FórumKasinaNucleonbet Casino - všeobecná diskuze

Nucleonbet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od 19neveer
|
11074 zobrazení 65 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
ciljet1939
před rokem

Úžasné!🎉🎉

Jak dlouho to prosím celkem trvalo?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
ciljet1939
před rokem

Jak dlouho mi ve vašem případě celkem trvalo projít ověřením a získat výhry? 🙂


"Chtěl jsem vám jen oznámit, že po dlouhé době tam a zpět byly mé výběry schváleny a již byly připsány na můj účet."

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ciljet1939
před rokem

👍😏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

licenční úřad po dobu 3 měsíců neodpověděl

Automaticky přeloženo:
ovaaal
před rokem

ahoj ovaaal,

to se zdá opravdu divné a nemělo by se stát, že budete na odpověď čekat 3 měsíce. Pokud je to maltský licenční úřad, pak je to opravdu zvláštní. Doporučuji, abyste jim napsal znovu. Možná jim unikla vaše zpráva 🙁.

Automaticky přeloženo:
před rokem

licenční úřad po dobu 3 měsíců neodpověděl

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek.

Zkusili jste si to několikrát připomenout? Nyní si vzpomínám na vlákno o jiném (uzavřeném) kasinu s licencí na Maltě, někteří hráči byli schopni zavolat do kanceláře a získat potvrzení, že případ je v nějakém řízení. To znamená, zdá se, že na tom pracují. Neříkám, že jeden hovor změní výsledek, je to jen další krok, který bych na tvém místě udělal. Máte v okolí někoho, kdo by vám v případě potřeby pomohl s mluvenou angličtinou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek.

Zkusili jste si to několikrát připomenout? Nyní si vzpomínám na vlákno o jiném (uzavřeném) kasinu s licencí na Maltě, někteří hráči byli schopni zavolat do kanceláře a získat potvrzení, že případ je v nějakém řízení. To znamená, zdá se, že na tom pracují. Neříkám, že jeden hovor změní výsledek, je to jen další krok, který bych na tvém místě udělal. Máte v okolí někoho, kdo by vám v případě potřeby pomohl s mluvenou angličtinou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Včera jsem znovu odeslal žádost

tentokrát mi konečně přišla zpráva, že moje reklamace byla přijata

(předtím jsem to odeslal 3x a takový dopis jsem nedostal, i když jsem zvolil možnost obdržet potvrzovací dopis)

tak možná došlo k nedorozumění a já mám ještě aspoň na co odpovídat.

Automaticky přeloženo:
ovaaal
před rokem

Ještě doplním - právě mi přišla zpráva od MGA, žádají důkazy

Nemohl jsem to udělat hned, protože přes jejich web můžete přidat pouze jednu přílohu

tak se věci zvedly ze země

Automaticky přeloženo:
ovaaal
před rokem

Teď jsem nadšená. Doufat v nejlepší.

Dovolit hráčům pouze jednu přílohu na pokus zní divně. Jde o to, že vás bude slyšet!

Držím palce, průběžně mě informujte!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

zdravím všechny, doufám, že mi tu někdo pomůže

Snažím se to shrnout co nejjednodušeji (všimněte si, že jsem použil pouze sázkovou kancelář, tj. sportovní sázení)

provedl jsem vklad 200 eur pomocí své kreditní karty, po týdnu je můj zůstatek nyní 656 eur, když se pokusím vybrat své prostředky na kartu, zobrazí se zpráva "Došlo k systémové chybě. Kontaktujte prosím podporu." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) a když se pokouším kontaktovat podporu, říkají, že mám počkat, než jejich tým zjistí řešení (https://imgur.com/a/fK1LjNV), už jsou to týdny a nic se nestalo, odpovídají, ale stejnou zprávou a žádnou aktualizací


Také jsem si stěžoval na MGA, ale také tam žádná aktualizace

sídlím na Novém Zélandu a s podobnými licenčními webovými stránkami, jako je bankonbet atd., jsem se s takovým problémem ještě nesetkal


pokud mi někdo může pomoci, velmi si to vážím

Automaticky přeloženo:
ryder
před 11 měsíci

Je mi líto, že to musím říct... my v Casino Guru se nezabýváme sportovním sázením. Doufejme, že vám někteří hráči pomohou.

Mohu poskytnout alespoň tyto stránky zaměřené na SB:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že tam najdete řešení!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Mám stížnost na kasino nucleonbet. Splnil jsem svůj požadavek KYC, kde si musím udělat selfie. Vybral jsem 1000 euro, ale už to byl týden a stále to čeká. Na který úřad si mám stěžovat, abych se ujistil, že dostanu své peníze.


s pozdravem

Senvichet

Automaticky přeloženo:
Senvichet
před 11 měsíci

Ahoj, uvedlo kasino, proč váš výběr stále čeká na vyřízení? Rád bych v tomto případě upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, samozřejmě by se hodilo, kdyby kasino mělo důvod.

Každopádně pokud se další dny nic nehýbe, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobře, počkám ještě týden.

Automaticky přeloženo:
Senvichet
před 11 měsíci

Řeklo vám kasino, proč váš výběr stále čeká? Jak jsem si všiml, má velmi nízký bezpečnostní index , což mu na důvěryhodnosti nepřidává. Viděli jste to taky?

Nicméně pokud se něco změní, dejte nám vědět. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj,

Dávají mi stejnou odpověď.

file

s pozdravem

Senvichet


Automaticky přeloženo:
Senvichet
před 11 měsíci

Ano vidím. Ale myslím, že je alespoň trochu uklidňující, když kasino komunikuje a říká alespoň něco, i když v tomto případě to nemá moc vypovídající hodnotu, protože jsme se nic nenaučili. Budeme ale muset být trpěliví a uvidíme, s čím kasino přijde příště. Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj,

Díky za pomoc. Vyplácí toto kasino svým hráčům? Za 2 dny jim pošlu další zprávu. Vidím, že toto caino má špatnou pověst kvůli tomu, jak jsem objevil tento web. Příště, pokud budu chtít hrát v jiném online kasinu, nejprve se podívám na recenzi z webu.

s pozdravem

Senvichet

Automaticky přeloženo:
Senvichet
před 11 měsíci

Hmm, na to nedokážu s jistotou odpovědět, protože kasino má rapidně nízký bezpečnostní index a nevyřešilo spoustu stížností souvisejících s výběrem peněz. Kasino však takovou situaci naposledy řešilo v srpnu a bylo vyřešeno. Nechci Vás tedy zbytečně obtěžovat a raději počkám na konečné řešení.

Nicméně co se týče přehledu, než půjdete do kasina, tak ten určitě schvaluji. Při rozhodování vám mohou pomoci i uživatelské recenze astížnosti na webu, protože odrážejí skutečné zkušenosti hráčů. Takže pokud se budete v budoucnu dívat, můžete si tyto věci také projít.

Doufám, že se vše podaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu