DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 579)

3 705 721 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...578 579 580...1 095
Přidat příspěvek
fdrain
před 8 měsíci

Pokud obchodník spor nenapadne, musíte s Revolutem počkat 45 dní

Automaticky přeloženo:
fdrain
před 8 měsíci

Haha. Navrhl jsem jen 50 %, takže pochybuji, že by se s tím hádali. Tak nějak jsem se tam zamotal. 🤣


S polovinou zad jsem byl spokojený, takže to opravdu nevadí.

Automaticky přeloženo:
Outdoorstyours
před 8 měsíci

Stále byste dostali 12 000, pokud by bylo zavřeno Náhodně jsem dostal náhradu z kasina a oni mě kontaktovali měsíce poté, co bylo zavřeno a zaplatili mi je

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 8 měsíci

Ano, dokonce jsem zvýšil zúčtování u společnosti Monzo poté, co v lednu uzavřeli můj účet. Po dokončení procesu mi zaplatí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Ano dá se to 👍

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 8 měsíci

Je to jen velmi časově náročné, protože nemáte nástroje aplikace, takže musíte ručně procházet výpisy a poté psát e-maily. Ale def lze provést tak dlouho, jak je to v časovém rámci.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Mám pocit, že vše, co souvisí se získáním peněz zpět od těchto absolutních šarlatánů, je velmi časově náročné.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 8 měsíci

Doufám, že dostanu 12 tisíc zpět, než to zavřou, a můžu je dát na jiný účet.

Mám velké množství peněz, které jsem vsadil na svůj účet Monzo, takže si myslím, že mě budou považovat za špatného zákazníka a budou se mě chtít zbavit.


Jackpotový nájezdník mi dal opět šanci.


Uvedli, že peníze odeslali 26

Měl jsem teď další e-mail, že se na něm pracuje a ještě nebyl vytříděn. Pořád tam mění příběh. Doufal jsem, že si myslím/věřím, že to bylo odesláno. Pak dostávám e-maily s poděkováním za vaši trpělivost a všechny ty hlouposti.


Věc se má tak, že opravdu potřebuji také bankomat.


Jediný důvod, proč jsem použil jackpot raider, byl ten, že je to jedna z mála stránek, na které jsem se mohl zaregistrovat. Mám za sebou dlouhých 15 let problémů s hazardem.


V posledních letech jsem se dostal do fáze, kdy pokud je to méně než 1000, nevidím to jako slušnou výhru. Je to naprosté šílenství.


Mnohem raději bych byl, kdyby rovnou řekli ne, že to nechápeš, místo aby mi zvyšovaly naděje.


Teď vím, že moje banka nic neudělá. Záleží pouze na tom, jestli JR zaplatí nebo ne. Protože jsem svůj účet uzavřel a poté požádal o vrácení peněz, bylo to ještě složitější. Obvykle vyplácejí druhý den.


Najednou je to týden a já od nich dostávám protichůdné informace.


Přesto je pronásleduji. Nejsem si jistý, jestli je to užitečné nebo ne. Bůh ví.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Upřímně mě to ochromuje. Jen masivní bolest hlavy, kterou nepotřebuji. Aaaay drahá. Nezdá se, že by to stálo za to, dělá to, když procházíte touto stranou

Automaticky přeloženo:
Outdoorstyours
před 8 měsíci

Vyřeší se to, hlavní věc je, že je tam rovnováha, takže pochopíte, že tato stránka je pro takové věci dobrá.

Měli byste dostat zpět zbytek, o který jste přišli, takže se ještě nevzdávejte zpětných zúčtování.


Stránka , na které jste byli , vypadá jako peklo ! Měl jsem stejné problémy asi 15 let od doby, kdy jsem začal s online hazardními hrami, které byly jednou zablokovány ve Spojeném království, v zoufalství jsem se obrátil na podvodníky bez gamstop výhry, výhra 3 000 GBP pro mě nebylo nic a na jedné z nich jsem dělal 3 000 GBP na jedné relaci, nepotřebujete peníze, na které hrajete. gamstop a získejte doporučení ke specialistovi a během několika měsíců získáte individuální sezení, pomůže vám to resetovat a změnit vaše myšlení

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized849 příspěvek smazal/a
Outdoorstyours
před 8 měsíci

Monzo uzavřel můj účet dříve, než jsem měl možnost vznést spor. Ze zákona ani nepotřebují důvod. Jen pokračujte a ujistěte se, že jste jej umístili správně v časovém rámci. Jedná se o jednu z nejobtížnějších bank, takže byste nebyli ve velké ztrátě, ani kdyby vám zavřeli účet.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Narazil jsem na nějaké transakce před měsícem a zpracovatelem je agpayer. Měl na ně někdo nějaký kontakt? Má někdo jejich email?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Snažil jsem se udělat trochu due diligence a narazil jsem na tento web.

Zdá se, že jde o společnost třetí strany, která zakládá kasina a další věci s obchodníky.


Vsadím se, že tito vědí, kdo anthill.center limited a TREVVERS / trvrs

https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account


Co si lidé myslí?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Odeslal jsem několik zpětných zúčtování Mastercard za zboží, které jsem včera neobdržel. Dostali jsme oznámení, které dnes odeslali prodejci a odpoví, pokud poskytnou důkazy. Bude zajímavé vidět, co poskytli!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále vidím tolik lidí, kteří byli úspěšní ve zvyšování zpětných zúčtování. Na začátku března jsem prostřednictvím aplikace s Lloyds odeslal pár s obchodníkem, nikdy jsem nic neslyšel, dokonce ani neřekl, že to zvýšili. Také poslal e-mail s podrobnostmi o různém množství transakcí s různými obchodníky, vysvětlil okolnosti a požádal o navrácení zúčtování, nikdy jsem nic neslyšel. Včera jim zazvonili a řekli, že to bylo předáno týmu pro stížnosti k 26.

Automaticky přeloženo:
WhoNext
před 8 měsíci

Pravděpodobně se nevrátí s ničím. Vyžádejte si od obchodníka dsar/gdpr také pro bezpečná opatření. Pravděpodobně neposkytnou, co posiluje váš případ.

Automaticky přeloženo:
Kelly1234
před 8 měsíci

Měl jsem úspěšná zpětná zúčtování od 7 různých obchodníků. Plně splaceno.

Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.

Vznesl jsem spor s Pixeleum, než uplynulo 120 dní, ale Monzo se během procesu popletl a pak se vrátil a řekl, že uplynulo 120 dní a nemohli nic dělat. Velmi podezřelé, protože můj původní e-mail upozorňující na spor byl jasně v časovém rámci spolu s transakcemi.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Společnost Pixeleum mi poslala e-mail, že již nemohou vrátit peníze, protože již nezpracovávají platby, kontaktoval jsem společnost finnart, ale neslyšel jsem od nich. Jsem přes 120 dní, takže pro ně nemůžu jít přes banku.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Poté, co to udělali, jsem podal stížnost na Capital One a oni mi zaplatili částku jako gesto dobré vůle

Automaticky přeloženo:
1...578 579 580...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.