DomůFórumKasinaNational Casino - všeobecná diskuze

National Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od raniak78
|
24 837 zobrazení 100 odpovědí |
|
1...3 4 56
před rokem

Toto kasino a mafie, kterou jsem s ním před chvílí vyhrál, by bylo zaplaceno 2 000 EUR! Ale teď, když jsem měl dostat 6500 €, ne vždy mi zaplatili lhaní! Nehrajte toto kasino, vážně!

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Helderkkk
před rokem

Jsem si docela jistý, že není nejlepší nápad nazývat někoho „mafiánem", když od něj chcete dostat 6500 EUR, zvláště když s ním máte dříve pozitivní zkušenosti.

Pokud jde o snímky obrazovky, v e-mailu je uvedeno, že vám navrhují použít jinou platební metodu pro výběr. Zatím netvrdili, že byste neměli být vyplaceni. Pak udělejte to, o co vás požádají, a možná svou výhru dostanete dříve.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc bych chtěl pochválit National Casino za rychlou výplatu, vždy je k dispozici vip manager a dokáže se domluvit na bonusech, myslím, že je to jediné online kasino, které umí vyplácet výhry z her zdarma a hlavně se mi líbí všechny akce které mají neustále k dispozici, tak bych chtěl pochválit Nationalcasino

Automaticky přeloženo:
nenodjaki
před rokem

Dobrý den, jsem rád, že máte s kasinem dobré zkušenosti. Jak dlouho trvá stažení, když říkáte, že je to rychlé?

Pokud jde o možnost odstoupit od her zdarma, máte na mysli zatočení zdarma nebo je to nějak jinak?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

A další podvodné kasino! Nula hvězd! Ruší lidi, kteří doufají v trochu štěstí!!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Odpárat!!!!

Automaticky přeloženo:
marioara
před 11 měsíci

Jak to? To jsi asi zapomněl zmínit, tak prosím, můžeš to upřesnit?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Protože JSEM PROHRÁLA HODNĚ PENĚZ!!!

Automaticky přeloženo:
marioara
před 11 měsíci

Bohužel, pokud jde jen o prohru v kasinu, kasino má vždy nad hráčem výhodu a hráč tam většinou o své peníze přijde.

Není to nic neobvyklého, i když mě mrzí, když mají hráči smůlu a prohrávají. Pokud je to tak a nedaří se vám, myslím, že pauza by byla nejlepší. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Neplaťte toto kasino, nevybírají žádné výhry, bez jakéhokoli limitu požadují stále více fotografií, s průkazem totožnosti, s notebookem, pasem, s nějakým papírem, s vaším domem a další a další. epický podvod

Hodnocení 6.0 je příliš vysoké

Automaticky přeloženo:
Helderkkk
před 10 měsíci

kasino guru neměnit hodnocení 6.0.

Toto kasino jsou epičtí podvodníci a musí mít hodnocení 2,0 VELMI NÍZKÉ, nikoli 6,0

Automaticky přeloženo:
aleks86
před 10 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že slyším o problému, který máte s konkrétním kasinem. Viděl jsem vaši stížnost , kde vám bohužel náš tým již nemohl pomoci kvůli nereagování ze strany kasin. Jak však již řekla Mirka, snížení hodnocení způsobené nevyřízenými stížnostmi může pomoci změnit přístup kasina. Pokud se kasino rozhodne reagovat, náš tým pro stížnosti stížnost znovu otevře a budete o tom informováni e-mailem. Podařilo se vám náhodou kontaktovat herní úřad Curacao? Chtěl bych znát nějaký výsledek, prosím.

Automaticky přeloženo:
dmarek115
před 10 měsíci

Setkal se někdo s podobným problémem? Předem děkuji za odpověď.

před 10 měsíci

Ano...Za mě...Stále se sháněly nové reklamace, aby nebyly vyplaceny peníze...proto jsem tam zrušil účet

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Setkal se někdo s podobným problémem? Předem děkuji za odpověď.

před 10 měsíci

Ahoj, já jsem proběhla zběžně tvoji stížnost a zjistila jsem, že se problém zdá být vyřešen. Nakonec tedy dobrá zpráva.

Nicméně, máš představu co ho vlastně způsobilo? Jak to tak vypadá kasino momentálně úplně neviniká v zákaznickém servisu a tak si myslím, že každý postřeh se může hodit.

Dáš nám vědět až penize dorazí na účet, prosím? Čistě pro jistotu 😉

před 10 měsíci

Ano...Za mě...Stále se sháněly nové reklamace, aby nebyly vyplaceny peníze...proto jsem tam zrušil účet

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Omlouvám se, že jsem do toho vstoupil, ale zdá se mi, že jste ztratil šanci dostat peníze z kasina. Zajímalo by mě, co se pokazilo. Také vaše upozornění na nové stížnosti mě znepokojuje. Pokud chceš vysvětlit víc, budu tady.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den...

Poté jsem se vzdal vkládání výher na můj účet. Na každém snímku obrazovky bylo něco pozastaveno a nebyly přijaty... tak jsem tam svůj účet zavřel...

Automaticky přeloženo:
Chris1979
před 10 měsíci

Hezký den i tobě.

Je mi to jasné. Děkuji za podrobnosti, doufal jsem, že bychom vám mohli nějak pomoci. Upřímně řečeno, v této situaci se to zdá nepravděpodobné.

Každopádně doufám, že brzy narazíte na lepší kasino!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Úžasné živé kasino. Velmi dobré zisky. Jakmile požádáte o výběr, dostanete své peníze mezi jedním až čtyřmi dny. Vždy oceňujte gact, že dávají velmi dobré bonusy. Komplimenty Tammy, mé VIP asistentce. Navrhuji toto živé kasino National Casino. Nejraději zbožňuji jeho sloty. Velmi dobré možnosti a vynikající odměny

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky