FórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 2 roky od michifran555
|
44040 zobrazení 381 odpovědí |
|
1...19 20
Přidat příspěvek
Příspěvek od merlin04102 byl odstraněn
petitgamer
před 3 týdny
Čekám na ověření účtu několik dní Existují informace, že je ověřený, ale zákaznický servis říká, že jde o chybu. platba stojí, dám vám vědět, na co jsem přišel
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Haha moji milí, než sem něco napíšete, měli byste si přečíst pár stránek☝️

Možná se také dočtete, že jsem sám podal reklamaci a také dostal svou výplatu 🫡

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Udělal jsem, co mi uniklo, byla vaše stížnost, která byla také vyřešena! Úžasné zprávy!

A jak jsem řekl, vítejte v klubu byebye mr.bet ;-p

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsem také člověk, který rád kritizuje. Ale musím říct jednu věc: MR sázka se vyplatí. Co ale nedělají, nebo alespoň pro mě nikdy nedělali, je ověření mého účtu. Zkoušel jsem to nesčetněkrát, ale nedělají to. Už mi leze na nervy, že musím čekat, až se data, která ode mě obdrželi, a dokumenty budou shodovat. Ale stejně zaplatili. Jen jsem vždy musel čekat, jestli je to v pořádku nebo ne. Musím mít svůj účet ověřený nebo ne? Čekání na to trvá 24 hodin.

Další problém a pro mě největší problém. Pokud provedete výběr - například máte na účtu 2 000 eur a chcete vybrat 1 500 eur a pokračovat ve hře s 500 eur, výběr bude potvrzen, ale peníze z vašeho účtu nezmizely - jinými slovy, není odložena. Ne, 1500, které chcete vybrat, je stále na vašem účtu a lze je stále použít.

A to si myslím, že je drzost

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsem také člověk, který rád kritizuje. Ale musím říct jednu věc: MR sázka se vyplatí. Co ale nedělají, nebo alespoň pro mě nikdy nedělali, je ověření mého účtu. Zkoušel jsem to nesčetněkrát, ale nedělají to. Už mi leze na nervy, že musím čekat, až se data, která ode mě obdrželi, a dokumenty budou shodovat. Ale stejně zaplatili. Jen jsem vždy musel čekat, jestli je to v pořádku nebo ne. Musím mít svůj účet ověřený nebo ne? Čekání na to trvá 24 hodin.

Další problém a pro mě největší problém. Pokud provedete výběr - například máte na účtu 2 000 eur a chcete vybrat 1 500 eur a pokračovat ve hře s 500 eur, výběr bude potvrzen, ale peníze z vašeho účtu nezmizely - jinými slovy, není odložena. Ne, 1500, které chcete vybrat, je stále na vašem účtu a lze je stále použít.

A to si myslím, že je drzost

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

jj, toho jsem si taky všiml. před několika lety jsem testoval jedno kasino, které dělá totéž.

Stejně. jít dál. Nyní jsem ve sporu s jiným kasinem, které nechce uznat můj bankovní výpis za předpokladu, že chce vidět transakci provedenou až do konce a chce na transakci vidět název kasina (zábavná skutečnost i zřídka používám svou kreditní kartu, takže vždy používám interact a to, co je uvedeno na výpisu z účtu, jeho „INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc")

Nechci být paranoidní, ale tohle je potenciální spor.

Prozatím počkám na příští měsíc, než dostanu výpis z účtu, kde byla transakce provedena včera, nebo zavolám své bance později dnes a požádám je o urychlení výpisu z účtu s nejnovějšími transakcemi.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny
Nedoporučuji kasino je podvod, nezaplatili mi částku 4 000 PLN Ověření trvá týdny. Přicházejí s miliony důvodů, proč nezaplatit poctivě vyhrané peníze. Nahlásil jsem záležitost na econsumer.gov Musíme zavřít všechny nepoctivé lidi
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mohl byste nám prosím sdělit důvod, proč vám nezaplatili peníze? Byl váš účet již ověřen?

Doufejme, že vám s tímto problémem můžeme pomoci, až nám poskytnete další podrobnosti.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny
účet byl ověřen. Obdržel jsem potvrzovací e-mail a tato informace se objevila na mém účtu, kasino tvrdí, že se jedná o nesprávné informace, a ověřuje účet podruhé Peníze nebyly vyplaceny od 22. srpna.
Automaticky přeloženo:
merlin04102
před 2 týdny

Nebo možná potřebují provést nějaké dodatečné ověření. Možná po vás chtěli nějaké další dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny
další den boje s kasinem. Po třech dnech mé ověření odmítli, protože platba byla v ero, ne ve zlotých Mohu požádat o pomoc respektované moderátory kasinového guru?
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Můj účet byl již týden ověřován a odmítli mé dokumenty z vynalézavých důvodů, nyní nebyl ověřen, protože částka platby neodpovídá výpisu, který jsem dobil na svůj účet pomocí Skrill, který podporuje převod měn. nemám sílu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Níže jsem popsal, co řekli

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

;/ file

Automaticky přeloženo:
merlin04102
před 2 týdny

Náš reklamační tým se vám určitě pokusí pomoci a vyřešit tento problém co nejdříve.

Klikněte prosím na tento odkaz a odešlete svou stížnost, kde podrobně popíšete celou situaci s tímto kasinem.

Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Před několika týdny jsem hrál na Mr.bet a když jsem si vybral peníze, které jsem vyhrál, zablokovali mi účet a řekli mi, že mi nezaplatí, protože se jedná o druhý účet a na uživatele je povolen pouze jeden. Můj dotaz zní, pokud není povoleno mít více účtů na jednoho uživatele, proč jej při založení nového účtu ihned nezablokují a vklady dostávají bez námitek. Bude možné získat zpět peníze, které jsem vyhrál? Pomoc

Automaticky přeloženo:
Catmila
před 2 týdny

Hmm, kasina obvykle nemají nějaký systém, který by to sledoval, řekl bych. Většinou se to zjistí při ověřování a tak, ale stejně by neměli brát zálohy. Pokud jste si vědomě vytvořili druhý účet, i když jste věděli, že jej máte, abyste získali výhodu, pak je to problém a více účtů je jedním z nejzákladnějších pravidel, které v kasinu nemůžete porušit.

Proč jste si tedy vytvořili další účet? Zadali jste všechny své osobní údaje a věci jako první účet?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

ale nevytvořil jsem 2 koktejly, jeden mám

Automaticky přeloženo:
merlin04102
před 2 týdny

Dobře, tak počkáme a uvidíme, co nám to přinese. Také jste odpověděli na příspěvek, který nebyl věnován vám, takže vaše situace není o stejné věci.

Ale i tak věřím, že se to nakonec vyřeší a peníze dostanete.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
1...19 20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu