kasino velmi dobré. Vložil jsem vklad 20e s druhým vkladem 50%•
hraný slot netent 2e peer spin.
Vyhrál jsem 500 e, vsadil jsem, provedl výběr a poslal dokumenty s potvrzením.
2 hodiny a peníze v minimu
peněženka, bezkontaktní live chat.
žádný problém s veryfication a cashout.
a nevím, proč pověst kasina není dobrá.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Problémy s vaším účtem, funkcemi zodpovědného hazardu nebo čímkoli jiným, můžete tak učinit zde.
Problems with your account, responsible gambling features or anything else, feel free to do so here.
Probleme mit Ihrem Konto, verantwortungsvolle Glücksspielfunktionen oder etwas anderes, so können Sie dies gerne hier tun.
kasino velmi dobré. Vložil jsem vklad 20e s druhým vkladem 50%•
hraný slot netent 2e peer spin.
Vyhrál jsem 500 e, vsadil jsem, provedl výběr a poslal dokumenty s potvrzením.
2 hodiny a peníze v minimu
peněženka, bezkontaktní live chat.
žádný problém s veryfication a cashout.
a nevím, proč pověst kasina není dobrá.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Ahoj,
zní to opravdu dobře. Zajímalo by mě, jestli jste velkým fanouškem her Netent.
Věřím, že jste již odeslali uživatelskou recenzi, tak nám klidně pošlete i kladnou 🙂.
Hello,
it sounds really good. Are you a big fan of Netent games, I wonder.
I believe you have already submitted a user review, so feel free to send us even a positive one 🙂.
žádají mě o kartu, která byla podle nich provedena na kreditní kartě dne 01.06.2022, která není zahrnuta v mé transakční historii. Všechny transakce provedené na tomto webu byly prostřednictvím pix. Oni jsou odmítnutí mého stažení
josiel200@hotmail.com
josiel floriano
they are asking me for a card that according to them was made on the credit card on 01/06/2022, which is not included in my transaction history. All transactions made on this site were through pix. They are refusing my withdrawal
josiel200@hotmail.com
josiel floriano
estão me pedindo um cartao que segundo eles foi feito no cartao de crédito no dia 06/01/2022 ao qual não consta em meu histórico se transação. Todas as transações feita nesse sia foi através se pix. Estao recusando minha retirada
josiel200@hotmail.com
josiel Floriano
Vidím, že jste stížnost odeslali, takže se chci dozvědět více, jakmile bude zkontrolována.
Jak to teď vidím, kasino vás žádá o doklad o vkladu, který jste nikdy neprovedli, a kvůli tomu je váš výběr zablokován, mám prosím pravdu?
Myslím, že stížnost byla dobrá myšlenka
I can see that you submitted the complaint, so I'm eager to learn more as soon as it's reviewed.
The way I see it now, the casino asks you for proof of deposit you have never made, and due to that your withdrawal is blocked, am I correct, please?
Well, the complaint was a good think to do, I guess
Dobrý večer. Provedl jsem vklad v národním kasinu a zjistil jsem, že jeho hry nejsou v Řecku podporovány. Vybral jsem tyto peníze a oni mi poslali identifikační doklady. Jdu do nich a nepřijímá to ve formátu pdf, také e-mail, na který jsem jim odpověděl, aby mi pomohl, není k dispozici. Co můžu dělat;; dík
Good Evening. I made a deposit at the national casino and saw that its games are not supported in Greece. I withdrew this money and they sent me identification documents. I go in to do them and it does not accept in pdf format, also the email I replied to them to help me is not available. What can I do;; Thanks
Καλησπέρα. Έκανα κατάθεση στο national casino και είδα ότι δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα τα παιχνίδια του. Έκανα τα χρήματα αυτά ανάληψη και χρειάζεται μου έστειλαν ταυτοποίηση εγγράφων. Μπαίνω να τα κάνω και δε δέχεται σε μορφή pdf, επίσης δεν υπάρχει διαθέσιμο το mail που τους απάντησα για να με βοηθήσουν. Τι μπορώ να κάνω;; Ευχαριστώ
Ahoj,
Vložili jste peníze do kasina, abyste zjistili, že některé hry (určitě kasina s dostupností v řečtině poskytnou některé hry pro hráče z vaší země a je to založeno na poskytovatelích her) pro vás nejsou dostupné, že?
Pak se zdá, že jste zahájili ověřování a nyní se potýkáte s určitým dokumentem.
Můžete vysvětlit, který dokument se zdá být poskytnut nesprávně? Považuji za velmi zajímavé, že formát .pdf je omezený. Obvykle je to jediný povolený formát.
Ale zkontroluji pravidla a místo toho byste měli nahrát snímky obrazovky - zkontrolujte bod 8 :
"11. KYC A OVĚŘENÍ:
Poskytněte své postupy KYC
1. Všichni hráči by měli být starší než zákonný věk (18+)
2. Seznam požadovaných dokumentů, aby hráči prošli ověřovacím procesem:
Fotografie dokladu totožnosti
Fotografie nebo snímek obrazovky platebního systému
Fotografie nebo snímek obrazovky dokladu potvrzujícího aktuální adresu bydliště (ne starší 3 měsíců)
3. V některých případech požadujeme další důkaz – důkaz o finančních prostředcích (abychom se ujistili, že hráč při hraní na našem webu používá své vlastní peníze)
4. Dokumenty citované v tomto dokumentu lze vyžádat, když hráč dosáhne určité částky vkladu/výběru a když máme podezření, že se hráč z podvodné činnosti
5. Také kontrolujeme hráčské sázky na možná porušení. V případě, že si nejsme jisti legálností připsané výhry, kontaktujeme poskytovatele a prověříme s nimi tyto sázky
6. Abychom zabránili možnému falešnému/nedůvěryhodnému použití procesu ověřování ID, kontrolujeme dokumenty, zda nevykazují známky úprav, v případě potřeby si vyžádejte selfie s ID, abychom se ujistili, že dokument patří přesné osobě, která se na webu zaregistrovala
V případě, že máme silné podezření a nejsme si jisti, zda je dokument platný nebo ne, kontaktujeme oddělení boje proti podvodům prostřednictvím e-mailu
7. Hráč by měl nahrát dokumenty na kartu „Ověření dokumentu" ve svém účtu
8. Kritéria ověření dokumentu:
Fotografie průkazu totožnosti: všechny údaje (jméno, datum narození, státní občanství) se zcela shodují s údaji v údajích o hráči, doklad je platný, s fotografií.
K identifikaci je zpravidla vhodný pas, občanský průkaz, řidičský průkaz.
Fotografie nebo snímek obrazovky platebního systému: všechny údaje se zcela shodují s údaji v Dluhech platebních systémů. Naskenované kopie nejsou akceptovány jako potvrzení
9. Další dokumenty:
Selfie s dokladem totožnosti
Důkaz bohatství
Doklad o finančních prostředcích
10. Fotografie nebo snímek obrazovky dokladu potvrzujícího aktuální adresu bydliště: údaje (jméno, adresa bydliště + datum vystavení dokladu) se shodují s údaji v detailech hráče. Pro potvrzení adresy je přijatelný účet za služby / bankovní výpis / platba za mobilní služby / pro hráče z CIS je přijatelná fotografie registrace z pasu. Doklad nesmí být starší než 90 dnů (3 měsíce).
11. Selfie s průkazem totožnosti: je žádoucí, aby byly vidět ruce hráče, důkladná kontrola pro úpravu / photoshop. Volitelně lze o selfie požádat s dokladem totožnosti + listem papíru, na kterém je napsán název kasina a aktuální datum. V tomto případě je vhodnější, aby byl nápis na listu čtverečkovaného papíru spíše než prostý.
Doklad o bohatství: dokument potvrzující blaho hráče.
Doklad o peněžních prostředcích: dokument potvrzující přijetí peněžních prostředků do platebního systému.
Dej vědět jak to dopadlo, pokusím se pomoct
Hello,
You deposited in the casino to find out that some games (surely casinos with greek language availability will provide some games for players from your country, and it is based on the game providers) are not available to you, right?
Then it seems you started the verification and are now struggling with a certain document.
Can you explain which document seems to be wrongly provided? I find it very interesting that the .pdf format is restricted, though. Normally, it's the only allowed format.
But I check the rules and you are supposed to upload screenshots, instead - check point 8:
"11. KYC AND VERIFICATION:
Provide your KYC procedures
1. All Players should be over the legal age (18+)
2. List of required documents in order for players to pass verification process:
Photo of an identity document
Photo or screenshot of the payment system
Photo or screenshot of a document confirming the current address of residence (not older than 3 months)
3. In some cases we require additional proof - proof of funds (to make sure player uses his/her own money when gamble at our site)
4. The documents quoted hereinabove can be requested when player reaches certain sum of deposit/withdrawal and when we suspect player in fraudulent activity
5. We also check player's bets for possible violations. In case we are not sure about the legality of the winning credited we contact provider and check those bets with them
6. To prevent the possible fake/untrustful usage of the ID verification process, we check documents for any signs of editing, if necessary request selfie with ID to make sure the document belongs to the exact person who registered on the website
In case we have strong suspicions and unsure whether the document is valid or not we contact anti-fraud department via email
7. The player should upload documents to the "Document verification" tab in his/her account
8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation
9. Additional documents:
Selfies with an identity document
Proof of wealth
Proof of funds
10. A photo or a screenshot of a document confirming the current address of residence: the data (name, address of residence + date of issue of the document) coincides with the data in Player’s details. To confirm the address, a utility bill / bank statement / payment for mobile services is acceptable / photo of registration from the passport is acceptable for players from the CIS. The document must be no older than 90 days (3 months).
11. Selfies with an identity document: it is desirable that the player’s hands are visible, a thorough check for editing / photoshop. Optionally, a selfie can be requested with an identity document + a sheet of paper on which the name of the casino and the current date are written. In this case, it's preferable for the inscription to be on a sheet of squared paper rather than plain.
Proof of wealth: a document confirming the welfare of the player.
Proof of funds: a document confirming the receipt of funds to the payment system.
Let me know how it went, I'll try to help
Ahoj,
zkontrolujte prosím pravidla, našel jsem bod číslo 8, který říká:
"8. Kritéria ověření dokumentu:
Fotografie průkazu totožnosti: všechny údaje (jméno, datum narození, státní občanství) se zcela shodují s údaji v údajích o hráči, doklad je platný, s fotografií.
K identifikaci je zpravidla vhodný pas, občanský průkaz, řidičský průkaz.
Fotografie nebo snímek obrazovky platebního systému: všechny údaje se zcela shodují s údaji v Dluhech platebních systémů. Naskenované kopie nejsou akceptovány jako potvrzení"
Řekl bych, že byste místo toho měli nahrát fotografie nebo snímky obrazovky. Zkuste to a dejte mi vědět.
Hello,
please check the rules, I find point number 8 saying:
"8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation"
I'd say that you should upload photos or screenshots instead. Try that and let me know.
Toto kasino neprovedlo platbu. Tímto vás informuji o svém extrémním znepokojení ohledně mé žádosti o výběr v National Casino. Dne 30. ledna 2023 jsem požádal o výběr 670 € z mého účtu v National Casino, ale po kontrole mého účtu Skrill jsem si všiml, že výběr stále nebyl zpracován. Abych doložil své tvrzení, připojil jsem úplný a podrobný výpis z mého účtu Skrill, který jasně ukazuje, že nebyly zpracovány žádné transakce v hodnotě 670 EUR, kontaktoval jsem Skrill a bylo mi sděleno, že převod, který jsem požadoval 30. ledna, byl zrušen z jiných důvodů. moje kontrola. do Skrill.
Zákaznická podpora NationalCasino posílá pouze automatické odpovědi a neplatí to, co mi dluží.
Buďte velmi opatrní s tímto kasinem
S úctou,
Carlos Guedes
This casino did not make the payment. I hereby inform you of my extreme concern regarding my withdrawal request at National Casino. On the 30th of January 2023, I requested a withdrawal of €670 from my National Casino account, however after checking my Skrill account, I noticed that the withdrawal was still not processed. To substantiate my claim, I have attached a complete and detailed statement from my Skrill account, which clearly shows that there were no transactions processed worth €670, I contacted Skrill and was informed that the transfer I requested on 30th January was reversed for reasons beyond my control. to Skrill.
NationalCasino customer support only sends automatic responses and they don't pay what they owe me.
Be very careful with this casino
Yours sincerely,
Carlos Guedes
Este casino não fez o pagamento. Venho desta forma informar a minha extrema preocupação em relação ao meu pedido de levantamento no National Casino. No dia 30 de janeiro de 2023, solicitei o levantamento de € 670 da minha conta no National Casino, no entanto, após verificar minha conta Skrill, notei que o levantamento ainda não foi processado. Para comprovar minha reclamação, anexei um extrato completo e detalhado da minha conta Skrill, que mostra claramente que não houve transações processadas no valor de € 670, contactei a Skrill e fui informado de que a transferência solicitada em 30 de Janeiro foi revertida por motivos alheios a Skrill.
O apoio ao cliente do NationalCasino envia apenas respostas automáticas e não pagam aquilo que me devem.
Muito cuidado com este casino
Atenciosamente,
Carlos Guedes
Nazdárek.
Rád bych začal od začátku. Dovolte mi tedy několik otázek. Už jste někdy předtím vystoupili z tohoto kasina? Pokud ne, prošli jste už alespoň ověřením?
Takové zpoždění je obrovské a rád bych pochopil, co to způsobuje.
Hey there.
I'd like to start from the beginning. So, allow me a few questions. Have you ever withdrawn from this casino before? If you haven't, have you at least passed the verification yet?
Such a delay is huge, and I'd like to understand what's causing it.
Dnes jsem prohrál 300 eur. Je to překvapivé, ale nebylo to roztočení zdarma...zejména proto, že předtím bylo s žádostí o výběr docela dost problémů..Opravdu velmi zvláštní, o co žádali, aby provedli výběr. Nikomu nedoporučuji investovat do tohoto kasina..Podpora je také velmi hrozná..
I lost 300 euros today. It's surprising but there wasn't a free spin...especially since before that there were quite a lot of problems requesting a withdrawal..Really very strange what they asked for in order to make a withdrawal. I don't advise anyone to invest in this casino..The support is also very terrible..
Ich hab heute 300 Euro verspielt.Man wundert sich aber es gab nicht ein Freispiel ..zumal davor es ziemlich viele Probleme gab und eine Auszahlung zu beantragen..Wirklich sehr seltsam was sie alles verlangten um eine Auszahlung zu tätigen.ich rate jedem nicht in diesem Casino zu investieren..Der Support ist auch sehr schrecklich..
Ahoj.
Řekl bych, že to dává smysl, že volné kolo štěstí nakonec vyschne, nic netrvá věčně. Je to hazard.
Ale je smutné slyšet, že podpora je hrozná. Můžete uvést nějaké příklady, třeba?
Souvisí to nějak se složitým ověřováním? Myslím, že ostatní hráči ocení další detaily.
Hello.
I would say it makes sense that free-spins luck dries off eventually, nothing lasts forever. It's gambling.
But it is sad to hear that support is terrible. Can you mention some examples, perhaps?
Is it somehow related to complicated verification? I think other players would appreciate other details.
Ahoj Radko...
Myslím, že při 300 otočeních by bylo myslitelné 1 otočení zdarma. Koupil jsem 10 otočení. Vyhrál jsem 140 eur na zatočení zdarma. Uvědomte si, že jsem koupil otočení zdarma. To znamená, že jsem vsadil 1 euro asi 350krát, že jsem vyhrál něco málo přes 60 euro...to je velmi překvapivé...
Během ověřování jsem jednou vložil 25 eur a 30 eur. Při ověřování chtěli vidět pouze zálohu 30 eur z mého účtu a ne 25 eur. Vše je v vkladu 25 eur (moje jméno, částka a IBAN a komu jsem to zaplatil). Abych byl upřímný, raději bych hrál v Crazgames Casinu nebo Ricardo Casinu.
Hello Radka...
At 300 spins I think 1 free spin would be conceivable. I bought 10 spins. I won 140 euros on the free spins. Mind you, I bought the free spins. That means I bet 1 euro about 350 times just won a little over 60 euros...that's very surprising...
During the verification I deposited 25 euros and 30 euros once. During the verification they only wanted to see the 30 euros deposit from my account and not the 25 euros.. Everything is in the 25 euros deposit (my name, amount and the IBAN and who I paid it to). To be honest, I'd rather play at Crazgames Casino or Ricardo Casino.
Hallo Radka...
Bei 300 Umdrehungen denke ich wäre 1 mal Freispiele erdenkbar..Ich hab 10 spins gekauft..Da habe ich 140 Euro gewonnen bei den freispielen.. Wohlgemerkt ich habe die Freispiele gekauft..Das heißt ich habe ungefähr 350 Mal 1 Euro gesetzt und dabei gerade Mal etwas über 60 Euro gewonnen..Das ist schon sehr verwunderlich..
Bei der verifizierung habe ich 1 mal 25 Euro eingezahlt und 30 Euro..Bei der verifizierung wollten sie nur die 30 Euro Einzahlung sehen von meinem Konto und nicht die 25 Euro..Dabei steht alles bei der 25 Euro Einzahlung(Name von mir ,Betrag und die IBAN sowie an wehm ich es eingezahlt habe)..Ganz ehrlich da geh ich lieber bei crazgames casino oder Ricardo Casino spielen..
Ahoj Chris1979,
Budu respektovat váš názor, jen si představte, že můj poslední test sestával z 10 relací, ve kterých jsem koupil zatočení zdarma a pouze dvě mi přinesly skutečné výhry (vyhraná částka byla vyšší než částka vsazené), ale skutečný výsledek byla mírná ztráta. 🙂
Co bych měl řict? Stalo se to.
Stále plně nerozumím problému s ověřením. Během ověřování jste vložili dvakrát, v čem byl problém? můžete specifikovat?
Hello Chris1979,
I will respect your opinion, just imagine that my latest test consisted of 10 sessions in which I bought free spins and only two gained me real winnings (the amount won was higher than the bet amount), yet the actual outcome was a slight loss. 🙂
What should I say? It happens.
I still do not fully understand the verification issue. You deposited twice during the verification, what was the trouble about? Can you specify?
Problém je v tom, že mají doklad o vkladu 30 eur, že těchto 30 eur bylo uloženo v jejich kasinu. Ale protože na mém výpisu z účtu není žádné jméno (pouze můj Iban), tento dokument nepřijímají.
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
O těch 300 (celkem 440) je mi to jedno... tak to při hraní je. Někdy prostě nevyhrajete. Ale skutečnost, že jste nezískali ani zatočení zdarma, když jste vsadili 1 euro 300krát, je velmi podezřelé, že věci nejdou dobře.
Navíc rotace trvají někdy 3 vteřiny a pak zase 5 vteřin nebo někdy 7 vteřin...proč se kotouče točí tak odlišně...to je dobrá otázka
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Problém je v tom, že mají doklad o vkladu 30 eur, že těchto 30 eur bylo uloženo v jejich kasinu. Ale protože na mém výpisu z účtu není žádné jméno (pouze můj Iban), tento dokument nepřijímají.
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
To je normální, obávám se.
V prohlášení musí být uvedeno vaše celé jméno a adresa.
Vím, že někteří hráči potřebují navštívit svou banku, aby dostali takový výpis. Můžete zavolat do své banky? to bych zkusil.
This is normal, I'm afraid.
The statement must provide your full name and address.
I know that some players need to visit their bank in order to get such a statement. Can you call your bank? I would try that.
O těch 300 (celkem 440) je mi to jedno... tak to při hraní je. Někdy prostě nevyhrajete. Ale skutečnost, že jste nezískali ani zatočení zdarma, když jste vsadili 1 euro 300krát, je velmi podezřelé, že věci nejdou dobře.
Navíc rotace trvají někdy 3 vteřiny a pak zase 5 vteřin nebo někdy 7 vteřin...proč se kotouče točí tak odlišně...to je dobrá otázka
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Dobře, také bych měl trochu obavy, ale jak jsem vysvětlil, to se stává. Je to matematika a statistika.
Abychom byli spravedliví a upřímní, celý koncept férových her funguje stejně jako jeho:
"Principy náhodnosti dodržuje každý licencovaný poskytovatel her."
( https://casino.guru/how-slot-machines-work-math )
Myslím, že to dělá obrázek...
Každopádně zpoždění a zvláštnosti, které jste popsal, jsou obvykle způsobeny zpožděným připojením - netřeba dodávat, že se to může stát na obou stranách. Chápu, že to může vyvolat určitou míru podezření, takže byste měli hledat stabilnější weby nebo spojení, abyste se tomu vyhnuli. Co myslíš?
Ok, I would also be a bit concerned, but as I explained, this happens. It's math and statistics.
To be fair and square, though, the whole concept of fair games works just like his:
"The principles of randomness are honoured by every licensed game provider."
(https://casino.guru/how-slot-machines-work-math)
I think it paints a picture...
Anyway, the delay and oddities you've described are usually caused by a lagging connection - needless to say, it may happen on both sides. I empathize it may raise a certain level of suspicion, so you should look for more stable sites or connections to avoid that. What do you think?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.