FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od michifran555
|
55370 zobrazení 389 odpovědí |
|
1 2...20
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mr Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Vážení přátelé, v noci jsme si hráli s rodinou až do vyčerpání a stalo se, že když jsme si chtěli vybrat peníze, nenechali nám platbu, píše se, že je to minimálně 16 000 chilských pesos a my mám 16 500 ... proto bych byl rád, kdybyste mi pomohli tento problém vyřešit

file

Automaticky přeloženo:
michifran555
před 3 roky

Dobrý den, jen pro lepší představu, v čem může být problém, bych se Vás rád zeptal, jaké je prosím vyjádření kasina pro zamítnutí výběru?

Navíc, přijali jste a hráli s nějakým bonusem?

Je váš účet v tuto chvíli plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
michifran555
před 3 roky

Ahoj, na snímku obrazovky je "Dinero en bonos". To znamená, že máte na účtu bonusové peníze, které nemůžete vybrat. Předpokládám, že jste si vzali bonus v kasinu a na bonus se vztahují určité podmínky. Bonusová pravidla obvykle říkají, že musíte bonusové peníze vsadit Xkrát, abyste je mohli převést na skutečné peníze a vybrat si výhru. V tomto případě musíte zjistit, jaká jsou pravidla pro bonusy. Kasino by vám mělo být schopno tyto informace poskytnout.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Je to podvod podle jejich zákaznického servisu, musím hrát 540 000 chilských pesos, aby mi zaplatili peníze, které vložím pfff skutečný PODVOD, měli by upozornit, když někdo vloží své skutečné peníze, že vám nic nezaplatí. ....

Automaticky přeloženo:
michifran555
před 2 roky

Byl to bonus za první vklad, který jste si vzali?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Z mého pohledu mohu hlásit pouze pozitivní věci. Byl jsem tam s Mrbetem a ministrem přes 2 roky! Co se týče ověření a platby, mohu jen kladně, rychle čisté a vždy správné! Podpora je vždy velmi kompetentní a přátelská, protože Playngo již nebylo dostupné pro německé hráče, zeptal jsem se podpory, zda mohu hrát s VPN? Po konzultaci ani toto nebyl problém!!! Pro mě je MrBet kasino, kde má každý štěstí*****

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
soko8888
před 2 roky

Dobrý den, v dnešní době je dobré číst pozitivní ohlasy na jakékoli kasino. 🙂

Mohu vědět, která možnost platby je pro vás nejlepší?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den pane Bet. Požádal jsem o výplatu 600 eur a byla znovu zrušena, údajně kvůli chybějícím dokumentům online bankovnictví. I když jsem udělal screenshot převodu, na kterém je jasně vidět moje jméno jako majitele účtu, název banky a IBAN. Tohle už fakt začíná být otravné.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes ráno k mému překvapení byl můj účet zablokován a příčinou je to, že mám dva účty. Již více než rok hraji na vaší stránce a nikdy v životě jsem si nevytvořil dva účty. Dokonce mě ta zpráva překvapila a přímo jsem usoudil, že jde o maskovanou krádež. Před několika dny jsem poslal své dokumenty k ověření a v předvečer vydání mi sdělte, že mám několik účtů.


Na vašich stránkách hraji více než rok a půl a nikdy jsem neměl problém. Vždy jsem byl přímý, tak proč si zakládat druhý, i když mám účet, který funguje? Napsal jsem do servisu to samé Je to prostě a čistě kradené a nesouhlasím. Nikdy jsem to neudělal, obviňujte mě křivě. Půjdu na všechna fóra, abych vysvětlil vaši špatnou víru a dosáhl spravedlnosti.


Neprávem mě obviňujete, že jsem si vzal peníze, a to je špatně. Od té doby, co jsem si založil účet jsem se za rok připojil na více telefonech a momentálně mám 4 telefony, kde se připojuji podle toho, který mám v ruce a také jsem 3x měnil email od sebe nic jsem nedělal, nikdy jsem nevytvářel účet. Možná je příčinou problému změna e-mailové adresy?! Možná agent, který provedl změnu e-mailu, to neudělal dobře, proto si myslíte, že mám několik účtů. Normálně byste měli poskytnout důkaz o mém balíčku a já čekám, ale protože je ukraden, vím, že nebudete schopni prokázat, že mám dva účty. Píšu Vám proto, abyste nahlásili, že se jedná o chybu a chci doklad a údaje z tzv. druhého účtu, který jsem vytvořil. Jméno Adresa E-mail Telefonní číslo Pokud toto uvidím, budu s vámi souhlasit (vím, že nikdy nemůžete mít pravdu, protože druhý účet s mým jménem a informacemi NEEXISTUJE) Úplně mě okrádáte, na mém účtu je 2800 $ I čekat na odpověď Děkuji



Dnes ráno k mému překvapení byl můj účet zablokován a příčinou je to, že mám dva účty.


Již více než rok hraji na vaší stránce a nikdy v životě jsem si nevytvořil dva účty.

Dokonce mě ta zpráva překvapila a přímo jsem usoudil, že jde o maskovanou krádež.


Před několika dny jsem poslal své dokumenty k ověření a v předvečer vydání mi sdělte, že mám několik účtů.


Na vašich stránkách hraji více než rok a půl a nikdy jsem neměl problém. Vždy jsem byl přímý, tak proč si zakládat druhý, i když mám účet, který funguje?


Napsal jsem do servisu to samé

Je to prostě a čistě ukradené a já s tím nesouhlasím.


Nikdy jsem to neudělal, obviňujte mě křivě.


Půjdu na všechna fóra, abych vysvětlil vaši špatnou víru a dosáhl spravedlnosti.

Neprávem mě obviňujete, že jsem si vzal peníze, a to je špatně.


Od té doby, co jsem si založil účet jsem se připojil k více telefonům za rok a momentálně mám 4 telefony, kde se připojuji podle toho, který mám v ruce a také jsem 3x měnil email od sebe nic jsem nedělal, nikdy jsem nevytvářel účet.


Možná je příčinou problému změna e-mailové adresy?! Možná agent, který provedl změnu e-mailu, to neudělal dobře, proto si myslíte, že mám několik účtů.


Normálně byste měli poskytnout důkaz o mém balíčku a já čekám, ale protože je ukraden, vím, že nebudete schopni prokázat, že mám dva účty.


Píšu Vám proto, abyste nahlásili, že se jedná o chybu a chci doklad a údaje z tzv. druhého účtu, který jsem vytvořil.


Název

Adresa

E-mail

Telefonní číslo


Pokud to uvidím, budu s vámi souhlasit (vím, že nikdy nemůžete mít pravdu, protože druhý účet s mým jménem a informacemi NEEXISTUJE)


Úplně mě okrádáte, protože na mém účtu je 2800 $


Čekám na odpověď Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pozor na tyto stránky. zablokovali můj účet a 2 800 $, kteří mě obvinili z vytvoření dvou účtů, ale my velmi dobře víme, že by se to nikdy nemělo dělat, a já jsem to neudělal a chtějí mě ukrást a obviňují mě z toho, že jsem měl více účtů.


e-mail mého účtu: Xamorrortu43@gmail.com


Chci své peníze za rok, kdy hraji na vašem webu a nikdy jsem neměl problém

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes ráno k mému překvapení byl můj účet zablokován a příčinou je to, že mám dva účty. Již více než rok hraji na vaší stránce a nikdy v životě jsem si nevytvořil dva účty. Dokonce mě ta zpráva překvapila a přímo jsem usoudil, že jde o maskovanou krádež. Před několika dny jsem poslal své dokumenty k ověření a v předvečer vydání mi sdělte, že mám několik účtů.


Na vašich stránkách hraji více než rok a půl a nikdy jsem neměl problém. Vždy jsem byl přímý, tak proč si zakládat druhý, i když mám účet, který funguje? Napsal jsem do servisu to samé Je to prostě a čistě kradené a nesouhlasím. Nikdy jsem to neudělal, obviňujte mě křivě. Půjdu na všechna fóra, abych vysvětlil vaši špatnou víru a dosáhl spravedlnosti.


Neprávem mě obviňujete, že jsem si vzal peníze, a to je špatně. Od té doby, co jsem si založil účet jsem se za rok připojil na více telefonech a momentálně mám 4 telefony, kde se připojuji podle toho, který mám v ruce a také jsem 3x měnil email od sebe nic jsem nedělal, nikdy jsem nevytvářel účet. Možná je příčinou problému změna e-mailové adresy?! Možná agent, který provedl změnu e-mailu, to neudělal dobře, proto si myslíte, že mám několik účtů. Normálně byste měli poskytnout důkaz o mém balíčku a já čekám, ale protože je ukraden, vím, že nebudete schopni prokázat, že mám dva účty. Píšu Vám proto, abyste nahlásili, že se jedná o chybu a chci doklad a údaje z tzv. druhého účtu, který jsem vytvořil. Jméno Adresa E-mail Telefonní číslo Pokud toto uvidím, budu s vámi souhlasit (vím, že nikdy nemůžete mít pravdu, protože druhý účet s mým jménem a informacemi NEEXISTUJE) Úplně mě okrádáte, na mém účtu je 2800 $ I čekat na odpověď Děkuji



Dnes ráno k mému překvapení byl můj účet zablokován a příčinou je to, že mám dva účty.


Již více než rok hraji na vaší stránce a nikdy v životě jsem si nevytvořil dva účty.

Dokonce mě ta zpráva překvapila a přímo jsem usoudil, že jde o maskovanou krádež.


Před několika dny jsem poslal své dokumenty k ověření a v předvečer vydání mi sdělte, že mám několik účtů.


Na vašich stránkách hraji více než rok a půl a nikdy jsem neměl problém. Vždy jsem byl přímý, tak proč si zakládat druhý, i když mám účet, který funguje?


Napsal jsem do servisu to samé

Je to prostě a čistě ukradené a já s tím nesouhlasím.


Nikdy jsem to neudělal, obviňujte mě křivě.


Půjdu na všechna fóra, abych vysvětlil vaši špatnou víru a dosáhl spravedlnosti.

Neprávem mě obviňujete, že jsem si vzal peníze, a to je špatně.


Od té doby, co jsem si založil účet jsem se připojil k více telefonům za rok a momentálně mám 4 telefony, kde se připojuji podle toho, který mám v ruce a také jsem 3x měnil email od sebe nic jsem nedělal, nikdy jsem nevytvářel účet.


Možná je příčinou problému změna e-mailové adresy?! Možná agent, který provedl změnu e-mailu, to neudělal dobře, proto si myslíte, že mám několik účtů.


Normálně byste měli poskytnout důkaz o mém balíčku a já čekám, ale protože je ukraden, vím, že nebudete schopni prokázat, že mám dva účty.


Píšu Vám proto, abyste nahlásili, že se jedná o chybu a chci doklad a údaje z tzv. druhého účtu, který jsem vytvořil.


Název

Adresa

E-mail

Telefonní číslo


Pokud to uvidím, budu s vámi souhlasit (vím, že nikdy nemůžete mít pravdu, protože druhý účet s mým jménem a informacemi NEEXISTUJE)


Úplně mě okrádáte, protože na mém účtu je 2800 $


Čekám na odpověď Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že nyní máte tento problém. Mějte prosím na paměti, že nejsme zaměstnanci pana Beta , jsme Casino Guru .

V tomto případě se domnívám, že by vám kasino mělo poskytnout důkaz, že jste si vytvořili více účtů. Druhá důležitá otázka zní: Získali jste nějakou výhodu oproti kasinu porušením pravidla více účtů?

Myslím, že by bylo moudré, kdybyste mohli podat stížnost prostřednictvím našich webových stránek, abychom se mohli pokusit prověřit, jaká je situace.

Stačí kliknout na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Jsem Inès Audrey Echene a jsem Kanaďanka žijící v Montrealu.


Děkuji, že jste mi dal příležitost vysvětlit vám můj problém, opravdu doufám, že mi pomůžete.

Chcete-li odpovědět na vaše otázky;


1- Na stránkách jsem od 29.10.2021 večer 9 měsíců


2- Ano, úspěšně jsem prošel všemi kontrolami bez problémů


3- Ano, obdržel jsem několik výběrů, mé akumulované příjmy mohou dosáhnout 30 000 $.

Kromě časových lhůt pro odstoupení od smlouvy (Nedodržovány) jsem s nimi neměl zásadní problém.


4 – Často hraji v kasinu, ale všechny mé výhry jsem legálně vyhrál hraním sportovních sázek.


5- Nikdy jsem neměl rád bonusy, takže moje výhry byly vždy bez bonusů.

6- Nikdy jsem si nevytvořil několik účtů a nikdy jsem neměl žádný zisk. Bonusům se vyhýbám, jak jen to jde, abych neměl problémy. Provedu svůj vklad Vsadím, pokud prohraju příliš špatně, pokud vyhraju, vyberu své peníze

Dokončuji své vysvětlení.


Jak jsem uvedl výše, nikdy jsem neměl problém, po první kontrole jsem bez obav hrál až do února 2022, kdy mě web požádal o provedení nové kontroly, reklamoval jsem a web mi řekl, že pokud kontrola tentokrát prošla, nepůjdu abych to musel udělat znovu, pokud se moje data nezmění, řekl jsem ok, znovu jsem provedl ověření s téměř 2 000 $ na účtu, poslal jsem výpis z účtu a výplatní pásky atd ....


O 5 dní později byl můj účet odblokován.


Dnes jsme v červenci a bez zjevného důvodu, aniž by se cokoliv změnilo, jsem měl na svém účtu téměř 2800 $, když jsem spustil automatické blokování výběru.

Stále jsem požádán o ověření, jsem překvapen, že se ptám na webu a říkají mi, že dokumenty, které jsem poslal před několika měsíci, vypršely, takže musím poslat nové dokumenty.

Dokud to zůstane v bezpečnostním rámci, nevadí mi to.

V úterý jsem tedy odeslal všechny požadované dokumenty.

Obvykle po 5 dnech by měl být účet odblokován, protože všechny zaslané dokumenty BYLY OVĚŘENY.


K mému překvapení v pondělí dostávám e-mail, že můj účet je trvale zablokován, protože jsem porušil pravidlo, jsem překvapen, protože jsem slušný hráč.


Stránka mi říká, že mám duplicitní účty, nejprve jsem se začala smát, protože jsem věděla, že je to špatně, a pochopila jsem, že se mě snažil okrást, možná proto, že na mém bankovním výpisu uvedli zůstatek mého účtu, pokud to neudělám znát.


Kontaktoval jsem zákaznický servis pro více informací a nahlášení jejich chyby, protože jsem nikdy neměl několik účtů, raději jsem změnil e-mail několikrát třikrát a není to nezákonné.


Zákaznický servis mi řekl, že je definitivně zavřeno Říkám, že to není možné, protože se jedná o chybu, nebo jde o čistou krádež. O 5 hodin později jsem poslal e-mail na svůj účet správce, protože jakmile jste VIP, byl vám udělen manažer, zatím žádná odpověď.


Vrátil jsem se na chat a narazil jsem na agenta, který mi řekl to samé, že můj účet je uzavřen, protože mám dva účty Řekl jsem mu, že jsem to nikdy neudělal, že znám pravidla, tak řekl, že se chystá získat informace zpět, takže počkejte.


Tento příběh nevoní dobře.

Jen proto, že by mi dnes měl umožnit výběr, našli trik, jak uzavřít můj účet.

Věří, že lidé jsou oklamáni.


Pokud mám duplicitní účty, proč jsi mi nikdy předtím neuzavřel účet, když nic nebylo a se zrušením účtu čekáš, až budu mít peníze na účtu?!


Požádal jsem o odpovědi a vysvětlení také na svém tzv. druhém účtu.


Takže čekám


Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 2 roky

Chci říct...i když jste měli 2 účty, ale používali jste pouze jeden z nich, pak není důvod svůj účet trvale zavírat, zvláště když jste VIP hráč. Vidím, že jste stížnost již podal, což je dobrý krok. Kasino má podle našich webových stránek velmi dobré hodnocení, takže doufám, že se záležitost brzy vyřeší.

Také by mě zajímalo, jaké důkazy nám kasino může ukázat ohledně údajných více účtů, protože tvrdíte, že tam máte pouze 1 účet.

Automaticky přeloženo:
Fran-87
před 2 roky

Totéž se mi stane v mrbet, čekám 10 dní na vyplacení 350 000

Automaticky přeloženo:
ibarranew
před 2 roky

Ahoj,

v případě větších výher může chvíli trvat, než budou všechny pokladny pokračovat.

Mohu vědět, zda byl váš účet plně ověřen?

Už jste někdy odstoupil od pana Beta?

Jaké byly prosím nejnovější informace o vašem výběru z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, před 4 měsíci vybírám peníze a ověření účtu trvalo 2 dny, teď už vím, co se stane, že nechtějí platit a co mi kasino říká, čekejte, vždy čekejte na poslední, počkejte 15 dní, než mi řeknou, že se mi výběr nezdařil, a žádné vysvětlení, proč selhal

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, je to 12 dní, co jsem provedl výběr 350 000 pesos, který dnes přijde jako zaplacený, ale není na mém bankovním účtu. předejte to komukoli, aby vzal v úvahu, když hraje a nabízí bonusy a všechno nakonec můžete vyhrát spoustu peněz, ale nevytáhnete je je to podvod, takže moje rada je hrát v jiném kasinu a uvidíte rozdíl jakmile zaplatí berou 1 den maximálně už uplynulo 12 dní nk myslím že platí pojištění vrátí mi peníze na účet a řeknou že byl problém

Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 2 roky

To je podvod, který vám nechtějí zaplatit a dělají vše pro to, abyste se nudili a říkali

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, je to 12 dní, co jsem provedl výběr 350 000 pesos, který dnes přijde jako zaplacený, ale není na mém bankovním účtu. předejte to komukoli, aby vzal v úvahu, když hraje a nabízí bonusy a všechno nakonec můžete vyhrát spoustu peněz, ale nevytáhnete je je to podvod, takže moje rada je hrát v jiném kasinu a uvidíte rozdíl jakmile zaplatí berou 1 den maximálně už uplynulo 12 dní nk myslím že platí pojištění vrátí mi peníze na účet a řeknou že byl problém

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Neřekl bych, že je to podvod.

Byl váš účet plně ověřen, prosím? Odpověď jsem nenašel ani ve Vaší stížnosti .

Dovolte mi však podělit se o náš názor:

„Toto zpoždění může být způsobeno nedokončeným ověřením KYC nebo velkým objemem žádostí o výběr.

Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví a plně spolupracovali s kasinem"

Doufám, že věci vyřešíme, ale KYC je zásadní.

Automaticky přeloženo:
1 2...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky