DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 575)

před rokem od kirekin
|
2 378 126 zobrazení 15 350 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...574 575 576...840
Přidat příspěvek
Lucid_1337
před 3 měsíci

potřebuji vaši pomoc, abyste pro mě něco udělali

tradeMentum

Nemohu požádat o vrácení peněz kvůli neplatné doméně kvůli omezení Spojeného království


mohu vám poslat informace na e-mail

stačí zkopírovat vložit do tradeMentum a vyžádat si ode mě, protože švédština není omezena, protože lidé již dostali peníze


stránka je https://tradeMentum.net

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir
před 3 měsíci

Ahoj, co je tento chat gpt, stojí za to použít jeho transakce v hodnotě 6000 GBP

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

ano je


sdělte svůj problém chatu gpt

chat GPT napíše silný rozvláčný dopis

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir
před 3 měsíci

Ok, uvidím, jak dopadne ten, který jsem poslal, 1. děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni


V současné době čekám na vrácení 12 000 £ poté, co jsem uzavřel svůj účet. jackpot raider nyní neodpovídá. Poslal jsem e-mail několikrát. Někteří z nich říkají, že to bylo zpracováno a odesláno a já to budu mít do 10 pracovních dnů

Ale pak mi nepošlou doklad o vrácení peněz. Když jsem se zeptal znovu, řekli, že se na tom stále pracuje. Všechno je s nimi v rozporu. Kdykoli mluvím do živého chatu, říkají, že stále nebyl odeslán.

Vkladové platby vycházejí z mé banky jako TRVRS nebo TREVVERS


Kdykoli jsem v minulosti obdržel peníze, byly to od společnosti ANTHILL CENTER LIMITED

Jaká je šance, že dostanu peníze zpět?


Vyžádal jsem si vrácení peněz u své banky, ale byl zamítnut. Vyšetřují to pro podvod, ačkoli... čekají na výsledek


Nějaká rada????

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir
před 3 měsíci

Pošlete mi e-mail S

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Použil jsem chatgpt k návrhu e-mailu/dopisu při posledním pokusu o vrácení peněz přímo z kasin. Dopis byl formulován úžasně.

Poslal jsem také e-mail MasterCard, ale chtějí, abych jim zavolal.

A poslal jsem e-mail novináři, který byl zmíněn dříve.

Takže držím palce, ať to dopadne dobře, i když bez naděje!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Měl někdo žádost GDPR schválenou některým z těchto kasin, stále odpovídá, že mám přístup k celé historii transakcí, i když jsou mé účty zablokovány

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Měl někdo žádost GDPR schválenou některým z těchto kasin, stále odpovídá, že mám přístup k celé historii transakcí, i když jsou mé účty zablokovány

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moje kasino vždy odpovídá:

Omlouváme se, že tato žádost trvá tak dlouho, ale bohužel nemá konkrétní časový rámec. Uděláme vše pro to, abychom tyto informace poskytli co nejdříve.

-----

Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti. Uděláme vše pro to, abychom vám tyto informace poskytli co nejdříve. Děkujeme za trpělivost a pochopení.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 3 měsíci

poslal jsem vám e-mail o Tradementum, pokud mi můžete pomoci

Automaticky přeloženo:
Stash9
před 3 měsíci

Odmítají mi dát můj já jsem. Právě probíhá hlášení příslušným regulačním orgánům

Automaticky přeloženo:
outdoorstoyours
před 3 měsíci

Ještě štěstí?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file vízum dává obchodníkům 20 dní na spor. ale dnes je to 21 dní, řekni mi, vyhrávám!?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Takže tímto procesem procházím také, není to ideální, protože chápu, že je to moje zodpovědnost, ale přál bych si, abychom byli více chráněni. Jsem plně chráněn GamStop a banky mají zapnuté ochrany, ale tyto stinné webové stránky je zjevně obcházejí!


Pokusil jsem se zavolat do své banky (Zopa Debit), abych zařídil jejich zpětné naúčtování kvůli falšování MCC kódů atd., ale zdá se, že agenti tomu nerozumí. Existuje způsob, jak bych to měl udělat?


Moje transakce se zobrazují takto:


  • MNTX
  • CLMNT
  • DPA*DSLTD
  • TERVEROVÉ
  • COREACTIVE LTD
  • ZYPH
  • MYDLBR NORTHAMPTON


Pokud bych je měl kontaktovat přímo, není možné o nich najít žádné informace.

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir
před 3 měsíci

Obávám se, že vás nechají čekat celých 40 dní, pokud se obchodník nevrátí a neřekne, že to nezpochybňují

Automaticky přeloženo:
WhoNext
před 3 měsíci

Držte se jich, vědí, co to je. Mám to všechno zpátky, dvakrát zvedněte rostlinu

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Pavle, měl jste nějaké problémy s bankami, které vám uzavřely účty, když jste s nimi vyvolal spory?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Jak jste vlastně postupovali k tomu, aby reklamaci uznali? Zavolat jim moc nepomohlo. Zkoušeli jste kontaktovat tyto pochybné obchodníky nebo rovnou banky?

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46
před 3 měsíci

Jen Monzo, ale to bylo asi před 6 lety

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Jsem nervózní z toho, že budu zvyšovat tervvery s rbs, protože tam stojí asi 1 000 liber

Automaticky přeloženo:
1...574 575 576...840
Jít na stránkuz 840 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky