Dobrý den, chtěl jsem vybrat svůj zůstatek, jak jsem to dělal pokaždé, když jsem hrál v tomto kasinu, a v jednu chvíli mě požádali o ověření.
Poslal jsem jim všechny dokumenty, které mám k dispozici a oni ověření neakceptují.
Problém je v tom, že v invertibility je nemohu ověřit, protože částka, kterou vkládám, je z úspor z práce v ČERNÉM a nemám žádný doklad nebo něco podobného.
Na což jsem jim řekl, že se mi zdá perfektní, že to ověření mají, ale když jsem to nemohl projít, vyberu své peníze a už jejich platformu nepoužívám. Na což mi řekli, že pokud neprojdu tím ověřením, nemohu si vybrat svůj zůstatek.
Existuje nějaké řešení? Před 3 týdny jsem s tím přišel. Děkuji
Hello, I wanted to withdraw my balance, as I had been doing every time I played in this casino and at one point they asked me for verification.
I sent them all the documents that I have at my disposal and they will not accept the verification.
The problem is that in invertibility I cannot verify them because the amount that I deposit is from savings from work in BLACK and I do not have any document or something like that.
To which I told them that it seems perfect to me that they have that verification, but when I could not pass it, I withdraw my money and no longer use their platform. To which they tell me that if I don't pass that verification I can't withdraw my balance.
Is there any solution ? 3 weeks ago I come with this. thank you
Hola , quise retirar mi saldo, como venia haciendo cada vez que jugaba en este casino y en un momento me piden verificacion.
Yo les mande todos los documentos que tengo a mi alcance y no me aceptar la verificacion.
El problema es que en invertibilidad yo no puedo comprobarles porque la cantidad que yo deposite son de ahorros de trabajos en NEGRO y no tengo algun documento o algo asi.
A lo que yo les dije que me parece perfecto que tengan esa verificacion, pero yo al no poder pasarla retirar mi dinero y no usar mas su plataforma. A lo que ellos me dicen que si no paso esa verificacion no puedo retirar mi saldo.
hay alguna solucion ? hace 3 semanas vengo con esto . gracias
Automaticky přeloženo: