před rokem
Úžasné!🎉🎉
Jak dlouho to prosím celkem trvalo?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
0
Úžasné!🎉🎉
Jak dlouho to prosím celkem trvalo?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
Jak dlouho mi ve vašem případě celkem trvalo projít ověřením a získat výhry? 🙂
"Chtěl jsem vám jen oznámit, že po dlouhé době tam a zpět byly mé výběry schváleny a již byly připsány na můj účet."
How long did it take i total to pass the verification and get the winnings, in your case? 🙂
"I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account"
licenční úřad po dobu 3 měsíců neodpověděl
the licensing authority has not responded for 3 months
лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил
ahoj ovaaal,
to se zdá opravdu divné a nemělo by se stát, že budete na odpověď čekat 3 měsíce. Pokud je to maltský licenční úřad, pak je to opravdu zvláštní. Doporučuji, abyste jim napsal znovu. Možná jim unikla vaše zpráva 🙁.
Hello ovaaal,
that seems really strange and it shouldn't happen that you wait 3 months for an answer. If it is the Maltese licensing authority, then it is really strange. I would recommend you write to them again. Maybe they missed your message 🙁.
Nazdárek.
Zkusili jste si to několikrát připomenout? Nyní si vzpomínám na vlákno o jiném (uzavřeném) kasinu s licencí na Maltě, někteří hráči byli schopni zavolat do kanceláře a získat potvrzení, že případ je v nějakém řízení. To znamená, zdá se, že na tom pracují. Neříkám, že jeden hovor změní výsledek, je to jen další krok, který bych na tvém místě udělal. Máte v okolí někoho, kdo by vám v případě potřeby pomohl s mluvenou angličtinou?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Nazdárek.
Zkusili jste si to několikrát připomenout? Nyní si vzpomínám na vlákno o jiném (uzavřeném) kasinu s licencí na Maltě, někteří hráči byli schopni zavolat do kanceláře a získat potvrzení, že případ je v nějakém řízení. To znamená, zdá se, že na tom pracují. Neříkám, že jeden hovor změní výsledek, je to jen další krok, který bych na tvém místě udělal. Máte v okolí někoho, kdo by vám v případě potřeby pomohl s mluvenou angličtinou?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Včera jsem znovu odeslal žádost
tentokrát mi konečně přišla zpráva, že moje reklamace byla přijata
(předtím jsem to odeslal 3x a takový dopis jsem nedostal, i když jsem zvolil možnost obdržet potvrzovací dopis)
tak možná došlo k nedorozumění a já mám ještě aspoň na co odpovídat.
Yesterday I sent my request again
this time I finally received a message that my complaint was received
(before that, I sent it 3 times and I didn’t receive such a letter, although I chose the option to receive a confirmation letter)
so maybe there was a misunderstanding and I still have at least something to answer.
вчера я отправил еще раз своё обращение
в этот раз я наконец-то получил сообщение что моя жалоба получена
(до этого 3 раза отправлял и мне такого письма не приходило, хотя я выбирал пункт получать письмо подтверждение)
так что возможно вышло недоразумение и мне все-таки хоть что-то ответят.
Ještě doplním - právě mi přišla zpráva od MGA, žádají důkazy
Nemohl jsem to udělat hned, protože přes jejich web můžete přidat pouze jednu přílohu
tak se věci zvedly ze země
I will add - I just received a message from MGA, they are asking for evidence
I couldn't do it right away because you can only add one attachment through their website
so things got off the ground
дополню - только что получил сообщение от мга, они просят предоставить доказательства
я не мог сразу этого сделать, потому что через их сайт можно добавить только одно вложение
так что дело сдвинулось с мертвой точки
Teď jsem nadšená. Doufat v nejlepší.
Dovolit hráčům pouze jednu přílohu na pokus zní divně. Jde o to, že vás bude slyšet!
Držím palce, průběžně mě informujte!
Now I'm thrilled. Hoping for the best.
Still, allowing players only a single attachment per attempt sounds weird. Well, the point is you're going to be heard!
My fingers are crossed, keep me updated!
zdravím všechny, doufám, že mi tu někdo pomůže
Snažím se to shrnout co nejjednodušeji (všimněte si, že jsem použil pouze sázkovou kancelář, tj. sportovní sázení)
provedl jsem vklad 200 eur pomocí své kreditní karty, po týdnu je můj zůstatek nyní 656 eur, když se pokusím vybrat své prostředky na kartu, zobrazí se zpráva "Došlo k systémové chybě. Kontaktujte prosím podporu." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) a když se pokouším kontaktovat podporu, říkají, že mám počkat, než jejich tým zjistí řešení (https://imgur.com/a/fK1LjNV), už jsou to týdny a nic se nestalo, odpovídají, ale stejnou zprávou a žádnou aktualizací
Také jsem si stěžoval na MGA, ale také tam žádná aktualizace
sídlím na Novém Zélandu a s podobnými licenčními webovými stránkami, jako je bankonbet atd., jsem se s takovým problémem ještě nesetkal
pokud mi někdo může pomoci, velmi si to vážím
greetings to everyone, hopefully someone can help me out here
il try to summarize as easily as possible,( note i only used sportsbook ie sports betting)
i made a deposit of 200eur using my credit card, after a week my balance is now 656 euros, when i try to withdraw my funds to my card it says "There was a system error. Please contact support." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) and when i try to contact support they say say to wait while their team finds out a resolution(https://imgur.com/a/fK1LjNV) its been weeks now and nothing has happened, they respond but with same message and no update
i also made a complaint with MGA but no update there as well
im based in NewZealand and i haven't faced such issue before with similar license betting websites like bankonbet etc
if anyone can help me its appreciated a lot
Je mi líto, že to musím říct... my v Casino Guru se nezabýváme sportovním sázením. Doufejme, že vám někteří hráči pomohou.
Mohu poskytnout alespoň tyto stránky zaměřené na SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Doufám, že tam najdete řešení!
I'm sorry to say that... we at Casino Guru do not engage in sports betting. Hopefully, some players will help you out.
I can at least provide these sites focusing on SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you'll find a solution there!
Ahoj,
Mám stížnost na kasino nucleonbet. Splnil jsem svůj požadavek KYC, kde si musím udělat selfie. Vybral jsem 1000 euro, ale už to byl týden a stále to čeká. Na který úřad si mám stěžovat, abych se ujistil, že dostanu své peníze.
s pozdravem
Senvichet
Hello,
I have complain for nucleonbet casino. I complete d my KYC requirement where I have to take a selfie. I withdrawal 1000 euro but it already been a week and it still pending. Which authority should I complain to make sure I get my money.
Sincerly,
Senvichet
Ahoj, uvedlo kasino, proč váš výběr stále čeká na vyřízení? Rád bych v tomto případě upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, samozřejmě by se hodilo, kdyby kasino mělo důvod.
Každopádně pokud se další dny nic nehýbe, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Hi, did the casino indicate why your withdrawal is still pending ? I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, of course it would be useful if the casino had a reason.
Anyway, If nothing moves for another days, let us know and we will try to help you.
Řeklo vám kasino, proč váš výběr stále čeká? Jak jsem si všiml, má velmi nízký bezpečnostní index , což mu na důvěryhodnosti nepřidává. Viděli jste to taky?
Nicméně pokud se něco změní, dejte nám vědět. Budu čekat.
Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? As I noticed, it has a very low safety index, which does not add to its credibility. Have you seen it too ?
Nevertheless, if something changes, let us know. I'll be waiting.
Ahoj,
Dávají mi stejnou odpověď.
s pozdravem
Senvichet
Hello,
They give me the same answer.
Sincerly,
Senvichet
Ano vidím. Ale myslím, že je alespoň trochu uklidňující, když kasino komunikuje a říká alespoň něco, i když v tomto případě to nemá moc vypovídající hodnotu, protože jsme se nic nenaučili. Budeme ale muset být trpěliví a uvidíme, s čím kasino přijde příště. Myslíte, že to zvládnete?
Yes, I see. But I think it is at least a bit reassuring if the casino communicates and says at least something, even though in this case it doesn't have much telling value, because we haven't learned anything. But we will have to be patient and see what the casino comes up with next time. Do you think you can handle it?
Ahoj,
Díky za pomoc. Vyplácí toto kasino svým hráčům? Za 2 dny jim pošlu další zprávu. Vidím, že toto caino má špatnou pověst kvůli tomu, jak jsem objevil tento web. Příště, pokud budu chtít hrát v jiném online kasinu, nejprve se podívám na recenzi z webu.
s pozdravem
Senvichet
Hello,
Thank you for helping. Does this casino pay out to its players? In 2 days I will send them another message. I see that this caino have a bad reputation because of this that how I discover this website. Next time if I want to play on another online casino, I will first check the review from website.
Sincerly,
Senvichet
Hmm, na to nedokážu s jistotou odpovědět, protože kasino má rapidně nízký bezpečnostní index a nevyřešilo spoustu stížností souvisejících s výběrem peněz. Kasino však takovou situaci naposledy řešilo v srpnu a bylo vyřešeno. Nechci Vás tedy zbytečně obtěžovat a raději počkám na konečné řešení.
Nicméně co se týče přehledu, než půjdete do kasina, tak ten určitě schvaluji. Při rozhodování vám mohou pomoci i uživatelské recenze astížnosti na webu, protože odrážejí skutečné zkušenosti hráčů. Takže pokud se budete v budoucnu dívat, můžete si tyto věci také projít.
Doufám, že se vše podaří vyřešit.
Hmm I can't answer that with certainty, because the casino has a rapidly low safety index and it hasn't solved a lot of complaints related to withdrawing money. However, the last time the casino dealt with such a situation was in August and it was resolved. So I don't want to bother you unnecessarily and I would rather wait for the final solution.
Nevertheless, as far as the overview before you go to the casino is concerned, I certainly approve of it. User reviews and complaints on the website can also be helpful in your decision making, as they reflect the real experience of the players. So if you're going to look in the future, you might as well go through these things as well.
I hope everything can be sorted out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.