber

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mám také velký kus s Terrvers. Souhlasila RBS s podáním zpětného zúčtování? co jsi jim řekl?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Díky Paule, příští týden to zkusím a uvidím, co řeknou

Automaticky přeloženo:
WhoNext
před 3 měsíci

Ještě jsem to s nimi nedělal, příští týden si s nimi promluvím a uvidím, co řeknou. Zvedli to a dali mi peníze za transakce, které mám s Webmosac, ale to bylo jen za 242 GBP

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Takže tímto procesem procházím také, není to ideální, protože chápu, že je to moje zodpovědnost, ale přál bych si, abychom byli více chráněni. Jsem plně chráněn GamStop a banky mají zapnuté ochrany, ale tyto stinné webové stránky je zjevně obcházejí!


Pokusil jsem se zavolat do své banky (Zopa Debit), abych zařídil jejich zpětné naúčtování kvůli falšování MCC kódů atd., ale zdá se, že agenti tomu nerozumí. Existuje způsob, jak bych to měl udělat?


Moje transakce se zobrazují takto:


  • MNTX
  • CLMNT
  • DPA*DSLTD
  • TERVEROVÉ
  • COREACTIVE LTD
  • ZYPH
  • MYDLBR NORTHAMPTON


Pokud bych je měl kontaktovat přímo, není možné o nich najít žádné informace.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jak bylo doporučeno dříve, označte je jako nepřijaté zboží a služby a ujistěte se, že máte kopie e-mailů zasílaných obchodníkům.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jak bylo doporučeno dříve, označte je jako nepřijaté zboží a služby a ujistěte se, že máte kopie e-mailů zasílaných obchodníkům.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže neříkáte bankám skutečnou pravdu, že jde o transakce v kasinu, které tito obchodníci jen zmanipulovali?

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

máte na mysli časový rámec sporu o hlavní kartu.


jsem s Visa

20 dní je maximální lhůta, během které může obchodník odpovědět.


takže nechápu, co myslíš tím 40 dní... ale předpokládám, že máš hlavní kartu, hlavní karta je taková časová prodleva při zúčtování

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

Jako obchodník máte obvykle 20 dní na to, abyste odpověděli na spor o zúčtování Visa, bez ohledu na kód důvodu. Je však důležité si také uvědomit časové rámce, které může váš zpracovatel plateb uložit, protože mohou být kratší než lhůta pro víza.


Zde je podrobnější rozpis:

Obecný časový limit:

Visa umožňuje držitelům karet až 120 dní na podání námitky, ale obchodníci mají na odpověď kratší lhůtu.

Doba odezvy obchodníka:

Obchodníci musí odpovědět na zpětné zúčtování do 20 dnů od obdržení oznámení o sporu.

Termíny zpracovatele plateb:

Banky a zpracovatelé mohou obchodníkům poskytnout ještě kratší lhůty na odpověď, potenciálně až 5 dní, aby zajistili, že dodrží své vlastní termíny.

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir
před 3 měsíci

Nemám na mysli mastercard, mám na mysli Visa, moje karta je vízum Moje banka, což je Visa, mi řekli, že obchodník má 30 až 45 dní na zpochybnění zpětného zúčtování

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

Ne,

Prý mi to poslali ve středu a bude to trvat až 10 dní


Požádal jsem o důkaz, že to poslali přes TRN nebo ETER, ale odmítli mi to dát.


Dnes mi poslali e-mail, že se na tom vlastně stále pracuje a zpracovává se. Zcela v rozporu s tím, co řekli dříve.


Jen mě navlékají a říkají jednu věc a pak druhou.


Banka také nevrací peníze

filefile

Automaticky přeloženo:
outdoorstoyours
před 3 měsíci

Jak jste přiměli kasino, aby vám vrátilo peníze přímo?

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

Moje, které byly zvýšeny, jsou také Visa a banka mi řekla, že to může trvat až 45 dní. Banka vzala 5 sporů zpět, protože chtěli další informace, ale já jsem byl v té době na dovolené a nemohl jsem je poskytnout. Myslím, že jsem teď ve 30 dnech, právě jsem vybral peníze, protože banka stejně uzavírá všechny moje účty kvůli těmto sporům!

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46
před 3 měsíci

Tohle bych taky rád věděl. Ušetřil bych tolik úsilí, požádal jsem všechna kasina, která jsem použil, nebo o vrácení peněz a oni řekli, že ne, protože jsem utratil prostředky, ale použil jsem chatgpt, abych napsal silný dopis, který jsem jim všem znovu poslal včera, takže uvidíme, co řeknou.

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir
před 3 měsíci

Nebudu se s vámi hádat, v tom jsou také všechny banky jiné. Vím, že mi můj volal, aby mi řekl, že 3 obchodníci nenamítali zpětné zúčtování a 1 neodpověděl a musel jsem čekat až do celých 30 dnů, i když jsem to musel dohánět po vypršení časového limitu. Nyní čekám na další vrácení víza uplynulo 20 dní, nyní 31., takže si myslím, že může být také v bance. Na tomto fóru jsem hodně pomohl všem lidem a myslím, že jsem na tomto fóru udělal mnoho lidí Přečtěte si také vše ohledně podmínek víz a mastercard LOL

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46
před 3 měsíci

Dosud mi nevrátili peníze. Jen mluví nesmysly

Řekli, že mi poslali platbu ve středu

Nyní je sobota a zřejmě na tom stále pracují a ještě to nebylo odesláno.


Vypadá to, že z nich nic nedostanu


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Líbí se mi, jak banky kvůli tomu ve skutečnosti zavírají lidem účty místo toho, aby přebíraly odpovědnost za to, že se to stane. Chci říct, že už musí vědět, co se děje. Tento chat už vidělo přes milion lidí. Nutí vás přemýšlet, co z toho vzejde, protože mám pocit, že něco přichází.

Automaticky přeloženo:
outdoorstoyours
před 3 měsíci

Zdá se mi, že ti dávají možnost běhat. Nevím, jestli můžete dnes kontaktovat banku, abyste zjistili, zda máte nějaké příchozí nevyřízené platby Bacs. Říkal jste, že zablokovali váš účet?

Automaticky přeloženo:
outdoorstoyours
před 3 měsíci

Ale jak je to, co chceme vědět, protože všichni ostatní se nedostali tak daleko, jen se pustili do TS a C utratil peníze bla bla bla. Bylo by užitečné, pokud máte něco, co jsme nepředložili. Jistě, pokud uvedli, že vrátí peníze, můžete to bance prokázat a mohou na to zasáhnout?

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 3 měsíci

Je mi jedno, jestli je blízko moje

Raději bych raději dostával výplatu šekem


protože banky usnadnily závislým, kteří jsou sami vyloučeni, vkládat peníze do nelegálních kasin

Automaticky přeloženo:
1...575 576 577...840
Jít na stránkuz 840 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky