před 8 měsíci
Pokud obchodník spor nenapadne, musíte s Revolutem počkat 45 dní
You have to wait 45 days with Revolut if the merchant doesn't challenge the dispute
OdpovědětCitovat0
Pokud obchodník spor nenapadne, musíte s Revolutem počkat 45 dní
You have to wait 45 days with Revolut if the merchant doesn't challenge the dispute
Haha. Navrhl jsem jen 50 %, takže pochybuji, že by se s tím hádali. Tak nějak jsem se tam zamotal. 🤣
S polovinou zad jsem byl spokojený, takže to opravdu nevadí.
Haha. I only suggested 50% so I doubt they'd argue with it. I kinda shafted myself there. 🤣
I was happy with half back so it's no bother really.
Stále byste dostali 12 000, pokud by bylo zavřeno Náhodně jsem dostal náhradu z kasina a oni mě kontaktovali měsíce poté, co bylo zavřeno a zaplatili mi je
You would still get the 12k if closed I got a refund from a casino at random and they contacted me months after it was closed and paid me it
Ano, dokonce jsem zvýšil zúčtování u společnosti Monzo poté, co v lednu uzavřeli můj účet. Po dokončení procesu mi zaplatí.
Yeh I have even raised a chargeback with monzo after they closed my account in January. They will pay me once process complete.
Je to jen velmi časově náročné, protože nemáte nástroje aplikace, takže musíte ručně procházet výpisy a poté psát e-maily. Ale def lze provést tak dlouho, jak je to v časovém rámci.
It's just very time consuming as you don't have the tools of the app so have to go through statements manually then write emails. But def can be done as long at its within the timeframe.
Mám pocit, že vše, co souvisí se získáním peněz zpět od těchto absolutních šarlatánů, je velmi časově náročné.
I feel like everything relating to getting money back from these absolute charlatans is very time-consuming.
Doufám, že dostanu 12 tisíc zpět, než to zavřou, a můžu je dát na jiný účet.
Mám velké množství peněz, které jsem vsadil na svůj účet Monzo, takže si myslím, že mě budou považovat za špatného zákazníka a budou se mě chtít zbavit.
Jackpotový nájezdník mi dal opět šanci.
Uvedli, že peníze odeslali 26
Měl jsem teď další e-mail, že se na něm pracuje a ještě nebyl vytříděn. Pořád tam mění příběh. Doufal jsem, že si myslím/věřím, že to bylo odesláno. Pak dostávám e-maily s poděkováním za vaši trpělivost a všechny ty hlouposti.
Věc se má tak, že opravdu potřebuji také bankomat.
Jediný důvod, proč jsem použil jackpot raider, byl ten, že je to jedna z mála stránek, na které jsem se mohl zaregistrovat. Mám za sebou dlouhých 15 let problémů s hazardem.
V posledních letech jsem se dostal do fáze, kdy pokud je to méně než 1000, nevidím to jako slušnou výhru. Je to naprosté šílenství.
Mnohem raději bych byl, kdyby rovnou řekli ne, že to nechápeš, místo aby mi zvyšovaly naděje.
Teď vím, že moje banka nic neudělá. Záleží pouze na tom, jestli JR zaplatí nebo ne. Protože jsem svůj účet uzavřel a poté požádal o vrácení peněz, bylo to ještě složitější. Obvykle vyplácejí druhý den.
Najednou je to týden a já od nich dostávám protichůdné informace.
Přesto je pronásleduji. Nejsem si jistý, jestli je to užitečné nebo ne. Bůh ví.
Hopefully I'll get the 12k back befor they close it an I can put it in another account.
I have large amounts of money that I have gambled in my Monzo account so I think they will see me as a bad customer an want rid of me.
Jackpot raider again have given me the run around.
They stated they've sent the money on the 26th
Had yet another email now saying it's being worked on an not been sorted yet. They keep changing there story. I get my hopes up thinking/believing it's been sent. Then I get emails saying thanks for your patience an all that slather.
Thing is, I actually really need the money atm too.
The only reason for me using jackpot raider was because it's one of the only sites I could register on. I've had a rocky 15 year of gambling issues.
In latter years Ive gotten to the stage where If it's less then 1000 I don't see it as a decent win. It's utterly madness.
I'd much rather them just say outright no your not getting it as opposed to getting my hopes up.
Now I know my bank won't do anything. It's solely down to if JR pay out or not. Because I closed my account then requested a refund it's made it even more difficult. Usually they pay out next day.
All of sudden it's been a week an I'm just getting conflicting information from them.
I'm hounding them though. Not sure if that's helpful or not. God knows.
Upřímně mě to ochromuje. Jen masivní bolest hlavy, kterou nepotřebuji. Aaaay drahá. Nezdá se, že by to stálo za to, dělá to, když procházíte touto stranou
Honestly it's crippling me. Just a massive headache I don't need. Aaaay dear. Doesn't seem worth it does it when where going through this side of it
Vyřeší se to, hlavní věc je, že je tam rovnováha, takže pochopíte, že tato stránka je pro takové věci dobrá.
Měli byste dostat zpět zbytek, o který jste přišli, takže se ještě nevzdávejte zpětných zúčtování.
Stránka , na které jste byli , vypadá jako peklo ! Měl jsem stejné problémy asi 15 let od doby, kdy jsem začal s online hazardními hrami, které byly jednou zablokovány ve Spojeném království, v zoufalství jsem se obrátil na podvodníky bez gamstop výhry, výhra 3 000 GBP pro mě nebylo nic a na jedné z nich jsem dělal 3 000 GBP na jedné relaci, nepotřebujete peníze, na které hrajete. gamstop a získejte doporučení ke specialistovi a během několika měsíců získáte individuální sezení, pomůže vám to resetovat a změnit vaše myšlení
It will get sorted the main thing is the balance is there so you will get it this site is good for things like that.
You should be getting the rest back you lost so do not give up on the chargebacks yet.
The site you were on looks dodgy as hell ! I have had the same issues about 15 years since I started the online gambling once blocked in the UK i turned to the non gamstop scammers in desperation a £3000 win was nothing to me and I was doing £3000 a hand cards on one session on one of them its not the money your playing for its the high and buzz that is lacking in life it releases that I have realised this and that I will never win playing as you never stop, you need to contact gamstop and get a referral to a specialist and you get one to one sessions over a few months it helps reset and changes your thinking
Monzo uzavřel můj účet dříve, než jsem měl možnost vznést spor. Ze zákona ani nepotřebují důvod. Jen pokračujte a ujistěte se, že jste jej umístili správně v časovém rámci. Jedná se o jednu z nejobtížnějších bank, takže byste nebyli ve velké ztrátě, ani kdyby vám zavřeli účet.
Monzo closed my account before I even had a chance to raise a dispute. By law they don't even need a reason. Just keep on and make sure you position it correctly within the timeframe. They are one of the hardest banks to deal with so you wouldn't be at a huge loss even if they did close your account.
Narazil jsem na nějaké transakce před měsícem a zpracovatelem je agpayer. Měl na ně někdo nějaký kontakt? Má někdo jejich email?
I have come across some transactions from a month ago and processor is agpayer. Anyone had any contact with them? Does anyone have their email?
Snažil jsem se udělat trochu due diligence a narazil jsem na tento web.
Zdá se, že jde o společnost třetí strany, která zakládá kasina a další věci s obchodníky.
Vsadím se, že tito vědí, kdo anthill.center limited a TREVVERS / trvrs
https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account
Co si lidé myslí?
I have been trying to do some due diligence and have come across this website.
It seems like they are a 3rd party company that sets up casinos ect and other things with merchants.
I bet these know who anthill.center limited and TREVVERS / trvrs
https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account
What's people's thoughts?
Odeslal jsem několik zpětných zúčtování Mastercard za zboží, které jsem včera neobdržel. Dostali jsme oznámení, které dnes odeslali prodejci a odpoví, pokud poskytnou důkazy. Bude zajímavé vidět, co poskytli!
I submitted a few mastercard charge backs for goods not received yesterday. Got a notification that they've sent then to the retailer today and will reply if they provide evidence. Will be interesting to see what they provided!
Stále vidím tolik lidí, kteří byli úspěšní ve zvyšování zpětných zúčtování. Na začátku března jsem prostřednictvím aplikace s Lloyds odeslal pár s obchodníkem, nikdy jsem nic neslyšel, dokonce ani neřekl, že to zvýšili. Také poslal e-mail s podrobnostmi o různém množství transakcí s různými obchodníky, vysvětlil okolnosti a požádal o navrácení zúčtování, nikdy jsem nic neslyšel. Včera jim zazvonili a řekli, že to bylo předáno týmu pro stížnosti k 26.
Keep seeing so many people successful with raising chargebacks, I submitted a couple with a merchant at the start of March via the app with Lloyds, never heard anything back, not even to say they had raised it. Also sent an email detail a various amount of transactions with different merchant, explaining the circumstances and asking for chargebacks to be raised, never heard anything back. Rang them up yesterday and they said it had been passed to the complaints team as of the 26th!
Pravděpodobně se nevrátí s ničím. Vyžádejte si od obchodníka dsar/gdpr také pro bezpečná opatření. Pravděpodobně neposkytnou, co posiluje váš případ.
They probably won't come back with nothing. Request a dsar/gdpr from the merchant also for safe measures. They probably won't provide which strengthens your case.
Měl jsem úspěšná zpětná zúčtování od 7 různých obchodníků. Plně splaceno.
Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.
Vznesl jsem spor s Pixeleum, než uplynulo 120 dní, ale Monzo se během procesu popletl a pak se vrátil a řekl, že uplynulo 120 dní a nemohli nic dělat. Velmi podezřelé, protože můj původní e-mail upozorňující na spor byl jasně v časovém rámci spolu s transakcemi.
I have had successful chargebacks from 7 different merchants. Fully paid up.
Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.
I raised a dispute with Pixeleum before the 120 days were up but Monzo messed around during the process and then came back and said it had passed the 120 days and they couldn't do anything. Very suspect as my original email raising the dispute was clearly within the timeframe along with the transactions.
Společnost Pixeleum mi poslala e-mail, že již nemohou vrátit peníze, protože již nezpracovávají platby, kontaktoval jsem společnost finnart, ale neslyšel jsem od nich. Jsem přes 120 dní, takže pro ně nemůžu jít přes banku.
Pixeleum have emailed me saying they can't issue refunds anymore as they no longer process payments, I've reached out to finnart but not heard from them. I'm way over the 120days so can't go through bank for them.
Poté, co to udělali, jsem podal stížnost na Capital One a oni mi zaplatili částku jako gesto dobré vůle
I raised a complaint to Capital One after they did this and they paid me the amount as a goodwill gesture
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.