Záměrně budou zdržovat ověřovací proceduru, budou neustále vyžadovat nové a nové dokumenty, můžete se podívat na stížnosti ostatních hráčů – všude je to stejné, všichni zpřísňují ověřování.
Ale s největší pravděpodobností dostanete svou výplatu. Radím vám neztrácet čas a okamžitě kontaktovat MADRE, protože jste zjevně ze země EU, budete rychle vyplaceni a poté vám navrhuji zapomenout na toto kasino jako na noční můru 🙂
Moje situace je mnohem horší. Měsíc a půl mě obtěžovali dalšími ověřovacími kontrolami. Ve výsledku našli ten nejsměšnější důvod, proč nevyplatit výhru 400 eur. Řekli, že vrátí vklady (150 eur), ale spoiler: nevrátili, dal jsem na výběr 150 eur, ale výběr zrušili. A prostě ignorují můj chat a e-mailové zprávy.
Samozřejmě jsem podal stížnost u MADRA a obdržel jsem následující odpověď:
"MADRE uznala nárok za přípustný podle článku 2.a Jednacího řádu. Tam je uvedeno, že "Tyto postupy se použijí pro mimosoudní řešení domácích a přeshraničních sporů týkajících se smluvních závazků vyplývajících ze smluv o hazardních hrách." mezi Provozovateli licencovanými Maltským úřadem pro hazardní hry a spotřebiteli s bydlištěm v Evropské unii prostřednictvím intervence MADRE, která navrhuje smírné řešení (…) Spory vznesené navrhovateli ze zemí mimo EU jsou přípustné pouze v případě, že Provozovatel souhlasí s předložením se k řízení."
Operátor k vašemu nároku uvedl: „Upozorňujeme, že stížnost je z Běloruska a podle oddílu 2.a) jednacího řádu MADRE nejsou operátoři povinni reagovat na případy ze zemí mimo EU."
Bohužel vás musíme informovat, že váš případ nemůžeme řešit.
Přejeme ti všechno nejlepší."
Vždy jsem si myslel, že maltská licence je jedna z nejlepších licencí ve srovnání s licencemi curacao, ale zjevně je maltská licence jednou z nejlepších pouze pro lidi z Evropské unie, hráče ze zbytku světa hrající s maltskou licencí = hrát úplně bez licence. Je to pro mě velmi smutné :(
They will deliberately delay the verification procedure, they will constantly demand more and more new documents, you can look at the complaints of other players - it's the same everywhere, everyone is tightening verification.
But most likely you will get your payout. I advise you not to waste time and immediately contact MADRE, since you are apparently from an EU country, you will be quickly paid out and after that I suggest you forget about this casino like a nightmare 🙂
My situation is much worse. I was harassed for a month and a half with additional verification checks. As a result, they found the most ridiculous reason not to pay the winnings of 400 euros. They said that they would return the deposits (150 euros), but spoiler: they did not return, I put 150 euros on the withdrawal, but they cancel the withdrawal. And they just ignore my chat and email messages.
Naturally, I filed a complaint with MADRA and received the following response:
"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings. "
The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not required to respond to cases from outside the EU."
Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.
We wish you all the best."
I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(
Они специально будут зятягивать с процедурой верификации, постоянно будут требовать всё новые и новые документы, можете посмотреть на жалобы других игроков - везде одинаково, всем зятягивают верификацию.
Но скорее всего вы получите свою выплату. Советую не тянуть время и сразу же обратиться в MADRE, так как вы судя по всему из страны ЕС, то вам быстро выплатят деньги и после этого предлагаю вам забыть об этом казино как о страшном сне 🙂
У меня же ситуация намного хуже. Меня полтора месяца изводили дополнительными проверками верификации. В итоге нашли нелепейшую причину чтобы не платить выигрыш 400 евро. Сказали что вернут депозиты (150 евро), но спойлер: не вернули, я ставлю 150 евро на вывод, но они отменяют вывод средств. И просто игнорируют мои сообщения в чате и по имейлу.
Естественно я обратился с жалобой в МАДРЕ и получил такой ответ:
"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution. (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings."
The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not obliged to respond to cases from outside the EU."
Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.
We wish you all the best."
I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(
Automaticky přeloženo: