DomůFórumKasinaNational Casino - všeobecná diskuze

National Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od raniak78
|
24 886 zobrazení 100 odpovědí |
|
12 3 4...6
před 2 roky

Ne, že mi zaplatíš moje peníze

Automaticky přeloženo:
maiikamaro05
před 2 roky

Ahoj,

Promiňte, potřebujete pomoc?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

kasino velmi dobré. Vložil jsem vklad 20e s druhým vkladem 50%•

hraný slot netent 2e peer spin.

Vyhrál jsem 500 e, vsadil jsem, provedl výběr a poslal dokumenty s potvrzením.

2 hodiny a peníze v minimu

peněženka, bezkontaktní live chat.

žádný problém s veryfication a cashout.

a nevím, proč pověst kasina není dobrá.







Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Problémy s vaším účtem, funkcemi zodpovědného hazardu nebo čímkoli jiným, můžete tak učinit zde.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

kasino velmi dobré. Vložil jsem vklad 20e s druhým vkladem 50%•

hraný slot netent 2e peer spin.

Vyhrál jsem 500 e, vsadil jsem, provedl výběr a poslal dokumenty s potvrzením.

2 hodiny a peníze v minimu

peněženka, bezkontaktní live chat.

žádný problém s veryfication a cashout.

a nevím, proč pověst kasina není dobrá.







Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

zní to opravdu dobře. Zajímalo by mě, jestli jste velkým fanouškem her Netent.

Věřím, že jste již odeslali uživatelskou recenzi, tak nám klidně pošlete i kladnou 🙂.



Automaticky přeloženo:
před rokem

žádají mě o kartu, která byla podle nich provedena na kreditní kartě dne 01.06.2022, která není zahrnuta v mé transakční historii. Všechny transakce provedené na tomto webu byly prostřednictvím pix. Oni jsou filefilefile odmítnutí mého stažení

josiel200@hotmail.com

josiel floriano

Automaticky přeloženo:
jof200
před rokem

Vidím, že jste stížnost odeslali, takže se chci dozvědět více, jakmile bude zkontrolována.

Jak to teď vidím, kasino vás žádá o doklad o vkladu, který jste nikdy neprovedli, a kvůli tomu je váš výběr zablokován, mám prosím pravdu?

Myslím, že stížnost byla dobrá myšlenka

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer. Provedl jsem vklad v národním kasinu a zjistil jsem, že jeho hry nejsou v Řecku podporovány. Vybral jsem tyto peníze a oni mi poslali identifikační doklady. Jdu do nich a nepřijímá to ve formátu pdf, také e-mail, na který jsem jim odpověděl, aby mi pomohl, není k dispozici. Co můžu dělat;; dík

Automaticky přeloženo:
chriskats18
před rokem

Ahoj,

Vložili jste peníze do kasina, abyste zjistili, že některé hry (určitě kasina s dostupností v řečtině poskytnou některé hry pro hráče z vaší země a je to založeno na poskytovatelích her) pro vás nejsou dostupné, že?

Pak se zdá, že jste zahájili ověřování a nyní se potýkáte s určitým dokumentem.

Můžete vysvětlit, který dokument se zdá být poskytnut nesprávně? Považuji za velmi zajímavé, že formát .pdf je omezený. Obvykle je to jediný povolený formát.

Ale zkontroluji pravidla a místo toho byste měli nahrát snímky obrazovky - zkontrolujte bod 8 :

"11. KYC A OVĚŘENÍ:

Poskytněte své postupy KYC


1. Všichni hráči by měli být starší než zákonný věk (18+)


2. Seznam požadovaných dokumentů, aby hráči prošli ověřovacím procesem:

Fotografie dokladu totožnosti

Fotografie nebo snímek obrazovky platebního systému

Fotografie nebo snímek obrazovky dokladu potvrzujícího aktuální adresu bydliště (ne starší 3 měsíců)


3. V některých případech požadujeme další důkaz – důkaz o finančních prostředcích (abychom se ujistili, že hráč při hraní na našem webu používá své vlastní peníze)


4. Dokumenty citované v tomto dokumentu lze vyžádat, když hráč dosáhne určité částky vkladu/výběru a když máme podezření, že se hráč z podvodné činnosti


5. Také kontrolujeme hráčské sázky na možná porušení. V případě, že si nejsme jisti legálností připsané výhry, kontaktujeme poskytovatele a prověříme s nimi tyto sázky


6. Abychom zabránili možnému falešnému/nedůvěryhodnému použití procesu ověřování ID, kontrolujeme dokumenty, zda nevykazují známky úprav, v případě potřeby si vyžádejte selfie s ID, abychom se ujistili, že dokument patří přesné osobě, která se na webu zaregistrovala

V případě, že máme silné podezření a nejsme si jisti, zda je dokument platný nebo ne, kontaktujeme oddělení boje proti podvodům prostřednictvím e-mailu


7. Hráč by měl nahrát dokumenty na kartu „Ověření dokumentu" ve svém účtu


8. Kritéria ověření dokumentu:

Fotografie průkazu totožnosti: všechny údaje (jméno, datum narození, státní občanství) se zcela shodují s údaji v údajích o hráči, doklad je platný, s fotografií.

K identifikaci je zpravidla vhodný pas, občanský průkaz, řidičský průkaz.

Fotografie nebo snímek obrazovky platebního systému: všechny údaje se zcela shodují s údaji v Dluhech platebních systémů. Naskenované kopie nejsou akceptovány jako potvrzení


9. Další dokumenty:

Selfie s dokladem totožnosti

Důkaz bohatství

Doklad o finančních prostředcích


10. Fotografie nebo snímek obrazovky dokladu potvrzujícího aktuální adresu bydliště: údaje (jméno, adresa bydliště + datum vystavení dokladu) se shodují s údaji v detailech hráče. Pro potvrzení adresy je přijatelný účet za služby / bankovní výpis / platba za mobilní služby / pro hráče z CIS je přijatelná fotografie registrace z pasu. Doklad nesmí být starší než 90 dnů (3 měsíce).


11. Selfie s průkazem totožnosti: je žádoucí, aby byly vidět ruce hráče, důkladná kontrola pro úpravu / photoshop. Volitelně lze o selfie požádat s dokladem totožnosti + listem papíru, na kterém je napsán název kasina a aktuální datum. V tomto případě je vhodnější, aby byl nápis na listu čtverečkovaného papíru spíše než prostý.

Doklad o bohatství: dokument potvrzující blaho hráče.

Doklad o peněžních prostředcích: dokument potvrzující přijetí peněžních prostředků do platebního systému.


Dej vědět jak to dopadlo, pokusím se pomoct


Automaticky přeloženo:
chriskats18
před rokem

Ahoj,

zkontrolujte prosím pravidla, našel jsem bod číslo 8, který říká:

"8. Kritéria ověření dokumentu:

Fotografie průkazu totožnosti: všechny údaje (jméno, datum narození, státní občanství) se zcela shodují s údaji v údajích o hráči, doklad je platný, s fotografií.

K identifikaci je zpravidla vhodný pas, občanský průkaz, řidičský průkaz.

Fotografie nebo snímek obrazovky platebního systému: všechny údaje se zcela shodují s údaji v Dluhech platebních systémů. Naskenované kopie nejsou akceptovány jako potvrzení"

Řekl bych, že byste místo toho měli nahrát fotografie nebo snímky obrazovky. Zkuste to a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino neprovedlo platbu. Tímto vás informuji o svém extrémním znepokojení ohledně mé žádosti o výběr v National Casino. Dne 30. ledna 2023 jsem požádal o výběr 670 € z mého účtu v National Casino, ale po kontrole mého účtu Skrill jsem si všiml, že výběr stále nebyl zpracován. Abych doložil své tvrzení, připojil jsem úplný a podrobný výpis z mého účtu Skrill, který jasně ukazuje, že nebyly zpracovány žádné transakce v hodnotě 670 EUR, kontaktoval jsem Skrill a bylo mi sděleno, že převod, který jsem požadoval 30. ledna, byl zrušen z jiných důvodů. moje kontrola. do Skrill.

Zákaznická podpora NationalCasino posílá pouze automatické odpovědi a neplatí to, co mi dluží.


Buďte velmi opatrní s tímto kasinem


S úctou,

Carlos Guedes

Automaticky přeloženo:
Straca97
před rokem

Nazdárek.

Rád bych začal od začátku. Dovolte mi tedy několik otázek. Už jste někdy předtím vystoupili z tohoto kasina? Pokud ne, prošli jste už alespoň ověřením?

Takové zpoždění je obrovské a rád bych pochopil, co to způsobuje.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem prohrál 300 eur. Je to překvapivé, ale nebylo to roztočení zdarma...zejména proto, že předtím bylo s žádostí o výběr docela dost problémů..Opravdu velmi zvláštní, o co žádali, aby provedli výběr. Nikomu nedoporučuji investovat do tohoto kasina..Podpora je také velmi hrozná..

Automaticky přeloženo:
Chris1979
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že to dává smysl, že volné kolo štěstí nakonec vyschne, nic netrvá věčně. Je to hazard.

Ale je smutné slyšet, že podpora je hrozná. Můžete uvést nějaké příklady, třeba?

Souvisí to nějak se složitým ověřováním? Myslím, že ostatní hráči ocení další detaily.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko...

Myslím, že při 300 otočeních by bylo myslitelné 1 otočení zdarma. Koupil jsem 10 otočení. Vyhrál jsem 140 eur na zatočení zdarma. Uvědomte si, že jsem koupil otočení zdarma. To znamená, že jsem vsadil 1 euro asi 350krát, že jsem vyhrál něco málo přes 60 euro...to je velmi překvapivé...

Během ověřování jsem jednou vložil 25 eur a 30 eur. Při ověřování chtěli vidět pouze zálohu 30 eur z mého účtu a ne 25 eur. Vše je v vkladu 25 eur (moje jméno, částka a IBAN a komu jsem to zaplatil). Abych byl upřímný, raději bych hrál v Crazgames Casinu nebo Ricardo Casinu.

Automaticky přeloženo:
Chris1979
před rokem

Ahoj Chris1979,

Budu respektovat váš názor, jen si představte, že můj poslední test sestával z 10 relací, ve kterých jsem koupil zatočení zdarma a pouze dvě mi přinesly skutečné výhry (vyhraná částka byla vyšší než částka vsazené), ale skutečný výsledek byla mírná ztráta. 🙂

Co bych měl řict? Stalo se to.

Stále plně nerozumím problému s ověřením. Během ověřování jste vložili dvakrát, v čem byl problém? můžete specifikovat?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Problém je v tom, že mají doklad o vkladu 30 eur, že těchto 30 eur bylo uloženo v jejich kasinu. Ale protože na mém výpisu z účtu není žádné jméno (pouze můj Iban), tento dokument nepřijímají.

Automaticky přeloženo:
před rokem

O těch 300 (celkem 440) je mi to jedno... tak to při hraní je. Někdy prostě nevyhrajete. Ale skutečnost, že jste nezískali ani zatočení zdarma, když jste vsadili 1 euro 300krát, je velmi podezřelé, že věci nejdou dobře.

Navíc rotace trvají někdy 3 vteřiny a pak zase 5 vteřin nebo někdy 7 vteřin...proč se kotouče točí tak odlišně...to je dobrá otázka


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Problém je v tom, že mají doklad o vkladu 30 eur, že těchto 30 eur bylo uloženo v jejich kasinu. Ale protože na mém výpisu z účtu není žádné jméno (pouze můj Iban), tento dokument nepřijímají.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je normální, obávám se.

V prohlášení musí být uvedeno vaše celé jméno a adresa.

Vím, že někteří hráči potřebují navštívit svou banku, aby dostali takový výpis. Můžete zavolat do své banky? to bych zkusil.

Automaticky přeloženo:
před rokem

O těch 300 (celkem 440) je mi to jedno... tak to při hraní je. Někdy prostě nevyhrajete. Ale skutečnost, že jste nezískali ani zatočení zdarma, když jste vsadili 1 euro 300krát, je velmi podezřelé, že věci nejdou dobře.

Navíc rotace trvají někdy 3 vteřiny a pak zase 5 vteřin nebo někdy 7 vteřin...proč se kotouče točí tak odlišně...to je dobrá otázka


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, také bych měl trochu obavy, ale jak jsem vysvětlil, to se stává. Je to matematika a statistika.

Abychom byli spravedliví a upřímní, celý koncept férových her funguje stejně jako jeho:

"Principy náhodnosti dodržuje každý licencovaný poskytovatel her."

( https://casino.guru/how-slot-machines-work-math )

Myslím, že to dělá obrázek...

Každopádně zpoždění a zvláštnosti, které jste popsal, jsou obvykle způsobeny zpožděným připojením - netřeba dodávat, že se to může stát na obou stranách. Chápu, že to může vyvolat určitou míru podezření, takže byste měli hledat stabilnější weby nebo spojení, abyste se tomu vyhnuli. Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky