FórumKasinaNational Casino - všeobecná diskuze

National Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od raniak78
|
23074 zobrazení 97 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s National Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Požádal jsem o výběr 592 eur Říká, že to bylo úspěšné Existuje případ, že peníze nepocházejí z Národního kasina?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Provedl někdy někdo výběr z National Casino?

Automaticky přeloženo:
raniak78
před 3 roky

Zde si můžete přečíst o všech problémech, které měli hráči s kasinem a kasiny ze stejné kasinové skupiny.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
raniak78
před 2 roky

Ano a vše mě zamítá.

před 2 roky

Dobrý večer, provedl jsem výběr v národním kasinu a stále čekám na dokončení zpracování ... Ale s tím, co jsem četl, bych měl mít obavy ...

Automaticky přeloženo:
raniak78
před 2 roky

Konečně jsi je sehnal????

Automaticky přeloženo:
raniak78
před 2 roky

Konečně vstoupili?

Automaticky přeloženo:
ElioQ
před 2 roky

Ahoj,

Jen jsem chtěl upozornit, že během stížnosti necháváme kasinu na zpracování platby celé dva týdny, takže buďte trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

MUSÍTE ZAVŘÍT TOTO KASINO, NIKDY NEVIDÍTE VÝBĚR, KTERÝ PROVEDETE V PŘEHLEDU BANKOVNÍHO ÚČTU VŠICHNI ZAVŘI


Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Ahoj,

Odpověděl jsem vám, že i 14 dní je normálních, když se žádá o první výběr.

Byl váš účet již plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Normálně jsem svůj účet ověřil. Vždy výběr, který provedli, přišel do 1 pracovního dne, nyní uplynuly 3 dny a na mém účtu se nic neobjevilo

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Ahoj,

jak jsem dnes psal jinde, domnívám se, že kasina mají další potíže při zpracování plateb spojených s bankami:

"Můj osobní odhad by byl takový, že vzhledem k některým celosvětovým problémům s bankovními bezpečnostními kontrolami (souvisejícími s nedávným politickým konfliktem v Evropě), většina hráčů nyní zažívá zpoždění, když volí převody spojené přímo s bankami."

To je můj úhel pohledu. Stejně byste se měli zeptat kasina.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Bylo mi řečeno, že opustili své finance a že jsou u poskytovatele plateb, co říci. Doufám, že zadáte do 2 pracovních dnů, protože banka to nenašla v ČÍSLECH ARN, které mi poskytli

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Takže se mi zdá, že problém je na straně jejich poskytovatele plateb. Kasino uvolnilo peníze, ale samotná platba stále čeká na poskytovatele. proč tomu tak je? Nevím. Ale toto číslo ARN potvrzuje, že platba byla zpracována kasinem.

Měli byste počkat, v tuto chvíli nelze téměř nic jiného dělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže se mi zdá, že problém je na straně jejich poskytovatele plateb. Kasino uvolnilo peníze, ale samotná platba stále čeká na poskytovatele. proč tomu tak je? Nevím. Ale toto číslo ARN potvrzuje, že platba byla zpracována kasinem.

Měli byste počkat, v tuto chvíli nelze téměř nic jiného dělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Věřím tomu, věřím, že se dostali pod kontrolu a proto zdržují, co říci, nevím, zda vstoupí během týdne, protože se to nikdy nestalo.. Mají závazek, dokud neovládají, co mají říci. Nevím, co by mohlo být špatně.. Říkáte, že ji chtějí 5 pracovních dnů? Banka mi řekla, že požádala centrální banku, aby to viděla

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Omlouvám se, ale nedokázal jsem odhadnout, o čem teď mluvíme.

Kdyby se vaše banka zeptala centrální banky, tak bych počkal na její vyjádření, myslím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, ale banka nenašla ČÍSLA ARN, říká mi banka, že nenašla nic možného?

Automaticky přeloženo:
mixalis679
před 2 roky

Věřím, že banka je kompetentní instituce, těžko si představit, že by nemohla najít kód.

Konfrontujte kasino s výpisem, který jste dostali od banky. Někdo neříká pravdu a pochybuji, že je to vaše banka. Bohužel momentálně nemám lepší nápad.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Máte pravdu, pokud mě kasino ukradlo chci se obrátit na soud dnes čekám 5 dní pracuji a peníze stále nic nepřišly fungují logicky a vůbec se nám nebude dařit zveřejním je všude a řeknu to je to nejhorší kasino, jaké existuje

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky