ciljet1939před 9 měsíci
Úžasné!🎉🎉
Jak dlouho to prosím celkem trvalo?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
0
Úžasné!🎉🎉
Jak dlouho to prosím celkem trvalo?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
Jak dlouho mi ve vašem případě celkem trvalo projít ověřením a získat výhry? 🙂
"Chtěl jsem vám jen oznámit, že po dlouhé době tam a zpět byly mé výběry schváleny a již byly připsány na můj účet."
How long did it take i total to pass the verification and get the winnings, in your case? 🙂
"I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account"
licenční úřad po dobu 3 měsíců neodpověděl
the licensing authority has not responded for 3 months
лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил
ahoj ovaaal,
to se zdá opravdu divné a nemělo by se stát, že budete na odpověď čekat 3 měsíce. Pokud je to maltský licenční úřad, pak je to opravdu zvláštní. Doporučuji, abyste jim napsal znovu. Možná jim unikla vaše zpráva 🙁.
Hello ovaaal,
that seems really strange and it shouldn't happen that you wait 3 months for an answer. If it is the Maltese licensing authority, then it is really strange. I would recommend you write to them again. Maybe they missed your message 🙁.
Nazdárek.
Zkusili jste si to několikrát připomenout? Nyní si vzpomínám na vlákno o jiném (uzavřeném) kasinu s licencí na Maltě, někteří hráči byli schopni zavolat do kanceláře a získat potvrzení, že případ je v nějakém řízení. To znamená, zdá se, že na tom pracují. Neříkám, že jeden hovor změní výsledek, je to jen další krok, který bych na tvém místě udělal. Máte v okolí někoho, kdo by vám v případě potřeby pomohl s mluvenou angličtinou?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Nazdárek.
Zkusili jste si to několikrát připomenout? Nyní si vzpomínám na vlákno o jiném (uzavřeném) kasinu s licencí na Maltě, někteří hráči byli schopni zavolat do kanceláře a získat potvrzení, že případ je v nějakém řízení. To znamená, zdá se, že na tom pracují. Neříkám, že jeden hovor změní výsledek, je to jen další krok, který bych na tvém místě udělal. Máte v okolí někoho, kdo by vám v případě potřeby pomohl s mluvenou angličtinou?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Včera jsem znovu odeslal žádost
tentokrát mi konečně přišla zpráva, že moje reklamace byla přijata
(předtím jsem to odeslal 3x a takový dopis jsem nedostal, i když jsem zvolil možnost obdržet potvrzovací dopis)
tak možná došlo k nedorozumění a já mám ještě aspoň na co odpovídat.
Yesterday I sent my request again
this time I finally received a message that my complaint was received
(before that, I sent it 3 times and I didn’t receive such a letter, although I chose the option to receive a confirmation letter)
so maybe there was a misunderstanding and I still have at least something to answer.
вчера я отправил еще раз своё обращение
в этот раз я наконец-то получил сообщение что моя жалоба получена
(до этого 3 раза отправлял и мне такого письма не приходило, хотя я выбирал пункт получать письмо подтверждение)
так что возможно вышло недоразумение и мне все-таки хоть что-то ответят.
Ještě doplním - právě mi přišla zpráva od MGA, žádají důkazy
Nemohl jsem to udělat hned, protože přes jejich web můžete přidat pouze jednu přílohu
tak se věci zvedly ze země
I will add - I just received a message from MGA, they are asking for evidence
I couldn't do it right away because you can only add one attachment through their website
so things got off the ground
дополню - только что получил сообщение от мга, они просят предоставить доказательства
я не мог сразу этого сделать, потому что через их сайт можно добавить только одно вложение
так что дело сдвинулось с мертвой точки
Teď jsem nadšená. Doufat v nejlepší.
Dovolit hráčům pouze jednu přílohu na pokus zní divně. Jde o to, že vás bude slyšet!
Držím palce, průběžně mě informujte!
Now I'm thrilled. Hoping for the best.
Still, allowing players only a single attachment per attempt sounds weird. Well, the point is you're going to be heard!
My fingers are crossed, keep me updated!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.