Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.
Vážený manažere a hráči,
Curaçao eGaming ("CEG") zkontroloval veškerou dokumentaci, která byla předložena Hráčem a Provozovatelem (dále jen "Strany") ve věci této stížnosti. CEG uznává, že oběma stranám byl poskytnut dostatek času na sdělení svých prohlášení a poskytnutí důkazů na podporu jejich prohlášení.
V tomto případě CEG rozhoduje ve prospěch Provozovatele, protože:
Provozovatel dle názoru CEG postupoval v souladu s veřejnými informacemi na svých webových stránkách, na které se Provozovatel odvolával, a rovněž poskytl podpůrná prohlášení.
Provozovatel poskytl CEG relevantní důkazy o tom, že dochází ke konfliktu IP a/nebo k používání stejného zařízení. To znamená, že více účtů používá stejnou IP a/nebo zařízení.
Přestože Provozovatel poskytl CEG přesvědčivé důkazy potřebné k vydání rozhodnutí, v tomto konkrétním případě neschválil sdílení těchto důkazů pro účely důvěrnosti a/nebo prevence podvodů.
CEG rozhodla, že spor mezi stranami bude řešen následovně:
Provozovatel vrátí hráčům částku posledního vkladu.
Pokud se strany nebudou řídit tímto rozhodnutím, může to mít za následek disciplinární řízení ze strany CEG proti kterékoli ze stran.
Obě strany mohou podat odvolání proti tomuto rozhodnutí do sedmi dnů k ADR odvolací komisi CEG. Odvolání, která nebyla doručena včas nebo neobsahují řádnou identifikaci, nové důkazy a/nebo důvody odvolání, budou ignorována.
S pozdravem,
Curaçao eGaming | oddělení ADR
Curaçao eGaming se zavázal dodržovat Kodex chování Responsible Gamin g 2022 ("CCRG 2022"). Přečtěte si více.
Prosím ověřte, že tento e-mail je od Curaçao eGaming ("CEG") tím, že zkontrolujete, že e-mailová adresa je: hrát
er-support@curacao-egaming.com
Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.
Dear Executive and Player,
Curaçao eGaming ("CEG") has reviewed all documentation that has been filed by the Player and the Operator (the: "Parties") in the matter of this complaint. CEG acknowledges that both parties have been granted ample time to communicate their statements and provide evidence, supporting their statements.
In this case, CEG rules in favour of the Operator because:
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Operator has provided CEG with relevant evidence showing that there is IP-conflict and/or use of the same device. This means multiple accounts are using the same IP and/or device.
Although the Operator has provided CEG with convincing evidence required to make its ruling, in this specific case, it has not approved to share this evidence for confidentiality and/or fraud prevention purposes.
CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
Operator to reimburse the Players last deposit amount.
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Both parties may file an appeal against this ruling within seven days with CEG’s ADR Appeals Commission. Appeals that have not been timely received or do not include proper identification, new evidence and/or motivation of the appeal shall be ignored.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
Curaçao eGaming has committed to the Code of Conduct Responsible Gaming 2022 ("CCRG 2022"). Read more.
Please verify that this email is from Curaçao eGaming ("CEG") by checking that the email address is: play
er-support@curacao-egaming.com
Automaticky přeloženo: