před rokem
Myslím že ano
Jen mě štve, že nechtějí vyplatit peníze
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
0
Myslím že ano
Jen mě štve, že nechtějí vyplatit peníze
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
Pořád píšu, co je na mé fotce špatně, prostě žádná odpověď
Proto vám nemohu říct, co je špatně
Vřelé pozdravy
I keep writing what is wrong with my photo, there is simply no answer
That's why I can't tell you what's wrong
Warm greetings
Ich schreibe immer wieder was stimmt mit meine Foto nicht kommt einfach keine Antwort
Deswegen kann ich Ihnen auch nicht sagen was nicht stimmt
Liebe Grüße
Ano, setkal jsem se s tím u nucleonbet
Yes, I encountered this at nucleonbet
Да, я столкнулся с этим в nucleonbet
Jen se neptejte moc často, prosím - to by také nepomohlo.
Je smutné, že bez dalších rad od kasina toho teď moc nezmůžeme. 🙁 Počkejme pár dní, dejte mi vědět, kdyby vás kasino mezitím kontaktovalo.
Just do not ask very often, please - that would not help either.
Sadly, without further advice from the casino, not much we can do now. 🙁 Let's wait for a few days, let me know in case the casino contacts you in the mean time.
Ahoj,
Četl jsem příspěvek, přemýšlel jsem, zda by vám MGA dále pomohl, protože je to poskytovatel licence.
Neváhejte a zkuste to zde:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Dejte mi prosím vědět, jak to funguje.
Každopádně přes naše centrum pro řešení problémů jste již podali spoustu stížností, toto je výjimka, takže mě teď zajímá, co vás přimělo změnit přístup. Můžeš mi říct? 🙂
Hello,
I read the post, I was thinking whether the MGA would help you further since this is the license provider.
Feel free to try that here:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Let me know how it works, please.
Anyway, you have already submitted lots of complaints via our resolution center, this is an exception, so now I wonder what made you change the approach. Can you tell? 🙂
Nejdřív jsem si myslel, že když má kasino maltskou licenci, tak bych neměl mít žádné problémy.
Když se objevily problémy, viděl jsem, že stížnosti ostatních hráčů nucleonbet nebyly nikdy zodpovězeny, a tak jsem se rozhodl okamžitě jednat prostřednictvím MADRE.
Když mi přišla odpověď z MADRE, spadly mi ruce, ale poradili jste mi dobře, budu dál psát stížnosti, díky 🙂
At first I thought that if the casino has a Maltese license, then I should not have any problems.
When the problems appeared, I saw that the complaints of other nucleonbet players were never answered, so I decided to act immediately through MADRE.
When I received a response from MADRE, my hands dropped, but you gave me good advice, I will continue to write complaints, thanks 🙂
Сначала я считал, что если казино имеет мальтийскую лицензию, то у меня не должно появиться никаких проблем.
Когда проблемы появились, то я посмотрел что на жалобы других игроков nucleonbet ни разу не ответили, поэтому решил сразу действовать через MADRE.
Когда получил ответ от MADRE, то у меня опустились руки, но вы дали мне хороший совет, буду писать жалобы дальше, спасибо 🙂
Ahoj
Už jsem to udělal, ale bohužel jsem nedostal odpověď
Vřelé pozdravy
Hi
I already did, but unfortunately didn't get an answer
Warm greetings
Hallo
Das habe ich bereits, aber leider keine Antwort erhalten
Liebe Grüße
Upřímně řečeno, maltská licence je považována za jednu z nejlepších. Proto jsem docela překvapen, že toto kasino získalo tak nízkou reputaci :
Doufejme v to nejlepší nyní s licenčním úřadem 🤞
Honestly, the Maltese license is considered one of the best. Hence I'm quite surprised this casino earned a such low reputation:
Let's hope for the best now witht he licensing authority 🤞
Ahoj,
Myslíte tím, že jste kontaktovali licenční úřad? jak dlouho čekáš na odpověď?
Hi there,
Do you mean that you've contacted the licensing authority? for how long have you been waiting for a response?
Nebyl bych tak překvapen, kdybychom mluvili o Curacau, v případě Malty je mi líto, že to slyším.
Jen pro jistotu, jak přesně jste stížnost podali?
Všimli jste si odkazu, který jsem poslal ovaaal, použili jste totéž, prosím?
I Would not be so surprised if we were talking about Curacao, in the case of Malta I'm sorry to hear this.
Just to make sure, how exactly did you submit the complaint?
Did you notice the link I sent to ovaaal, had you used the same, please?
Curacao je dalším poskytovatelem licencí, který prodává licence online kasinům. Více čtěte zde .
Jen mějte na paměti, že toto kasino má licenci na Maltě.
Curacao is another license provider that sells licenses to online casinos. Read more here.
Just keep in mind that this casino is licensed in Malta.
Ahoj
Po dlouhé době sem a tam bych chtěl oznámit, že moje první dvě platby již byly schváleny a přišly na můj účet.
Děkuji za vaše úsilí
Hi
After a long back and forth I would like to announce that my first two payments have already been approved and landed on my account.
Thank you for your efforts
Hallo
Nach lange Hin und her möchte mitteilen das meine ersten beiden Auszahlungen bereits genehmigt wurden und auf meine Konto gelandet sind.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen
Wow, teď jsem v šoku - pozitivně! 👍🎊
Kristinu o tom informuji, prosím potvrďte, jakmile dostanete plnou částku. 😉
Wow, now I'm shocked - positively! 👍🎊
I update Kristina about that, kindly confirm as soon as you'll be paid in full. 😉
Špatné kasino. Nedoporučuji nikomu hrát v tomto kasinu. Kde můžete toto kasino nahlásit? Musí existovat místo, kde můžete kasino nahlásit. Nedostal jsem své peníze 1200 eur. Žádná odpověď na Mail se počítá jako podvod. Pokud chcete hrát, nikdy nehrajte zde v tomto kasinu.
Bad casino. I do not recommend anyone to play at this casino. Where can you report that casino? There must be somewhere you can report that casino. I did not get my money 1200 euros. No response to Mail it counts as fraud. If you want to play, never play here at this casino.
Dåligt casino . Jag rekommenderar inte någon att spela på detta casino . Vart kan man anmäla den casino ? Det måste finns nånstans man kan anmäla den casino . Jag fik inte ut mina pengar 1200 euro. Inget svar på Mail det räknas som bedrägeri. Du som vill spela så spela aldrig här på denna casino .
Ahoj,
pokud si přečtete toto vlákno, zjistíte, že ostatní hráči mají také problémy. Jak vidíte, alespoň jeden hráč byl nedávno vyplacen.
Podívejte se na recenzi kasina a zjistěte jeho licenční autoritu a pověst. Pokusil bych se však podat stížnost zde .
Další možností je kontaktovat licenční úřad - v tomto případě Malta 🤔
Hello,
if you read this thread you'll find that other players have the issues too. As you can see, at least one player was recently paid.
Check the casino review, to see its licensing authority and reputation. I would however try to submit a complaint here.
Another option is to contact the licensing authority - Malta in this case 🤔
Jen jsem vám chtěl oznámit, že po dlouhé době tam a zpět byly mé výběry schváleny a již připsány na můj účet
Mnohokrát děkuji
I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account
Many Thanks
Ich wollte nur mitteilen das nach lange hin und her wurde meine Auszahlungen genehmigt und bereits auf meine Konto gelandet
Vielen Dank
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.