FórumKasinaNational Casino - všeobecná diskuze

National Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od raniak78
|
23116 zobrazení 98 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
Radka
před 2 roky

Ty vole vidím, že mnozí nedostávají své zisky s certifikovaným účtem, který společnost logicky nedala a krade nás musíme to zveřejnit všude a podat stížnost, aby se to uzavřelo, aby nebyly další oběti

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

KASINO BY MĚLO BÝT ZAVŘENO. ŽÁDNÝ JINÝ VSTUP, DOKUD NEZAPLATÍ

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Pracují pro nás, abychom věděli, že uplynulo 5 dní a teď říkají, že 16. dne v měsíci si celé prodloužení stěžují, že jsou zloději

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file 7 pracovních dnů a prodloužení, zloději dávají falešné naděje, že toto kasino musí nyní zavřít

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Ahoj,

Nemyslím si, že taková akce proti tomuto kasinu bude fungovat, jak si myslíte. Čeho podle vás dosáhnete:

"Zveřejním je všude a řeknu, že je to nejhorší kasino, jaké existuje"

?

Předpokládám, že budete ignorováni. Vůbec ti to nepomůže.

Zajímalo by mě, jestli máte nějakou odpověď od kasina ohledně chybějícího kódu ARN?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Obracíme se na vás ohledně nahlášeného problému s výběrem, uvědomte si prosím, že jsme s poskytovatelem plateb prověřili všechny podrobnosti a výběr byl z naší strany úspěšně zpracován. Odstoupení by mělo být doručeno 16. června, v případě, že nebude doručeno ve zmíněné lhůtě, kontaktujte nás prosím zpět, abychom mohli pokračovat v dalším šetření.


Posílají mi takovou, že řekla, že vydělali peníze, ale poskytovatel jim řekl 16. dne v měsíci nebo se mnou spolupracují nebo jen říkají pravdu, aby zjistili, zda nedostanu své peníze, co můžeme dělat?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Všichni mi mění datum, pracují pro mě; Hodili je na poskytovatele plateb


filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za chvíli uvidíte všechny její měnící se dny, za 2 roky mi řeknou, abych dostal platbu


file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

zde je video o stažení a problémech s tím

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
giorgiurotadze1
před 2 roky

Ty vole pěkný IOS jsi poslal, co sis myslel, že se mnou budeš spolupracovat? Neexistuje žádné video a nic, co byste řekli

Automaticky přeloženo:
giorgiurotadze1
před 2 roky

Je to nebezpečný web, smazal jsem odkaz:

file

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Vidět? Od začátku jsem vám řekl, že kasino autorizuje žádost o platbu a poté ji má zaplatit poskytovatel platby.

Pokud vás pravidelně aktualizují, mohou mít skutečně problém, který nejsou schopni okamžitě vyřešit, musíte si, myslím, počkat.

A je mi líto, nevidím žádná data změny.

Dejte mi prosím vědět, zda jste obdrželi výhru později, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dnes mi taky nevyplatí, říkali, že kvůli technickému problému to ode dneška potrvá 2-10 pracovních dnů.. Je to vážné? Čekal jsem na zboží tolik dní a oni mi řekli, abych čekal tak dlouho? Opravdu nejhorší kasino, pokud mi nedají své výhry, nahlásím to regulačnímu úřadu pro elektronické hry Curacao a bude podána pravidelná stížnost, bylo mi řečeno..


file

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Chápu, že to v tuto chvíli vypadá jako špatný vtip.

Když je stížnost podána prostřednictvím našich webových stránek, umožňujeme kasinům 14 celých dnů na vyřešení věci.

Navrhuji, abyste svou stížnost podali, až tato lhůta téměř skončí, co si o tom myslíte?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, chci podat svou stížnost, zavolat jim, aby nám vysvětlili toto zpoždění, oficiální z jejich kasina, stále to dávají, jako by to dělali schválně ...

Únavné za 140 eur mi vzalo duši...

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Je mi líto, že jste si nevšiml mých informací o 14-ti celodenní lhůtě. Nyní už jen počkáme, zda svou výhru dostanete před uplynutím tohoto období.

Doufejme, že ano.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zde si stěžuji na National casino, vyhrál jsem 5 tisíc a nechtějí mi zaplatit, posílám dokumenty, prý odmítají na n věcí, zkusím to zkusit a dokud tyto peníze nedostanu

Automaticky přeloženo:
genicardoso850
před 2 roky

Ahoj,

měli byste se pokusit poskytnout každý dokument, o který jste byli požádáni. Teprve poté, co projdete ověřením KYC, máte nárok na výběr. Existuje nějaký konkrétní dokument, který je pro vás těžké prezentovat, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

JASWIV MILUJE NATIONALCASINO!


PŘIZPŮSOBENÉ HIGHROLLERŮM, BONUSŮ JE MÁLO, A ODŘEZOU VÁS VE 30% BONUSOVÉM POMĚRU, ALE VÁŠ VIP HOSTEL VÁS MŮŽE VYŘADIT!

MILUJI TO!

JASWIV

Automaticky přeloženo:
jaswiv
před 2 roky

Jejich podmínky a podmínky nám přišly velmi nespravedlivé, takže tam bych byl opatrný.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky