FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od michifran555
|
56255 zobrazení 389 odpovědí |
|
1 2 3...20
před 2 roky

10/05/2022 Vložil jsem 30,00 R$ do tohoto (Casino), podařilo se mi vyhrát 350,00 R$, požádal jsem o výběr 300,00 R$, takže ke hře zbývá 50,00 R$.

10/06/2022 hraním „Získal jsem" dalších 300,00 R$, to s předchozím výběrem 300,00 R$ v „analýze".


K mému překvapení se při pokusu o přihlášení do aplikace objeví zpráva „váš účet byl zablokován, 9.1.2 je povolen pouze jeden účet na osobu. Žádné výhry nelze zabarvit na účtech otevřených s falešnými jmény nebo na více účtech otevřených stejná osoba"


Protože jsem neměl žádné jiné nebo jiné otevřené účty, kontaktoval jsem podporu, kde potvrdili takové obvinění a zachovali blokování, dokonce se zesměšňovali tím, že mohu pokračovat ve hře na druhém účtu, který mám.

Požádal jsem je tedy, aby mi předložili e-mail tohoto druhého účtu, abych mohl mít znalosti a dokázat tuto domnělou dualitu.

Odmítli a ponechali nezákonnou blokaci mého účtu částkou 625,00 R$, bez právních důvodů, natož důkazů, zadržování zisku, zpronevěra hodnot.

Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 2 roky

Stalo se mi to samé!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

10/05/2022 Vložil jsem 30,00 R$ do tohoto (Casino), podařilo se mi vyhrát 350,00 R$, požádal jsem o výběr 300,00 R$, takže ke hře zbývá 50,00 R$.

10/06/2022 hraním „Získal jsem" dalších 300,00 R$, to s předchozím výběrem 300,00 R$ v „analýze".


K mému překvapení se při pokusu o přihlášení do aplikace objeví zpráva „váš účet byl zablokován, 9.1.2 je povolen pouze jeden účet na osobu. Žádné výhry nelze zabarvit na účtech otevřených s falešnými jmény nebo na více účtech otevřených stejná osoba"


Protože jsem neměl žádné jiné nebo jiné otevřené účty, kontaktoval jsem podporu, kde potvrdili takové obvinění a zachovali blokování, dokonce se zesměšňovali tím, že mohu pokračovat ve hře na druhém účtu, který mám.

Požádal jsem je tedy, aby mi předložili e-mail tohoto druhého účtu, abych mohl mít znalosti a dokázat tuto domnělou dualitu.

Odmítli a ponechali nezákonnou blokaci mého účtu částkou 625,00 R$, bez právních důvodů, natož důkazů, zadržování zisku, zpronevěra hodnot.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že i když máte více účtů, kasino by mělo zvážit, zda je spravedlivé zrušit vaše výhry.

Pokud se cítíte špatně, žádám vás o podání stížnosti .

Toto kasino má perfektní pověst, takže předpokládám, že by mělo být schopno prokázat, že by vaše výhry měly být zrušeny, a předložit nějaké důkazy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od Mr34 byl odstraněn
před 2 roky

Ahoj,

no troufám si tvrdit, že kasino, které řeší každou stížnost, je celkem slušné a vyplácí výhry. Můžete se podívat do sekce stížností zde nebo navštívit „ kartu vysvětlení reputace ", kde se dozvíte více.

file

Odešlete prosím stížnost a předložte svůj názor a důkaz. Náš reklamační tým to projde a pokusí se vám také pomoci.

Mohu vědět, jaký důvod kasino uvedlo? Proč byly vaše výhry zrušeny?

Automaticky přeloženo:
Mr34
před 2 roky

Dobrý den, přesunul jsem váš příspěvek sem, aby bylo vlákno přehlednější.

Pokud jsem pochopil, jste v současné době uprostřed procesu KYC, mám pravdu?

Takže vaší jedinou starostí je, zda vám kasino nakonec zaplatí. Řekl bych, že by bylo nejlepší spolupracovat a úspěšně projít ověřením, takže výběr může pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám ověřený účet na mr.bet. Vklady a výběry jsem vždy prováděl ze stejného domu. Najednou se toto kasino rozhodlo ukrást výhry ze sázek. Požádal jsem o odstoupení od 29.10.2022. Do dnešního dne 15.11.2022 nezaplatili a nepodávají ani vysvětlení. Už jsem to zkoušel přes chat a email. Bez odpovědi. Toto svinstvo mr.bet kasino jsem již nahlásil zde v Brazílii. A nepřestanu. Oznámím to také mezinárodním orgánům. Nezodpovědné kasino.

Automaticky přeloženo:
carlopina1961
před 2 roky

Dobrý den, carlopina1961

Je docela zvláštní, že s ověřením vašeho profilu vám chybí výběr. Nejvíc mi vadí, že ani vy nemáte ponětí, co je špatně. Abych byl konkrétnější, podle vaší stížnosti kasino tvrdí, že peníze již byly odeslány.

Myslím, že by nebylo na škodu zeptat se Pix na jakoukoli možnou čekající transakci nebo požádat kasino o poskytnutí čísla transakce předem - pokud dostanete odpověď 🤔

Asi bych začal Pixem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Na mrbet hraji rok, platil jsem opravdu hodně, nikdy jsem nic nevyhrál, vždy malé částky, které byly vypláceny docela rychle znovu a znovu, dokud jsem nevyhrál o něco více a nyní vše trvá příliš dlouho , nejde mi to, ověřeno kupodivu všechno hodně zabírá

déle a nemohu svůj vklad ověřit

Nahrál jsem všechny dokumenty a kasino guru mrbet dává tak dobré hodnocení Jen nerozumím Čtu stále ti samí hráči mají problémy se ověřit hráči mají problémy se ověřit toto je taktika pro lidi, jak prohrát své vyhrané peníze a kasino nemusí platit tolik a casinoguru něco takového přijímá

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Ahoj,


ověření může být zdlouhavý proces a je nevyhnutelné pro výběr výher. Některá kasina vyžadují od hráčů ověření každý rok, nebo když je dosaženo určitého limitu, to je z bezpečnostních opatření.

Myslím, že byste měli uznat, že nejsme oficiální autoritou a nedostáváme žádné vysvětlení pro každý KYC provedený kasinem. Snažíme se hráčům pomoci, když nemají žádné možnosti. Upřímně si myslím, že je velmi nerozumné zveřejňovat takové prohlášení, dokud je vaše stížnost aktivní. Zkusme pomoci nyní a kritizujme později. 🙂


Někdy je ověření rychlé, někdy ne.

Dále, co tím myslíte, že nemůžete "ověřit svůj vklad" prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Vše nakonec stejně fungovalo.

Ověřením vkladu mám na mysli to, že mrbet chce důkaz o vašem posledním vkladu a ne o vašem účtu. Ano, doufám, že to mezi hráči a Mrbetem bude v budoucnu fungovat lépe. Pročetl jsem si toto fórum a samozřejmě bych také pomohl lidem.

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Ahoj,

Už rozumím, v angličtině je to doklad o vkladu. Tento konkrétní dokument je těžké získat, zvláště pokud kasino trvá na tom, že na dokladu může být uvedena pouze poslední vkladová transakce. No, většinou záleží na bance, kterou máte, a pro hráče z Německa je to obzvlášť obtížné získat.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyzkoušel jsem mnoho stránek online kasin a nejvíce se mi líbí mr-bet , mají skvělé bonusy a mnoho různých akcí. Hraji zde již dlouho a nemám žádné problémy.

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
soko8888
před 2 roky

Lhář

Automaticky přeloženo:
cristianoghf123
před 2 roky

Ani otevřená stížnost na kasino vás neopravňuje nazývat ostatní lidi „lháři".

Berte to laskavě jako spravedlivé varování.

Je mi líto, že musím říci, že mnoho kasin má nějaké problémy se svými poskytovateli plateb, a zdá se mi, že je to dost daleko, že vám o tom bylo řečeno.

Snažte se být trpěliví, vezměte prosím na vědomí, že doporučujeme počkat alespoň 14 dní na zpracování vašeho ověření/výběru, zejména pokud je to vaše vůbec první žádost.

Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za prvé lžete, ano, za druhé, od chvíle, kdy nedodržíte podmínky, kasino podmínky porušuje.

Automaticky přeloženo:
cristianoghf123
před 2 roky

Když si projdete stížnosti hráčů, zjistíte, že čekat 6 dní na výběr je v těchto dnech docela normální.

Když se podíváte na zpětnou vazbu od hráčů ohledně Mr Bet Casino, obvykle si stěžují na delší lhůty pro výběr a ověření, ale kasino nakonec hráče vyplácí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní by měl být respekt, od okamžiku, kdy jsou nastaveny podmínky používání kasina, alespoň respektovat hráče a dodržovat podmínky místo zasílání automatických zpráv, že je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
cristianoghf123
před 2 roky

Chápu, že jste naštvaní na zpoždění, ale jsou to turbulentní časy, a pokud jsou na straně kasina skutečně nějaké problémy, co jiného by mělo udělat, přepsat všeobecné podmínky? Bylo by hezké informovat hráče o tom, co se děje den za dnem, ale dokážu si představit, že na to personál nemá čas. Smutné, ale pravděpodobně pravdivé.

Chápu váš názor, ale přesto se snažte být trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
pun1sh3r
před rokem

stalo se mi to samé haha

jsou to chanty!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, opět potřebuji vaši pomoc, Mr.Bet mi od 28.12.2022 nevyplatil výhru 5000 eur. Pro mnohonásobné ověření požádali o doklad o zaplacení od 16.1.2023 .... ano, přesně o 18 dní později ... zálohu, která nemá nic společného se ziskem. Nevadí, tak jsem nejprve nahrál všechny požadované dokumenty jako pdf, jak bylo požadováno, a bylo to zamítnuto. Pak chtěli doklad o adrese ve formě např. faktury za elektřinu, ten jsem také nahrál a po dalších pár dnech byl zamítnut. Mohl byste se o tento problém postarat? Na zdraví CM

Automaticky přeloženo:
1 2 3...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky