DomůFórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

121 973 zobrazení 453 odpovědí |
před 4 roky
|
1...3 4 5...23
Přidat příspěvek
cMGS10
před 2 roky

Jako doklad o prostředcích můžete poslat výpis z účtu z vaší banky a kasino by mělo váš případ analyzovat individuálně, je velmi vzácné, že vás v kasinu žádají o doložení finančních prostředků, stalo se mi to pouze jednou a bylo to proto, že vklady a výběry, které byly poměrně velké, k dokončení ověření stačilo zaslání výpisu z účtu ve formátu PDF a předložení fotodokumentu s příslušným razítkem banky a chci zmínit, že podobně jako ve vašem případě: moje peníze neměly skutečně ověřitelný zdroj . Zkus poslat výpis, to by mělo stačit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, kasino Mr Beet má nevyřízenou platbu ve výši 200 000 pesos, která byla z účtu uvolněna 21. března. K dnešnímu dni nebyla provedena platba ani termíny.

Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

Ahoj.

Našel jsem jednu stížnost z roku 2022 proti panu Bet Casino ohledně opožděné platby.

Zdá se tedy, že znovu čelíte stejnému problému, že? Chápu to tak, že výběr byl splněn 21.03., ale peníze na váš účet nikdy nedorazily, je to tak?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

To je pravda, ale v tomto případě zpoždění přesáhlo stanovenou lhůtu, lhůta, kterou mají, je 5 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

No, jedna věc je období uvedené v podmínkách. Na druhou stranu se o zpožděních obvykle nikde nemluví, protože se jedná o náhodné okolnosti. 🙁

Už máte tu zkušenost, jste opravdu tak překvapeni, že se to skutečně opakuje?

Myslím, že bys měl počkat. Jde o to, abyste zůstali v kontaktu s podporou a dejte jim vědět, že stále čekáte.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, vím o zpoždění a časech, ale stanovené termíny již uplynuly, je to 13 dní a když kontaktuji podporu, uvádějí, že nemají kontakt s platebním serverem.

Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

Poté podejte další stížnost. V budoucnu bych se však pokusil najít spolehlivější kasino.

Snad se to brzy vyřeší. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Předkládám stížnosti a před zpožděním jsem nedostal odpověď. Myslel jsem, že jste v těchto případech prostředníci, ale uvědomuji si, že nejste. Pozdravy

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

Upřímně jsem nepochopil vaši pointu.

Přestali jste reagovat - zkontrolujte stížnost:

https://casino.guru/mr-bet-casino-the-player-struggles-to-withdraw-his

Před 7 měsíci jsme prodloužili časovač, abyste mohli na případ odpovědět.

Odeslali jste reklamaci a poté ji nechali nedotčenou – takto to nefunguje, reklamace vyžaduje spolupráci.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Odpověděl jsem na základě mé poslední stížnosti, která byla nedávno... Platba mého bonusu byla skutečně zpožděna před 5 dny, 7 měsíci, ale kasino mi řeklo, že toto je maximální termín... Moje druhá stížnost byla před 1 týdnem na platba, na kterou kasino čeká od 21. března, tedy déle než 5 pracovních dnů. Myslel jsem, že byste mi mohli pomoci urychlit platbu. Jen ten dobrý den

Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

Je mi líto, že v poslední době neexistuje žádná vaše stížnost - pod tímto profilem:

file

https://casino.guru/profile-complaints/139275/milluz2022

Registrovali jste další? Pokud ano, můžete to zmínit 🙂

Pošlete prosím odkaz na znovu zaslanou stížnost, o které mluvíte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

https://cs.casino.guru/forum/casinos/general-topic-about-mr-bet-casino/4#post-54264


Je to tak, je to týden, čekám na výplatu 200 000,- od 21. března a stále to nebylo uvolněno, můj účet je ověřený, ale větší odezvu z kasina jsem nezaznamenal, moje první stížnost, když jsem s vámi komunikoval, trvala 5 dní, proto jsem teď čekal těch 5 dní, ale už je to více než uvedená doba.


zdravím, děkuji


Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

Dobrý den, odkaz, který jste poslal - ve skutečnosti to není stížnost, je to jen příspěvek na fóru . Mám z toho pocit, že si dobře nerozumíme.

Do dnešního dne jste nevytvořili novou stížnost, takže na této neexistující nikdo nepracuje.

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, odešlete stížnost správně pomocí tohoto odkazu, prosím:

https://casino.guru/complaints

Už mi rozumíš lépe?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dávno jsem podal stížnost na nezaplacení mých peněz panem Beetem, dluží mi od 21.3.2023 200 000 pesos, které dosud nebyly zaplaceny file

Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

To je příspěvek na fóru a ne stížnost jako taková, vámi podaná stížnost byla ponechána opuštěna, a proto nebylo možné nic vyřešit. Zkuste podat novou stížnost a odpovězte pokaždé, když to specialista požaduje, jinak vám nebude moci pomoci a bude muset stížnost uzavřít: https://casino.guru/complaints


Pokaždé, když specialista přidá odpověď na stížnost, obdržíte e-mail a upozornění na váš webový účet, musíte poskytnout informace, které specialista vyžaduje, máte týden na odpověď na každou novou zprávu (odpovíte na zprávu na stejném místě, kde jste stížnost podali), pokud nebudete spolupracovat, nebudou vám schopni pomoci a stížnost uzavřou



Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 2 roky

Zkoušel jsem to několikrát 🙁 Přesto děkuji za vaši snahu! ✨🙏

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 2 roky

Děkuji, již jsem reklamoval, děkuji.



Automaticky přeloženo:
Milluz2022
před 2 roky

Nyní doufejme, že vám přinese řešení. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj, chtěl bych upozornit nebo se zeptat, jestli má někdo stejný problém. Konkrétně v neděli vložím 100 Eur a získám bonus 122. Vsadil jsem všechno a vyhrál 400 eur a v pondělí fond zmizí a já se snažím přijít na to, co se stalo.

Automaticky přeloženo:
pingu4
před 2 roky

Možná měl bonus datum vypršení platnosti a byl zrušen, když vypršela, nebo jste možná hráli zakázanou hru (zkontrolujte zakázané hry, když je bonus aktivní) nebo jste možná hráli s vyšším vkladem, než je maximální povolená sázka, toto jsou důvody, proč se bonus ruší, ale dělám jen domněnky. Je lepší, když se na to zeptáte podpory kasina, ve vašem případě mohu zrušit zrušení bonusu pro vypršení platnosti, protože vypršení vkladových bonusů obvykle trvá měsíc a zakázané hry by neměly být přístupné a všechny sázky nad maximální povolenou sázku by měl být automaticky odmítnut, když je bonus aktivní, požádejte podporu, abyste věděli, co se stalo

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.