FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od michifran555
|
56277 zobrazení 389 odpovědí |
|
12 3 4...20
Marhofer
před rokem

Ahoj,

Podařilo se vám dokončit ověření? Upřímně, nejsem si jistý. Tým jistě bude potřebovat vědět, zda jste výhru inkasovali s bonusem nebo bez něj.

Domnívám se, že stížnost je nyní správná, pokud chcete, odešlete ji pomocí tohoto odkazu . Vložte prosím veškerou související komunikaci, snímky obrazovky a e-maily přímo do stížnosti.

Jakmile bude situace jasnější, tým poskytne podporu, tím jsem si jistý.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje ověření není kompletní, pan bet pokaždé přijde s něčím novým, takže nemusíte platit. Vyhrál jsem 10 000 eur. Prvních 5000 eur jsem měl na účtu po pár dnech, pak by měla přijít 2. platba 5000 eur. Trvalo to a já se zeptal, co se děje. Poté mi bylo řečeno, že poskytovatel platby udělal chybu, ale peníze byly na mém účtu do 48 hodin. Ale nic nepřišlo. Po opětovném dotazu, co se děje, mi bylo řečeno, že peníze přijdou hned. Uplynulo dalších 18 dní, po domluvě jsem znovu vložil peníze, abych mohl hrát. Nyní mi chtěli znovu ověřit účet, aby mohla být platba provedena. Za to chtěli bankovní výpis ze 17.1.22 o vkladu Trustly ve výši 250 eur. Dostali to ve všech podobách několikrát. Platba opakovaně odmítána několik dní. Pak chtěli účet za energie pro identifikaci…. Mám je taky. Platba opět zamítnuta mezitím uplynuly týdny. Pak dostali výpis z víza a výpis z banky, který chtěli znovu jako pdf.... teď už zase čekám 5 dní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje ověření není kompletní, pan bet pokaždé přijde s něčím novým, takže nemusíte platit. Vyhrál jsem 10 000 eur. Prvních 5000 eur jsem měl na účtu po pár dnech, pak by měla přijít 2. platba 5000 eur. Trvalo to a já se zeptal, co se děje. Poté mi bylo řečeno, že poskytovatel platby udělal chybu, ale peníze byly na mém účtu do 48 hodin. Ale nic nepřišlo. Po opětovném dotazu, co se děje, mi bylo řečeno, že peníze přijdou hned. Uplynulo dalších 18 dní, po domluvě jsem znovu vložil peníze, abych mohl hrát. Nyní mi chtěli znovu ověřit účet, aby mohla být platba provedena. Za to chtěli bankovní výpis ze 17.1.22 o vkladu Trustly ve výši 250 eur. Dostali to ve všech podobách několikrát. Platba opakovaně odmítána několik dní. Pak chtěli účet za energie pro identifikaci…. Mám je taky. Platba opět zamítnuta mezitím uplynuly týdny. Pak dostali výpis z víza a výpis z banky, který chtěli znovu jako pdf.... teď už zase čekám 5 dní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Opět zamítnuto, prý se jim nepodařilo čitelné doklady, což je nesmysl .... nejprve chtěli od 17.1.22. výpis z účtu nyní od 16.2.23 nyní opět od 27.1.22, vždy vše dostali znovu. To je čisté obtěžování!

Automaticky přeloženo:
Marhofer
před rokem

Odešlete stížnost. Mám pocit, že už jsi udělal, co jsi mohl. Dovolte nám pomoci.

Klikněte/klepněte na tento odkaz , pokud souhlasíte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může mi někdo poradit nebo dát tipy nebo vysvětlit mi prosím nerozumím

Automaticky přeloženo:
paradariosw19
před rokem

Ahoj,

Můžete vysvětlit, co je špatně, když nastavíte výběr? Obvykle je nejlepším a nejjednodušším způsobem zeptat se provozovatele chatu v kasinu. Myslím, že to stojí za vyzkoušení.

Můžeš to udělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, ještě před pár dny se nemohu zaregistrovat u mr bet.

Psal jsem na podporu, ale nedostal jsem žádnou odpověď. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nyní jste zaplatili

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, ještě před pár dny se nemohu zaregistrovat u mr bet.

Psal jsem na podporu, ale nedostal jsem žádnou odpověď. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

kasino nepovoluje hráče z Německa:

file

https://de.casino.guru/Mr-Bet-Casino-Rezensionen

Jsem si docela jistý, že to tak je. Úspěšně jste vybrali svůj aktivní zůstatek? Určitě doufám, že ano.

Automaticky přeloženo:
Marhofer
před rokem

Takže jste obdrželi platbu? Skvělý.

Děkuji za aktualizaci. Přesto, máte nyní přístup ke svému účtu? Zdá se, že Německo je nyní zakázáno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pane vsaďte!! Mám výběr déle než 14 dní a oni NEPLATÍ?

Automaticky přeloženo:
fabricioheitorguedes
před rokem

Nazdárek.

Můžete se podělit o další podrobnosti, prosím? V některých případech je odeslání výběru pouze prvním krokem k tomu, abyste skutečně dostali zaplaceno. Už jste prošli ověřením? Proč si myslíte, že vám kasino nezaplatí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj výběr probíhá déle než 2 dny a zatím nebyl zpracován, chatová podpora pokaždé automaticky odpovídá, že termín je 24 hodin a jsou příliš zaneprázdněni na zpracování, jedná se o nedostatek respektu se spotřebitelem!


file Vysvětlete mi, jak byla úspěšná pouze jedna žádost o výběr a ostatní ne? Vše hotovo ve stejný den v krátkém čase?

Automaticky přeloženo:
marcelospegiorin
před rokem

Ahoj.

No, řekl bych, že kasino je příliš zaneprázdněné, aby vám odpovědělo a také zaplatilo výhry. Smutné, ale může se to snadno stát. Zkuste být trpěliví. Jedna byla zaplacena, takže by to mělo být jen otázkou času. 🤞

Informujte nás o pokroku.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dostal jsem informaci, že můj účet byl zablokován :C


Před zneužitím bonusu bych však provedl výběr 450 BRL. Museli by mi vrátit tyto peníze, podle podmínek mohou výběr odmítnout, pokud to způsobí „škodu" kasinu, ale neudělal jsem žádnou škodu, protože k žádnému výběru nedošlo. Čekám na odpověď od MrBet ohledně mého vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
marcelospegiorin
před rokem

Dobrý den, zdá se, že se vaše stížnost týká spíše opožděné platby.

Chcete aktualizovat Kristinu a stížnost? Řekl bych, že byste to měli udělat, stačí kliknout na tento odkaz .

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, chtěl jsem vybrat svůj zůstatek, jak jsem to dělal pokaždé, když jsem hrál v tomto kasinu, a v jednu chvíli mě požádali o ověření.

Poslal jsem jim všechny dokumenty, které mám k dispozici a oni ověření neakceptují.

Problém je v tom, že v invertibility je nemohu ověřit, protože částka, kterou vkládám, je z úspor z práce v ČERNÉM a nemám žádný doklad nebo něco podobného.

Na což jsem jim řekl, že se mi zdá perfektní, že to ověření mají, ale když jsem to nemohl projít, vyberu své peníze a už jejich platformu nepoužívám. Na což mi řekli, že pokud neprojdu tím ověřením, nemohu si vybrat svůj zůstatek.

Existuje nějaké řešení? Před 3 týdny jsem s tím přišel. Děkuji

Automaticky přeloženo:
cMGS10
před rokem

Dobrý den, při každé hře v kasinu byste měli mít vždy na paměti, že absolvování ověření je nevyhnutelné - nelze se mu vyhnout a je to první krok k úspěšnému výběru.

Součástí ověření je doklad o složení zálohy. Bohužel jsem asi nepochopil, co je na fondu špatného. Nechceš to vysvětlit, prosím?

Předpokládá se, že budete hrát pouze se svými prostředky a navíc používat pouze své vlastní platební možnosti, zdá se, že problém spočívá zde, i když zatím nevím kde.🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Problém je, že mě nenechají odstoupit, aniž bych prošel ověřením. Chci říct, nemůžu to projít.

A řekl jsem jim, že to nezvládnu, pokud si mohu vybrat SVÉ FONDY a je to, kasino znovu nevyužiji.

Automaticky přeloženo:
cMGS10
před rokem

Takže jestli tomu dobře rozumím, žádají po tobě potvrzení o příjmu, ale ty ho neumíš doložit, že? Doklad o příjmu není něco, co kasina obvykle žádají obecně, takže by mě zajímalo, proč o to vůbec žádají.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky